Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar als het ding hier in de buurt zit ga ik toch zeker een poging ondernemen. Reken dan alleen niet op een megagrote verplaatsingquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
ah ok, dus jouw stok wil je iig ontvangen om te kijken wat er mee gebeuren kan
vind je het leuk om de nieuwe versie ook nog een keer te verplaatsen of is dat niet mogelijk
In eerste instantie was ik wel verrast dat lassen een risico zou inhouden. Zelf ben ik van oorsprong elektriciėn en had ooit een collega die er ook een(pm) had. Die werkte veel aan grote (>1MW) generatoren en hoogspanning (tot 500kV) en dat is ook een EM stralingsbron.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef 2cv het volgende:
Ik heb gister besloten dat ik mijn baan niet op ga geven. Ik blijf lassen.
Wat is dat precies en hoe wil je dat gaan doen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef 2cv het volgende:
Ik heb gister besloten dat ik mijn baan niet op ga geven. Ik blijf lassen. Ik ga mij niet aan meer gevaar blootstellen dan dat ik tot nog toe gedaan heb, maar ik ga een oplossing zoeken voor die straling. Een kooi van Farraday bijvoorbeeld.
Een kooi van Faraday schermt elektromagnetische velden af. Daarmee zou je dus veilig kunnen werken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:17 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Wat is dat precies en hoe wil je dat gaan doen?
spijtig niet echt op mijn weg richting het noordenquote:
waar kom jij vandaan danquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Maruna het volgende:
[..]
spijtig niet echt op mijn weg richting het noorden
Dat is info waar ik iets aan heb. Super bedankt !quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:13 schreef Osramp het volgende:
[..]
In eerste instantie was ik wel verrast dat lassen een risico zou inhouden. Zelf ben ik van oorsprong elektriciėn en had ooit een collega die er ook een(pm) had. Die werkte veel aan grote (>1MW) generatoren en hoogspanning (tot 500kV) en dat is ook een EM stralingsbron.
Ik heb wel wat info gevonden.
En hier is nog meer te vinden.
Een advies is om met minder dan 130A te lassen en dat staat op de eerste plaats. Zou misschien kunnen dat dat het belangrijkste is en 130A is voor lichter werk wel vaak genoeg.
Maar in die brochure wordt wel info gegeven hoe je de risico's bij lassen zo klein mogelijk kunt houden. Wel moet je je dokter raadplegen adviseren ze, maar die speelt dus op zeker. Logisch.
Een kooi van Farraday houdt bepaalde straling tegen. JE zou kunnen zeggen dat het een beetje werkt als een bliksemafleider. En hoe ik dat wil doen is heel simpel: een metalen kast om elk lasapparaat heen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:17 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Wat is dat precies en hoe wil je dat gaan doen?
Zelf was ik van plan om alle lasapparaten in een kooi van Farraday te plaatsenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Osramp het volgende:
[..]
Een kooi van Faraday schermt elektromagnetische velden af. Daarmee zou je dus veilig kunnen werken.
Probleem is alleen dat je dan:
- Een soort maliėnkolder over je hele lichaam moet trekken
- Geaard moet zijn
- Niet weet welke golflengte het lassen genereert, dus je weet de maaswijdte van de kooi niet.
Maar dat zijn mijn gedachten die komen bovendrijven. Wil niet zeggen dat ik het een dom idee vind of onhaalbaar acht. Mooi dat je je toch met de veranderingen aanpast.
Dankje. Het zat er al wat aan te komen hoor, maar dat het zo zou gaan had ik ook niet verwacht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef teigan het volgende:
Hm, had je al even niet meer gezien 2cv, en kom nu dit topic tegen..
Jammer dat het na het meefietsen ineens zoveel minder is gegaan joh, en wat een ellende nu.... Sterkte...
Graag gedaan, fijn dat je er iets aan hebt. De eerste info was van Medtronic, maar er zijn meerdere fabrikanten van pacemakers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef 2cv het volgende:
Dat is info waar ik iets aan heb. Super bedankt !
ben ik nou gek maar is lassen niet 20Aquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:04 schreef Osramp het volgende:
Hier een beetje info van een Amerikaanse bond voor lassers. Daarin zetten ze dat je je arts moet informeren dat lassen je beroep is en dat er dan evt een pacemaker gekozen kan worden die minder gevoelig is!
Probeer anders ook je werkgever in te schakelen. Laat hen informatie opvragen bij de leverancier van lasapparaten. Niemand zal het eventuele risico helemaal teniet doen, maar je ziet al verschil van dag en nacht tussen fabrikanten van pacemakers. De een zegt max 60-100A en de ander roept dat er niks aan de hand is als je maar onder de 400A blijft.
Maar een Esab, Lorch of Smit moeten toch wel enige ervaring ermee hebben denk ik toch zo.
Daarbij denk ik wel dat je niet op de gebruikelijke manier verder kunt met je werk. Maar met wat aanpassingen en voorzorgsmaatregelen kun je misschien gewoon je gebruikelijke werk blijven doen.
Ik ben overigens geen dokter of zo en ik bezit op dit gebied geen autoriteit om bindende uitspraken te doen. Ik ben alleen vrij handig met google en vond snel steekhoudende informatie.
Aan de voedingszijde wel, dus waar de netstroom (230/400Volt) in het apparaat komt, daar heb je wel ongeveer stromen van/tot 20A.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef hipy123 het volgende:
[..]
ben ik nou gek maar is lassen niet 20A
nope, 4,5 volt, en 70 tot 180 ampere.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef hipy123 het volgende:
[..]
ben ik nou gek maar is lassen niet 20A
Ik wil je wel vervoeren dan. Dan hoef jij alleen maar in de auto te zitten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar als het ding hier in de buurt zit ga ik toch zeker een poging ondernemen. Reken dan alleen niet op een megagrote verplaatsing
Je bent super !quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:08 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wil je wel vervoeren dan. Dan hoef jij alleen maar in de auto te zitten.
Oei, dat is weer heel anders als in de info staat die ik gevonden heb. Niet dat daar staat dat het zonder risico is, maar ook weer niet zo'n groot probleem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:21 schreef 2cv het volgende:
Ik weet inmiddels van mijn cardioloog dat als mijn pacemaker beļnvloed wordt door het lassen dat dan het programma verandert. Het is dus niet een kwestie van lasapparaat uitzetten en/of weglopen. De risico's zijn daardoor nog wat groter dan wanneer het gewoon een kwestie zou zijn van weglopen/lasapparaat uitzetten.
Veel prutsplezierquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef 2cv het volgende:
Ik werd vanmorgen om +/- 07:00u. wakker met een fijne hartritmestoornis. Ik heb me maar weer omgedraaid. Dat hielp niet, een paar uur later is die hartritmestoornis er nog steeds. Morgen maar even naar de dokter ofzo. Belangrijke zaken eerst, mijn collega komt me zometeen ophalen om aan Criezel te prutsen (nieuwe koppeling).
Overigens, het fruit smaakt heel erg goed
Das geen best nieuws, doe rustig aan met jezelf en je Criezelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef 2cv het volgende:
Ik werd vanmorgen om +/- 07:00u. wakker met een fijne hartritmestoornis. Ik heb me maar weer omgedraaid. Dat hielp niet, een paar uur later is die hartritmestoornis er nog steeds. Morgen maar even naar de dokter ofzo. Belangrijke zaken eerst, mijn collega komt me zometeen ophalen om aan Criezel te prutsen (nieuwe koppeling).
Overigens, het fruit smaakt heel erg goed
Dan toch de volgende keer maar meteen de dag heen dat je het probleem hebtquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:18 schreef 2cv het volgende:
Ik had vanmorgen alles geregeld om naar het ziekenhuis te gaan, begint mijn hart weer normaal te kloppen. Ik zou naar de huisarts voor alleen een brief (die lag klaar) zodat ik gelijk door naar het ziekenhuis kon, maar die huisarts heb ik maar even naar m'n hart laten luisteren. Hartslag was netjes 60 en regelmatig en dat is voor mij prima en perfect normaal. Dus maar niet naar het ziekenhuis. Klotehart.
Stik ik lees het nu pas .quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Maruna het volgende:
Laatste kans om in te springen voor het Fruitmandje! PM mij, heb al wat giften binnen, dat wordt een behoorlijke vreetpartij 2cv!
Wat gek! In de tijd dat ik nog vaste klant was bij de oncoloog, ben ik eens halsoverkop naar het ziekenhuis gegaan met een probleem. Hoewel, halsoverkop, gebeld voor een afspraak en kon de andere ochtend op spreekuur komen. Huisarts had ik daar niet in nodig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:18 schreef 2cv het volgende:
Ik had vanmorgen alles geregeld om naar het ziekenhuis te gaan, begint mijn hart weer normaal te kloppen. Ik zou naar de huisarts voor alleen een brief (die lag klaar) zodat ik gelijk door naar het ziekenhuis kon.
Houd jezelf aanbevolen voor het Fruitmandje als 2cv wordt opgenomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stik ik lees het nu pas .
Leuke mand . Puik gedaan.
LoudGirl? wie is dat? de FOK! masseuse/stripster die we hebben ingehuurt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef 2cv het volgende:
Door dat gedonder van gister heb ik vandaag een beetje (ahum) uitgeslapen. Blijkt dat terwijl ik sliep LoudGirl aan de deur stond. Mijn vader was wel wakker en thuis, maar die heeft mij ook niet even wakker gemaakt ofzo
Toen sliep ik nogquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Maruna het volgende:
das jammer
Zet maar in de openingspost dat het bezoekuur begint om 13:00 uur
Eh ... Neequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
LoudGirl? wie is dat? de FOK! masseuse/stripster die we hebben ingehuurt?
Nee En het was om 14:00, dus ruim binnen het bezoekuur.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
LoudGirl? wie is dat? de FOK! masseuse/stripster die we hebben ingehuurt?
spijtig, leuke pogingquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee En het was om 14:00, dus ruim binnen het bezoekuur.
Is LoudGirl een middelbare dame met een ruitjesrok? Dat is niet het beeld dat ik van haar hebquote:
Er zit ook iets tussenin Tip: vraag het haar zelf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is LoudGirl een middelbare dame met een ruitjesrok? Dat is niet het beeld dat ik van haar heb
Oh reallyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zit ook iets tussenin Tip: vraag het haar zelf.
Dan krijg je het adres van mijn hyvesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh really
Dan stuur ik haar een PM: LoudGirl, wat ben jij eigenlijk voor tiep? Wat zou ze dan zeggen?
OK, dus zo middelbaar ben je dan ook wel weer nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Dan krijg je het adres van mijn hyves
Zo digibeet ben ik dus. En dan willen jullie dat ik een 'fobo' aanmaak?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:35 schreef 2cv het volgende:
Ze stuurt ook flessenpost :
Ah. PM'en heeft dus ook geen zin; moet ik je dan maar een briefkaart sturen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:53 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Zo digibeet ben ik dus. En dan willen jullie dat ik een 'fobo' aanmaak?
Ja, per postduif graagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah. PM'en heeft dus ook geen zin; moet ik je dan maar een briefkaart sturen?
Mwah, is zo moeilijk niet eens, zelfs mij is het geluktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:53 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Zo digibeet ben ik dus. En dan willen jullie dat ik een 'fobo' aanmaak?
Helemaal naar Groningen (toch?)quote:
Staat ook nog geen datum voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef Osramp het volgende:
En wanneer is de operatie gepland? Zal nog wel geen harde datum aan zitten, maar duurt het nog 2 of 4 weken?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Helemaal naar Groningen (toch?)
Krijgt die postduif ook last van z'n hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Dat zuigt, je zou toch eigenlijk denken dat er wel IETS van een planning is voor dergelijke operaties. Dat ze geen exacte datum kunnen geven, alla, maar toch wel of het eind deze maand is of begin volgende maand. Naja, niks aan te doen, maar wel erg vervelend.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef 2cv het volgende:
Helemaal normaal ging het niet, de afspraak is pas gister gemaakt ...
Wat duurt het lang allemaal johquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:10 schreef 2cv het volgende:
De afsprak is er en ik kan er hen. Daar ben ik al lang 'blij' mee. Darbij is ht niet mijn fout, er is waarschijnlijk in het ziekenhuis iets mis gegaan.
Maar dat die afspraak er staat (voor dat gesprek dus) maakt mij niet vrolijk. Nu komt de operatie ook dichter bij. *knaag*knaag*knaag*
Kan ik wel doen Als ik dat durfquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:13 schreef Titus-Pullo het volgende:
Als dit allemaal eenmaal achter de rug is ga je dan zoiets posten
Maar dan ''bedankt lieve fokkers''
Voor zover mogelijk wel. Op sommige dingen is domweg geen antwoord te geven. Bijvoorbeeld op de vraag hoe lang ik in coma word gehouden na de operatie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:04 schreef freecell het volgende:
Heb je wel een beetje antwoorden gekregen?
Maak er maar 5 maanden en 10 dagen van. Tenminste ... 31 december/1 januari begon het gedonder. Toen was er nog niet meteen duidelijk wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Duurt wel lekker lang, een maandje of 3 al aan de gang?
Oei!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor zover mogelijk wel. Op sommige dingen is domweg geen antwoord te geven. Bijvoorbeeld op de vraag hoe lang ik in coma word gehouden na de operatie.
[..]
Maak er maar 5 maanden en 10 dagen van. Tenminste ... 31 december/1 januari begon het gedonder. Toen was er nog niet meteen duidelijk wat er aan de hand was.
Ik sta nog niet op de wachtlijst, maar wat mij betreft mag dat als ik het antwoord op de laatste vragen heb. En ik vermoed dat ze in de zomer wel door opereren hoor Al zit mijn cardioloog wel in het buitenland. maar die opereert niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef Maruna het volgende:
jeetje wat een gedoe nog steeds, maar de operatie komt er dus aan? of zit het wel na de zomervakantie?
Maandag in deventer reed er een 2CV voor me!
En de kaart blijft groeien!quote:
Ja, hij wordt steeds leuker !quote:
Prettig dat ze je eerst tijd geven om het allemaal goed op de rit te krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef 2cv het volgende:
Laatste vragen heb ik door gemaild (als ik daar antwoord op heb mag ik op de wachtlijst voor de operatie) en ik heb ook contact met de pacemakerfabrikant.
Hoezo WAjong? Houdt het in dat je de eerste tijd niet kunt werken, of wordt het helemaal niks meer? Dat je de eerste 8-12maanden niet aan de slag kunt is logisch. Maar ik gun je wel een goed herstel waarbij je weer (tenminste een deel van) je werk kunt oppakken.quote:Papieren voor de WaJong (ja, ik word echt een subsidiekneus ) ook ingevuld, ik zoek alleen nog even een enveloppe waar die hele zooi in past.
daarmee wens ik je wel heeel veel beterschap he!quote:
orgineelquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:06 schreef makkie88 het volgende:
[..]
daarmee wens ik je wel heeel veel beterschap he!
Jeetje. Daar kunnen ze niks aan doen of zo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:56 schreef 2cv het volgende:
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik mijn baan en hobby op kan geven. Lassen mag niet meer, draaiende dynamo's moet ik uit de buurt blijven, ontstekingen van auto's waarvan de motor draait ook + nog veel meer dingen die electromagnetische velden creėren. Ik begin er al nachtmerries van te krijgen
Fijn zo'n pacemaker, maar voor mij is het maar een halve oplossing.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef 2cv het volgende:
cyberridder aan een draadje
Ik denk dat je de kneuzensubsidie krijgt als je Formulieren met een V schrijftquote:vormulieren
Mijn werkgever vindt mij wat duur omdat ik wat minder snel kan werken. Dus die wil wat financiele ondersteuning. Zo kan ik ook 'groeien' in mijn loon, net als ieder ander. Daarbij zit ik soms in de ziektewet. Dat moet de werkgever zelf betalen. Hij heeft daar wel een verzekering voor, maar die betaalt niet alles. Resultaat is dat ik een dure ben en dat hij mij daarom geen vast contract aan wil bieden (ik zit aan mijn laatste jaarcontract, het volgende contract is verplicht een vast contract). Dus daarom moet dat financieel wat ondersteund worden. Anders wordt mijn contract niet verlengd. Overigens is het niet zo dat ik het hier niet mee eens ben. Tuurlijk, als hij mij geen vast contract aan kan bieden vind ik dat jammer, echter, het bedrijf moet wel blijven bestaan. Het is geen filantropische instelling. Daarbij is mijn baas er ook erg eerlijk en open in, dat vind ik erg fijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:50 schreef Osramp het volgende:
Maar ik snap even niet wat je nu met het UWV te maken hebt. Als je afgekeurd bent voor werk, of ontslagen door je werkgever, dan kan ik het me wel voorstellen.
Maar je werkgever wil misschien wel meewerken aan re-integratie? Dat jij een omscholing tot ................ kunt doen, met subsidie, zodat je in een andere functie kunt blijven. Of desnoods een functie binnen een ander bedrijf kunt verwerven.
Wel erg kleuterachtig, zo'n formulier met smilies. Kan hooguit zijn dat dit ook voor allochtonen dan nog begrijpbaar is.
Afspraak is 1 juni. Dan komt het vast ter sprakequote:Op donderdag 25 juni 2009 07:03 schreef freecell het volgende:
Hoe komen ze daar nou weer bij? KLinkt niet als een standaard formulier bij jouw leeftijd
Kan je ze opbellen voor een afspraak?
Geen bureaubaan voor mij. Zolang het ook maar enigzins mogelijk is wil ik fysiek werk doen. Achter een bureau kruipen kan altijd nog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:01 schreef LoudGirl het volgende:
Ik zie opeens mogelijkheden voor IBG. Ga direct onze afdeling communicatie bellen
Dat is inderdaad een gigantische blunderquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kneuzensubsidie krijgt als je Formulieren met een V schrijft
Gesprek komt op 1 juliquote:Maar OT:
Serieus, als ze clowntekeningen gaan sturen, dan zijn ze bij het UWV te dom om te schijten. En met zo'n formulier kom je natuurlijk nergens, daar moet je gewoon een fatsoenlijk gesprek mee voeren. Maar dat zal wel buiten de 'standaard' vallen
Ik bedoel dat we onze formulieren moeten aanpassen. Gezien het niveau dat ik soms aan de lijn krijg, lijken smileys mij een goed idee:quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen bureaubaan voor mij. Zolang het ook maar enigzins mogelijk is wil ik fysiek werk doen. Achter een bureau kruipen kan altijd nog.
Ik wil mijn (half ingevulde) formulieren wel inscannen als voorbeeld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:54 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we onze formulieren moeten aanpassen. Gezien het niveau dat ik soms aan de lijn krijg, lijken smileys mij een goed idee:
"Wat vind u van de hoogte van uw maandtermijn?"
O
O
O
in friesland heb je je toch meren genoeg, moet ie daar maar in RIP lasapparaaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef 2cv het volgende:
Het enige wat ontbreekt zijn de wilgen, een heftruck is wel op het werk aanwezig om het lasapparaat naar grote hoogten te brengen.
Het liefst met de stekker er nog in. Kan je leuk vissen met een schepnet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:46 schreef Maruna het volgende:
[..]
in friesland heb je je toch meren genoeg, moet ie daar maar in RIP lasapparaaat
In die brochures/informatie die ik eerder linkte, heb ik wel tips gelezen over extra veiligheid. Ik herinner me nog dat het aanbevelenswaardig was om de massa zo kort mogelijk bij de lasplaats aan te klemmen en de laskabels kort tegen elkaar aan te leggen. Is mss hadig voor die meting die eraan komt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef 2cv het volgende:
Ook word ik morgen gebeld om een afspraak te maken voor een werkplaatsmeting om te kijken of ik veilig kan werken zonder dat mijn pacemaker doorbrandt. Het lijkt er ook op dat ik met een pacemaker mag lassen, maar dan alleen korte pulsjes waar dan weer enige tijd tussen zit per pulsje. Oftewel: alleen hechtlassen.
Vond nog wat info over gelijkstroomlassen. Gaat alleen wel over TIG lassen van alu, geloof ik niet echt jouw hoekje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef 2cv het volgende:
Ik ga eens achter gelijkstroomlassen aan. Autogeen lassen is in mijn werk niet echt een optie omdat dan de lassen niet dik/sterk genoeg zijn.
Je kunt ze ook met een diesel hebben, die generatoren. Dynamo dan uiteraard weer wel, dat is wel onvermijdelijk bij dit soort mobiele apparatuur. Maar mss is zoiets er ook wel in niet-mobiele uitvoering voor netbedrijf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:55 schreef 2cv het volgende:
Een verbrandingsruimte in een gesloten ruimte lijkt mij geen goed idee. Daarbij levert de ontsteking en de dynamo ook vervelende electromagnetische straling. Maar toch bedankt voor de tip !
Je bedoerlt de Wajong? Ik ken mensen die dat 10 jaar na hun schooltijd hebben aangevraagd en gekregen, omdat ze konden aantonen dat ze al voor hun (volgens mij) 21e een aandoening hadden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef 2cv het volgende:
Het punt is dat wij al lasapparaten hebben en ook krachtstroom Ik houd het in mijn achterhoofd, maar ik denk niet dat dit een oplossing is.
Vanmorgen ben ik naar het UWV kantoor geweest om kneuzensubsidie aan te vragen. Helaas was ik daar officieel te laat mee omdat ik dat tijdens of 1 jaar na mijn schooltijd had moeten doen. Echter, omdat ik af-fabriek voorzien ben van mijn fijne hartafwijking lijkt daar nog wel een mouw aan te passen te zijn. De meneer waar ik mee sprak snapte de situatie in elk geval en hoewel hij het niet zo zei kreeg ik de indruk dat hij in mijn geval vond dat een kneuzensubsidie terecht was. Hij snapte ook dat ik het eerst zonder die subsidie geprobeerd had en zou het ook niet terecht vinden als ik door deze te late aanvraag 'gestraft' zou worden.
Volgens mij is dat natuurkundig onmogelijk, of ze hebben een meter die Ja of Nee zegt met een cut-off waardequote:Wat mij bij de metingen opviel (ik heb alles zelf mogen meten) is dat de straling heel snel ophoudt naar mate je meer afstand neemt tot de stralingsbron. Stel dat op 45cm afstand de meter volledig uitslaat dan kan het goed zijn dat de meter op 50cm op (bijna) 0 staat.
Jij hebt 100% gelijk. Echter, die meter meet tot maximaal 250 eenheden (welke eenheden dat zijn weet ik even niet). De straling kan dus veel hoger zijn. Maar in een afstand van 5cm gat die meter van 250 naar 0 (nouja, eigenlijk 2, maar dat is de natuurlijke straling die er altijd is). Dus hoewel er geen harde grens is, is het wel zo dat naarmate de afstand toeneemt de straling ENORM snel zakt. Misschien had ik het wat beter uit moeten leggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:14 schreef Maruna het volgende:
[..]
Volgens mij is dat natuurkundig onmogelijk, of ze hebben een meter die Ja of Nee zegt met een cut-off waarde
2cv mag blij zijn met een baas die zo goed meedenkt.quote:
En dan bellen ze je weer een dag voor de opname? Stelletje...quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:53 schreef 2cv het volgende:
Vandaag ook maar eens gebeld met het ziekenhuis wanneer die operatie dan eindelijk is. Dat wordt dan zo eind augustus/begin september. *zucht*
Jup, die heeft het wel verdiend Ik ben niet de makkelijkstequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:58 schreef freecell het volgende:
Hmmm, dan pas.
Wel goed van je kneuzensubsidie Ook goed nieuws voor je baas!
Daar ben ik inderdaad erg blij mee. aan mijn baas !quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:13 schreef Maruna het volgende:
[..]
2cv mag blij zijn met een baas die zo goed meedenkt.
Datum staat nog niet vast hequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:18 schreef ASroma het volgende:
oeh eind augustus is dan nog wel even weg, maar jah er komt in ieder geval een datum aan.
Als het goed is niet. Maar nu ik snap hoe 'prettig' het werkt ga ik zelf af en toe ook eens bellen. Tot ze echt helemaal compleet schijt- en schijt ziek van me wordenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En dan bellen ze je weer een dag voor de opname? Stelletje...
Verkeerde topic om te trollen, daaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |