*zoekt loser-smileyquote:
T is nog geen woensdag toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef mstx het volgende:
Wat een grafnummer dat Apologise... die stem![]()
![]()
Je zal maar een Hyves-Showtek-Fansite hebben opgerichtquote:
*eensch is - zelf begin/edit ik net zo vaak totdat ik het gevoel heb dat tie 'er mee door kan'. Maar idd VDJ is niet het beste proggie daarvoorquote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik denk dat iedereen een eerlijke kans krijgt als iedereen ook mag mixen op de manier waar hij/ zij goed in is.
Het gaat om een jaarmix. Niet om een liveset
Interesse in een Traktor?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Je zal maar een Hyves-Showtek-Fansite hebben opgericht![]()
![]()
http://partyflock.nl/party/135653:Reset.html
http://partyflock.nl/party/138025:Euphoria.html
Mooie opties![]()
[..]
*eensch is - zelf begin/edit ik net zo vaak totdat ik het gevoel heb dat tie 'er mee door kan'. Maar idd VDJ is niet het beste proggie daarvoor- lekker belangrijk ook ... strakkies 13 x 80min.-yearmixen
![]()
Al doe je het met 2 klei tablettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp...
even voor de duidelijk. Elk mix programma is dus gewoon geoorloofd?
Iemand riep mij?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Je zal maar een Hyves-Showtek-Fansite hebben opgericht![]()
![]()
Revival Xquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef Bob-B het volgende:not first!
This afternoon we want to talk the ballad or the bullit
The ballad or the bullit explains itself
Before we get into it, I would like to clarify some things
that occur to me personaly
And If you think you're going somewhere
And If you think you're going somewhere and you end up going nowhere!!!Best ever
Ik misschien, vind alleen de Time Out niet echt geweldig eigenlijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef SMutzskii het volgende:
Iemand die met kerstavond hier heen gaat?
Fusion Of Sound Tour
Nu welquote:
Nee, ben ik het met je eens. Ben er 1x geweest, met euh.. Southstylerz en Activator ofzo. (weetniet meer). Vorig jaar een keer en ik kreeg echt last van mijn oren. Was echt slecht het geluid daar.. en qua sfeer vond ik het ook niet zoals het hoort te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik misschien, vind alleen de Time Out niet echt geweldig eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
nog maar even kijken, lijkt me wel erg vetquote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef SMutzskii het volgende:
Iemand die met kerstavond hier heen gaat?
Fusion Of Sound Tour
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef de_huig het volgende:
11-11 is slecht voor een mens en daardoor goed
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:20 schreef Sethje het volgende:
alaaf
Thaise hoertjes viezzzzquote:Op woensdag 12 november 2008 13:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
die minimix is VIIIIIIIEEEEEEEES
dacht het niet, moet je die tracklist maar eens bekijken... maar weinig plaatjes die ook in die set zatenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Maarre dat ding is gewoon de AVIO-DQ-set in 7:22 gepropt ... sort of
mwoh, misschien niet alles neej, maar die IO's iig wel.quote:Intractable One - Dikke Bleek (Alpha's Dikke Edit)
Gentalica - Ready?
Alphaverb - 'Untitled'
Intractable One - Play The Games (AVIO Rulez Edit)
Alphaverb - 'Untitled'
Gentalica - Thunderstyle (Lightning Mix)
Alphaverb & Intractable One - Never Enough!
Bazzleggerz - Meet Her At The Bootlake
Intractable One - Feel The Force
Alphaverb - 'Untitled'
TAT - Being Mashed Up (AVIO's LFB Revenge)
Gentalica - Kabooom!
3 van de 12, dus grootste deel nieuwe plateng mangquote:Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mwoh, misschien niet alles neej, maar die IO's iig wel.
En wat is dat nummer ook alweer van:
Hardstyle is the music I can't explain ... Hardstyle makes me go insane ?
gefundn:
Draaide ze die niet tijdens de Thrill-afsluiter ?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
welk nr ik op dit moment ook redelijk verslingerd aan ben -> offensive thrillahzagende bassjes
Skate-Punk FTW - GO!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
brohymn,
Goed nummer overigens... Heb n cd van Pennywise daar staat een versie op van 35 min. ofzo (dit nummer, dan een pauze en als hidden track een piano-stuk ook als tribute to Jason Thirsk.) Vette shitquote:
10 nachtjes slapenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar goed Ontopic: Qimax nog paar nachtjes slapen
staat ook op de decibel cd van 2008quote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Draaide ze die niet tijdens de Thrill-afsluiter ?
Hardcore #3quote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef poiuytr het volgende:
ooooh wat is die mix van Lost in dreams door Weapon X fijn
quote:
Bloed, Bier en Braakselquote:Op woensdag 12 november 2008 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
![]()
![]()
**Roed, geel en greun is de kleur vaan.............**
Eenschquote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef poiuytr het volgende:
ooooh wat is die mix van Lost in dreams door Weapon X fijn
Dat is ook afhankelijk van hoe leuk je het voor jezelf gaat maken. Soms is de dinsdag het vervelendst. Heb na qlimax ook wel eens gewoon zondags gesport. Maar sowieso valt de maandag me altijd zwaarder dan de zondag. Tijdens de busreis terug slaap ik vaak wel, maar als ik dan tegen half 10 thuis kom. Ontbijt ik met me ouders mee en blijf ik die dag meestal gewoon wakker. Ben er dan op een of andere manier alweer doorheen. De maandag slaap ik dan dus wel vaak uit tot een uur of 2.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef mstx het volgende:
Dat snap ik nou nooit he, hoe mensen maandag nog brak kunnen zijn van zaterdag.![]()
Ik moet de zondag na Qlimax om 11:00 alweer op het handbalveld staan om een jeugdwedstrijd te fluiten.
Naast het feit dat men gewoonweg alles kan geven en dan nog min. 2 dagen last van spierpijn hebben .... vraag daar maar 's:quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef mstx het volgende:
Dat snap ik nou nooit he, hoe mensen maandag nog brak kunnen zijn van zaterdag.![]()
vermoeidheid altijd wel omdat ik vaak volledig losgaquote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lichamelijk is het probleem sowieso niet. Al stamp ik 3 nachten achter elkaar door heb ik nog geen last van spierpijn of zere poten. Het is vaak gewoon vermoeiheid.
Precies... dat i.c.m. het onvermijdelijke slaaptekort kan je maandag ook heeeeel lang maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Naast het feit dat men gewoonweg alles kan geven en dan nog min. 2 dagen last van spierpijn hebben .... vraag daar maar 's:
XTC, Vragen en Antwoorden #79
Speed - Vragen en Antwoorden #10
Cocaïne - Vragen en Antwoorden; DEEL 15
Ojj das altijd vervelend. Ook een paar keer gehad. Dat je halverwege het autorijden kramp krijgt in de kuitjes. Beentjes strekken of maar met het andere beentje gas geven...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Precies... dat i.c.m. het onvermijdelijke slaaptekort kan je maandag ook heeeeel lang maken.
Heb wel 's een halve week flinke spierpijn gehad, geen droeks gebruikt.
En als je dat ook nog 's combineert met 1 (of meerdere) van bovenstaande, dan kan het zwaar worden.
Lijkt mij onmogelijk om op goed tempo urenlang door te gaan, aan het eind nog even volgas en dan 0,0 spierpijn te hebben.
QrimeTime vorig jaar kon ik nog net strompelend de auto halen, waarna ik getrakteerd werd op een heerlijke kramp in m'n kuiten. Dan was 't een goed feessie.![]()
Met scantraxx had ik om 5:00 echt serieus last van trekken in mijn kuitenquote:QrimeTime vorig jaar kon ik nog net strompelend de auto halen, waarna ik getrakteerd werd op een heerlijke kramp in m'n kuiten.
Ik ben online..!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:09 schreef RiKe het volgende:
Wie binnen de mailing list is online?
Heb een leuk linkje voor die gene
Heb een fout in de rip ontdekt hoor ik nu....quote:
Klein momentje danquote:Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef Sethje het volgende:
stuur gewoon rond...
AVIO Volume 1
Wat een fucking vette release....
Play the games.....heerlijke plaat....vette vocal..vette scheur..vette kick..alles vet! maar dat kan ook niet anders want alles waar alphaverb zich mee bemoeit is vet!
Thunderstyle...hier is al genoeg over gezegd...op goede kwaliteit en full nóg vetter dan voorheen...wat een kicks, wat een breaks, wat een geluiden, wat een synth, dubbele kicksmelo
Daniel for president
Zeker wel een knaller!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:20 schreef SMutzskii het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Thunderstyle...![]()
Heb em nog niet gehoord.
Ja wist niet zeker of ik dat hier zo open en bloot in het topic kon zeggen (Rip heeft zo z'n buien over download links....niets persoonlijks hoor Rip!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oooow, ging over die..
Wist ik niet (A).. dankjeeens luisteren..
Klinkt goed! Leuke muziekjes..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:29 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja wist niet zeker of ik dat hier zo open en bloot in het topic kon zeggen (Rip heeft zo z'n buien over download links....niets persoonlijks hoor Rip!)
Vuile edit sletquote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
![]()
leve de edit knop
Zou Alphaverb voor de grap die qrimetime vocal door zn mixje hebben gegooid![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
![]()
leve de edit knop
Zou Alphaverb voor de grap die qrimetime vocal door zn mixje hebben gegooid![]()
jij snapt hetquote:Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef Sethje het volgende:
maar dat kan ook niet anders want alles waar alphaverb zich mee bemoeit is vet!
Daniel for president
dat dacht ik dus ook al, ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
En hoeveel kaarten wilt u bestellen?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:35 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
lekkere stijl heeft die gast toch, kan nog altijd niet genoeg krijgen van die Defqon promoCD met die geniale intro
toen mijn kameraad laatst kaarten voor Qlimax bestelde, kreeg hij Desire aan de lijnquote:Op donderdag 13 november 2008 08:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
En hoeveel kaarten wilt u bestellen?
"300.."
"U mag er maximaal 4 bestellen en DefQon.1 is helaas al helemaal uitverkooooocht."
al een PM naar ons allen gestuurd dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
psyko punkz vinyl is ook wel aardig
en Q base anthem remixes (o.a Tat en Zat) zijn officieel gereleased dus die mag je in de mix gebruiken![]()
Toegevoegdquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef SMutzskii het volgende:
Jullie hebben vast ook wel allemaal PF he??![]()
mag ik die?![]()
Zoek maarquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef SMutzskii het volgende:
Jullie hebben vast ook wel allemaal PF he??![]()
mag ik die?![]()
Yeah. PF loopt altijd wat achter.. vandaar dat ik het niet snapte. Zag namelijk niets..quote:
Een vriendschapsverzoekquote:Op donderdag 13 november 2008 12:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik blond. Wat heb je toegevoegd?
Doe mij maar Ultraform als openingsact.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Openen met Walt Jenssen daarentegen
wat een heldenshit, NC eindelijk weer op een Q-feestjequote:Op donderdag 13 november 2008 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Blackbox
Prophet Pres. Frontliner
Noisecontrollers
Technoboy
Zatox
Alpha Twins pres B-Front & Ran-D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deepack![]()
Haze
Luna & Dutch Master
Headhunterz
Fausto
MC: Ruffian
Rabolounge
Zenith DJ
Trilok & Chiren
Pavo
Gizmo
Dana
daar heb je nog 48 dagen voor schatquote:Op donderdag 13 november 2008 18:16 schreef SMutzskii het volgende:
Nu rest alleen nog:
"wat ga ik aandoen?"...xD
het minst belangrijkequote:Op donderdag 13 november 2008 18:16 schreef SMutzskii het volgende:
Aaii, volgens mij wel lekkere line-up. Veel namen ken ik wel nog niet.. maar komt vast wel goed.![]()
![]()
![]()
Nu rest alleen nog:
Hahaha.. weet ikquote:Op donderdag 13 november 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb je nog 48 dagen voor schat
ik doe gewoon iets van donkere broek, blousje/overhemd en stropdas er loessoe bijquote:Op donderdag 13 november 2008 18:31 schreef SMutzskii het volgende:
Maar nu wil ik wel iets "gala" aan.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:16 schreef SMutzskii het volgende:
Nu rest alleen nog:
quote:
Ik bedoel natuurlijk dat het daar erg warm is!quote:
oooooow... zeg dat dan!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat het daar erg warm is!
quote:
Waarom ga je niet dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Luna vs Dutchmaster!
Heldenshit, die line-up. Jammer dat ik niet ga.
Die Weapon X remix laat die andere remixen hard stof eten imoquote:Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef ElDani het volgende:
EIN-DE-LIJK de Tat & Zat Mix van Lost In Dreams! Ga hem meteen kopen!
Edit: Die van Miss D-Jax mag er ook zijn! Weapon X vind ik ook wel goed te doen!
Ik krijg mijn vrienden hier nooit mee naartoe, en om nou met oud en nieuw in mijn eentje daarheen te gaan is echt te gekquote:Waarom ga je niet dan?
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 13 november 2008 19:25 schreef SMutzskii het volgende:
Vrouw zijn.. *zucht*
HMH oja,.. ben daar ook nog nooit geweest. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef Da_Ripper het volgende:
QDeeee-Parteeeee-tot 7 uur 1 januareeeeee!!!!!!!!1![]()
Gaat een van mn eerste HMH's worden waar ik toch echt wel voornamelijk in die zwarte doos te vinden ben![]()
![]()
[..]
quote:Je haalt me de woorden uit de mond
Vetste locatie in Nederlandquote:HMH oja,.. ben daar ook nog nooit geweest. Ben benieuwd!
Ooit in de Rodenburg in Beesd (volgens mij) geweest? Zal vast niet daarmee te vergelijken zijn, kleinere ruimte enzo.. maar daar was ook echt goed geluid!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vetste locatie in Nederland.
Geloof ons maar, als je in de HMH bent geweest wil je nergens anders meer feestenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ooit in de Rodenburg in Beesd (volgens mij) geweest? Zal vast niet daarmee te vergelijken zijn, kleinere ruimte enzo.. maar daar was ook echt goed geluid!en mooie lichtjes enzo.. ^^
Is geen probleemquote:Op donderdag 13 november 2008 20:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik krijg mijn vrienden hier nooit mee naartoe, en om nou met oud en nieuw in mijn eentje daarheen te gaan is echt te gek![]()
x2quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Is geen probleem![]()
P.S. bier is lekker
hier ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Is geen probleem![]()
P.S. bier is lekker
Rodenburg heeft ziek geluid, maar een (te) kleine zaal en matige aankleding. HMH is harder en groter.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ooit in de Rodenburg in Beesd (volgens mij) geweest? Zal vast niet daarmee te vergelijken zijn, kleinere ruimte enzo.. maar daar was ook echt goed geluid!en mooie lichtjes enzo.. ^^
Oh die bedoelde ik inderdaad, zag hem alleen ergens voorbij komen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:08 schreef ElDani het volgende:
Welke is de tweede als ik mag vragen? Night After Night & Hocus Pocus zijn nooit gereleased, zijn volgens mij van hun PC afgejat.
Discogs heeft hem ook niet, zegt genoeg.
http://www.freaky.nl/cms/(...)shy%252dShowtime.htmquote:Tatanka presents J. Hiroshy - Showtime
art. nr. : DJURED 019
A1. Showtime (Tatanka Remix)
B1. Showtime (Original Mix)
Release datum : vrijdag 14 november 2008
Medium : 12-inch
Label : DJ's United Red Records
Dat zullen mijn vrienden me niet in dank afnemen denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Is geen probleem![]()
P.S. bier is lekker
Wij wèl wil je zeggequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat zullen mijn vrienden me niet in dank afnemen denk ik.
Ik geef niet snel op ...quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:29 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik wil ook heen..Volgend jaar
.
preciesquote:Op donderdag 13 november 2008 23:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Geloof ons maar, als je in de HMH bent geweest wil je nergens anders meer feesten.
hij komt toch maandag uit??quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En The Prophet vinyl is weer uitgesteld. How suprising
vette shit, stond ook al op die CDquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:48 schreef RiKe het volgende:
Alphaverb - Still Here (AVIO Murdering Your Stereo Mix) dus
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoevaak kun je zo hard knallend het nieuwe jaar in? ... in zo'n locatiemet zo'n line-up
![]()
Kunt ook gewoon tweehonderdnegenenzestig komma eenenzeventig procent zeggequote:Op vrijdag 14 november 2008 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:daarom ga ik dit jaar ook 269,71% zeker naar Qountdown
waarom, dat doe jij nu toch voor me?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kunt ook gewoon tweehonderdnegenenzestig komma eenenzeventig procent zegge
luilakquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom, dat doe jij nu toch voor me?
Je hebt helemaal gelijk..quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik geef niet snel op ...
Je vrienden zie je het hele jaar nog, voor mijn part ga je direct door van de HMH naar hen.
Hoevaak kun je zo hard knallend het nieuwe jaar in? ... in zo'n locatiemet zo'n line-up
![]()
roger, rogerquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Is geen probleem![]()
P.S. bier is lekker
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
roger, roger
Nog een plekkie vrij in je waggie de 31e?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Moooiii!!!!
De exacte plaats & tijd voor de meet volgen nog
*mompelt iets van Showtime*quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:05 schreef Silaz het volgende:
Zo, weer terug. nog leuke releases gemist?
gewoon vooraan bij de Orange Box en links vooraan bij de Black Boxquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Moooiii!!!!
De exacte plaats & tijd voor de meet volgen nog
quote:
Is gejat van Noisecontrollers. Staat nergens een release vermeld.. Beetje jammer.quote:
antwoord van Haghorst op de vraag van Silaz was Hocus Pocus; dat klopt ook, het is dan wel geen vinyl, maar wel een promo CDR van Noisecontrollers...quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is gejat van Noisecontrollers. Staat nergens een release vermeld.. Beetje jammer.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon vooraan bij de Orange Box en links vooraan bij de Black Box![]()
DJ Act - QT13quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:52 schreef pindaplukker het volgende:
Heeft er iemand hier een idee wat het eerste nummer is:
youtube filmpje
Goeie prioriteitenquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
helaas geen Dieka, Alpha Twins draaien vroeg bij Zak
Daaammnnn, dat noem ik nog 's een (re-)editquote:
Zet de verwarming dan aanquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:20 schreef JortK het volgende:
Waarom krijg ik weer kippenvel:
vooral die 1equote:Op zaterdag 15 november 2008 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
We hebben dat nummer nu al zooooo vaak gehoord en iedere keer blijf ik me toch een partij losgaan op die 'Bas'![]()
nopequote:Op zaterdag 15 november 2008 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
Verbaasde me trouwens dat die ook op Zany's album staat ... wastie nog niet geleased ofzo?
In The Marinequote:Op zaterdag 15 november 2008 16:38 schreef NLS04 het volgende:
wat blijft het toch eeuwig zonde dat een track als SMD - alles kapot wel gereleased wordt en het bij heldadige platen als All for the thrill ,Dynamite soundz, Universe twisters, in the marine, Gaia, furybox, macabre etc etc. nog maar afwachten is of ze ooit uitkomen
Bitches & Gentlemanquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
[..]
*mompelt iets van Showtime*
jij veel plezier met het kindervolk en de drukte bij Dieka!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:38 schreef poiuytr het volgende:
Vanavond los @ Dieka, hoop dat ze het niet zo druk was als de afgelopen keren.
Remcore veel plezier in Zak, zal wel weer ouderwets denderen daar zijn!
Haha, wilde vnv misschien ook naar dieka. maargoed, feestje van leider van me. komt genoeg bier naar binnenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij veel plezier met het kindervolk en de drukte bij Dieka!
ik ga weer ouderwets loessoe in DEUTSCHLAND![]()
Zoo dat was inderdaad aardig loessoe in deutschland!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wanneer ik het gevoel heb dat ik niet kan rijden, dan slaap ik wel in me auto ofzo..quote:Op zondag 16 november 2008 12:07 schreef CrustyClown het volgende:
Goh we hadden het hier laatst toch over het soms terug rjiden en brak zijn na feestjes:
3 Nederlandse vrouwen verongelukt in België
Pfff... moet er niet aan denken dat je feestje zo eindigt zeg!
2 jaar terug ook gehad van qrimtime af. Nou zat in eens op de linker rijstrook. Dus meteen eerste de beste benzinestation gepakt en ff kwartiertje de beentjes strekken. Helpt altijdquote:Op zondag 16 november 2008 12:07 schreef CrustyClown het volgende:
Goh we hadden het hier laatst toch over het soms terug rjiden en brak zijn na feestjes:
3 Nederlandse vrouwen verongelukt in België
Pfff... moet er niet aan denken dat je feestje zo eindigt zeg!
Lol, wist niet dat je heen ging.. Alpha² draaiden lekker, heerlijk avondjequote:Op zaterdag 15 november 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hadden ook wel in Amsterdam mogen staanquote:Nosferatu vs Endymion
Tommyknocker
wat een plaatquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Haghorst het volgende:
Haghorst zet Marlboroman nog eens op![]()
the marlboro man tututututuutuuduu
quote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Lol, wist niet dat je heen ging.. Alpha² draaiden lekker, heerlijk avondje
precies, denderend goed feestje daar bij de Oosterburenquote:Op zondag 16 november 2008 05:40 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Zoo dat was inderdaad aardig loessoe in deutschland!
Kregen jullie nou een plaat van de alpha twins?
kerel, had jij nou een foto van mij naar een vriendin van jou gestuurd, met de mededeling dat ik bij Zak zou zijn?quote:Op zondag 16 november 2008 12:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Overmoedig zijn is ook 'n risico ... juist wanneer je niet meer nuchter bent.
Maar ik mag niet spreken![]()
Zijn die al uit? Heb de Seismic CD hier liggen, wat een heerlijke traxxquote:Op zondag 16 november 2008 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
en gisteren werd de nieuwe vinyl van Digital Punk & Marlon S.nog gedraaid door Anco en Arjan: A1. Rock That Party, B1. Dark Symphony; wat een gruwelijke dikke platen, de onbetwiste toppers van dit moment voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
B1 is laatste nummer uit de set van Max Enforcer @ Q-dance tour Italy, die via PM rond is gegaan...
volgens www.digitalpunk.nl komt hij binnenkort uit als Seismic Records 030quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zijn die al uit? Heb de Seismic CD hier liggen, wat een heerlijke traxx
Die CD is echt heerlijk, vooral disc 2quote:Op maandag 17 november 2008 08:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens www.digitalpunk.nl komt hij binnenkort uit als Seismic Records 030en ik wist dat ik de plaat afgelopen week ergens gezien had, maar dat was dus op die CD van Seismic
![]()
Die is uitgesteld.. Scantraxx hequote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef poiuytr het volgende:
Vandaag werd nieuwe Prophet toch ook gerealesed, of heb ik dat fout gezien?
Deze week verkrijgbaar bij Freaky en Recess volgens hun websitesquote:Op maandag 17 november 2008 18:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die is uitgesteld.. Scantraxx he...
heb je niet die paar nummers los voor mijquote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik had hem al gedownload, maar alleen paar tracks vanaf gehaald en rest weggegooid; dus ik weet niet of ik Digital Punk nou weggegooid heb of niet
quote:Op maandag 17 november 2008 19:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
heb je niet die paar nummers los voor mijvia de wel bekende kanalen.
wie anders dan Ruthless...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Weet eigenlijk niet of ID&T dat soort zaakjes over het algemeen sneller vrijgeeft.quote:Op zondag 16 november 2008 18:54 schreef poiuytr het volgende:
Line-up wel snel bekend van dit feestje of niet.
Of is dat altijd zo met Black?
Neej hoor, kheb gwoon gezegd dat ze de lelijkste vent uit Zak moest zoekenquote:Op zondag 16 november 2008 21:34 schreef ReMcOrE het volgende:
kerel, had jij nou een foto van mij naar een vriendin van jou gestuurd, met de mededeling dat ik bij Zak zou zijn?
quote:Op maandag 17 november 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
Kerel wat gaat deze reeks hard, ben jullie steeds kwijt!
Showtek is het uur om alle standjes te bekijken!quote:Op maandag 17 november 2008 21:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
idd rip nog tickets kunnen bemachtigen? een feest is geen feest als de klep niet is geweest
Je weet, verder heb ik eigenlijks neits melden.. ik heb zin in qlimax maar eerst nog ff dagje stage en de rest van de week overleven.
qlimax anthemik heb er zin in
als de draaivolgorde is zoals op de site kan ik daar zeker mee elven.. showtek lekker vroeg...
quote:Op maandag 17 november 2008 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie anders dan Ruthless...Zag nog ik nog vorige week in vlaardingen bij het uitgaan om 4:00 's nachts....heb 'm maar genegeerd....zo stoer vind ik 'm ook niet meer .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef Rivfader het volgende:
Sjoewe en ik hebben zojuist een enorm stoere hardstyle-mix opgenomen! Hij is moddervet en we zijn er extreem trots op! We hebben een nieuw alias ontwikkeld en hebben met hardstyle mooi het midden tussen de prog en de techno gevonden, zo denken we zelf.
We hebben hier en daar wat effectjes gebruikt, en het einde is extra gaaf met de Kaoss Pad gedaan.
We zijn zeer benieuwd naar de feedback!
Artists: Da Bazz Creatorzz
Title: Mashing in your fucking Brainz!
Genre: Hardstyle baby!
Info: 70 min/160 MiB
Gear: DJM-600, CDJ-800 MKII, Traktor Scratch, Kaoss Pad, Gastoeter, Ableton Live, ProTools en Logitech Headset.
Tracklist:
Headhunterz - Rock Civilization
Tuneboy - Wackiejackie
Dark Oscillators - Food For Woofers (A-Style Mix)
Noisecontrollers - Crump
Dozer - Church of the Darkside
Dark Oscillators - Superstar DJ
The Hose - I Survived
Brennan Heart - One Blade
DJ Activator - Calling in the Night
D-Block & S-Te-Fan - We be Kickin Bass
The Machine - Butterfly
Zatox - So High
Builder - Her Voice Mix (Super Bass Mix)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Downloadlink: -staat in UVT-
Geniet ervan!!!!![]()
(P.S.: We denken over een trancemix! Wat denken jullie?)
quote:Op maandag 17 november 2008 21:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Neej hoor, kheb gwoon gezegd dat ze de lelijkste vent uit Zak moest zoeken
present en loessoe gaan we altijdquote:Op maandag 17 november 2008 22:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zeg fokkerds links vooraan?
en dan gaan we loesoeeeeeeeee
loesoe? zei daar iemand loesoe??! dán kom ik ookquote:
die komt ongeveer in januari, eerst komt er nog een vinyl van The Pitcher; heb ik me laten vertellen door kameraad die diep in NC zitquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:48 schreef de_huig het volgende:
en het schijnt dat er binnenkort een NC vinyl uitkomt (sanctus/tba)..ik weet er het fijne allemaal niet van (daar heb ik mijn medefokkerts voor), maar ik vind het wél geile nummers
The Pitcher - Our Core/Serenity Niet die?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die komt ongeveer in januari, eerst komt er nog een vinyl van The Pitcher; heb ik me laten vertellen door kameraad die diep in NC zitvolgens hem wordt het ook een compleet andere stijl dan we nu gewend zijn, minder melodieus en wat harder (zou Bas hem verteld hebben)
volgens mij komt die nog eerst inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
The Pitcher - Our Core/Serenity Niet die?
quote:Deepack & Frontliner - To Ya Brain/Phreakaz (Hardcopy/HC010)
Release date: 19th January
A1: Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - To Ya Brain
B1: Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - Phreakerz
Source: astral
Heb je ze nu in de hoek gezet om even af te koelen?!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:21 schreef ElDani het volgende:
Frontliner.. Ik weet het niet.. Nummer te weinig gehoord om er wat van te vinden.
Ach gezien de hype zal hij wel verkopen..
Net overigens een poging tot een Qlimax Warmup gedaan.. Ging best oké totdat mijn tracks van Zany ruzie met me kregen.. Echt niet lief! Voor de rest is hij wel aardig.. Als iemand echt intresse heeft moet je maar even PM doen.
YT-filmpje?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:25 schreef JortK het volgende:
Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - Phreakerz
Ik wou met dingen gaan gooien.. Dat zegt bij mij al heel veel.. Frustraties etc..quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb je ze nu in de hoek gezet om even af te koelen?!
neej man, ben nu toch echt broke as a joke ... kwerk me het apelazerus en de$$ember komt er ook nog 's aanquote:Op maandag 17 november 2008 21:31 schreef CrustyClown het volgende:
Rip heb je nog geprobeerd kaartjes te roggelen voor Qlimax?
kook van julliequote:Op maandag 17 november 2008 21:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
een feest is geen feest als de klep niet is geweest
'Nu-climax'quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:31 schreef ElDani het volgende:
ZONDE van die Nu-climax.. De start is zo goed.. En dan uit het niets zo'n ontzettende waardeloze climax.. Na Muzyk/Self Depraction kan ik deze ook niet zo goed waarderen..
misschien matst Da_Sint jouquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:44 schreef Da_Ripper het volgende:
maar wie weet, misschien wordt het een gevalletje 'niet verwacht toch gekregen'
it's getting worse!!quote:
quote:
ik ben er stil van.....quote:¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ Hardstyle ¸ „ø¤º°
¸„ø¤º°¨ OWNZ !``°º¤ø„¸
¸„ø¤º¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨°
Proppert was goed aan het filmen met DefQon.1quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Khou ook nog ff m'n mond ... nog zo'n 5,5 uur![]()
voor nu:![]()
nu herken ik de vocals weerquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:31 schreef ElDani het volgende:
Phreakerz (met mooie effectjes)
ZONDE van die Nu-climax.. De start is zo goed.. En dan uit het niets zo'n ontzettende waardeloze climax.. Na Muzyk/Self Depraction kan ik deze ook niet zo goed waarderen..
Dj Psycho - Pussy Motherfuckers ... Over domme tokkiecore gesprokenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zal er even een nrtje tegenover zetten gewoon voor de lol, maar iets wat ik vaak denk als ik iets van showtek hoor![]()
p.s rip schijt aan die 5,5 uur, dit is een democratie en de waarheid mag gezegd worden..![]()
Ja ik leef nog wel eens. Niet zoveel te melden eigenlijk. Hou me lekker op de achtergrond...quote:Op maandag 17 november 2008 22:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy leeft nog![]()
nee ruthless heeft idd zijn beste tijd gehad al moet ik zeggen dat dat nr samen met frontliner zeker niet verkeerd klinkt...
de gebroeders komen we waarsch pas binnen.. eerst nog ff rustig op de tribune zitten vlak voor het einde van hun set een lekker plekje zoeken, ik zeg fokkerds links vooraan?
en dan gaan we loesoeeeeeeeee
uiteraard, dan sta ik niet meer stil....ow...bij showtek dan een uurtje, maar daarna weer flink los!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
als je bij qlimax maar op de voorgrond staatdan vind ik het prima
Op die manierquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het beter dan showtek en daar ging het om
het is ook absoluut niet hoogstaande hardcore ofzo maar als laatste nr en dan zo je allerlaatste energie eruit gooien dan stoort het me niet.. en nee ik ben geen Tokkie![]()
ik heb toch verdomme dure eurootjes betaald voor een kaartje.. dan ga ik looooooooos
Ik zit er nog een beetje aan te denken. Is in cullemborg, dus is voor mij lekker in de buurt (Utrecht), maar aan de andere kant is de Zalinaz die avond ook wel redelijk te doen geloof ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:55 schreef 16meter het volgende:
http://partyflock.nl/party/133728:Concept_Hardstyle.html
Iemand hier nog heen toevallig?
Valt mooi tussen Qlimax en Qountdown.
Vervoer is nog een issue... omdat die kuttent om 6 uur sluit moet je 3 uur op 't station hangen voor de 1e trein richting de bewoonde wereld. Slechte ervaringen mee.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Khou ook nog ff m'n mond klep... nog zo'n 5,5 uur![]()
voor nu:![]()
op zich mooie line-up en betaalbaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:10 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik zit er nog een beetje aan te denken. Is in cullemborg, dus is voor mij lekker in de buurt (Utrecht), maar aan de andere kant is de Zalinaz die avond ook wel redelijk te doen geloof ik.
Er zijn zoveel leuke feestjes, geld is alleen even wat minder aanwezig....
Vind 'm eigenlijk niet heel bijzonderquote:
Ongeveer een half jaar te laat gereleased.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:12 schreef Koepert het volgende:
Cold Rockinn!! Rambambam
Proost jongens!
Daar was ik niet, dus dat scheelt dan alweerquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ongeveer een half jaar te laat gereleased.
Draaiden ze op Qrimetime al geloof ik. De lol is er nu dan wel af.
vrijdag 5 december QuakeDance bij Luckyquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:55 schreef 16meter het volgende:
http://partyflock.nl/party/133728:Concept_Hardstyle.html
Iemand hier nog heen toevallig?
Valt mooi tussen Qlimax en Qountdown.
die zou ik dus gehoord moeten hebben bij Chasers, maar niet echt opgevallenquote:
Wat Boy_Snakeye zegt, en al helemaal als je die vergelijkt met hun "Between Worlds"quote:
Ga toch wegquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef 16meter het volgende:
Draaiden ze op Qrimetime al geloof ik. De lol is er nu dan wel af.
lekkere tekstquote:Op woensdag 19 november 2008 09:39 schreef Da_Ripper het volgende:
Put the chrome to your dome tutu tututuuuuuuu![]()
![]()
Fuck Showtek and the way they arequote:http://www.youtube.com/watch?v=rZfN0otHOjc
kan 'm inderdaad niet terugvinden in de tracklistquote:Op woensdag 19 november 2008 09:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat Boy_Snakeye zegt, en al helemaal als je die vergelijkt met hun "Between Worlds"
Put the chrome to your dome tutu tututuuuuuuu![]()
![]()
[..]
Ga toch wegDefQon voor het eerst toch ...
Nop, dat is 'm niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
kan 'm inderdaad niet terugvinden in de tracklist
staat wel een 'ID' in, misschien was dat cold rockin
Dat niet All of Me van Davide SOnare? Of heeft die weer n ander Evanescence-sample. Beide al lang niet geluisterd dus zal wel ver mis zittenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nop, dat is 'm niet.
Weet niet welke het wel is .... voor diegene die hem nog hebben: @ 19:50
Tis met een sample van 'Bring Me To Life - Evanescence'
ik heb ff geluisterd, maar herken hem totaal nietquote:Op woensdag 19 november 2008 14:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet niet welke het wel is .... voor diegene die hem nog hebben: @ 19:50
zal wel komende 2-3 weken bekend worden, aangezien het al over 2 maandjes is...quote:Op woensdag 19 november 2008 18:14 schreef NLS04 het volgende:
Wanneer maakt Q-dance trouwens eens wat info bekend over XQ dan??
Inderdaad.. Duurt aardig langquote:Wanneer maakt Q-dance trouwens eens wat info bekend over XQ dan??
is dat al officieel aangekondigd dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef ElDani het volgende:
XQ?? Ik heb wat gemist..
Zover ik weet XQ TBY toch? IVM zijn 10 jarig draaien..
Die is ook al geweest, net als Luna en Dana. En al wat andere, zoals XQ Germany, Acts and Labels, Italy vs Holland, en waarschijnlijk nog wel wat.....quote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef ElDani het volgende:
Nope, maar dat feestje heette niet voor niets 10 Years of TBY, A PREVIEW.. Zou me niet verbazen als hij een XQ krijgt.
Verder.. Scantraxx al gehad, Moneytek en Zany ook al. (Hoopt op GEEN XQ Prophet..)
Wat betreft het eerste had je toen ook gewoon op de posters kunnen kijken die rondhingen in de dome want toen was het al bekend dat zany XQ zou krijgenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:16 schreef de_huig het volgende:
twee jaar terug werden er op Qlimax "subtiele" hints gegeven in de aankondiging van zany (this man is preparing an exclusive get-together for him and his followers...) dus ik ga zaterdag wel opletten![]()
en de exqlusieve persoon heeft tot op heden ook altijd op de voorafgaande qlimax gestaan...
Idd, of DV8 die afsluit met de woorden. Give it up for the one and only Exqlusive motherfuckerrrrrr, zanyy!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Wat betreft het eerste had je toen ook gewoon op de posters kunnen kijken die rondhingen in de dome want toen was het al bekend dat zany XQ zou krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |