abonnement Unibet Coolblue
pi_78082226
gangbang :
quote:
Over keukentafels gesproken... we hebben haar na een tijdje naar de open keuken genomen en haar op de keukentafel genomen. Deze tafel was op pikhoogte en om en om neukte we haar. Er kwam geen einde aan en ik moet me wel heel erg sterk vergissen als ze niet diverse keren klaar is gekomen. Dit was echt teamwork van het hoogste niveau. Een man betast haar borsten, de ander neukt haar en 2 pikken links en rechts van haar hoofd die ze om de beurt pijpte terwijl ze werd geneukt. Na 5 minuten even wisselen/doordraaien en weer gaan. Dit hebben we meerdere keren herhaald en haar volledig uitgewoond... ze was duidelijk aan het genieten daar was geen twijfel over mogelijk.

Verder hebben we haar halverwege en aan het einde op een bukkake getrakteerd. Haar hele gezichtje was bedekt met dikke klodders sperma en ze genoot er zichtbaar van hoe de mannen op haar klaar kwamen. We waren met zijn 5-en en er is opvallend veel klaargekomen. Dat geeft wel aan hoe geil het was om met Lynn bezig te zijn. We hebben aan het einde een rekensommetje gemaakt. Bij elkaar opgeteld hebben we haar met 5 man 11 keer op slagroom getrakteerd. Een mooie prestatie dankzij de overtuigende inzet van Lynn, een echt TOPPERTJE!

klacht: de website en wijven die dit doen
pi_78082275
Pics?
Drinken is lekker
pi_78082276
Een toppertje?!?!1
Een toppertje!!!?>!?!?!1?1

Een laptoppertje1!!111!1!!11
0 topics op naam. 14.gif
pi_78082289
in before het verhaal over Jody Bernal
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:43:02 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78082301
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:43:19 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78082312
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:43:21 #7
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_78082313
Et zou je dochter maar zijn
pi_78082317
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:42 schreef Hetiszover het volgende:
in before het verhaal over Jody Bernal
Waar?
pi_78082337
Waar is dit ?
pi_78082368
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:42 schreef Hetiszover het volgende:
in before het verhaal over Jody Bernal
Welk verhaal?

Hannah Verboom
yer not one of dem smart felers are ye?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:44:34 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78082373
Ik ben 12, wat is een gangbang?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_78082377
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:43 schreef Lux0rious het volgende:
Et zou je dochter maar zijn
Het zal je moeder maar zijn
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_78082408
IK HEB HEM!!!
quote:
Ikzelf heb TOO MUCH bizar en grappige dingen meegemaakt in de werk, maar de topper blijft toch de 'jodie bernal karaoke king'

Werkte aantal jaar geleden in een club waar ik toch de gekste en grappigste dingen heb meegemaakt

We hadden een 'vaste klant' die 3-4x in de week kwam en meestal alle beschikbare dames naar de kamer meenam....
Zwaar doorgesnoven, doorgedraaide teveel geld te spenderende (stoerdoenende buiten de kamer) jonge meneer, die in de kamer alléén in zijn eentje in een volle (super size) badschuimende jakuzzi naakt wou staan dansen en zingen voor ons (alle dames op bed zitten kijken, als publiek, en NIET lachen) het nummer van Jodie Bernal: que si que no, keihard aan het zingen!!!! Hij maakte altijd dezelfde bewegingen en zijn 'top' beweging was met zijn slappe l*l draaien en slaan tegen het water.....Dat ging meestal zo een aantal uur door en wij maar zitten kijken vanaf de bed en telkens hem aplaudiseren.....

Ik vroeg hem een keer in de bar beneden of 'dat' een fetish van hem is, hij zei: Wat is fetish? hij snapte er niks van en zei tegen mij: 'Ik plezier jij geld, klaar'
Had hij ook gelijk in lol

Maar ik snap toch wel veel fetishen en kijk nergens raar van op, ookal doe ik bepaalde dingen niet in prive kan ik er toch inkomen dat sommige mannen en vrouwen een speciale fetish hebben! Probeer het ook altijd te begrijpen en erin te komen, vind het gewoon bijzonder wat iemand wel of niet opwindt.

Maar dit Jodie Bernal karaoke 'fetish' zal ik echt nooit begrijpen
Hij wou echt nooit sex ook niet klaarkomen, aanraken, of pijn/dominatie ofzo alleen maar een publiek van sexy dames die hem toejuigen en aplaudiseren terwijl hij naakt altijd dezelfde liedje zingt en dezelfde met zijn slappe l*l ronddraaiende slaande dansje doet in het water urenlang (tussendoor ZOVEEL snuiven als Scarface)!!!!
En de bizarre is dat deze man ondanks zijn jonge leeftijd echt een 'grote jongen' was in bepaalde kringen en echt stoer en ruig buiten de kamer dus de contrast is dan nog effe wat groter

Van ex collega vernomen dat hij paar jaar geleden gestorven is, toch jammer want al met al was hij wel een sympatieke man

Hij heeft in iedergeval zeer veel plezier in zijn korte leven gehad!!!

XXX Sarah
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_78082444
quote:
100e om een lelijk oud wijf te naaien

de soa, priceless.
pi_78082449
En nog even het anale feestdeel:
quote:
Zogezegd, zogedaan, voor 80 euro (beide keren) afgesproken en in ruil hiervoor werd ik eerst gepijpt en even bereden. Hierna heeft Nathalie ruim de tijd genomen om haar vuist in mijn anus te krijgen.
Bij het tweede bezoek kon haar vuist er helemaal in. Het is een raar maar toch ook wel prettig gevoel. Mocht iemand dit ook eens willen proberen dan kan ik hierbij Nathalie van harte aanbevelen.
Ze doet het heel rustig aan, gebruikt voldoende glijmiddel en natuurlijk kostte het mijzelf ook nog wel enige inspanning om de "pijn" die je voelt te beheersen.
Na deze anale handelingen ben ik beide keren met de hand tot een hoogtepunt gebracht. Alles tesamen een Klasse-Meid! Groetjes Rickokun
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:46:43 #16
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78082465
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:45 schreef Hetiszover het volgende:
IK HEB HEM!!!
[..]
quote:
We hadden een 'vaste klant' die 3-4x in de week kwam
En wie moest het weer opruimen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_78082519
Lees ook deze post even door: Hookers.nl (#5 alweer!)
Ik ga nog even aan de wandel, fijne avond verder
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_78082540
TVP voor als mijn vriendin weg is.
Roken is lekker
pi_78082595
Voor de mensen die in de buurt van de veluwe wonen en geintersseerd zijn, daar kun je naar "lynn"

http://hookers.nl/showthread.php?t=209177

pi_78083054
http://hookers.nl/showthread.php?t=167611

Kunnen we zoiets ook niet op Fok! beginnen, kan je van te voren ff zien wie er al overheen zijn gegaan.
Roken is lekker
pi_78083166
grappig topic. Even tvp'en
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:07:40 #22
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_78083302
dude
pracht topic
Zet heel Fok! blauw.
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:08:04 #23
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_78083318
mensen die hookers recensies lezen en erop gaan rukken
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_78083361
U MAD?
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:18:14 #25
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_78083725
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef J.Herrer het volgende:
mensen die hookers recensies lezen en erop gaan rukken
zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.was het toch ?
Zet heel Fok! blauw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')