Prima hoor, maar die gast post reviews van anderen van een bepaalde site. Is dat waar REV voor bedoelt is?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
gezien en diverse punten ge-edit. Verder is onder bepaalde voorwaarden dit soort reviews geen probleem op REV. Op REV gelden wat dat betreft iets andere regels
maar bedankt voor je melding
klopt en mee eensquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Prima hoor, maar die gast post reviews van anderen van een bepaalde site. Is dat waar REV voor bedoelt is?
Ik vind dit een leuk subforum, omdat velen hun eigen ervaring met een bepaald product delen. Maar als dat ook betekend dat ik hier bijvoorbeeld reviews van anderen op www.kieskeurig.nl zonder consequenties kan neerplempen, dan is de meerwaarde voor mij weg.
in geld uitgedrukt niets, in waardering echter des te meer .quote:Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef gr8w8 het volgende:
Wat betaalt dat nou, reviews voor REV schrijven?
Hm. Ik ga het wel bij de frontpage vragen.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
in geld uitgedrukt niets, in waardering echter des te meer .
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hm. Ik ga het wel bij de frontpage vragen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hm. Ik ga het wel bij de frontpage vragen.
Daar krijg je ook niet betaald voor je reviews.... net zoals bij de rest. Gewoon vrijwilligerswerk . Als Mr. Crew zou je dat toch moeten weten .quote:
Dat was in 1996! Nog steeds niet? Niemand?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar krijg je ook niet betaald voor je reviews.... net zoals bij de rest. Gewoon vrijwilligerswerk . Als Mr. Crew zou je dat toch moeten weten .
nog steeds wordt niemand betaaldquote:Op woensdag 11 november 2009 21:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat was in 1996! Nog steeds niet? Niemand?
anoniem posten is geen mogelijkheid op FOK! c.q. geen ontwikkeling die wij wensen. Dus dit is geen optie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:11 schreef fathank het volgende:
Ik heb een goed idee om dit subforum het populairste gedeelte van heel FOK! te maken: Een "Wandelaars" filter. Met een optie om anoniem te posten want niet iedereen wil herkend worden als wandelaar natuurlijk.
Voor diegenen die niet weten wat met Wandelaars bedoelt wordt: hookers
quote:
Een bloemlezing uit:quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Lekker boeiend om half 12. Ik ga je morgen niet herinneren, dus dit heeft geen nut. Maar je moeder is HAHAHA DIKKE KANKERHOER.
Als je dat maar begrijpt, dit tekent de rest van je Fok! leven.
In de diverse subfora staat de categorie boeken. Hierin kunnen users hun reviews plaatsen over boeken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er geen forum voor boeken?
En verder wordt door de reviewcrew boekreviews geplaatst in de link die ik gaf in de sluitpost .quote:[Boek] Kookboek 500 pizza's en platte broden Rebecca Baugniet
[Boek] Bekentenissen van een economische huurmoordenaar
[Boek] De week voor Sinterklaas
[Boek] Diana Dubois - Sonnie, De Weggelopen Roti-Pannenkoek
[Boek] Didactiek voor de onderwijsassistent
[Boek] Jodendom voor Dummies
[Boek] John Conolly - De Maaiers
[Boek] John Grisham - De Getuige
[Boek] Karen Miler - De Magiër ontwaakt koningmaker koningbreker 2
[Boek] Kevin J. Anderson Brian Herbert - Paul of Dune
[BOEK] Branimir Tudjan - Leef Safe
[Boek] Lennart Ramberg - Het Experiment
[Boek] Loesje - 25 Jaar
[Boek] O.J Simpson - If I did it
[Boek] Rudi Dekkers - De vliegende Hollander
[Boek] stenders leesvermaak
[Boek] Steve Mosby - Niemand die je hoort
[Boek] Tracey Cox - Kama Sutra
Je vergeet het slotje.quote:
Daar zijn andere websites voor. FOK! doet niet mee aan zwart maken van bedrijven en instellingen .quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef Pinterman het volgende:
Kledingwinkel wil doorgelopen blouse niet ruilen, wat nu ?
Dit topic moet je niet willen sluiten. Ja, ik begrijp dat je niet wilt dat iedereen oneliners over die zaak gaat posten zodat ze slecht terecht komen op Google, maar delete die posts dan gewoon. Het is toch een waardevolle waarschuwing voor mensen die in de toekomst iets bij de Moskito willen kopen? Om dat nou meteen met een slotje de vergetelheid in te sturen... Straks heb je volgende week weer zo'n topic.
Daar werkt FOK! simpelweg niet aan mee. Ook is niet bewezen dat het een fout van de winkelier is. Is het lullig wat de winkelier doet? Ja. Maar hij staat wel in zijn recht.quote:Maar ja, 20 euro weggegooid, wie heet tips wat ik kan doen ? Tros Radar koude douche heb ik al gedaan maar ik vind eigenlijk dat iemand deze arrogante kwal eens leert hoe je met klanten omgaat
Dat lijkt me toch de bedoeling? Dat mensen hierheen komen om reviews te schrijven? En als ze niet positief zijn is daar niets mis mee natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2010 15:55 schreef NanKing het volgende:
Die eerste is geen review omdat het 'waarschuwingtopic' is van een user die zich daar speciaal voor heeft geregistreerd. Ik vind het niet hier passen. Moch BX daar anders over denken dan kan ze 'm weer open gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |