Oke, nou prima, veel plezier met het openen van de nieuwe topicsquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik, Bobby, Paaskonijn, behangplakker, reetveter en 4Ebe.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Eerlijk waar, wat een stel kankerkneuzen zijn jullie zeg
Haal BigKahuna ook maar weg, die popo is niet baaswaardig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net na het openen van dit topic onder het kopje van 'Bazen' uitgehaald.
Nou, ik wilde het voor het weekend geregelt hebben, maar 3500 mensen dachten dat dus ook .quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, en dat kon geen dagje wachten?
Ik als baas laat het over aan het gepeupel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou prima, veel plezier met het openen van de nieuwe topics
Mee eensch is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haal BigKahuna ook maar weg, die popo is niet baaswaardig.
Ey, wie gehts superdude (quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Je moet nog veel leren, mijn zoon.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haal BigKahuna ook maar weg, die popo is niet baaswaardig.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
verkeerde context! BAN!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar baseer jij deze loze kreten op, mijn zoon?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij nog wel het meeste.
Fijn weekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
Jongens ik ben weekend houdenDoen jullie wel een beetje lief tegen elkaar van het weekend?
BT mag eigenlijk ook wel topics openen, want die maakt altijd wel geile OPs.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou prima, veel plezier met het openen van de nieuwe topics
Het gaat mij niet om de SC, vuige schaamliphater!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de historie van de SC.
BAN!quote:
Het is omgekeerde psychologie, gast. Doordat ZIJ het POST vinden wij het al automatisch geilquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT mag eigenlijk ook wel topics openen, want die maakt altijd wel geile OPs.
Schaamlippenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de SC, vuige schaamliphater!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |