quote:
Hi hi heren, ik kan me volledig aansluiten bij jullie recensies. Zo een jaar geleden ben ik 2x bij haar geweest. Ze is inderdaad heel professioneel en daarnaast ontzettend geil. En oooh wat een enorme lekkere lul heeft ze. Mooi van kleur, keihard en pracht afmeting.
Voor mij een absolute topper...ga dus weer eerdaags maar even een bezoekje bij haar brengen.
Het enige minpuntje was misschien dat ze erg commercieel bleef...maar geef haar eens ongelijk, toch?
quote:
Vandaag ben ik bij Paola geweest, niet te verwarren met Paula, hoewel ze in hetzelfde kelderkamertje in de Koestraat zit. Zoals meerdere forumleden hebben gemeld, heeft deze dame een pik van een fors formaat, ik schat zelf een centimeterje of 20 en lekker dik. Nadat ik deze pik goed hard had gepijpt vroeg ik aan haar om mij te neuken op z'n hondjes. Nou, dat heb ik geweten. Ze heeft die stevige paal op een verschrikkelijke manier naar binnen gestoten, onderwijl heb ik flink aan de poppers gesnoven. Nadat zij ook een paar keer poppers had gebruikt, vroeg ze mij om op m'n rug te gaan liggen op de hoek van het bed. Ze kwam voor me staan en deed mijn benen achterover zodat mijn kont goed naar boven stak. Daarna schoof ze haar enorme paal naar binnen, ze pompte flink met die keiharde lul van haar. Na een paar minuten trekken aan mij pik spoot ik over mijn eigen buik. Ze trok onmiddelijk haar lul uit mijn kont en haalde snel het condoom eraf, waarna ze met een paar stevige rukken aan haar pik klaar kwam. Ik wreef alles lekker over mijn buik en bleef nog even liggen. Nagenietend van de inspanning en kijkend naar haar grote lul die maar langzaam in omvang verminderde. Na de gebruikelijke wasbeurt ging ik voldaan huiswaarts.
quote:
Gisteravond weer een bezoek gebracht aan Mrs. Pascalle. Was wederom een fijn pervers spel, waarbij ze me veelvuldig in de mond spuugde en mij ook veel in de mond geplast heeft.
quote:
Daarna werd ik even losgemaakt en op een bedje gelegd. Ze ging heel geil met haar billen om mijn gezicht zitten en begon mijn pik te strelen. Ik mocht van haar absoluut niet klaarkomen maar ze maakte me zo gek dat ik toch het condoom volspoot. Voor straf moest ik mijn eigen zaad slikken.
quote:
De meesteres geeft aan dat ik op de grond moet gaan liggen.
Ze trekt haar slip uit en ik moet mijn mond open doen,
ze begint te plassen. Open Wide!
Swallow! Slik door, slik door, na 5 keer slikken had ze nog steeds plas
over.
Ze plaste over mijn hele gezicht.
Haar plas smaakte trouwens heel lekker, echt vrouwenplas direct uit de bron
en nog lekker warm.
Daarna werd ik afgemaakt met de terminator en een kleine handjob, het duurde lang voordat ik kwam, maar de meesteres had geduld met me!
Veel leesplezier allen
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.