wtf dat heb ik nooit gezegd!?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij zei nog wel dat ik ze moest laten vergroten
Ja he, lijkt me echt gaaf zo'n rock opera.quote:
Doel je op remlofquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:24 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, laat lui die het willen verzieken lekker links liggen joh. Laat je plezier er niet door verpesten en reageer er gewoon niet op. Lui komen zichzelf wel tegen.
hehe ik vond m wel okequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:18 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga vanavond naar Mirrors en ik heb gehoord dat het een kutfilm is.
Pronte borstjes FTW! Hoeft inderdaad niet zo groot te zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf dat heb ik nooit gezegd!?![]()
Jij had op die picca's pronte borstjes! En daar gaat het toch om? Dat je die mooie zachte borsten gewoon mooi in de hand kan houden? Hoeft tog niet altijd groot te zijn!?
Gaan ze hangen enseaux
Kleine tietenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhik heb kleine tieten
ik meen het hoor, stop de persen/stop het fappen! Het is waar
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoop dat als die film eindigt, jij in een hoekje ligt in de foetushouding heen en weer aan het wiegend zegt: ";( dit is niet echt, dit is niet echt, dit is niet echt!"
Maar goed, niet iedereen is zoals sackboy natuurlijk!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OVer wie heb je het...
Ik voel mij een beetje gekwetst dat je mij niet noemtquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef BigKahuna het volgende:
BOBBYB
PAASKONIJN
BIGKAHUNA
BEHANGPLAKKER
REETVETER
4EVERBLACKEYED
JORDEEH
GERS
SACKBOY
De echte bazen.
Hahahaquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pronte borstjes FTW! Hoeft inderdaad niet zo groot te zijn.![]()
![]()
Nu ben ik echt weg, mazzel!!!
wtf loop je de boel te verzieken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:24 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, laat lui die het willen verzieken lekker links liggen joh. Laat je plezier er niet door verpesten en reageer er gewoon niet op. Lui komen zichzelf wel tegen.
Maakt het uit dan? Je moet wel even de op lezenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik voel mij een beetje gekwetst dat je mij niet noemt
Neeu, ik weet van mijzelf dat ik een opperbaas 1e klas ben! op fok en IRL!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maakt het uit dan? Je moet wel even de op lezener is maar 1 echte baas (oke oke, bazin
) hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |