Veel prutsplezierquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef 2cv het volgende:
Ik werd vanmorgen om +/- 07:00u. wakker met een fijne hartritmestoornis. Ik heb me maar weer omgedraaid. Dat hielp niet, een paar uur later is die hartritmestoornis er nog steeds. Morgen maar even naar de dokter ofzo. Belangrijke zaken eerst, mijn collega komt me zometeen ophalen om aan Criezel te prutsen (nieuwe koppeling).
Overigens, het fruit smaakt heel erg goed![]()
Das geen best nieuws, doe rustig aan met jezelf en je Criezelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef 2cv het volgende:
Ik werd vanmorgen om +/- 07:00u. wakker met een fijne hartritmestoornis. Ik heb me maar weer omgedraaid. Dat hielp niet, een paar uur later is die hartritmestoornis er nog steeds. Morgen maar even naar de dokter ofzo. Belangrijke zaken eerst, mijn collega komt me zometeen ophalen om aan Criezel te prutsen (nieuwe koppeling).
Overigens, het fruit smaakt heel erg goed![]()
Dan toch de volgende keer maar meteen de dag heen dat je het probleem hebtquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:18 schreef 2cv het volgende:
Ik had vanmorgen alles geregeld om naar het ziekenhuis te gaan, begint mijn hart weer normaal te kloppen. Ik zou naar de huisarts voor alleen een brief (die lag klaar) zodat ik gelijk door naar het ziekenhuis kon, maar die huisarts heb ik maar even naar m'n hart laten luisteren. Hartslag was netjes 60 en regelmatig en dat is voor mij prima en perfect normaal. Dus maar niet naar het ziekenhuis. Klotehart.
Stik ik lees het nu pasquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Maruna het volgende:
Laatste kans om in te springen voor het Fruitmandje! PM mij, heb al wat giften binnen, dat wordt een behoorlijke vreetpartij 2cv!
Wat gek! In de tijd dat ik nog vaste klant was bij de oncoloog, ben ik eens halsoverkop naar het ziekenhuis gegaan met een probleem. Hoewel, halsoverkop, gebeld voor een afspraak en kon de andere ochtend op spreekuur komen. Huisarts had ik daar niet in nodig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:18 schreef 2cv het volgende:
Ik had vanmorgen alles geregeld om naar het ziekenhuis te gaan, begint mijn hart weer normaal te kloppen. Ik zou naar de huisarts voor alleen een brief (die lag klaar) zodat ik gelijk door naar het ziekenhuis kon.
Houd jezelf aanbevolen voor het Fruitmandje als 2cv wordt opgenomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stik ik lees het nu pas.
Leuke mand. Puik gedaan.
LoudGirl? wie is dat? de FOK! masseuse/stripster die we hebben ingehuurt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef 2cv het volgende:
Door dat gedonder van gister heb ik vandaag een beetje (ahum) uitgeslapen. Blijkt dat terwijl ik sliep LoudGirl aan de deur stond. Mijn vader was wel wakker en thuis, maar die heeft mij ook niet even wakker gemaakt ofzo
Toen sliep ik nogquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Maruna het volgende:
das jammer
Zet maar in de openingspost dat het bezoekuur begint om 13:00 uur
Eh ... Neequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
LoudGirl? wie is dat? de FOK! masseuse/stripster die we hebben ingehuurt?
Neequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
LoudGirl? wie is dat? de FOK! masseuse/stripster die we hebben ingehuurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |