quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef BasEnAad het volgende:
Woehoe, BrandX met de diepvriespizza's op Fok!radio![]()
![]()
Goed idee !quote:Op maandag 1 december 2008 00:59 schreef La_Vita het volgende:
Is het niet mogelijk om een topic te openen waar je reviews aan kunt vragen oid?
Of zou ik de enige zijn die daar interesse in heeft
Ja he?quote:
ff verder lezenquote:[..]
Goed idee !![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 09:08 schreef Misstique het volgende:
Ik denk niet dat dat gaat werken eerlijk gezegd. Users schrijven een review van produkten die ze hebben of net gekocht hebben, of van een dienst waar ze gebruik van hebben gemaakt. Juist de vrijheid en vrijblijvendheid van een forum als REV is belangrijk..
Wat je wel kan doen als je iemand iets ziet posten over een produkt/dienst waar jij interesse in hebt, is die user ff wijzen op REV en vragen of hij/zij hier een review erover wil plaatsen..
Het antwoord:quote:Op donderdag 4 december 2008 10:13 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een leuk subforum![]()
[..]
Goed idee !![]()
Ik denk niet dat dat gaat werken eerlijk gezegd. Users schrijven een review van produkten die ze hebben of net gekocht hebben, of van een dienst waar ze gebruik van hebben gemaakt. Juist de vrijheid en vrijblijvendheid van een forum als REV is belangrijk..
Wat je wel kan doen als je iemand iets ziet posten over een produkt/dienst waar jij interesse in hebt, is die user ff wijzen op REV en vragen of hij/zij hier een review erover wil plaatsen..
Dat kan, maar voorlopig is dit even de status quo die we aanhouden.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:22 schreef kleinzusje het volgende:
Had ik gedaan![]()
Maar ben het er niet mee eens
Kan vrijblijvend in 1 topic, met vragen toch ?
Ik post bv. nergens over m'n meer dan coole, dope fietslichtjes. Maar kan op het idee komen als iemand dat graag wil weten![]()
heerlijk hequote:Op donderdag 4 december 2008 10:23 schreef Misstique het volgende:
Hey BX, lekkere spuit 11 die je er bent.
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef BrandX het volgende:
Dat kan, maar voorlopig is dit even de status quo die we aanhouden.
laten we eerst maar eens kijken hoe dit forum zich verder ontwikkeld in de basis. Daarna kunnen we altijd nog kijken of deze optie levensvatbaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
They gettin' grief
Een review van bv de weblog of dit (sub)forum is geen probleem, mits verder volgens de FAQ met vlotte pen pen enzo, top!quote:Op zondag 30 november 2008 23:19 schreef BrandX het volgende:
Ja hoor, dat mag zeker. Je kan het dan plaatsen onder de subsite overig
yepsquote:Op donderdag 4 december 2008 21:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Een review van bv de weblog of dit (sub)forum is geen probleem, mits verder volgens de FAQ met vlotte pen pen enzo, top!
omdat de reviews op het forum en de reviews op de FP in hoofdlijn los staan van elkaar.quote:Op zondag 7 december 2008 00:25 schreef fespo het volgende:
waarom zijn fp review en forum review niet gesynchroniseerd o.i.d.
Dan hebben mijn pizzatopics dezelfde opbouw van titel en dat is wat overzichtelijkerquote:[Pizza] Ristorante Pepperoni Salame Piccante
Wat toevallig, ik zit al twee weken hieraan te denken! Vroeg me namelijk af of de magnetische fietslampen van de HEMA die 25 euro wel waard zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:22 schreef kleinzusje het volgende:
Had ik gedaan![]()
Maar ben het er niet mee eens
Kan vrijblijvend in 1 topic, met vragen toch ?
Ik post bv. nergens over m'n meer dan coole, dope fietslichtjes. Maar kan op het idee komen als iemand dat graag wil weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt mij ook een handig plan om een Gevraagd-topic in REV verzoekjes te doen. Natuurlijk is het vrijblijvend, maar zoals kleinzusje zegt, je denkt er niet aan om een review te schrijven als niemand je erop wijst.
Dat is wel jammer, als je kijkt naar het aantal reviews op de FP.quote:Op zondag 7 december 2008 09:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat de reviews op het forum en de reviews op de FP in hoofdlijn los staan van elkaar.
De reviews op het forum kunnen door iedereen worden geschreven en niet door een daarvoor in het leven geroepen crew. We werken wel samen met de reviewcrew van de FP, de FP reviewcrew is vrij (en doet dat ook veelvuldig) om hun reviews hier te plaatsen. We linken daarbij over en weer naar elkaar.
Het staat de FP reviewcrew vrij om hun reviews ook hier te plaatsen. Een aantal doet dat ook regelmatig. We willen echter niks verplichten, het blijft de keuze van de reviewer zelf om hier wel of niet een topic te openen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, als je kijkt naar het aantal reviews op de FP.
Verplichten om de review ook in dit forum te plaatsen
DIt forum is wel degelijk met een diepere gedachtengang gemaakt, die we in het komende jaar verder willen uitwerkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef John.Milton het volgende:
In een ander topic vroeg ik me af welk "beleid" er achter dit subforum zit en waarom er gekozen is voor een forumomgeving. In mijn ogen heeft het reviewen van allerlei zaken wel potentie, maar dan dient het wel een beetje aan richtlijnen te voldoen.
Als ik bijvoorbeeld het zelfde product als de TS wil reviewen is het mogelijk dat mijn review op pagina 3 komt te staan en ondergesneeuwd raakt door allerlei niet echt relevante reacties. Volgens mij is er in mijn ogen ook niet echt een goed ratingsysteem voor producten (en diensten) en door de gebrekkige search-functie is het algemeen nut ook vrij laag.
Daarom wil ik graag weten of dit subforum gewoon "voor de leuk" gemaakt is, of er een dieper liggende gedachte achter ligt. Dit omdat in mijn ogen samenwerking met bijvoorbeeld een andere reviewsite wel voordelen kan bieden voor FOK!.
Ik vraag me af wat het "beleid" achter dit subforum is. Is het een subforum dat leuk en aardig is of wordt het op termijn ook nog ingezet om eventueel adverteerders mee te trekken?
In een ander topic haalde ik al aan dat er wel mogelijkheden bestaan om
Als ik ook nog bepaalde ideeen heb over het forum en hoe dit goed toegepast kan worden in de PR van FOK!, kan ik dan bij jou terecht?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:47 schreef BrandX het volgende:
Wat het forum verder in petto heeft, wil ik nog niet te veel over uitwijden, dat komt vanzelf in het loop van het jaar.
BX en ik zijn allebei ook PRleden, dus je kan het naar ons mailen/PM'en of naar pr@fok.nl.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als ik ook nog bepaalde ideeen heb over het forum en hoe dit goed toegepast kan worden in de PR van FOK!, kan ik dan bij jou terecht?
Wel lekker veel pizza-reviewsquote:
Zoveel werk was dat echt niet, mop.quote:
Nou zeker wel een paar minuten werk hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoveel werk was dat echt niet, mop.
Bovendien weet ik dat je beter kunt..
Hoe lang denk je dat ander users en crewleden er over doen als je de topics hier bekijkt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou zeker wel een paar minuten werk hoor
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:12 schreef piekartz87 het volgende:
als ik even een tip mag geven,
ik vind de korte reviews wel fijn.
zo hou je het overzichtelijk en kan ik snel bekijken wat het waard is om te bestellen.
als ik er meer info over wil kan ik de poster van de korte review aanspreken via PM of via dit topic.
Gewoon kleine reviews zijn ook geen enkel probleem johquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Precies, hoeveel batterijen en op welke spanning iets werkt zoek je maar zelf uit via de gegevens die bij het artikel staan hoor. Tips als: het werkt niet want er zit een Japanse stekker aan, ok.
Dat is sociale controle op FOK!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:10 schreef NanKing het volgende:
Bedankt, reeds gesloten.
Wat een oplettendheid vandaag trouwens, een zooi TR's en een FB bericht binnen een paar minuten
.
Waarom blijft de link in de titel dan nog wel staan?quote:
Nou, vies zijn ze niet, want ze zijn net gewassenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is dat voor een vieze hondenzooi ineens in het forum?
gezien en diverse punten ge-edit. Verder is onder bepaalde voorwaarden dit soort reviews geen probleem op REV. Op REV gelden wat dat betreft iets andere regelsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |