orgineelquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:06 schreef makkie88 het volgende:
[..]
daarmee wens ik je wel heeel veel beterschap he!
Jeetje. Daar kunnen ze niks aan doen of zo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:56 schreef 2cv het volgende:
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik mijn baan en hobby op kan geven. Lassen mag niet meer, draaiende dynamo's moet ik uit de buurt blijven, ontstekingen van auto's waarvan de motor draait ook + nog veel meer dingen die electromagnetische velden creëren. Ik begin er al nachtmerries van te krijgen![]()
Fijn zo'n pacemaker, maar voor mij is het maar een halve oplossing.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef 2cv het volgende:
cyberridder aan een draadje
Ik denk dat je de kneuzensubsidie krijgt als je Formulieren met een V schrijftquote:vormulieren
Mijn werkgever vindt mij wat duur omdat ik wat minder snel kan werken. Dus die wil wat financiele ondersteuning. Zo kan ik ook 'groeien' in mijn loon, net als ieder ander. Daarbij zit ik soms in de ziektewet. Dat moet de werkgever zelf betalen. Hij heeft daar wel een verzekering voor, maar die betaalt niet alles. Resultaat is dat ik een dure ben en dat hij mij daarom geen vast contract aan wil bieden (ik zit aan mijn laatste jaarcontract, het volgende contract is verplicht een vast contract). Dus daarom moet dat financieel wat ondersteund worden. Anders wordt mijn contract niet verlengd. Overigens is het niet zo dat ik het hier niet mee eens ben. Tuurlijk, als hij mij geen vast contract aan kan bieden vind ik dat jammer, echter, het bedrijf moet wel blijven bestaan. Het is geen filantropische instelling. Daarbij is mijn baas er ook erg eerlijk en open in, dat vind ik erg fijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:50 schreef Osramp het volgende:
Maar ik snap even niet wat je nu met het UWV te maken hebt. Als je afgekeurd bent voor werk, of ontslagen door je werkgever, dan kan ik het me wel voorstellen.
Maar je werkgever wil misschien wel meewerken aan re-integratie? Dat jij een omscholing tot ................ kunt doen, met subsidie, zodat je in een andere functie kunt blijven. Of desnoods een functie binnen een ander bedrijf kunt verwerven.
Wel erg kleuterachtig, zo'n formulier met smilies. Kan hooguit zijn dat dit ook voor allochtonen dan nog begrijpbaar is.
Afspraak is 1 juni. Dan komt het vast ter sprakequote:Op donderdag 25 juni 2009 07:03 schreef freecell het volgende:
Hoe komen ze daar nou weer bij? KLinkt niet als een standaard formulier bij jouw leeftijd
Kan je ze opbellen voor een afspraak?
Geen bureaubaan voor mij. Zolang het ook maar enigzins mogelijk is wil ik fysiek werk doen. Achter een bureau kruipen kan altijd nog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:01 schreef LoudGirl het volgende:
Ik zie opeens mogelijkheden voor IBG. Ga direct onze afdeling communicatie bellen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kneuzensubsidie krijgt als je Formulieren met een V schrijft
Gesprek komt op 1 juliquote:Maar OT:
Serieus, als ze clowntekeningen gaan sturen, dan zijn ze bij het UWV te dom om te schijten. En met zo'n formulier kom je natuurlijk nergens, daar moet je gewoon een fatsoenlijk gesprek mee voeren. Maar dat zal wel buiten de 'standaard' vallen
Ik bedoel dat we onze formulieren moeten aanpassen. Gezien het niveau dat ik soms aan de lijn krijg, lijken smileys mij een goed idee:quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen bureaubaan voor mij. Zolang het ook maar enigzins mogelijk is wil ik fysiek werk doen. Achter een bureau kruipen kan altijd nog.
Ik wil mijn (half ingevulde) formulieren wel inscannen als voorbeeld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:54 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we onze formulieren moeten aanpassen. Gezien het niveau dat ik soms aan de lijn krijg, lijken smileys mij een goed idee:
"Wat vind u van de hoogte van uw maandtermijn?"
O![]()
O![]()
O
in friesland heb je je toch meren genoeg, moet ie daar maar inquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef 2cv het volgende:
Het enige wat ontbreekt zijn de wilgen, een heftruck is wel op het werk aanwezig om het lasapparaat naar grote hoogten te brengen.
Het liefst met de stekker er nog in. Kan je leuk vissen met een schepnet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:46 schreef Maruna het volgende:
[..]
in friesland heb je je toch meren genoeg, moet ie daar maar inRIP lasapparaaat
In die brochures/informatie die ik eerder linkte, heb ik wel tips gelezen over extra veiligheid. Ik herinner me nog dat het aanbevelenswaardig was om de massa zo kort mogelijk bij de lasplaats aan te klemmen en de laskabels kort tegen elkaar aan te leggen. Is mss hadig voor die meting die eraan komt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef 2cv het volgende:
Ook word ik morgen gebeld om een afspraak te maken voor een werkplaatsmeting om te kijken of ik veilig kan werken zonder dat mijn pacemaker doorbrandt. Het lijkt er ook op dat ik met een pacemaker mag lassen, maar dan alleen korte pulsjes waar dan weer enige tijd tussen zit per pulsje. Oftewel: alleen hechtlassen.
Vond nog wat info over gelijkstroomlassen. Gaat alleen wel over TIG lassen van alu, geloof ik niet echt jouw hoekje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef 2cv het volgende:
Ik ga eens achter gelijkstroomlassen aan. Autogeen lassen is in mijn werk niet echt een optie omdat dan de lassen niet dik/sterk genoeg zijn.
Je kunt ze ook met een diesel hebben, die generatoren. Dynamo dan uiteraard weer wel, dat is wel onvermijdelijk bij dit soort mobiele apparatuur. Maar mss is zoiets er ook wel in niet-mobiele uitvoering voor netbedrijf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:55 schreef 2cv het volgende:
Een verbrandingsruimte in een gesloten ruimte lijkt mij geen goed idee. Daarbij levert de ontsteking en de dynamo ook vervelende electromagnetische straling. Maar toch bedankt voor de tip !
Je bedoerlt de Wajong? Ik ken mensen die dat 10 jaar na hun schooltijd hebben aangevraagd en gekregen, omdat ze konden aantonen dat ze al voor hun (volgens mij) 21e een aandoening hadden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef 2cv het volgende:
Het punt is dat wij al lasapparaten hebben en ook krachtstroomIk houd het in mijn achterhoofd, maar ik denk niet dat dit een oplossing is.
Vanmorgen ben ik naar het UWV kantoor geweest om kneuzensubsidie aan te vragen. Helaas was ik daar officieel te laat mee omdat ik dat tijdens of 1 jaar na mijn schooltijd had moeten doen. Echter, omdat ik af-fabriek voorzien ben van mijn fijne hartafwijking lijkt daar nog wel een mouw aan te passen te zijn. De meneer waar ik mee sprak snapte de situatie in elk geval en hoewel hij het niet zo zei kreeg ik de indruk dat hij in mijn geval vond dat een kneuzensubsidie terecht was. Hij snapte ook dat ik het eerst zonder die subsidie geprobeerd had en zou het ook niet terecht vinden als ik door deze te late aanvraag 'gestraft' zou worden.
Volgens mij is dat natuurkundig onmogelijk, of ze hebben een meter die Ja of Nee zegt met een cut-off waardequote:Wat mij bij de metingen opviel (ik heb alles zelf mogen meten) is dat de straling heel snel ophoudt naar mate je meer afstand neemt tot de stralingsbron. Stel dat op 45cm afstand de meter volledig uitslaat dan kan het goed zijn dat de meter op 50cm op (bijna) 0 staat.
Jij hebt 100% gelijk. Echter, die meter meet tot maximaal 250 eenheden (welke eenheden dat zijn weet ik even niet). De straling kan dus veel hoger zijn. Maar in een afstand van 5cm gat die meter van 250 naar 0 (nouja, eigenlijk 2, maar dat is de natuurlijke straling die er altijd is). Dus hoewel er geen harde grens is, is het wel zo dat naarmate de afstand toeneemt de straling ENORM snel zakt. Misschien had ik het wat beter uit moeten leggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:14 schreef Maruna het volgende:
[..]
Volgens mij is dat natuurkundig onmogelijk, of ze hebben een meter die Ja of Nee zegt met een cut-off waarde
2cv mag blij zijn met een baas die zo goed meedenkt.quote:
En dan bellen ze je weer een dag voor de opname? Stelletje...quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:53 schreef 2cv het volgende:
Vandaag ook maar eens gebeld met het ziekenhuis wanneer die operatie dan eindelijk is. Dat wordt dan zo eind augustus/begin september. *zucht*
Jup, die heeft het wel verdiend Ik ben niet de makkelijkstequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:58 schreef freecell het volgende:
Hmmm, dan pas.
Wel goed van je kneuzensubsidieOok goed nieuws voor je baas!
Daar ben ik inderdaad erg blij mee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:13 schreef Maruna het volgende:
[..]
2cv mag blij zijn met een baas die zo goed meedenkt.
Datum staat nog niet vast hequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:18 schreef ASroma het volgende:
oeh eind augustus is dan nog wel even weg, maar jah er komt in ieder geval een datum aan.
Als het goed is niet. Maar nu ik snap hoe 'prettig' het werkt ga ik zelf af en toe ook eens bellen. Tot ze echt helemaal compleet schijt- en schijt ziek van me wordenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En dan bellen ze je weer een dag voor de opname? Stelletje...
Verkeerde topic om te trollen, daaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |