die was er al.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:54 schreef Zapper het volgende:
In ieder geval een topic met een duidelijke OP, dat voorkomt irritatie.
De OP was wellicht duidelijk, maar niet actueel, onvolledig en kennelijk ook niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
[GADGETS] DealExtreme reviewtopicquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef MagischMannetje het volgende:
DealExtreme
Ik zie het topic als een mooi topic waar je kan bespreken wat je zal gaan kopen of reviews plaatsen van wat je gekocht hebt. Alleen doordat er steeds meer sites kwamen werd het een rommeltje. Daarom is mijn idee om 'iets' te maken met speciale gedeeltes zoals een voor TaoBao een voor reviews en een voor het wel of niet kopen van iets. Dat is mijn idee het is maar een idee dus zie maar wat je ermee doet.
-Zie ik net dat er iemand eerder is geweest-
Mvg. MagischMannetje![]()
je snapt het niet helemaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
De OP was wellicht duidelijk, maar niet actueel, onvolledig en kennelijk ook niet aantrekkelijk genoeg.
Dat is al een goed begin alleen ik bedoel ook voor andere gedeelten (ToaBao & wat zou ik nou kopen etc.)quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[GADGETS] DealExtreme reviewtopic.
Je bent welkom om zulke topics te openen in REV.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:01 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dat is al een goed begin alleen ik bedoel ook voor andere gedeelten (ToaBao & wat zou ik nou kopen etc.)
Dat was dus ook de opzetquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef longinus het volgende:
Een goedkope gadgeds topic
Altijd leuk om even in te snuffelen.
vragen en zinloze discussies hebben de reeks ook niet genekt, vooral het gekift onderling, het sleazy gedoe over een "vrijmetselaarsachtig" ubersecret forum en het bezighouden met handelen in illegale waar welquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef Negentien het volgende:
Maar als je aparte topics maakt (DX, Taobao etc.), wordt het dan niet nóg moeilijker voor noobs met vragen? Ik vrees namelijk dat je die vragen en oneindige zinloze discussies toch blijft houden.
Of ben ik nu een pessimist?
Enne, zijn jullie boos nu?
If FOK needed ,I will delete all of these items from my website and refuse to buy them for anyonequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was dus ook de opzet.
hele reeks posts over neppe Ralph Lauren ofzo is toch bullshit? Dat soort dingen zijn alleen maar "leuk" voor louche handelaartjes, en dat doe je in mijn ogen maar lekker buiten FOK! om.
regels maken het fok!leven een stuk makkelijker en leuker. naar mijn mening heb je hierboven al een paar heldere regels hoe om te gaan in het GC-DX topic, ze tze in de korte OP et voilaquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vragen en zinloze discussies hebben de reeks ook niet genekt, vooral het gekift onderling, het sleazy gedoe over een "vrijmetselaarsachtig" ubersecret forum en het bezighouden met handelen in illegale waar wel.
hi Jackquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef jack-peng het volgende:
[..]
If FOK needed ,I will delete all of these items from my website and refuse to buy them for anyone
It's not the items themselves, it's the illegal (yes they are in the Netherlands) trade that's been going on via this forum that is the problem. We won't ask of you to remove them from your site, all we are trying to prevent from happing is that these topics become a kind of trading hub for these goodquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:38 schreef jack-peng het volgende:
Heatwave
Can I do something to help you ?
If the copy items cause you much trouble ,you can ask me to do something for you.Please tell me what can I do to help you
HIquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef mcwops het volgende:
[..]
hi Jack
if we want to keep the DP/DX/FP-topic alive we must agree that speaking about illegal stuff is prohibited. I cannot see why you have to clean up your website? but, I appreciate your commitment to Fok and Fokusers when you remove the stuff.![]()
just my thoughts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |