abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74955019
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Et zijn net luchtballonnen
Wat een joekels

Zo ik ben even 10 minuten offline, tot zo!
pi_74955087
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo ik ben even 10 minuten offline, tot zo!
Ik ook 2 min
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74955205
Wat een gemuteerde tieten
pi_74955236
Eeeennnnn klaar!
  maandag 23 november 2009 @ 23:50:38 #55
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_74955369
the fuck die foto
I never workout
pi_74955572

maandag 23 november 2009 @ 23:58:07 #57
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74955602
godverdomme
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_74955693
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_74955769

Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_74955951

Cindy weer hoor
pi_74955970
Wie zijn dat allemaal?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_74956035
Ik vind dit meer 'n ONZ topic eigenlijk.
Hallon!
pi_74956038
Dat zijn de droomvrouwen van menig fokker
pi_74956370
TVP
"My treasure? Why, it's right where I left it. It's yours if you can find it. But you'll have to search the whole world!"
pi_74956473
quote:
Hi hi heren, ik kan me volledig aansluiten bij jullie recensies. Zo een jaar geleden ben ik 2x bij haar geweest. Ze is inderdaad heel professioneel en daarnaast ontzettend geil. En oooh wat een enorme lekkere lul heeft ze. Mooi van kleur, keihard en pracht afmeting.
Voor mij een absolute topper...ga dus weer eerdaags maar even een bezoekje bij haar brengen.
Het enige minpuntje was misschien dat ze erg commercieel bleef...maar geef haar eens ongelijk, toch?
quote:
Vandaag ben ik bij Paola geweest, niet te verwarren met Paula, hoewel ze in hetzelfde kelderkamertje in de Koestraat zit. Zoals meerdere forumleden hebben gemeld, heeft deze dame een pik van een fors formaat, ik schat zelf een centimeterje of 20 en lekker dik. Nadat ik deze pik goed hard had gepijpt vroeg ik aan haar om mij te neuken op z'n hondjes. Nou, dat heb ik geweten. Ze heeft die stevige paal op een verschrikkelijke manier naar binnen gestoten, onderwijl heb ik flink aan de poppers gesnoven. Nadat zij ook een paar keer poppers had gebruikt, vroeg ze mij om op m'n rug te gaan liggen op de hoek van het bed. Ze kwam voor me staan en deed mijn benen achterover zodat mijn kont goed naar boven stak. Daarna schoof ze haar enorme paal naar binnen, ze pompte flink met die keiharde lul van haar. Na een paar minuten trekken aan mij pik spoot ik over mijn eigen buik. Ze trok onmiddelijk haar lul uit mijn kont en haalde snel het condoom eraf, waarna ze met een paar stevige rukken aan haar pik klaar kwam. Ik wreef alles lekker over mijn buik en bleef nog even liggen. Nagenietend van de inspanning en kijkend naar haar grote lul die maar langzaam in omvang verminderde. Na de gebruikelijke wasbeurt ging ik voldaan huiswaarts.
quote:
Gisteravond weer een bezoek gebracht aan Mrs. Pascalle. Was wederom een fijn pervers spel, waarbij ze me veelvuldig in de mond spuugde en mij ook veel in de mond geplast heeft.
quote:
Daarna werd ik even losgemaakt en op een bedje gelegd. Ze ging heel geil met haar billen om mijn gezicht zitten en begon mijn pik te strelen. Ik mocht van haar absoluut niet klaarkomen maar ze maakte me zo gek dat ik toch het condoom volspoot. Voor straf moest ik mijn eigen zaad slikken.
quote:
De meesteres geeft aan dat ik op de grond moet gaan liggen.
Ze trekt haar slip uit en ik moet mijn mond open doen,
ze begint te plassen. Open Wide!
Swallow! Slik door, slik door, na 5 keer slikken had ze nog steeds plas
over.
Ze plaste over mijn hele gezicht.
Haar plas smaakte trouwens heel lekker, echt vrouwenplas direct uit de bron
en nog lekker warm.

Daarna werd ik afgemaakt met de terminator en een kleine handjob, het duurde lang voordat ik kwam, maar de meesteres had geduld met me!
Veel leesplezier allen
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:51:31 #66
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_74956489
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
In Geleen is toch geen hoerenbuurt .!!!
Geleen is een hoerenstraat in Den Haag, net als de doubletstraat. Hoe ik dit weet? Hookers.nl
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_74956526
Wtf.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_74956641
die verhalen wekken echt enorme walging bij mij op hoerenlopen is sowieso vies, laat staan al die kk ranzige dingen.
pi_74956674
De klacht moet inderdaad zijn dat er mensen zijn die uberhaupt wandelen
Zoiets doe je niet. En nee, ook niet bij hoge uitzondering.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  dinsdag 24 november 2009 @ 01:38:03 #70
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_74956758
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:50 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Veel leesplezier allen
_________!
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
pi_74968757
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 01:04 schreef Hetiszover het volgende:
De klacht moet inderdaad zijn dat er mensen zijn die uberhaupt wandelen
Zoiets doe je niet. En nee, ook niet bij hoge uitzondering.
Ook niet bij hoge uitzondering? Dus jij zou ook niet gaan als je iets had waardoor je niemand kon krijgen? Een lichamelijke handicap of verbrand ofzo. En dan bedoel ik gewoon een lekker wijf die kwaliteit uitstraalt, niet zo lelijke crackhoer.

Die verhalen hierboven gaan over travestieten en plassex enzo wat een trieste mensen zijn er toch, moet je je voorstellen dat een stukje van je collega is ofzo
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:39:29 #72
155616 Proximo
For god, king & country
pi_74978028
ze pompte flink met die keiharde lul van haar.

Stug vol blijven houden dat het een vrouw is hé
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:45:24 #73
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_74978251
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:32 schreef Proximo het volgende:
Ik kàn er gewoon niet wegblijven. Sara is een verslaving aan het worden. Maar ja, met zo'n lieve en geile shemale is het lastig om aan de verleiding te weerstaan... Dus nog maar eens naar Sara geweest deze middag. ;D

Wel, dit was gewoon de beste, heetste, plakkerigste sex ooit die ik in het SKW gehad heb. God wat een heerlijke \"vrouw\"!

Sara zag er weer goddellijk uit met een pistachekleurig spannend topje en die zalige bobbel in haar slipje. Eerst wat geknuffeld, bijgepraat en wederzijds gemasturbeerd terwijl we ons uitkleedden. Daarna haar lekkere klit stijfgepijpt terwijl ze op bed zat. Ondertussen haar lekkere C-cup tieten en tepels gemasseerd. Daarna nog wat lekker gerimd terwijl ze me stijftrok.

Dan was het mijn beurt. Mijn pik kreeg zalige, diepe pijpbeurt terwijl haar stijve pik tegen mijn borstkas wreef. Standje 69 was dus het logische gevolg. Opnieuw haar lekker spannende kontkutje gerimd terwijl ik haar aftrok en ze me diep pijpte. Ze begon op een moment gewoon mijn keel te neuken. Mmmm...

Uiteindelijk waren we allebei zo heet als boter (\"fuck me baby, fuck my ass\") en heb ik haar voor de spiegel lekker doggystyle en in \"normale\" missionarispositie geneukt (die tieten!, die lippen!) terwijl haar stijve klit lekker tussen haar benen zwiepte.

Als kers op de taart neukte ze me nog lekker in mijn mond terwijl ik haar kontje met drie vingers tegelijk mocht vingeren tot ze me klaarpijpte.

Nog wat nagepraat, afscheidskusje en ik kon er weer tegen.

Zalig!

x10000

klit en pik in 1 verhaal, sterker nog over 1 persson
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:45:48 #74
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_74978267
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:45 schreef spanishgirl het volgende:

[..]

klit en pik in 1 verhaal, sterker nog over 1 persoon