Oke, nou prima, veel plezier met het openen van de nieuwe topicsquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik, Bobby, Paaskonijn, behangplakker, reetveter en 4Ebe.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Eerlijk waar, wat een stel kankerkneuzen zijn jullie zeg
Haal BigKahuna ook maar weg, die popo is niet baaswaardig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net na het openen van dit topic onder het kopje van 'Bazen' uitgehaald.
Nou, ik wilde het voor het weekend geregelt hebben, maar 3500 mensen dachten dat dus ook .quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, en dat kon geen dagje wachten?
Ik als baas laat het over aan het gepeupel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou prima, veel plezier met het openen van de nieuwe topics
Mee eensch is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haal BigKahuna ook maar weg, die popo is niet baaswaardig.
Ey, wie gehts superdude (quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Je moet nog veel leren, mijn zoon.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haal BigKahuna ook maar weg, die popo is niet baaswaardig.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
verkeerde context! BAN!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar baseer jij deze loze kreten op, mijn zoon?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij nog wel het meeste.
Fijn weekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
Jongens ik ben weekend houdenDoen jullie wel een beetje lief tegen elkaar van het weekend?
BT mag eigenlijk ook wel topics openen, want die maakt altijd wel geile OPs.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou prima, veel plezier met het openen van de nieuwe topics
Het gaat mij niet om de SC, vuige schaamliphater!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de historie van de SC.
BAN!quote:
Het is omgekeerde psychologie, gast. Doordat ZIJ het POST vinden wij het al automatisch geilquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT mag eigenlijk ook wel topics openen, want die maakt altijd wel geile OPs.
Schaamlippenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de SC, vuige schaamliphater!
Hmmmm,quote:
Doe eens pics posten.quote:
quote:
Je verkondigt onwaarheden, echter ik vergeef je. Jij kan het ook niet weten, je begeeft me tenslotte in lagere kringen dan ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmm,
Mensen negeer de post van BK, hij praat wel alsof ie schaamlippen wel digged maar ondertussen is het één grote farce!
Bazin klinkt echt, alsof ik een hond heb, of een SM meesteres ben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is een jongetje
Het moet bazin zijn als je een meisje bent, muhahahahahahah
Ik heb de uiers van BT nog niet gezien, dus kan er niet over oordelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
Wat een cancerlelijke UI heeft BT toch.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
Best wel hequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
Ja, dus? Dat ben je toch?quote:
Je tieten als UIquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Best wel hemaar wat moet ik anders
?
Bij deze goed gekeurd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb de uiers van BT nog niet gezien, dus kan er niet over oordelen.
Les gehad bij Meester Argos?quote:
Zijn ze zo groot dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neh, dat is ook zo overdreven
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
Jongens ik ben weekend houdenDoen jullie wel een beetje lief tegen elkaar van het weekend?
Ja, we zouden met een stel collega's even wat gaan drinken, maar nu is er weer zo'n lulhannes die van alles af wil maken, dus moeten we op hem wachten.quote:
Steek hem dood met een schaar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, we zouden met een stel collega's even wat gaan drinken, maar nu is er weer zo'n lulhannes die van alles af wil maken, dus moeten we op hem wachten.
Pics for proof!quote:
Wachten op de ambulance duurt langer.quote:
En je piemel in z'n oor steken en dan een foto makenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dan als er bloed uitspuit je naam op de muur schrijven![]()
Wat ben jij lelijkquote:
quote:
Of mijn naam, dat zou vet romantisch zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dan als er bloed uitspuit je naam op de muur schrijven![]()
Amai, da past toch nie?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En je piemel in z'n oor steken en dan een foto maken
Ja?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of mijn naam, dat zou vet romantisch zijn
Flink aanduwenquote:
Verrek, gisteren ook al.quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja?
Ik wil deze film trouwens echt zien: http://www.repo-opera.com/ lijkt me zo gaaf!
Morgen misschien ook wel!quote:
Heb je 28 Weeks Later al binnen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja?
Ik wil deze film trouwens echt zien: http://www.repo-opera.com/ lijkt me zo gaaf!
Ziet er tof uit jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja?
Ik hoop dat als die film eindigt, jij in een hoekje ligt in de foetushouding heen en weer aan het wiegend zegt: ";( dit is niet echt, dit is niet echt, dit is niet echt!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:18 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga vanavond naar Mirrors en ik heb gehoord dat het een kutfilm is.
Post ze dan eens, kunnen wij er ook over oordelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:19 schreef RickoKun het volgende:
BT, ik vond je borsten zoals ik ze heb gezien op die oude picca's veel mooier!![]()
![]()
En jij zei nog wel dat ik ze moest laten vergrotenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:19 schreef RickoKun het volgende:
BT, ik vond je borsten zoals ik ze heb gezien op die oude picca's veel mooier!![]()
![]()
Ja, allang, maar heb nog geen tijd gehad om hem te kijken. Ga dit weekend ff film weekend houden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je 28 Weeks Later al binnen?
wtf dat heb ik nooit gezegd!?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij zei nog wel dat ik ze moest laten vergroten
Ja he, lijkt me echt gaaf zo'n rock opera.quote:
Doel je op remlofquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:24 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, laat lui die het willen verzieken lekker links liggen joh. Laat je plezier er niet door verpesten en reageer er gewoon niet op. Lui komen zichzelf wel tegen.
hehe ik vond m wel okequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:18 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga vanavond naar Mirrors en ik heb gehoord dat het een kutfilm is.
Pronte borstjes FTW! Hoeft inderdaad niet zo groot te zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf dat heb ik nooit gezegd!?![]()
Jij had op die picca's pronte borstjes! En daar gaat het toch om? Dat je die mooie zachte borsten gewoon mooi in de hand kan houden? Hoeft tog niet altijd groot te zijn!?
Gaan ze hangen enseaux
Kleine tietenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhik heb kleine tieten
ik meen het hoor, stop de persen/stop het fappen! Het is waar
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoop dat als die film eindigt, jij in een hoekje ligt in de foetushouding heen en weer aan het wiegend zegt: ";( dit is niet echt, dit is niet echt, dit is niet echt!"
Maar goed, niet iedereen is zoals sackboy natuurlijk!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OVer wie heb je het...
Ik voel mij een beetje gekwetst dat je mij niet noemtquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef BigKahuna het volgende:
BOBBYB
PAASKONIJN
BIGKAHUNA
BEHANGPLAKKER
REETVETER
4EVERBLACKEYED
JORDEEH
GERS
SACKBOY
De echte bazen.
Hahahaquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pronte borstjes FTW! Hoeft inderdaad niet zo groot te zijn.![]()
![]()
Nu ben ik echt weg, mazzel!!!
wtf loop je de boel te verzieken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:24 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, laat lui die het willen verzieken lekker links liggen joh. Laat je plezier er niet door verpesten en reageer er gewoon niet op. Lui komen zichzelf wel tegen.
Maakt het uit dan? Je moet wel even de op lezenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik voel mij een beetje gekwetst dat je mij niet noemt
Neeu, ik weet van mijzelf dat ik een opperbaas 1e klas ben! op fok en IRL!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maakt het uit dan? Je moet wel even de op lezener is maar 1 echte baas (oke oke, bazin
) hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |