quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Niet zo mooi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, wat vind je van mn tattoo?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:13 schreef Rhythm het volgende:
Geen thema, maandban voor Juup!
P.s. Hoi.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:24 schreef Juup© het volgende:
Zo, links naar de voorgaande delen zijn ook allemaal aangepast. Hou het nu bij aub.
redelijk veel vooral dealextremequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met paypal?
Ik weet niet of jij dit weet maar ik vraag het je even.quote:
paypal haalt eerst je accountgeld eraf en daarna via je rekening dus je hoeft niet te wachtenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dit weet maar ik vraag het je even.
Als ik geld op m'n paypal zet duurt dat ong 6 dagen voor het erop staat.
Nu wil ik iets kopen dat 23 dollar is en ik heb maar 22 (). Nou heb ik niet bepaald zin om een week te wachten, als ik nu via paypal betaal slurpt paypal dan die ene dollar meteen van mn rekening af, zet het van euro om in dollar en betaalt.
Of moet ik alsnog een week wachten?
Dus in feite betaal ik 22 dollar en via mijn raborekening 1 dollar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:32 schreef gers het volgende:
[..]
paypal haalt eerst je accountgeld eraf en daarna via je rekening dus je hoeft niet te wachten
wat had je besteld
Ludo, dan kies je er ook 1 hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:34 schreef Olep het volgende:
Mod met raar taalgebruik
Zit ook bagger in het topic, maar kijk naar de laatste post!
En terecht, al denk ik niet dat je Remlof serieus moet nemen. Dit is een lolly die hij aan paultjuhhh geeft, maar er zal verder niks gebeuren denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:34 schreef Olep het volgende:
Mod met raar taalgebruik
Zit ook bagger in het topic, maar kijk naar de laatste post!
Ik blijf positiefquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht, al denk ik niet dat je Remlof serieus moet nemen. Dit is een lolly die hij aan paultjuhhh geeft, maar er zal verder niks gebeuren denk ik.
je hebt toch je raborekening verbonden aan je paypalquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus in feite betaal ik 22 dollar en via mijn raborekening 1 dollar?
En die dollar betaalt ie meteen?
Want geld van rabo naar paypal duurt 6 dagen.![]()
(Ja, ik ben een paypal noob)
Ik zal je steunen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik blijf positiefMaar als hij vanavond weer zit te kankeren, zal ik eens even een FB topic openen.
Ok, dus eigenlijk vertel je me nu dat het overboeken van euro's naar mn paypal en de 6 dagen wachten die eraan vast zitten overbodig warenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:37 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt toch je raborekening verbonden aan je paypal
zoja dan gaat er die 1 dollar rechtstreeks van je raborekening af
Nu ik nog.quote:
quote:
Inderdaad. Goed, ik zie je straks wel weer. Ik wil niet te veel in KLB SC komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je steunen.![]()
Wat een mongool is LudoSanders tochUsers met kanker vergelijken.
quote:
Goed punt, ik ga PSV ook kijken zo, tot vanavond.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Inderdaad. Goed, ik zie je straks wel weer. Ik wil niet te veel in KLB SC komen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:45 schreef IQM het volgende:
- "I'm mentally gay, 'cause I'll blow your mind"
- "I got more lines than whitney houston's coffee table"
- "But I’m constipated, couldnt give a shit"
- "Even my boyfriend thinks I'm gay"
- "We look just like the number 10, when you stand next to me"
- "You're my better half, though you weigh twice as much"
- "How do u trace a scatter plot? give the pencil to Michael J. Fox"
- "Having sex is like math homework, I do it best when I'm alone in my bed"
- "Squaring numbers are just like women, if they're under 13 just do them in your head"
- "Rosa Parks didn't call 'Shotgun!'"
Allen afkomstig van Bo Burnham. Hoe geniaal is hij!![]()
Wat heb ik in de wiki weggehaald? O dat van die bazenshitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:44 schreef Sackboy het volgende:
Ehh Juup, je hebt ze ook in de wiki weggehaald. Als je ze nou gewoon bij die anderen had gezet, dit slaat weer nergens op
En haal meteen een koud pilsje voor me.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat heb ik in de wiki weggehaald? O dat van die bazenshit
Zal ze wel toevoegen aan de baggeruserlijst chef Sackboy
Zo goed chef?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En haal meteen een koud pilsje voor me.
De disclaimer staat er nog in.quote:
Het gaat mij om de shampooquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:15 schreef KingOfPop het volgende:
Hehehehe. Dat is geen verkeerd uitzicht
Viva la revolutionquote:
keiveel naaktpics postenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Viva la revolution.
Hoe gaan we die revolutie vormgeven?
Ontopic blijven jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:15 schreef KingOfPop het volgende:
Hehehehe. Dat is geen verkeerd uitzicht
quote:
WAUWquote:
nee nieuw bij de Ottoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]Die laarzen, prachtig gewoon! Nieuwe catalogus van Wehkamp
?
maar ik durf me hyves niet te pm'enquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAUW![]()
![]()
![]()
zij is geweldig.
Wat een kwaliteitstopic is dit zeg![]()
.
kijk eens boven jequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:37 schreef Fascination het volgende:
gers waarom reageer je niet op m'n vraag? je haat me he
?
Hij is ervaren hier, krijg je van zelf van die snelle vingersquote:
oke ik zal hem wel pm'en niet doorsturen hequote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
Gers, af een toe een plaatje van een naakte dame mag best, maar in die aantallen waar jij ze in post moet je toch echt in B&H zijn. Niet meer doen hier, je bent gewaarschuwd.
Misschien gaan ze het nog wel eens snappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
Gers, af een toe een plaatje van een seminaakte dame mag best, maar in die aantallen waar jij ze in post moet je toch echt in B&H zijn. Niet meer doen hier, je bent gewaarschuwd.
Dat plaatje wil ik ook niet meer zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:43 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee remlof, tof dat wij van jou nog wel plaatjes mogen posten.
Vraag dat nou niet, zodat wij onze eigen intepretatie kunnen gevenquote:
Baggeren mag juist niet meer, daardoor schiet het z'n doel voorbij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
Door het gedrag van een aantal hier schiet deze SC volledig zijn doel (de bagger uit de rest van KLB houden) voorbij.
Tja, hoe meer grenzen jullie bedenken, hoe meer men deze op kan gaan zoeken.quote:Ik vind het prima om een SC topic in KLB te hebben, maar niet eentje waar men continu de grenzen opzoekt, men prat gaat op bans en waar nieuwkomers niet welkom zijn.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat plaatje wil ik ook niet meer zien.
Bedankt voor uw pmquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:42 schreef gers het volgende:
[..]
oke ik zal hem wel pm'en niet doorsturen he
quote:
dat was toch de bomquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bedankt voor uw pm.
No limit was trouwens ook m'n eerste singletje![]()
.
Geniaal lied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |