Ik kende de theorie achter beide apparaten wel, maar dat een pacemaker nog steeds zo gevoelig is wist ik weer niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:16 schreef 2cv het volgende:
Pacemaker is een digitaal electrisch apparaat. Een lasapparaat produceert oner andere een sterk electromagnetisch veld. Electromagnetische velden kunnen electrische apparaten beinvloeden, onder andere de afstelling. Lassen en een pacemaker gaan dus niet samen.
subtiel gepostquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Maruna het volgende:
Als iedereen me nu eens een euro zou overmaken, dan breng ik 2cv een fruitmandje dit weekendik moet toch naar friesland!
Ook niks als planner/werkvoorbereider? Of hoofd gereedschapsuitleen of dergelijke. Voor een bedrijf is het vaak financieel aantrekkelijk om zoiets te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef 2cv het volgende:
Er is binnen dat bedrijf niet zoveel werk waarbij ik niet in de buurt ben van en lasapparaat
slechte kloon, 2cvquote:
Ik ben geen kantoorfiguur. Bah !quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:55 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ook niks als planner/werkvoorbereider? Of hoofd gereedschapsuitleen of dergelijke. Voor een bedrijf is het vaak financieel aantrekkelijk om zoiets te doen.
Je bent welkom !quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:32 schreef Maruna het volgende:
Als 2CV het ziet zitten dat ik langs kom, dan mag ie dat wel even laten weten PM ofzo, dan kijken we wat we kunnen doen
Okee, tis maar een idee. Maar als je niet in de werkplaats kunt blijven, maar wel bij het bedrijf dan zou het een oplossing kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef 2cv het volgende:
Ik ben geen kantoorfiguur. Bah !
Het is ook absoluut een idee, maar ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn. het magazijn is misschien een optie, maar nog steeds niet practisch. Deels door gebrek aan kennisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:51 schreef Osramp het volgende:
[..]
Okee, tis maar een idee. Maar als je niet in de werkplaats kunt blijven, maar wel bij het bedrijf dan zou het een oplossing kunnen zijn.
Nice!quote:
Dat valt altijd te leren. Maar ik weet hoe het is om noodgedwongen van baan te moeten veranderen. Heus niet leuk.quote:
pm mij ook maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Maruna het volgende:
[..]
Nice!
Mensen die mee willen doen met een fruitmantje -> PM me maar even, heb al 1 pm-er binnen
je kunt niet lezen swarmaquote:
Stuur maar deze kant op. Ik brei er wel een mouw aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
hej 2cv, sterkte! moet die stok nog een keer je richting op of ben je niet in staat dat ding een schop te geven ?
en ''jouw'' stok?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stuur maar deze kant op. Ik brei er wel een mouw aan.
Oh, ik dacht dat je het daar over had, dat heb ik dus niet goed gelezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |