Ikke.quote:
En waar je tegenwoordig al niet een note voor kan hebben heequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is waar die notes voor zijn. Als je er veel hebt waarin staat dat je vaker stout bent, krijg je eerder (en langer) een ban.
Blergh ..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Baggeren waar iedereen baggerde in de BAGGERSC
Wacht even, dat is toch een foto van jezelfquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal k dat even rondposten op je hyves?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6 in deze magere maand, de mods hebben liggen slapenquote:Je hebt 29 notes gekregen van onze moderators.
Voel je niet gekwetst, die hele oude garde en zulks moet weg. Alleen de ubervaste users die hier al tijden vast komen mogen in de OPquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:36 schreef RickoKun het volgende:
Welke kankerneger heeft het bedacht om mij (een van de FUCKING OLD SKOOL BAZEN EN MEDE OPRICHTERS SC) NIET bij de OUDE GARDE te zetten!?
Nou mag ik dan niet zoveel meer in KLB komen, ik ben nog wel een oude garde bozzzzzzz![]()
![]()
![]()
Ik voel mij gekwetst.
Oh nee, niet weer..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:36 schreef RickoKun het volgende:
Welke kankerneger heeft het bedacht om mij (een van de FUCKING OLD SKOOL BAZEN EN MEDE OPRICHTERS SC) NIET bij de OUDE GARDE te zetten!?
Nou mag ik dan niet zoveel meer in KLB komen, ik ben nog wel een oude garde bozzzzzzz![]()
![]()
![]()
Ik voel mij gekwetst.
Sinds een paar topics, maar er is protest vanuit de hoek die de SC in zijn glorietijd wil herstellen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:38 schreef BigKahuna het volgende:
Bazen van de oude ordeEn ik sta erbij ( duh )
Sinds wanneer bestaat dat?
Eens!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voel je niet gekwetst, die hele oude garde en zulks moet weg. Alleen de ubervaste users die hier al tijden vast komen mogen in de OPDe rest moet eruit en kan er 1 verdienen door zwaar en hard te werken in de SC en populair te worden.
zijn mijn woorden dan en die van de meeste veteranen in de sc
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zal k dat even rondposten op je hyves?
Mag ik dan wel in de op blijvenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voel je niet gekwetst, die hele oude garde en zulks moet weg. Alleen de ubervaste users die hier al tijden vast komen mogen in de OPDe rest moet eruit en kan er 1 verdienen door zwaar en hard te werken in de SC en populair te worden.
zijn mijn woorden dan en die van de meeste veteranen in de sc
Ik moet hier wat vaker komen! Zonder mijn adviezen is er niets dan onrust in de SC.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sinds een paar topics, maar er is protest vanuit de hoek die de SC in zijn glorietijd wil herstellen.
Feit dat je er nu pas mee komt betekend dat je baas af bent.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:36 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
Ik voel mij gekwetst.
Het is absoluut niet boeiend ofzo, maar ik was op mn vrije dag naar school geweest.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, k vraag het voor de grap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |