quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Conclusie: ga nooit naar school.
Rij?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zucht... oke, toen ik aan kwam lopen, was de rij gesloten![]()
Conclusie: ga nooit op een vrije dag naar school.
Geen ideequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef Maisnon het volgende:
In het bovenste plaatje in de OP hé, de header zeg maar. Wie is die man linksonderin?
Heerlijk die low-budget clipsquote:
Uhmquote:
Nee, k vraag het voor de grap..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm![]()
Wil je het echt weten?
KankerFA'squote:
Dat moet een boswachter voorstellen. Omdat toen de boswachter nog maar net mod was.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef Maisnon het volgende:
In het bovenste plaatje in de OP hé, de header zeg maar. Wie is die man linksonderin?
Baggeren waar iedereen baggerde in de BAGGERSCquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef Noorsbloed het volgende:
WTF waarvoor heeft PK nu weer een ban dan ?
Wie heeft dat bedacht?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat moet een boswachter voorstellen. Omdat toen de boswachter nog maar net mod was.
Dat is waar die notes voor zijn. Als je er veel hebt waarin staat dat je vaker stout bent, krijg je eerder (en langer) een ban.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
KankerFA'sBij PK en zulks hebben ze gewoon een veel korter lontje
Ikke.quote:
En waar je tegenwoordig al niet een note voor kan hebben heequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is waar die notes voor zijn. Als je er veel hebt waarin staat dat je vaker stout bent, krijg je eerder (en langer) een ban.
Blergh ..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Baggeren waar iedereen baggerde in de BAGGERSC
Wacht even, dat is toch een foto van jezelfquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal k dat even rondposten op je hyves?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6 in deze magere maand, de mods hebben liggen slapenquote:Je hebt 29 notes gekregen van onze moderators.
Voel je niet gekwetst, die hele oude garde en zulks moet weg. Alleen de ubervaste users die hier al tijden vast komen mogen in de OPquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:36 schreef RickoKun het volgende:
Welke kankerneger heeft het bedacht om mij (een van de FUCKING OLD SKOOL BAZEN EN MEDE OPRICHTERS SC) NIET bij de OUDE GARDE te zetten!?
Nou mag ik dan niet zoveel meer in KLB komen, ik ben nog wel een oude garde bozzzzzzz![]()
![]()
![]()
Ik voel mij gekwetst.
Oh nee, niet weer..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:36 schreef RickoKun het volgende:
Welke kankerneger heeft het bedacht om mij (een van de FUCKING OLD SKOOL BAZEN EN MEDE OPRICHTERS SC) NIET bij de OUDE GARDE te zetten!?
Nou mag ik dan niet zoveel meer in KLB komen, ik ben nog wel een oude garde bozzzzzzz![]()
![]()
![]()
Ik voel mij gekwetst.
Sinds een paar topics, maar er is protest vanuit de hoek die de SC in zijn glorietijd wil herstellen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:38 schreef BigKahuna het volgende:
Bazen van de oude ordeEn ik sta erbij ( duh )
Sinds wanneer bestaat dat?
Eens!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voel je niet gekwetst, die hele oude garde en zulks moet weg. Alleen de ubervaste users die hier al tijden vast komen mogen in de OPDe rest moet eruit en kan er 1 verdienen door zwaar en hard te werken in de SC en populair te worden.
zijn mijn woorden dan en die van de meeste veteranen in de sc
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zal k dat even rondposten op je hyves?
Mag ik dan wel in de op blijvenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voel je niet gekwetst, die hele oude garde en zulks moet weg. Alleen de ubervaste users die hier al tijden vast komen mogen in de OPDe rest moet eruit en kan er 1 verdienen door zwaar en hard te werken in de SC en populair te worden.
zijn mijn woorden dan en die van de meeste veteranen in de sc
Ik moet hier wat vaker komen! Zonder mijn adviezen is er niets dan onrust in de SC.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sinds een paar topics, maar er is protest vanuit de hoek die de SC in zijn glorietijd wil herstellen.
Feit dat je er nu pas mee komt betekend dat je baas af bent.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:36 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
Ik voel mij gekwetst.
Het is absoluut niet boeiend ofzo, maar ik was op mn vrije dag naar school geweest.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, k vraag het voor de grap..
Doeidoeiquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nou doei BK. Ik gaaaaaaaaa![]()
Nee, jij gaat er ook uit. Tenzij je je tieten post.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik dan wel in de op blijven? Ik ben hier niet vanaf deel 1 maar al wel weer een hele tijd
Nou, laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, jij gaat er ook uit. Tenzij je je tieten post.
Maar ik wil alleen mijn liefde betuigen ermee naar BT?! Dat mag toch wel!?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
RickoKun, tig keer hetzelfde plaatje spammen heeft Paaskonijn ook eens een ban opgeleverd hoor.
Je zegt het zelf al, je komt hier af en toe aankakken, en dan zien we je weer 20 topics niet. Dan ben je geen KLB SC baas.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:36 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
Ik voel mij gekwetst.
Duh.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag zeker ook niet meer in de OP
Nee, opkankeren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ik wil alleen mijn liefde betuigen ermee naar BT?! Dat mag toch wel!?
quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAAROM STOP JIJ AL DIE DIEREN IN JE FOBO IN EEN HOK!?!?!?!? IS FOKKING DIERENMISHANDELING!!!!![]()
![]()
Dat kan prima via PM! Ik mag dat ook niet meer van Jordy.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ik wil alleen mijn liefde betuigen ermee naar BT?! Dat mag toch wel!?
Jij bent zeker vergeten wie jou in de OP heeft gezet?quote:
........:( nou ik....ik heb het gewoon druk enzulks.....quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, je komt hier af en toe aankakken, en dan zien we je weer 20 topics niet. Dan ben je geen KLB SC baas.
quote:
Er staan ook geen users meer inquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:43 schreef Sackboy het volgende:
BT heeft de huishoudelijke regeltjes aangepast
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:43 schreef Sackboy het volgende:
BT heeft de huishoudelijke regeltjes aangepast
BK kneus noemen is een SC ban, jeweets!quote:
Hahaha, tsja, alleen mensen zonder leven worden hier getolereerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad, laat die n00bs maar, Breathtaking! Wij gaan gewoon vanavond weer verder met het masturberen via webcams! Die vuige loserts beseffen niet hoeveel gangstah Paint-topiques met hoog niveau deze bazen hebben gepost!
Ja, dit is maar de laatste keer dat je de LAPO hebt he. Voortaan mogen alleen bazen een nieuwe SC aanmaken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]hihi. dat het nu pas iemand opvalt
was gisteren al ofzo.
En ik heb nu de hele op verneukt
Je hebt alle UI's weggehaaldquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]hihi. dat het nu pas iemand opvalt
was gisteren al ofzo.
En ik heb nu de hele op verneukt
en wat als ik hem een kankerkneus eerste klas noem?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BK kneus noemen is een SC ban, jeweets!
en wat als ik hem een kankerkneus eerste klas noem?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry maar, wie zijn de bazen dan? Het is mij niet duidelijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dit is maar de laatste keer dat je de LAPO hebt he. Voortaan mogen alleen bazen een nieuwe SC aanmaken.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En mensen die hun... nouja, laat maarquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, tsja, alleen mensen zonder leven worden hier getolereerd
Welke TTT topiques heeft Big Kahuna in godsnaam gemaakt in het verleden!?!??!?!?!?!?!??!?!?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kanker eens een fucking eind op.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]NEEEEEEEeee NIET DOEN NIET DOEN!!!!1111 IK HOU ERMEE OP!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op deze pagina houd ik er mee op hoor!!!!![]()
![]()
![]()
Stenig me maarquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je hebt alle UI's weggehaald![]()
Steniging staat daar op
Ik, Bobby, Paaskonijn, behangplakker, reetveter en 4Ebe.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry maar, wie zijn de bazen dan? Het is mij niet duidelijk!
Hmm, en dat kon geen dagje wachten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is absoluut niet boeiend ofzo, maar ik was op mn vrije dag naar school geweest.
En moest een paar dingen regelen, maar de rij was al gesloten (inschrijvingsloket).
Nee, jij gewoon schijt irritant.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef RickoKun het volgende:
Wat is Jordy weer chagrijnig vandaag zeg!
TTT, tyf op naar ONZ, haas!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welke TTT topiques heeft Big Kahuna in godsnaam gemaakt in het verleden!?!??!?!?!?!?!??!?!?!![]()
![]()
Ben jij nou niet bang dat mensen je gaan herkennen op die foto?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welke TTT topiques heeft Big Kahuna in godsnaam gemaakt in het verleden!?!??!?!?!?!?!??!?!?!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, jij gewoon schijt irritant.
Je noemt nu de subbazen op, maar vergeet de opperbazen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik, Bobby, Paaskonijn, behangplakker, reetveter en 4Ebe.
Jij bent geen baas, maar een haas.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je noemt nu de subbazen op, maar vergeet de opperbazen.
Je vergeet gersquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Neuk hem nog harder in zn kontje dan ofseaux!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef BigKahuna het volgende:
OH EN JORDY IS UITERAARD OOK EEN BAAS!
Ik heb mezelf net na het openen van dit topic onder het kopje van 'Bazen' uitgehaald.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef BigKahuna het volgende:
OH EN JORDY IS UITERAARD OOK EEN BAAS!
Oke, nou prima, veel plezier met het openen van de nieuwe topicsquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Eerlijk waar, wat een stel kankerkneuzen zijn jullie zeg
Haal BigKahuna ook maar weg, die popo is niet baaswaardig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net na het openen van dit topic onder het kopje van 'Bazen' uitgehaald.
Nou, ik wilde het voor het weekend geregelt hebben, maar 3500 mensen dachten dat dus ook .quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, en dat kon geen dagje wachten?
Ik als baas laat het over aan het gepeupel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou prima, veel plezier met het openen van de nieuwe topics
Mee eensch is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haal BigKahuna ook maar weg, die popo is niet baaswaardig.
Ey, wie gehts superdude (quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Je moet nog veel leren, mijn zoon.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haal BigKahuna ook maar weg, die popo is niet baaswaardig.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
verkeerde context! BAN!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar baseer jij deze loze kreten op, mijn zoon?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij nog wel het meeste.
Fijn weekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
Jongens ik ben weekend houdenDoen jullie wel een beetje lief tegen elkaar van het weekend?
BT mag eigenlijk ook wel topics openen, want die maakt altijd wel geile OPs.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou prima, veel plezier met het openen van de nieuwe topics
Het gaat mij niet om de SC, vuige schaamliphater!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de historie van de SC.
BAN!quote:
Het is omgekeerde psychologie, gast. Doordat ZIJ het POST vinden wij het al automatisch geilquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT mag eigenlijk ook wel topics openen, want die maakt altijd wel geile OPs.
Schaamlippenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de SC, vuige schaamliphater!
Hmmmm,quote:
Doe eens pics posten.quote:
quote:
Je verkondigt onwaarheden, echter ik vergeef je. Jij kan het ook niet weten, je begeeft me tenslotte in lagere kringen dan ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmm,
Mensen negeer de post van BK, hij praat wel alsof ie schaamlippen wel digged maar ondertussen is het één grote farce!
Bazin klinkt echt, alsof ik een hond heb, of een SM meesteres ben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is een jongetje
Het moet bazin zijn als je een meisje bent, muhahahahahahah
Ik heb de uiers van BT nog niet gezien, dus kan er niet over oordelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
Wat een cancerlelijke UI heeft BT toch.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
Best wel hequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
Ja, dus? Dat ben je toch?quote:
Je tieten als UIquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Best wel hemaar wat moet ik anders
?
Bij deze goed gekeurd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb de uiers van BT nog niet gezien, dus kan er niet over oordelen.
Les gehad bij Meester Argos?quote:
Zijn ze zo groot dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neh, dat is ook zo overdreven
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
Jongens ik ben weekend houdenDoen jullie wel een beetje lief tegen elkaar van het weekend?
Ja, we zouden met een stel collega's even wat gaan drinken, maar nu is er weer zo'n lulhannes die van alles af wil maken, dus moeten we op hem wachten.quote:
Steek hem dood met een schaar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, we zouden met een stel collega's even wat gaan drinken, maar nu is er weer zo'n lulhannes die van alles af wil maken, dus moeten we op hem wachten.
Pics for proof!quote:
Wachten op de ambulance duurt langer.quote:
En je piemel in z'n oor steken en dan een foto makenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dan als er bloed uitspuit je naam op de muur schrijven![]()
Wat ben jij lelijkquote:
quote:
Of mijn naam, dat zou vet romantisch zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dan als er bloed uitspuit je naam op de muur schrijven![]()
Amai, da past toch nie?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En je piemel in z'n oor steken en dan een foto maken
Ja?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of mijn naam, dat zou vet romantisch zijn
Flink aanduwenquote:
Verrek, gisteren ook al.quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja?
Ik wil deze film trouwens echt zien: http://www.repo-opera.com/ lijkt me zo gaaf!
Morgen misschien ook wel!quote:
Heb je 28 Weeks Later al binnen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja?
Ik wil deze film trouwens echt zien: http://www.repo-opera.com/ lijkt me zo gaaf!
Ziet er tof uit jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja?
Ik hoop dat als die film eindigt, jij in een hoekje ligt in de foetushouding heen en weer aan het wiegend zegt: ";( dit is niet echt, dit is niet echt, dit is niet echt!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:18 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga vanavond naar Mirrors en ik heb gehoord dat het een kutfilm is.
Post ze dan eens, kunnen wij er ook over oordelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:19 schreef RickoKun het volgende:
BT, ik vond je borsten zoals ik ze heb gezien op die oude picca's veel mooier!![]()
![]()
En jij zei nog wel dat ik ze moest laten vergrotenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:19 schreef RickoKun het volgende:
BT, ik vond je borsten zoals ik ze heb gezien op die oude picca's veel mooier!![]()
![]()
Ja, allang, maar heb nog geen tijd gehad om hem te kijken. Ga dit weekend ff film weekend houden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je 28 Weeks Later al binnen?
wtf dat heb ik nooit gezegd!?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij zei nog wel dat ik ze moest laten vergroten
Ja he, lijkt me echt gaaf zo'n rock opera.quote:
Doel je op remlofquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:24 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, laat lui die het willen verzieken lekker links liggen joh. Laat je plezier er niet door verpesten en reageer er gewoon niet op. Lui komen zichzelf wel tegen.
hehe ik vond m wel okequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:18 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga vanavond naar Mirrors en ik heb gehoord dat het een kutfilm is.
Pronte borstjes FTW! Hoeft inderdaad niet zo groot te zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf dat heb ik nooit gezegd!?![]()
Jij had op die picca's pronte borstjes! En daar gaat het toch om? Dat je die mooie zachte borsten gewoon mooi in de hand kan houden? Hoeft tog niet altijd groot te zijn!?
Gaan ze hangen enseaux
Kleine tietenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhik heb kleine tieten
ik meen het hoor, stop de persen/stop het fappen! Het is waar
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoop dat als die film eindigt, jij in een hoekje ligt in de foetushouding heen en weer aan het wiegend zegt: ";( dit is niet echt, dit is niet echt, dit is niet echt!"
Maar goed, niet iedereen is zoals sackboy natuurlijk!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OVer wie heb je het...
Ik voel mij een beetje gekwetst dat je mij niet noemtquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef BigKahuna het volgende:
BOBBYB
PAASKONIJN
BIGKAHUNA
BEHANGPLAKKER
REETVETER
4EVERBLACKEYED
JORDEEH
GERS
SACKBOY
De echte bazen.
Hahahaquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pronte borstjes FTW! Hoeft inderdaad niet zo groot te zijn.![]()
![]()
Nu ben ik echt weg, mazzel!!!
wtf loop je de boel te verzieken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:24 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, laat lui die het willen verzieken lekker links liggen joh. Laat je plezier er niet door verpesten en reageer er gewoon niet op. Lui komen zichzelf wel tegen.
Maakt het uit dan? Je moet wel even de op lezenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik voel mij een beetje gekwetst dat je mij niet noemt
Neeu, ik weet van mijzelf dat ik een opperbaas 1e klas ben! op fok en IRL!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maakt het uit dan? Je moet wel even de op lezener is maar 1 echte baas (oke oke, bazin
) hier!
Omg je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik voel mij een beetje gekwetst dat je mij niet noemt
Geil wijf tochquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:30 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mevrouw noemt zichzelf iammissperfect.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omg je hebt gelijkEn gasturbine ook natuurlijk
![]()
HOUWELVANJE (L)(K)(L)
Ik snap hetquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik moet er een beetje van huilen.
Ja, verhaal van toon al gehoord?quote:
Godverdomme, je zou haar maar moeten beffen ofzo.......beeld je het in......beeld je het in......beeld je nu de smaak en geur in....ja....hmmm....dat is lekker he? hmmm....ja...hmmmmmquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:30 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou haar gewoon doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Godverdomme, je zou haar maar moeten beffen ofzo.......beeld je het in......beeld je het in......beeld je nu de smaak en geur in....ja....hmmm....dat is lekker he? hmmm....ja...hmmmmm
Neen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, verhaal van toon al gehoord?
Ik heb een stijfje gekregenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Godverdomme, je zou haar maar moeten beffen ofzo.......beeld je het in......beeld je het in......beeld je nu de smaak en geur in....ja....hmmm....dat is lekker he? hmmm....ja...hmmmmm
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf zo noemen zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:30 schreef BigKahuna het volgende:
Ok.quote:
Die zou ik dan wel weer doen. Keihard.quote:
I am miss perfectquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf zo noemen zijn niet goed bij hun hoofd.
Jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat was Suarez goed he gisteren![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die zou ik dan wel weer doen. Keihard.
Haha no way dat ik aan die tafel ga zittenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ok.
tijd: Zondagnacht 04:00
Er waren nog paar man in de kroeg. Ze zaten toon beetje op te naaien over hoeren enzo. Dus zouden ze een hoer bestellen en voor toon betalen (130 euro) en dan zou toon die hoer in het hoekje neuken. Afijn, die hoer komt en toon neukt haar onder het oog van de 3 of 4 overige stamgasten op de stamtafel.
En daar zitten wij vanavond weer aan
Toevallig, ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben foto's van mezelf aan het kijken van toen ik 13/14 was
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:40 schreef jordeeeh het volgende:
Ohja, voor de liefhebbers:
NCLive-Emporium31-05-08.mp3
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben foto's van mezelf aan het kijken van toen ik 13/14 was
wie? ')quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:47 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zag vanmorgen die clip van Miley Cyrus op tv, echt fantastische muziek! Kan zo in het rijtje van Elvis en John Lennon
Circulairenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die circulairen hier al een tijdje rond.
Ik ben ook gewoon een G.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
wie? ')
trouwens die hardstyle link die jij gaf =![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
wie? ')
trouwens die hardstyle link die jij gaf =![]()
Ik word oudquote:RE: Message 908629
Van: admin@viagra.com
Verzonden: vrijdag 26 september 2008 15:48:28
Aan: -weg-
Dear -weg-
Lovers package at discount price!
http://xep.planproduct.com?aye
Ik quote de verkeerdequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En ik een hardstyle link?Ik denk het niet.
whehe jenkiequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De nieuwe markvanrinsum?
Niekjah
Klinkt ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En ik een hardstyle link?Ik denk het niet.
Die jonge meisjes in die clipquote:
*weg droombeeld van btquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
Oke, hier had ik mn haar blond geverfd:
[ afbeelding ]
Enneuh:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Ik val net op 't goede moment binnenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
Oke, hier had ik mn haar blond geverfd:
[ afbeelding ]
Enneuh:
[ afbeelding ]
deed het geen pijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ditverbrand:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:56 schreef afcajos het volgende:
Wat een godse geil wijf is die miley cyrus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer trash.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:56 schreef afcajos het volgende:
Wat een godse geil wijf is die miley cyrus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MIJN GAYDAR PIKT EEN SIGNAAL OPquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omg je hebt gelijkEn gasturbine ook natuurlijk
![]()
HOUWELVANJE (L)(K)(L)
Jaloers!quote:
quote:
Haha, lekker rood zie ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ditverbrand:
[ afbeelding ]
Ik zou het plaatje uitprinten en in de huiskamer hangen als dat m'n zusje was.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
*weg droombeeld van bt
Geeen idee, ik denk 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik val net op 't goede moment binnen.
Die onderste is lief.
quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:32 schreef gers het volgende:
WAT PICS VAN BT ?GERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
><(({°>
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelook vooral omdat ik aan slechts 1 kant verbrand was
!!!
Nee, Bt is niet m'n typ weetjequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gebeurt dat bij jou ook wel eens?
wie is dan jouw typequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, Bt is niet m'n typ weetje.
@ Bt: wat ga je doen?
Gasturbinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |