abonnement Unibet Coolblue
pi_87876042
Ik was zonet bij mijn broer langs geweest en hij had nog een boekje liggen van Steve Jackson.
De duivelstovenaar van de Vuurberg.
Dat is een boekje waarbij je een pen en dobbelstenen nodig hebt.
Je speelt dan als held en moet vijanden verslaan. Het is een half boek half spel. Wie kent deze boeken?
Zijn er hier meerdere delen van? Ik zie eigenlijk alleen maar nieuwe maar kinderlijke versies op internet.
Zouden er nog oude uitgaves nog op internet te koop zijn?

[ Bericht 11% gewijzigd door Antaris op 23-10-2010 20:19:57 ]
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:20:15 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88087422
Kies je eigen avontuur. *O*, oh nee, dat was een andere soortgelijke serie. :Y.

Dit topic hoort in MLN thuis!


Er worden er nog steeds een heleboel gemaakt door Steve Jackson zo te zien trouwens.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_88340832
Ik heb zelf 4 van deze boeken, nog uit mn kindertijd. In de jaren 80 zijn er 6 van deze boeken in het Nederlands uitgebracht, maar in het engels zijn er tientallen.

Even googlen op fighting fantasy of Ian livingstone/Steve Jackson en je weet alles ;)
pi_88342718
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef _Anvil_ het volgende:
Ik heb zelf 4 van deze boeken, nog uit mn kindertijd. In de jaren 80 zijn er 6 van deze boeken in het Nederlands uitgebracht, maar in het engels zijn er tientallen.

Even googlen op fighting fantasy of Ian livingstone/Steve Jackson en je weet alles ;)
Ik had al gekeken op internet maar je komt voornamelijk nieuw werk tegen, Die oudere versies in het Nederlands die ik zoek is gewoon echt niet te vinden. Ik ben jaloers dat jij ze hebt.
pi_88349320
Multiple choice avonturenboeken. *G*

Ik heb alle zes de delen van de nederlandse uitgave.
Ze waren maar kort te koop, van 1985 tot 1988 of zoiets.

Steve Jackson en/of Ian Livingstone, bij Uitgeverij Bert Bakker:
1. De Duivelstovenaar van de Vuurberg
2. De Burcht Chaos
3. Het onheilswoud
4. Sterrenschip Viator
5. Het roversnest
6. De proef der kampioenen
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')