en wat als ik hem een kankerkneus eerste klas noem?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BK kneus noemen is een SC ban, jeweets!
en wat als ik hem een kankerkneus eerste klas noem?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry maar, wie zijn de bazen dan? Het is mij niet duidelijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dit is maar de laatste keer dat je de LAPO hebt he. Voortaan mogen alleen bazen een nieuwe SC aanmaken.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En mensen die hun... nouja, laat maarquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, tsja, alleen mensen zonder leven worden hier getolereerd
Welke TTT topiques heeft Big Kahuna in godsnaam gemaakt in het verleden!?!??!?!?!?!?!??!?!?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kanker eens een fucking eind op.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]NEEEEEEEeee NIET DOEN NIET DOEN!!!!1111 IK HOU ERMEE OP!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op deze pagina houd ik er mee op hoor!!!!![]()
![]()
![]()
Stenig me maarquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je hebt alle UI's weggehaald![]()
Steniging staat daar op
Ik, Bobby, Paaskonijn, behangplakker, reetveter en 4Ebe.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry maar, wie zijn de bazen dan? Het is mij niet duidelijk!
Hmm, en dat kon geen dagje wachten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is absoluut niet boeiend ofzo, maar ik was op mn vrije dag naar school geweest.
En moest een paar dingen regelen, maar de rij was al gesloten (inschrijvingsloket).
Nee, jij gewoon schijt irritant.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef RickoKun het volgende:
Wat is Jordy weer chagrijnig vandaag zeg!
TTT, tyf op naar ONZ, haas!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welke TTT topiques heeft Big Kahuna in godsnaam gemaakt in het verleden!?!??!?!?!?!?!??!?!?!![]()
![]()
Ben jij nou niet bang dat mensen je gaan herkennen op die foto?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welke TTT topiques heeft Big Kahuna in godsnaam gemaakt in het verleden!?!??!?!?!?!?!??!?!?!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, jij gewoon schijt irritant.
Je noemt nu de subbazen op, maar vergeet de opperbazen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik, Bobby, Paaskonijn, behangplakker, reetveter en 4Ebe.
Jij bent geen baas, maar een haas.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je noemt nu de subbazen op, maar vergeet de opperbazen.
Je vergeet gersquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik, Bobby, Paaskonijn, behangplakker, reetveter en 4Ebe.
Neuk hem nog harder in zn kontje dan ofseaux!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef BigKahuna het volgende:
OH EN JORDY IS UITERAARD OOK EEN BAAS!
Ik heb mezelf net na het openen van dit topic onder het kopje van 'Bazen' uitgehaald.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef BigKahuna het volgende:
OH EN JORDY IS UITERAARD OOK EEN BAAS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |