SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Dit, gevonden worden omdat de buren klagen over de stank.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:06 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil eenzaam wegrotten in een flatje
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:07 schreef Stoeprand het volgende:
Prinsessenjurk
Plantenbak
Wagner
BrandendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
We have a winnerquote:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen manquote:
Sta jij dan ook langzaam op terwijl de muziek door de kamer schalt om aan het einde "IK BEN EEN PRINSESJE EN NIEMAND DIE ER IETS AAN KAN DOEN" te roepen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Stoeprand het volgende:
Oh nee wacht, ik ga niet dood. Al helemaal niet brandend.
Ik zit wel met een prinsessemjurk aan in een plantenbak met Wagner aan.
Even quoten voor m'n sigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
KAPPEN NOUquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sta jij dan ook langzaam op terwijl de muziek door de kamer schalt om aan het einde "IK BEN EEN PRINSESJE EN NIEMAND DIE ER IETS AAN KAN DOEN" te roepen?
Je zegt het alsof het iets raars is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sta jij dan ook langzaam op terwijl de muziek door de kamer schalt om aan het einde "IK BEN EEN PRINSESJE EN NIEMAND DIE ER IETS AAN KAN DOEN" te roepen?
Highway to hellquote:
Uiteraard, je krijgt toch enorme modderpoten als je in een plantenbak staat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het iets raars is.
Plastic zakjes om je schoentjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Uiteraard, je krijgt toch enorme modderpoten als je in een plantenbak staat?
En jij dacht dat ik er geen bijpassende roze laarsjes bij aan doe?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wel meer mensen krijgen modderpoten als ze begraven worden, maar dat komt vaker voor tijdens maffia afrekeningen en lijklozingen in afgelegen bossen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welke prinses draagt er nou laarzen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik er geen bijpassende roze laarsjes bij aan doe?
Die doe ik toch niet aan als ik in een plantenbak ga zitten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welke prinses draagt er nou laarzen?Kan je dan echt helemaal niks? Een echte prinses draagt glazen muiltjes
Een echt prinsesje heeft altijd haar muiltjes aan, plantenbak of nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die doe ik toch niet aan als ik in een plantenbak ga zitten?![]()
Als ik uit de plantenbak ben doe ik m'n muiltjes aan.Denk eens na.
JA MAAR DAN ZITTEN ZE TOCH ONDER DE MODDER! Een echte prinses houdt haar muiltjes goed schoon.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een echt prinsesje heeft altijd haar muiltjes aan, plantenbak of niet
Je hebt toch lakeien om de modder eraf te likken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JA MAAR DAN ZITTEN ZE TOCH ONDER DE MODDER! Een echte prinses houdt haar muiltjes goed schoon.
Nee. Ik doe dit in het geheim. Dat maakt het spannend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je hebt toch lakeien om de modder eraf te likken?
Ik hou er wel van om het te doen in het bijzijn van mijn hele hofhouding om mijzelf daarna keihard te laten vernederen door mijn schildknapenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. Ik doe dit in het geheim. Dat maakt het spannend.
Die luxe heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik hou er wel van om het te doen in het bijzijn van mijn hele hofhouding om mijzelf daarna keihard te laten vernederen door mijn schildknapen
Fotografische afbeeldingen van je hond?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die luxe heb ik dus niet.
Ik heb alleen een hond.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Fotografische afbeeldingen van je hond?
Heeft jouw kat ook nog een rol in dit opwindende liefdesspel?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Spannende kledij, die heeft mijn kat ook
Hij kijkt liever toe terwijl hij zijn anusje liktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Heeft jouw kat ook nog een rol in dit opwindende liefdesspel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |