abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:50:28 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70573791
Hoi allemaal

Zoals jullie weten zijn we bezig met een doorstart te maken van de DX reeks (ja hoera) maar nu zouden we graag van jullie willen weten hoe jullie zo'n reeks zien. Enige voorwaarde, niet zoals het eerst was, zo werkte het niet en zo gaat het niet werken.

Maar verder, graag jullie input gevraagd zodat we een reeks die in principe leuk is een versie 2.0 kunnen meegeven.

Namens het hele modteam van GC bedankt voor jullie medewerking
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:52:48 #2
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70573845
dx
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:54:07 #3
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70573865
In ieder geval een topic met een duidelijke OP, dat voorkomt irritatie.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70573899
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:54 schreef Zapper het volgende:
In ieder geval een topic met een duidelijke OP, dat voorkomt irritatie.
die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70573903
Een apart ''gedeelte'' waarbij je reviews kan plaatsen oid?
héél dikgedrukt de meeste gevraagde dingen(FAQ) in de OP plaatsen, waardoor irritatie bij de sociaal gehandicapte oldbies minder is. ?

Geen idee eigenlijk, ik persoonlijk vond de gesloten reeks zo slecht nog niet.
kei lief.
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:56:10 #6
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70573925
DealExtreme
Ik zie het topic als een mooi topic waar je kan bespreken wat je zal gaan kopen of reviews plaatsen van wat je gekocht hebt. Alleen doordat er steeds meer sites kwamen werd het een rommeltje. Daarom is mijn idee om 'iets' te maken met speciale gedeeltes zoals een voor TaoBao een voor reviews en een voor het wel of niet kopen van iets. Dat is mijn idee het is maar een idee dus zie maar wat je ermee doet.
-Zie ik net dat er iemand eerder is geweest -
Mvg. MagischMannetje
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:56:39 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70573942
Hard optreden tegen mensen die het topic verzieken door ze te bannen, klaar.
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:57:44 #8
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70573976
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:

die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
De OP was wellicht duidelijk, maar niet actueel, onvolledig en kennelijk ook niet aantrekkelijk genoeg.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:59:15 #9
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_70574004
minder lange OP, een hoop mensen kijken ernaar en denken: dat ga ik niet lezen!
tevens vind ik dat het niet dx topic moet zijn, maar meer "chineze stuff". aangezien dp, fp en tb ook aardig meedoen.

mensen die zeiken dat er teveel (merk)kleren in voorkomen: koop zelf dan een gadget ofzo...
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:59:17 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70574005
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef MagischMannetje het volgende:
DealExtreme
Ik zie het topic als een mooi topic waar je kan bespreken wat je zal gaan kopen of reviews plaatsen van wat je gekocht hebt. Alleen doordat er steeds meer sites kwamen werd het een rommeltje. Daarom is mijn idee om 'iets' te maken met speciale gedeeltes zoals een voor TaoBao een voor reviews en een voor het wel of niet kopen van iets. Dat is mijn idee het is maar een idee dus zie maar wat je ermee doet.
-Zie ik net dat er iemand eerder is geweest -
Mvg. MagischMannetje
[GADGETS] DealExtreme reviewtopic .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_70574033
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:57 schreef Zapper het volgende:

[..]

De OP was wellicht duidelijk, maar niet actueel, onvolledig en kennelijk ook niet aantrekkelijk genoeg.
je snapt het niet helemaal.
die OP was prima, niks mis mee. behalve dan dat hij een halve pagina lang was, en er werd verwacht dat iedereen oprotte met z'n vragen, om die OP maar door te lezen.
ja, zó werkt het niet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:01:04 #12
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70574045
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[GADGETS] DealExtreme reviewtopic .
Dat is al een goed begin alleen ik bedoel ook voor andere gedeelten (ToaBao & wat zou ik nou kopen etc.)
pi_70574076
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:01 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Dat is al een goed begin alleen ik bedoel ook voor andere gedeelten (ToaBao & wat zou ik nou kopen etc.)
Je bent welkom om zulke topics te openen in REV.
ijs_beer fan!
pi_70574218
Een goedkope gadgeds topic

Altijd leuk om even in te snuffelen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:08:40 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70574246
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef longinus het volgende:
Een goedkope gadgeds topic

Altijd leuk om even in te snuffelen.
Dat was dus ook de opzet .

hele reeks posts over neppe Ralph Lauren ofzo is toch bullshit? Dat soort dingen zijn alleen maar "leuk" voor louche handelaartjes, en dat doe je in mijn ogen maar lekker buiten FOK! om .
Get woke, go broke!
pi_70574249
Maar als je aparte topics maakt (DX, Taobao etc.), wordt het dan niet nóg moeilijker voor noobs met vragen? Ik vrees namelijk dat je die vragen en oneindige zinloze discussies toch blijft houden.

Of ben ik nu een pessimist?

Enne, zijn jullie boos nu?
Einde bericht
pi_70574400
Verbied TaoBao gewoon

Gewoon weer lekker rommel kopen
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:14:51 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70574407
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef Negentien het volgende:
Maar als je aparte topics maakt (DX, Taobao etc.), wordt het dan niet nóg moeilijker voor noobs met vragen? Ik vrees namelijk dat je die vragen en oneindige zinloze discussies toch blijft houden.

Of ben ik nu een pessimist?

Enne, zijn jullie boos nu?
vragen en zinloze discussies hebben de reeks ook niet genekt, vooral het gekift onderling, het sleazy gedoe over een "vrijmetselaarsachtig" ubersecret forum en het bezighouden met handelen in illegale waar wel .

En nee, boos maak ik mij niet om FOK!, maar de maat was wel vol .
Get woke, go broke!
pi_70574971
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was dus ook de opzet .

hele reeks posts over neppe Ralph Lauren ofzo is toch bullshit? Dat soort dingen zijn alleen maar "leuk" voor louche handelaartjes, en dat doe je in mijn ogen maar lekker buiten FOK! om .
If FOK needed ,I will delete all of these items from my website and refuse to buy them for anyone
pi_70575070
Heatwave

Can I do something to help you ?

If the copy items cause you much trouble ,you can ask me to do something for you.Please tell me what can I do to help you
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:44:42 #21
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70575212
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

vragen en zinloze discussies hebben de reeks ook niet genekt, vooral het gekift onderling, het sleazy gedoe over een "vrijmetselaarsachtig" ubersecret forum en het bezighouden met handelen in illegale waar wel .
regels maken het fok!leven een stuk makkelijker en leuker. naar mijn mening heb je hierboven al een paar heldere regels hoe om te gaan in het GC-DX topic, ze tze in de korte OP et voila
niet kiften
geen illegale waar
geen sleazy (?) forum bla bla
and so on. (kunnen de oldskool-dxers vast zelf invullen)

als de users dan aub niet als een overspannen bok willen reageren en daarmee olie op t vuur gooien dan is beter, tegelijkertijd een mod vooral in t begin goed wil poetsen op vervuiling en draaideur-zeikers een ban geeft dan komen we vast tot #100
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:49:05 #22
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70575337
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef jack-peng het volgende:

[..]

If FOK needed ,I will delete all of these items from my website and refuse to buy them for anyone
hi Jack

if we want to keep the DP/DX/FP-topic alive we must agree that speaking about illegal stuff is prohibited. I cannot see why you have to clean up your website? but, I appreciate your commitment to Fok and Fokusers when you remove the stuff.

just my thoughts
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:51:08 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70575405
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:38 schreef jack-peng het volgende:
Heatwave

Can I do something to help you ?

If the copy items cause you much trouble ,you can ask me to do something for you.Please tell me what can I do to help you
It's not the items themselves, it's the illegal (yes they are in the Netherlands) trade that's been going on via this forum that is the problem. We won't ask of you to remove them from your site, all we are trying to prevent from happing is that these topics become a kind of trading hub for these good .

We are not going to police the world, we are simply not going to be a site where dodgy kids can discuss how to get these things to sell them off with a profit. That's not what it about here.
Get woke, go broke!
pi_70575519
Ja, het zal dan wel moeilijk zijn om voor iedereen een geschikt topic te vinden.

Ik moet zeggen dat ik me niet echt stoorde aan de gang van zaken op het eind. Misschien dat newbies iets te hard aan werden gepakt, maar daar moeten de mensen die dat doen dan maar op aangesproken worden.

Het scheiden van topics vind ik persoonlijk niet zo leuk. Je gaat toch verwijzingen van het ene naar het andere topic krijgen. En ja, TaoBao hoort gewoon nu ook bij de bekende sites. Ik weet niet of veel mensen zich daaraan ergeren, maar het is evenals de gadgets gewoon een heel interessant onderwerp.

Wat was nou het andere probleem van de modjes om het topic te sluiten? (behalve het 'andere forum')

Ok, gesnapt.
pi_70575587
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef mcwops het volgende:

[..]

hi Jack

if we want to keep the DP/DX/FP-topic alive we must agree that speaking about illegal stuff is prohibited. I cannot see why you have to clean up your website? but, I appreciate your commitment to Fok and Fokusers when you remove the stuff.

just my thoughts
HI

Thank you for your reply

I can understand FOK,if FOK set clear rules ,I will remove the copy clothes from my website,or I will refuse to sell to the person who will talk about it in the forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')