quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef 2cv het volgende:
Helemaal normaal ging het niet, de afspraak is pas gister gemaakt ...
Wat duurt het lang allemaal johquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:10 schreef 2cv het volgende:
De afsprak is er en ik kan er hen. Daar ben ik al lang 'blij' mee. Darbij is ht niet mijn fout, er is waarschijnlijk in het ziekenhuis iets mis gegaan.
Maar dat die afspraak er staat (voor dat gesprek dus) maakt mij niet vrolijk. Nu komt de operatie ook dichter bij. *knaag*knaag*knaag*
Kan ik wel doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:13 schreef Titus-Pullo het volgende:
Als dit allemaal eenmaal achter de rug is ga je dan zoiets posten
Maar dan ''bedankt lieve fokkers''
Voor zover mogelijk wel. Op sommige dingen is domweg geen antwoord te geven. Bijvoorbeeld op de vraag hoe lang ik in coma word gehouden na de operatie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:04 schreef freecell het volgende:
Heb je wel een beetje antwoorden gekregen?
Maak er maar 5 maanden en 10 dagen van. Tenminste ... 31 december/1 januari begon het gedonder. Toen was er nog niet meteen duidelijk wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Duurt wel lekker lang, een maandje of 3 al aan de gang?
Oei!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor zover mogelijk wel. Op sommige dingen is domweg geen antwoord te geven. Bijvoorbeeld op de vraag hoe lang ik in coma word gehouden na de operatie.
[..]
Maak er maar 5 maanden en 10 dagen van. Tenminste ... 31 december/1 januari begon het gedonder. Toen was er nog niet meteen duidelijk wat er aan de hand was.
Ik sta nog niet op de wachtlijst, maar wat mij betreft mag dat als ik het antwoord op de laatste vragen heb. En ik vermoed dat ze in de zomer wel door opereren hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef Maruna het volgende:
jeetje wat een gedoe nog steeds, maar de operatie komt er dus aan? of zit het wel na de zomervakantie?
Maandag in deventer reed er een 2CV voor me!
En de kaart blijft groeien!quote:
Ja, hij wordt steeds leuker !quote:
Prettig dat ze je eerst tijd geven om het allemaal goed op de rit te krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef 2cv het volgende:
Laatste vragen heb ik door gemaild (als ik daar antwoord op heb mag ik op de wachtlijst voor de operatie) en ik heb ook contact met de pacemakerfabrikant.
Hoezo WAjong? Houdt het in dat je de eerste tijd niet kunt werken, of wordt het helemaal niks meer? Dat je de eerste 8-12maanden niet aan de slag kunt is logisch. Maar ik gun je wel een goed herstel waarbij je weer (tenminste een deel van) je werk kunt oppakken.quote:Papieren voor de WaJong (ja, ik word echt een subsidiekneus) ook ingevuld, ik zoek alleen nog even een enveloppe waar die hele zooi in past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |