quote:Begin van de week was ik op weg naar de Doub, kwam langs de Geleen en besloot toch even een kijkje te nemen, dus auto geparkeerd en zo 's morgens nog door een rustige Geleen gewandeld. Ik wirp een blik in de Hunsestraat en zag dat Malie vrij was. Het begon onmiddelijk te kriebelen, liet de Doubletstraat voor wat het was en stevende op het raam van Malie af. Ze zag me aankomen, zwaaide en maakte meteen de deur open.
Ik werd zoals gewoonlijk weer aller hartelijkst onthaald met een geile tongzoen. Die body die ze tegenwoordig aan heeft, staat haar goed. Haar pik vestopt ze niet meer naar achter maar is duidelijk te zien in haar doorschijnende string!. We hebben eerst wat bij gekletst, daarna heerlijk naast en op elkaar gelegen, gekust, gestreeld, gerimd en gepijpt. Ze bond een elastiek om haar pik en ballen zodat haar apparaat mooi stijf bleef. Ik ging op mijn rug liggen, ze duwde mijn benen in de lucht en neukte mij heerlijk!!! Vlak voor ze klaar zou komen trok ze haar paal uit mijn kont, ze trok een paar keer en spoot haar lading over mij heen. We hebben het gezamelijk opgelijkt, ik pijpte nog de laatste druppeltjes uit haar pik.
Ze smeekte mij haar een stevige beurt te geven: eerst op z'n hondjes en afgemaakt in de missionarishouding.
Een goed voorbeeld doet goed volgen, dus ook ik spoot mijn lading over haar heen, waarna het oplikken begon en ook Malie zoog de laatste druppeljes uit mijn pik.
Na ons gewassen en aangleed te hebben nog wat nagekletst op het randje van het bed, Malie schonk nog wat te drinken voor mij in. Onderwijl masseerde ze even mijn stijve schouders en nek!
By the way: ze vertelde mij, dat ze half november voor ca. drie weken naar Thailand gaat. Dus voor die tijd zal ik haar zeker nog eens opzoeken.
Malie is en blijft voor mij nummer één!!!
Een elastiekje, wtf...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Het kan nog erger als ze de bruine substantie actief bij het spel betrekken. Ik ga dat alleen niet opzoeken omdat ik het al eens eerder heb mogen aanschouwen.quote:
FEESTdeel ook echt!quote:
Dat soort getallen zijn ook alleen gebaseerd op de fantasie van hoerenlopers.quote:Op maandag 23 november 2009 22:43 schreef macca728 het volgende:
en 80% van de mannen gaat naar de hoeren, hier niemand zeker haha
Inderdaad.quote:Op maandag 23 november 2009 22:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat soort getallen zijn ook alleen gebaseerd op de fantasie van hoerenlopers.
Hoezo? Gewoon vermaak.quote:Op maandag 23 november 2009 23:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Jullie zijn ook best ziek dat jullie daar gaan lezen
quote:Teleurstelling dus.
En wat leren we hiervan? Eerst hookers.nl te raadplegen alvorens ik m'n zuurverdiende geld van de IB-groep spendeer
En ook consequent "haar pik" zeggen de hele tijdquote:
Cindy Salouquote:Op maandag 23 november 2009 23:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat vinden jullie van de uiers van Cindy Salou?
lekkere klit stijfgepijptquote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En ook consequent "haar pik" zeggen de hele tijd!! !
[..]
Cindy Salou![]()
Ze is moeilijk te boeken maar dan heb je wel wat
Ze is ook verdomde duur :s :s :s, maarja lekker fisten tussen die prammen, daar heb ik echt alles voor overquote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Cindy Salou![]()
Ze is moeilijk te boeken maar dan heb je wel wat
Kontkutjequote:Op maandag 23 november 2009 23:32 schreef Proximo het volgende:
Ik kàn er gewoon niet wegblijven. Sara is een verslaving aan het worden. Maar ja, met zo'n lieve en geile shemale is het lastig om aan de verleiding te weerstaan... Dus nog maar eens naar Sara geweest deze middag. ;D
Wel, dit was gewoon de beste, heetste, plakkerigste sex ooit die ik in het SKW gehad heb. God wat een heerlijke \"vrouw\"!
Sara zag er weer goddellijk uit met een pistachekleurig spannend topje en die zalige bobbel in haar slipje. Eerst wat geknuffeld, bijgepraat en wederzijds gemasturbeerd terwijl we ons uitkleedden. Daarna haar lekkere klit stijfgepijpt terwijl ze op bed zat. Ondertussen haar lekkere C-cup tieten en tepels gemasseerd. Daarna nog wat lekker gerimd terwijl ze me stijftrok.
Dan was het mijn beurt. Mijn pik kreeg zalige, diepe pijpbeurt terwijl haar stijve pik tegen mijn borstkas wreef. Standje 69 was dus het logische gevolg. Opnieuw haar lekker spannende kontkutje gerimd terwijl ik haar aftrok en ze me diep pijpte. Ze begon op een moment gewoon mijn keel te neuken. Mmmm...
Uiteindelijk waren we allebei zo heet als boter (\"fuck me baby, fuck my ass\") en heb ik haar voor de spiegel lekker doggystyle en in \"normale\" missionarispositie geneukt (die tieten!, die lippen!) terwijl haar stijve klit lekker tussen haar benen zwiepte.
Als kers op de taart neukte ze me nog lekker in mijn mond terwijl ik haar kontje met drie vingers tegelijk mocht vingeren tot ze me klaarpijpte.
Nog wat nagepraat, afscheidskusje en ik kon er weer tegen.
Zalig!
x10000
Et zijn net luchtballonnenquote:Op maandag 23 november 2009 23:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ze is ook verdomde duur :s :s :s, maarja lekker fisten tussen die prammen, daar heb ik echt alles voor over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |