..en weer up..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:58 schreef Patrickfovic het volgende:
Jippie! het is weer zo ver, DealExtreme.com is downalleen https werkt nog
Waar is je flitsende GTAIV-usericon gebleven?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Zojuist mn allereerste aankoop ooit bij dealextreme gedaan![]()
![]()
![]()
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8037
Ik dacht ik begin klein om ervaring op te doen
Ja, bv. FocalPrice, YoPool en KaiDomain.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef Cahir het volgende:
Zijn er meer sites buiten DealExtreme en DealPerfect?
quote:Mogelijk zijn kosten voor internationale betalingen van 0,5% van toepassing. Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij verkopers in het Verenigd Koninkrijk die bij PayPal zijn geregistreerd in een land uit de Europese Unie, en die betalingen uit andere landen van de Europese Unie in euro's ontvangen.
Als de valuta voor uw transactie moet worden omgerekend, wordt dit gedaan aan de hand van een wisselkoers voor de detailhandel die wordt bepaald door PayPal. Deze wisselkoers is inclusief een marge van 2,5% boven op de wisselkoers waartegen PayPal in het groot vreemde valuta's aanschaft
Nee, komen geen extra kosten bij. PayPal hanteert de huidige wisselkoers. Dus alle prijzen deel je door de euro/dollarverhouding en je weet wat het in Euro's kost.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:36 schreef Cahir het volgende:
Kan je op DP met euro's betalen? Komen er eventuele kosten bovenop voor PayPal aangezien dit? :
[..]
Geen idee, ik weet wel dat zelfstandige bezorgers (die onder freelance bij TNT werken, en daar heb je een hele boel van.) per bezorgd pakketje een vergoeding krijgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:12 schreef Lolque het volgende:
Ik verwacht de komende maand zoveel pakketjes dat de arme pakketjesbezorger elke dag langs mag komen.![]()
Krijgen ze ook een soort van 'Provisie' per pakketje of hebben ze niet zoveel geluk?
Zou dat meer zijn dan 78 cent? Anders zie ik nog wel een mooie hosselquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat zelfstandige bezorgers (die onder freelance bij TNT werken, en daar heb je een hele boel van.) per bezorgd pakketje een vergoeding krijgen.
Of meer dan 1 cent?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zou dat meer zijn dan 78 cent? Anders zie ik nog wel een mooie hossel
ik weet het fijne er niet van, maar bij pakket post (wat dus niet door dw brievenbus past) krijgen ze een vergoeding.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zou dat meer zijn dan 78 cent? Anders zie ik nog wel een mooie hossel
dat kun je niet versturen hequote:
Dan moet je de Reviews lezen of vragen of iemand hier d'r toevallig ervaring mee heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:08 schreef bhm het volgende:
Ziet er allemaal wel mooi uit op die site maar is he ook een beetje kwaliteit?
..En je kan natuurlijk ook af en toe eens gluren in het [GADGETS] DealExtreme reviewtopic !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:08 schreef bhm het volgende:
Ziet er allemaal wel mooi uit op die site maar is he ook een beetje kwaliteit?
Die heb ik nog?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:41 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Waar is je flitsende GTAIV-usericon gebleven?
Denk t...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:57 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
hier niet, of komt dat door Chrome?
MIJN PAKKETJE IS GESHIPPED
Ik wil jouw monitorquote:
Chrome doet het hier prima, en ik zie zn afbeelding ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:06 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik wil jouw monitor![]()
Chrome doet dus kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |