quote:
WAUWquote:
nee nieuw bij de Ottoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]Die laarzen, prachtig gewoon! Nieuwe catalogus van Wehkamp
?
maar ik durf me hyves niet te pm'enquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAUW![]()
![]()
![]()
zij is geweldig.
Wat een kwaliteitstopic is dit zeg![]()
.
kijk eens boven jequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:37 schreef Fascination het volgende:
gers waarom reageer je niet op m'n vraag? je haat me he
?
Hij is ervaren hier, krijg je van zelf van die snelle vingersquote:
oke ik zal hem wel pm'en niet doorsturen hequote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
Gers, af een toe een plaatje van een naakte dame mag best, maar in die aantallen waar jij ze in post moet je toch echt in B&H zijn. Niet meer doen hier, je bent gewaarschuwd.
Misschien gaan ze het nog wel eens snappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
Gers, af een toe een plaatje van een seminaakte dame mag best, maar in die aantallen waar jij ze in post moet je toch echt in B&H zijn. Niet meer doen hier, je bent gewaarschuwd.
Dat plaatje wil ik ook niet meer zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:43 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee remlof, tof dat wij van jou nog wel plaatjes mogen posten.
Vraag dat nou niet, zodat wij onze eigen intepretatie kunnen gevenquote:
Baggeren mag juist niet meer, daardoor schiet het z'n doel voorbij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
Door het gedrag van een aantal hier schiet deze SC volledig zijn doel (de bagger uit de rest van KLB houden) voorbij.
Tja, hoe meer grenzen jullie bedenken, hoe meer men deze op kan gaan zoeken.quote:Ik vind het prima om een SC topic in KLB te hebben, maar niet eentje waar men continu de grenzen opzoekt, men prat gaat op bans en waar nieuwkomers niet welkom zijn.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat plaatje wil ik ook niet meer zien.
Bedankt voor uw pmquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:42 schreef gers het volgende:
[..]
oke ik zal hem wel pm'en niet doorsturen he
quote:
dat was toch de bomquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bedankt voor uw pm.
No limit was trouwens ook m'n eerste singletje![]()
.
Geniaal lied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |