quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef 9611Niels het volgende:
Zogezegd, zogedaan, voor 80 euro (beide keren) afgesproken en in ruil hiervoor werd ik eerst gepijpt en even bereden. Hierna heeft Nathalie ruim de tijd genomen om haar vuist in mijn anus te krijgen.
Bij het tweede bezoek kon haar vuist er helemaal in. Het is een raar maar toch ook wel prettig gevoel. Mocht iemand dit ook eens willen proberen dan kan ik hierbij Nathalie van harte aanbevelen.
Ze doet het heel rustig aan, gebruikt voldoende glijmiddel en natuurlijk kostte het mijzelf ook nog wel enige inspanning om de "pijn" die je voelt te beheersen.
Na deze anale handelingen ben ik beide keren met de hand tot een hoogtepunt gebracht. Alles tesamen een Klasse-Meid!
Godverdomme zeg.quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef 9611Niels het volgende:
Zogezegd, zogedaan, voor 80 euro (beide keren) afgesproken en in ruil hiervoor werd ik eerst gepijpt en even bereden. Hierna heeft Nathalie ruim de tijd genomen om haar vuist in mijn anus te krijgen.
Bij het tweede bezoek kon haar vuist er helemaal in. Het is een raar maar toch ook wel prettig gevoel. Mocht iemand dit ook eens willen proberen dan kan ik hierbij Nathalie van harte aanbevelen.
Ze doet het heel rustig aan, gebruikt voldoende glijmiddel en natuurlijk kostte het mijzelf ook nog wel enige inspanning om de "pijn" die je voelt te beheersen.
Na deze anale handelingen ben ik beide keren met de hand tot een hoogtepunt gebracht. Alles tesamen een Klasse-Meid!
quote:Hey allemaal,
Ik ben R, 20 jaar en kom uit Rotterdam.
Ben nog maagd en wil dit veranderen, daarom ben ik opzoek naar een lekker milf.
Wie weet zo iemand?? Ze moet wel iemand zijn die rustig de tijd voor me neemt, lief is enzo...
Ik hoor het graag,,
quote:Op maandag 23 november 2009 20:38 schreef 9611Niels het volgende:
Vorige week op zaterdagavond weer bij Nathalie geweest. Ik ga vooral naar haar om mij door haar anaal "onder handen" te laten nemen. Na een beetje opwarmen kreeg ik de butt-plug te verwerken.
Nadat deze na een tijdje weer verwijderd was, zijn de handjes weer in de strijd geworpen. Omdat ik dit nu al een paar maal heb meegemaakt gaat de hand er vrij soepel in.
Daarna gaat ze voorzichtig verder op verkenning. Deze keer is de arm tot bijna de elleboog naar binnen gegaan. Het laatste stukje was wel even doorbijten.
Na het anale feestdeel heeft ze me lekker afgetrokken. Na een grondige schoonmaakbeurt ben ik zeer tevreden naar huis gekeerd.
Post even een linkje.quote:Op maandag 23 november 2009 20:38 schreef 9611Niels het volgende:
Vorige week op zaterdagavond weer bij Nathalie geweest. Ik ga vooral naar haar om mij door haar anaal "onder handen" te laten nemen. Na een beetje opwarmen kreeg ik de butt-plug te verwerken.
Nadat deze na een tijdje weer verwijderd was, zijn de handjes weer in de strijd geworpen. Omdat ik dit nu al een paar maal heb meegemaakt gaat de hand er vrij soepel in.
Daarna gaat ze voorzichtig verder op verkenning. Deze keer is de arm tot bijna de elleboog naar binnen gegaan. Het laatste stukje was wel even doorbijten.
Na het anale feestdeel heeft ze me lekker afgetrokken. Na een grondige schoonmaakbeurt ben ik zeer tevreden naar huis gekeerd.
Zul je zelf even moeten zoeken want ik kan nu niet op Hookers gaan kijkenquote:Op maandag 23 november 2009 20:40 schreef Jiggy_Dje het volgende:
[..]
Post even een linkje.
Ik geloof dit echt niet.
Whehe tot de elleboogquote:Op maandag 23 november 2009 20:38 schreef 9611Niels het volgende:
What the fuck?!quote:Op maandag 23 november 2009 20:38 schreef 9611Niels het volgende:
quote:Begin van de week was ik op weg naar de Doub, kwam langs de Geleen en besloot toch even een kijkje te nemen, dus auto geparkeerd en zo 's morgens nog door een rustige Geleen gewandeld. Ik wirp een blik in de Hunsestraat en zag dat Malie vrij was. Het begon onmiddelijk te kriebelen, liet de Doubletstraat voor wat het was en stevende op het raam van Malie af. Ze zag me aankomen, zwaaide en maakte meteen de deur open.
Ik werd zoals gewoonlijk weer aller hartelijkst onthaald met een geile tongzoen. Die body die ze tegenwoordig aan heeft, staat haar goed. Haar pik vestopt ze niet meer naar achter maar is duidelijk te zien in haar doorschijnende string!. We hebben eerst wat bij gekletst, daarna heerlijk naast en op elkaar gelegen, gekust, gestreeld, gerimd en gepijpt. Ze bond een elastiek om haar pik en ballen zodat haar apparaat mooi stijf bleef. Ik ging op mijn rug liggen, ze duwde mijn benen in de lucht en neukte mij heerlijk!!! Vlak voor ze klaar zou komen trok ze haar paal uit mijn kont, ze trok een paar keer en spoot haar lading over mij heen. We hebben het gezamelijk opgelijkt, ik pijpte nog de laatste druppeltjes uit haar pik.
Ze smeekte mij haar een stevige beurt te geven: eerst op z'n hondjes en afgemaakt in de missionarishouding.
Een goed voorbeeld doet goed volgen, dus ook ik spoot mijn lading over haar heen, waarna het oplikken begon en ook Malie zoog de laatste druppeljes uit mijn pik.
Na ons gewassen en aangleed te hebben nog wat nagekletst op het randje van het bed, Malie schonk nog wat te drinken voor mij in. Onderwijl masseerde ze even mijn stijve schouders en nek!
By the way: ze vertelde mij, dat ze half november voor ca. drie weken naar Thailand gaat. Dus voor die tijd zal ik haar zeker nog eens opzoeken.
Malie is en blijft voor mij nummer één!!!
Een elastiekje, wtf...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Het kan nog erger als ze de bruine substantie actief bij het spel betrekken. Ik ga dat alleen niet opzoeken omdat ik het al eens eerder heb mogen aanschouwen.quote:
FEESTdeel ook echt!quote:
Dat soort getallen zijn ook alleen gebaseerd op de fantasie van hoerenlopers.quote:Op maandag 23 november 2009 22:43 schreef macca728 het volgende:
en 80% van de mannen gaat naar de hoeren, hier niemand zeker haha
Inderdaad.quote:Op maandag 23 november 2009 22:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat soort getallen zijn ook alleen gebaseerd op de fantasie van hoerenlopers.
Hoezo? Gewoon vermaak.quote:Op maandag 23 november 2009 23:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Jullie zijn ook best ziek dat jullie daar gaan lezen
quote:Teleurstelling dus.
En wat leren we hiervan? Eerst hookers.nl te raadplegen alvorens ik m'n zuurverdiende geld van de IB-groep spendeer
En ook consequent "haar pik" zeggen de hele tijdquote:
Cindy Salouquote:Op maandag 23 november 2009 23:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat vinden jullie van de uiers van Cindy Salou?
lekkere klit stijfgepijptquote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En ook consequent "haar pik" zeggen de hele tijd!! !
[..]
Cindy Salou![]()
Ze is moeilijk te boeken maar dan heb je wel wat
Ze is ook verdomde duur :s :s :s, maarja lekker fisten tussen die prammen, daar heb ik echt alles voor overquote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Cindy Salou![]()
Ze is moeilijk te boeken maar dan heb je wel wat
Kontkutjequote:Op maandag 23 november 2009 23:32 schreef Proximo het volgende:
Ik kàn er gewoon niet wegblijven. Sara is een verslaving aan het worden. Maar ja, met zo'n lieve en geile shemale is het lastig om aan de verleiding te weerstaan... Dus nog maar eens naar Sara geweest deze middag. ;D
Wel, dit was gewoon de beste, heetste, plakkerigste sex ooit die ik in het SKW gehad heb. God wat een heerlijke \"vrouw\"!
Sara zag er weer goddellijk uit met een pistachekleurig spannend topje en die zalige bobbel in haar slipje. Eerst wat geknuffeld, bijgepraat en wederzijds gemasturbeerd terwijl we ons uitkleedden. Daarna haar lekkere klit stijfgepijpt terwijl ze op bed zat. Ondertussen haar lekkere C-cup tieten en tepels gemasseerd. Daarna nog wat lekker gerimd terwijl ze me stijftrok.
Dan was het mijn beurt. Mijn pik kreeg zalige, diepe pijpbeurt terwijl haar stijve pik tegen mijn borstkas wreef. Standje 69 was dus het logische gevolg. Opnieuw haar lekker spannende kontkutje gerimd terwijl ik haar aftrok en ze me diep pijpte. Ze begon op een moment gewoon mijn keel te neuken. Mmmm...
Uiteindelijk waren we allebei zo heet als boter (\"fuck me baby, fuck my ass\") en heb ik haar voor de spiegel lekker doggystyle en in \"normale\" missionarispositie geneukt (die tieten!, die lippen!) terwijl haar stijve klit lekker tussen haar benen zwiepte.
Als kers op de taart neukte ze me nog lekker in mijn mond terwijl ik haar kontje met drie vingers tegelijk mocht vingeren tot ze me klaarpijpte.
Nog wat nagepraat, afscheidskusje en ik kon er weer tegen.
Zalig!
x10000
Et zijn net luchtballonnenquote:Op maandag 23 november 2009 23:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ze is ook verdomde duur :s :s :s, maarja lekker fisten tussen die prammen, daar heb ik echt alles voor over
quote:Op maandag 23 november 2009 23:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et zijn net luchtballonnen![]()
![]()
Wat een joekels
Ik ook 2 minquote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ik ben even 10 minuten offline, tot zo!
quote:Hi hi heren, ik kan me volledig aansluiten bij jullie recensies. Zo een jaar geleden ben ik 2x bij haar geweest. Ze is inderdaad heel professioneel en daarnaast ontzettend geil. En oooh wat een enorme lekkere lul heeft ze. Mooi van kleur, keihard en pracht afmeting.
Voor mij een absolute topper...ga dus weer eerdaags maar even een bezoekje bij haar brengen.
Het enige minpuntje was misschien dat ze erg commercieel bleef...maar geef haar eens ongelijk, toch?
quote:Vandaag ben ik bij Paola geweest, niet te verwarren met Paula, hoewel ze in hetzelfde kelderkamertje in de Koestraat zit. Zoals meerdere forumleden hebben gemeld, heeft deze dame een pik van een fors formaat, ik schat zelf een centimeterje of 20 en lekker dik. Nadat ik deze pik goed hard had gepijpt vroeg ik aan haar om mij te neuken op z'n hondjes. Nou, dat heb ik geweten. Ze heeft die stevige paal op een verschrikkelijke manier naar binnen gestoten, onderwijl heb ik flink aan de poppers gesnoven. Nadat zij ook een paar keer poppers had gebruikt, vroeg ze mij om op m'n rug te gaan liggen op de hoek van het bed. Ze kwam voor me staan en deed mijn benen achterover zodat mijn kont goed naar boven stak. Daarna schoof ze haar enorme paal naar binnen, ze pompte flink met die keiharde lul van haar. Na een paar minuten trekken aan mij pik spoot ik over mijn eigen buik. Ze trok onmiddelijk haar lul uit mijn kont en haalde snel het condoom eraf, waarna ze met een paar stevige rukken aan haar pik klaar kwam. Ik wreef alles lekker over mijn buik en bleef nog even liggen. Nagenietend van de inspanning en kijkend naar haar grote lul die maar langzaam in omvang verminderde. Na de gebruikelijke wasbeurt ging ik voldaan huiswaarts.
quote:Gisteravond weer een bezoek gebracht aan Mrs. Pascalle. Was wederom een fijn pervers spel, waarbij ze me veelvuldig in de mond spuugde en mij ook veel in de mond geplast heeft.
quote:Daarna werd ik even losgemaakt en op een bedje gelegd. Ze ging heel geil met haar billen om mijn gezicht zitten en begon mijn pik te strelen. Ik mocht van haar absoluut niet klaarkomen maar ze maakte me zo gek dat ik toch het condoom volspoot. Voor straf moest ik mijn eigen zaad slikken.
Veel leesplezier allenquote:De meesteres geeft aan dat ik op de grond moet gaan liggen.
Ze trekt haar slip uit en ik moet mijn mond open doen,
ze begint te plassen. Open Wide!
Swallow! Slik door, slik door, na 5 keer slikken had ze nog steeds plas
over.
Ze plaste over mijn hele gezicht.
Haar plas smaakte trouwens heel lekker, echt vrouwenplas direct uit de bron
en nog lekker warm.
Daarna werd ik afgemaakt met de terminator en een kleine handjob, het duurde lang voordat ik kwam, maar de meesteres had geduld met me!
Geleen is een hoerenstraat in Den Haag, net als de doubletstraat. Hoe ik dit weet? Hookers.nlquote:Op maandag 23 november 2009 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
In Geleen is toch geen hoerenbuurt![]()
.!!!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel leesplezier allen
Ook niet bij hoge uitzondering?quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:04 schreef Hetiszover het volgende:
De klacht moet inderdaad zijn dat er mensen zijn die uberhaupt wandelen![]()
Zoiets doe je niet. En nee, ook niet bij hoge uitzondering.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:32 schreef Proximo het volgende:
Ik kàn er gewoon niet wegblijven. Sara is een verslaving aan het worden. Maar ja, met zo'n lieve en geile shemale is het lastig om aan de verleiding te weerstaan... Dus nog maar eens naar Sara geweest deze middag. ;D
Wel, dit was gewoon de beste, heetste, plakkerigste sex ooit die ik in het SKW gehad heb. God wat een heerlijke \"vrouw\"!
Sara zag er weer goddellijk uit met een pistachekleurig spannend topje en die zalige bobbel in haar slipje. Eerst wat geknuffeld, bijgepraat en wederzijds gemasturbeerd terwijl we ons uitkleedden. Daarna haar lekkere klit stijfgepijpt terwijl ze op bed zat. Ondertussen haar lekkere C-cup tieten en tepels gemasseerd. Daarna nog wat lekker gerimd terwijl ze me stijftrok.
Dan was het mijn beurt. Mijn pik kreeg zalige, diepe pijpbeurt terwijl haar stijve pik tegen mijn borstkas wreef. Standje 69 was dus het logische gevolg. Opnieuw haar lekker spannende kontkutje gerimd terwijl ik haar aftrok en ze me diep pijpte. Ze begon op een moment gewoon mijn keel te neuken. Mmmm...
Uiteindelijk waren we allebei zo heet als boter (\"fuck me baby, fuck my ass\") en heb ik haar voor de spiegel lekker doggystyle en in \"normale\" missionarispositie geneukt (die tieten!, die lippen!) terwijl haar stijve klit lekker tussen haar benen zwiepte.
Als kers op de taart neukte ze me nog lekker in mijn mond terwijl ik haar kontje met drie vingers tegelijk mocht vingeren tot ze me klaarpijpte.
Nog wat nagepraat, afscheidskusje en ik kon er weer tegen.
Zalig!
x10000
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:45 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
klit en pik in 1 verhaal, sterker nog over 1 persoon
|
Forum Opties | |
---|---|