quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Oh, en nu?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De site van school is eruit geklapt![]()
Typisch...
Tja, dat geeft het gezegd "uit de school klappen" weer een andere betekenis he.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De site van school is eruit geklapt![]()
Typisch...
Daar is de gifmeesterquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:36 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou kan ik niet op blackboard om berekeningen te makenquote:
He, wat naar ':')quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou kan ik niet op blackboard om berekeningen te maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Sackboy het volgende:
En een sicko gif:Pathology, erg vage en zieke film, IMO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nah k blijf waarschijnlijk bij m'n zus slapenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:46 schreef afcajos het volgende:
jordy, vanavond tanken in het hoekje?
Waaromquote:
Epische falerquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah k blijf waarschijnlijk bij m'n zus slapen
Ja jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah k blijf waarschijnlijk bij m'n zus slapen
Ehm neequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Epische faler![]()
En morgen ga je zeker naar normaal
Hell noquote:
Same thoughtsquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hell no
- iets van 20 euro voor zo'n kankerkaartje
- kutmuziek
- biergooiers
- weinig lekkere wijven
- jij bent er niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gestapo is gearriveerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
tvp
Waarom?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie net dat Paaskonijn op het strafbankje zit
Daaromquote:
quote:paaskonijn je hebt de baggerlimiet weer rijkelijk overschreden. Mail maar weer eens over twee weken.
Is het weer zo verquote:
Dan ben ik geen echte KLBerquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is het weer zo ver![]()
Maar je weet, een echte KLB'er is zo nu en dan gebanned
Jij bent dan ook een "slijmende" opaquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een "slijmende" opa
epic failquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn says:
modjes zijn echt dom
Paaskonijn says:
een ban voor bagger in de klb bagger sc![]()
![]()
maar wel een toffequote:
Het leuke is dat het eerste deel, geopend door Yvonne herself, meer bagger bevat dan de afgelopen 20 delen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn says:
modjes zijn echt dom
Paaskonijn says:
![]()
whehequote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn says:
modjes zijn echt dom
Paaskonijn says:
![]()
Priceless iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn says:
modjes zijn echt dom
Paaskonijn says:
![]()
Aha. Dus wij KLB Modjes krijgen de schuldquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn says:
modjes zijn echt dom
Paaskonijn says:
![]()
Een Hayden voor jou!quote:
Geen id, ik voorspel een avondje kansloos zuipen in de kroeg. Of er moet iemand willen bobben naar de discoquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:36 schreef jordeeeh het volgende:
Maar Joske, wat is de planning voor morgen, of weet je dat nog niet?
Zo'n beetje de eerste honderd delen was alles toegestaan, werd er vrijuit gebaggerd, ging prima. En toen opeens werd er steeds minder getolereerd, regeltjes opgesteld, en nu krijg je al een ban als je een scheet laatquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het leuke is dat het eerste deel, geopend door Yvonne herself, meer bagger bevat dan de afgelopen 20 delen.
Inderdaad. Eerst geef je kinderen een speeltuin om in te spelen, maar vervolgens ga je ze verbieden de schommel, glijbaan etc te gebruiken, en mogen ze enkel de bankjes nog gebruiken om met elkaar te lullen. En dan komt eens in de zoveel tijd een parkbeheerder langs die komt melden dat ze de speeltuin dicht gooien als ze geen nieuwe kinderen toelaten of toch de glijbaan gebruiken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zo'n beetje de eerste honderd delen was alles toegestaan, werd er vrijuit gebaggerd, ging prima. En toen opeens werd er steeds minder getolereerd, regeltjes opgesteld, en nu krijg je al een ban als je een scheet laat
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst geef je kinderen een speeltuin om in te spelen, maar vervolgens ga je ze verbieden de schommel, glijbaan etc te gebruiken, en mogen ze enkel de bankjes nog gebruiken om met elkaar te lullen. En dan komt eens in de zoveel tijd een parkbeheerder langs die komt melden dat ze de speeltuin dicht gooien als ze geen nieuwe kinderen toelaten of toch de glijbaan gebruiken.![]()
Jonge, laat het mij nu ook een keer lekker oneens zijn met de modjes, anders krijg ik weer het gezeik dat ik een mod-kontenlikker ben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
volgens mij is er alleen gewaarschuwd geworden voor:
- overmatig gebruik van het woord kanker
- posten van rijtjes en loze smilie reacties
- en het posten van gore ranzige plaatjes
Voor de rest kun je hier ongeveer doen en laten wat je wilt. Gemod wordt er hier amper. Het is dat ik aanwezig ben, maar ik speel hier toch vrij weinig voor modje
Gooi het van je af.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, laat het mij nu ook een keer lekker oneens zijn met de modjes, anders krijg ik weer het gezeik dat ik een mod-kontenlikker ben.
Stuur hem dan een PM met een onderbouwing als je je niet kunt inleven in zijn commentaar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef BobbyB het volgende:
Het enige waar ik me wel echt een aan stoor is remlof die constant loopt te dreigen met het sluiten van de SC. Zelfs toen er niks aan de hand was liep ie daar al mee te dreigen.
geen gehussel ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:06 schreef afcajos het volgende:
Bijna weekend soldaten!
Zuipen
Ouwehoeren
Voetbal
Mis sex!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:06 schreef afcajos het volgende:
Bijna weekend soldaten!
Zuipen
Ouwehoeren
Voetbal
Zal ik de volgende keer ook wel doen, heeft nu geen zin. Maar het is een beetje loos gedreig en machtsvertoon als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stuur hem dan een PM met een onderbouwing als je je niet kunt inleven in zijn commentaar.
En vraag hem naar het hoe & wat.
Dat zijn toch die ouwehoeren?quote:
Wie weet!, maar dat is niet prioriteit numero 1quote:
Morgen is het zaterdag.quote:
Ik moet eigelijk harder lachen om R&P, maar dat mag eigenlijk niet hequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jup.
SEX is het nieuwe ONZ.
Kun je harder lachen als bij onze buren.
R&P is geniaalquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet eigelijk harder lachen om R&P, maar dat mag eigenlijk niet he
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:34 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Sjibble het volgende:
En afcajos staat er niet tussen omdat?
Grootste kutuser aller tijden.
Dus ik stem op Jordeeh
* Sjibble stemt op Jordeeh, kutusert!
SHE heeft nog wel wat humor hier en daar.
Allang!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:39 schreef Sackboy het volgende:
Heeft iedereen al z'n stem uitgebracht?
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #2 - Met tussenstanden
Ik heb op Beauretard gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Door jou sta ik niet op 1 in de dagcijfers hoe is het mogelijk.quote:
Hoe komt ie erbij dat ik een kut user ben?quote:
En toen klikte je snel zoeen plaatje van een goatse aan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
Oh net ik met PK praten op msn, tovert ineens leraar van me dat scherm van mij bij iedereen op het beeldscherm
omgquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe komt ie erbij dat ik een kut user ben?
Oh net ik met PK praten op msn, tovert ineens leraar van me dat scherm van mij bij iedereen op het beeldscherm
Kon niet, dan wordt mijn muis + toetsenbord uitgezetquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En toen klikte je snel zoeen plaatje van een goatse aan?
Nah dat niet echtquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
omgdus toen zag iedereen je fok account?
Slecht, heel slecht van je.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Door jou sta ik niet op 1 in de dagcijfers hoe is het mogelijk.
Zoiets meende ik ook te lezen in de sc, dat je 3 dagen weg ging?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg. Was jij niet 3 dagen weg ?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja klopt, maar ik heb nu nog stage en m'n stagebegeleider is net weg, dus kan ik even op FOK!
de nieuwe markvanrinsumquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Goddomme, belt er iemand. ''tot hoelaat zijn jullie los''
''Ja, tot 5 uur''
''Oh, dus vanavond niet"
NEE, TOT 5 UUR ZEG IK TOCH, LUL.
Jouw signaturequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik dacht t zelfde toen k die post zag
Usertitlequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jouw signatureof hoe heet dat onder je username
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik dacht t zelfde toen k die post zag
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heren het was mooi, we hebben weer gelachenen gehuild
maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan![]()
.....en ik ben lekker vrijdu ga nu bier drinken in de jordaan want daar woon ik nou eenmaal!!!
tjuusjes!!!!![]()
In de jordaan wonen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
.....en ik ben lekker vrijdu ga nu bier drinken in de jordaan want daar woon ik nou eenmaal!!!
tjuusjes!!!!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
tjuusjes!!!!![]()
Nee, dan kun je beter in Woensel-west wonenquote:
quote:
Woenselquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter in Woensel-west wonen
kankerkachel Keesquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter in Woensel-west wonen
Dat programma is echt baas.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
straks deadliest catch
net begonnen. Net als mn 2e pilsjequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat programma is echt baas.![]()
Die gasten verdienen ook goud geld daar joh.
Zit jij nu thuis in je eentje smiddags bier te tankenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net begonnen. Net als mn 2e pilsje
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef afcajos het volgende:
Jordy kap met je markvanrinsum posts![]()
capice?
Ik heb mijn tentamen geofferd voor een tweede plaatsquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd trouwens 7e gisterennog best aardig
als je bedenkt dat ik in totaal maar 4 uurtjes heb gefokt ofzo
Hahahaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb mijn tentamen geofferd voor een tweede plaats
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
The usual.quote:
Ja, maar... , maar jij bent een BAAS!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een afspraak met het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien er voor op geofferd en ik werd 23e ofzo
Auwquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Oke uitgelachenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The usual.
Ik ben op mijn vrije dag naar school gegaan (lach mij hier uit).![]()
Onderweg in de bus besloot een bejaarde knock -out te gaan, dus moest er een ambulance komen, die kwam echt binnen 5 minuten![]()
En de rij is echt zo ontzettend lang, dat ik maar in een hoekje aan het fokken ben.
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen...!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
Vanavond om 7 uur heb ik een harttransplantatie maar die laat ik schieten om hopelijk in de top 3 van de dagtop100 te komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Geloofwaardig hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een afspraak met het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien er voor op geofferd en ik werd 23e ofzo
Sommige vragen, dacht ik echt van "quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Hej, KOP, hoe ging je examen?
@4ebe, waarom naar school op je vrije dag?
Och armequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb vannacht een one-night-stand met Hayden Panettiere laten schieten zodat ik hier kon rellen met de mods.
quote:
Ik moest nog enkele dingen regelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
@4ebe, waarom naar school op je vrije dag?
Ze hebben zelfs stoelen neer gezet, dus dat zegt wel genoeg...quote:
hoe durf jij een verhaal van mij niet te geloven! Ik heb nooit, maar dan ook NOOIT een leugen op FOK verteld!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik eet al 3 dagen mijn eigen vlees op om maar niet mijn FOK! plek te hoeven verlaten
Ze heeft niet zo'n honger volgens mij, ze kan nog typen.. Of nu niet meerquote:
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
En ik heb vanochtend nog een fucking half uur zitten zoeken waar ik heen moestDaar kom ik dus nooit weer
Jij weet tenminste wat belangrijk is!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb vannacht een one-night-stand met Hayden Panettiere laten schieten zodat ik hier kon rellen met de mods.
Prioriteiten BobbyB, prioriteiten..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij weet tenminste wat belangrijk is!
Ik zou haar daarom niet minder vaak neukenquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:06 schreef Maisnon het volgende:
Komop, Ray LaMontagne luisteren!
Ik zou het nog best wel willen luisteren ook, heb alleen geen geluid hierquote:
foksilverquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
De baggerlayout doet het niet meer.
Nu moet ik noodgedwongen FokSilver gebruiken![]()
Mensen die devven in een live omgevingquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
De baggerlayout doet het niet meer.
Nu moet ik noodgedwongen FokSilver gebruiken![]()
Ik heb nu maar weer de silver-layoutquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die devven in een live omgeving [ afbeelding ]
Hij doet het weer hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nu maar weer de silver-layout
ja, en geef nou maar toe dat je jaloers bentquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zit jij nu thuis in je eentje smiddags bier te tanken
Ok, jij wilt, jij krijgt het.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb dus gemist wat Blackzilla is. Ik zie het alleen maar telkens voorbij komen
You got it!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb dus gemist wat Blackzilla is. Ik zie het alleen maar telkens voorbij komen
Wij hebben niet eens een mentorquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:44 schreef behangplakker het volgende:
Mijn mentor was er vandaag weer eens niet. Hij komt de helft van de tijd niet, en als hij er is dan zegt hij alleen maar vage dingen![]()
Leerling: Ja, ik snap nog niks van het hoofdstuk en het proefwerk is volgende week al
Mentor: (al stotterend) Maakt niet uit, het komt allemaal vanzelf op je af...
Sinterklaas is vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:45 schreef behangplakker het volgende:
Er komt iemand in huis binnen terwijl ik alleen ben, dat kan niet. Ik ga op onderzoek !!11111111111
E:\3. Livesets + mixjes\NCLive-Emporium31-05-08.mp3quote:
Hoiquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag.![]()
Wilt er iemand zo vriendelijk zijn en koffie voor mij maken ?
Alvast bedankt. !
Het was sinterklaas niet, toen ik beneden kwam was er niksquote:
Dank u !quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
E:\3. Livesets + mixjes\NCLive-Emporium31-05-08.mp3
Levert geen google-resultaten opquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
E:\3. Livesets + mixjes\NCLive-Emporium31-05-08.mp3
Nee, maar is wel fucking chillquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Word jij daar nou helemaal leip van?
_!
Ik vind deze pic wel geil:quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:59 schreef afcajos het volgende:
Van deze pic word ik altijd zo opgewonden van he, verdulleme![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef KingOfPop het volgende:
Jordy, gaat alles wel goed met jou?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga gisteren een VET grote wesp in mijn kamer. Ging ik slapen met de gedachte; die is toch wel weg. BLIJKT DAT BEEST ER NOG TE ZIJN !!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Foto op ware grootte:
[ afbeelding ]
Hij ging ook niet dood door mijn lesboek M&O van 450 blz![]()
Franse wespenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Begrijp mij niet verkeerd ik ben een stoere viking enzulks.
Maar ik HAAT wespen met een passie.
Bijna net zo erg als Fransen.
Fransen![]()
Wespen
Door hem kan ik niet uit mijn raam kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Begrijp mij niet verkeerd ik ben een stoere viking enzulks.
Maar ik HAAT wespen met een passie.
Bijna net zo erg als Fransen.
Fransen![]()
Wespen
Zomg ware groottequote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef behangplakker het volgende:
Ik zag gisteren een VET grote wesp in mijn kamer. Ging ik slapen met de gedachte; die is toch wel weg. BLIJKT DAT BEEST ER NOG TE ZIJN !!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Foto op ware grootte:
[ afbeelding ]
Ja, het is een koninginquote:
Franse wespen.quote:
Ik heb een 24" scherm op 800x600, dan is het echt een monsterquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef behangplakker het volgende:
Ik zag gisteren een VET grote wesp in mijn kamer. Ging ik slapen met de gedachte; die is toch wel weg. BLIJKT DAT BEEST ER NOG TE ZIJN !!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Foto op ware grootte:
[ afbeelding ]
Je lijkt pk wel die verwoede pogingen doet de oven aan de praat te krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:03 schreef behangplakker het volgende:
Een cola fles met een bodem siroop werkt ook niet. Hij past niet door de opening (ook niet als je bovenkant eraf snijdt) En hij kan met zijn pootjes het er zo uitscheppen
Alles.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die muziek, serieusWat luister je nog meer..?
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:04 schreef Sackboy het volgende:
Ware grootte, dus dan moet het ongeveer zoeen zijn:
[ afbeelding ]
Hij doet een facepalm btw
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:04 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was hem 2 jaar geleden, hij is nu gegroeidquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:04 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj, dat is de h&mquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind deze pic wel geil:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat nou deel 362 zijn als we nu in deel 195 posten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:06 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens eh KOP, dankzij mij zit je in deze SC.
Dankzij mijn mooie TT: [KLB BAGGER SC#362] Billie Jean is not my lover
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou deel 362 zijn als we nu in deel 195 posten.
Oke, dat is geilquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heuj, dat is de h&mdie rechterbikini heb ik ook
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gekloot met de telling, weet je nogquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voorspelbaar:quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heuj, dat is de h&mdie rechterbikini heb ik ook
quote:
Leve josquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat was hem 2 jaar geleden, hij is nu gegroeid![]()
MAAR MIJN HUISSPIN JOS (ja vernoemd) HEEFT HEM GEVANGEN!!!!!!!!!!!!!111111111111
[ afbeelding ]
De gulzigaard ! Hij eet de wesp gewoon opquote:
Wil ik m wel eens nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef KingOfPop het volgende:
Bt, de lapo! Of wil je hem niet meer?
Hahaha, cool tochquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De gulzigaard ! Hij eet de wesp gewoon opDat terwijl de wesp 365 (hoe toevallig) keer zo groot is
Als ze niet groen zijn, is dat wel waar jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben slecht in bananen openenBij meer dan 1 op 3 krijg ik de schil er niet normaal af
Bestquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef Sackboy het volgende:
Lapo-zetter heeft kanker een enge ziekte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |