En dat is? Je neemt me gewoon in de maling. O ik lees nu wel op een website dat ik op een grootte spam website gegooid kan zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef Buschetta het volgende:
Dat is een CIA tracking beacon. Je bent de lul TS
Dat dus.. het zijn trouwens kutlampjes..quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef MASD het volgende:
Mensen die enquetes invullen voor een lampje van een euro. Waar ben je dan mee bezig.
Een flauw grapje, dat is een zendertje .. nvm..quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Berend. het volgende:
Ach ik ben iemand die het leuk vind om zulke dingen te bestellen. Gewoon gratis dingen krijgen voor noppes. Maar wat is CIA Tracking beacon nou?
Ah naise. http://www.try-now.nl/ zitten soms ook wel leuke dingen bij, is van de TNT.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een flauw grapje, dat is een zendertje .. nvm..
Ik heb trouwens ook wel een posters besteld enzo :p voor noppes of kattenvoer
In de winkel bij de AH kosten ze volgens mij nog geen ¤3quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef Berend. het volgende:
Nu ik het toch zie, zo'n Merci doos van 7,50 lijkt me toch wel best leuk voor me moeder.
Ook 250gram?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de winkel bij de AH kosten ze volgens mij nog geen ¤3
Ook ontvangen? Even openmaken met je vingers, de zijkant.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
Waar haal je dat kutpapiertje uit dat lampje?
Heb de lichtjes ook gekregen.. vandaag.. ofja..gister..quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef Berend. het volgende:
Hey,
Ik had gratisfietslichtjes besteld op een website, maar dit raad ik niet meer aan! Je krijgt onwijs veel spam, heb het orginele bericht daarom verwijderd. Toch houd ik de filmpjes nog wel![]()
Groetennn,
Berend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |