Hmmmm,quote:
Doe eens pics posten.quote:
quote:
Je verkondigt onwaarheden, echter ik vergeef je. Jij kan het ook niet weten, je begeeft me tenslotte in lagere kringen dan ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmm,
Mensen negeer de post van BK, hij praat wel alsof ie schaamlippen wel digged maar ondertussen is het één grote farce!
Bazin klinkt echt, alsof ik een hond heb, of een SM meesteres ben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is een jongetje
Het moet bazin zijn als je een meisje bent, muhahahahahahah
Ik heb de uiers van BT nog niet gezien, dus kan er niet over oordelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
Wat een cancerlelijke UI heeft BT toch.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
Best wel hequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
Ja, dus? Dat ben je toch?quote:
Je tieten als UIquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Best wel hemaar wat moet ik anders
?
Bij deze goed gekeurd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb de uiers van BT nog niet gezien, dus kan er niet over oordelen.
Les gehad bij Meester Argos?quote:
Zijn ze zo groot dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neh, dat is ook zo overdreven
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
Jongens ik ben weekend houdenDoen jullie wel een beetje lief tegen elkaar van het weekend?
Ja, we zouden met een stel collega's even wat gaan drinken, maar nu is er weer zo'n lulhannes die van alles af wil maken, dus moeten we op hem wachten.quote:
Steek hem dood met een schaar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, we zouden met een stel collega's even wat gaan drinken, maar nu is er weer zo'n lulhannes die van alles af wil maken, dus moeten we op hem wachten.
Pics for proof!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |