Door jou sta ik niet op 1 in de dagcijfers hoe is het mogelijk.quote:
Hoe komt ie erbij dat ik een kut user ben?quote:
En toen klikte je snel zoeen plaatje van een goatse aan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
Oh net ik met PK praten op msn, tovert ineens leraar van me dat scherm van mij bij iedereen op het beeldscherm
omgquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe komt ie erbij dat ik een kut user ben?
Oh net ik met PK praten op msn, tovert ineens leraar van me dat scherm van mij bij iedereen op het beeldscherm
Kon niet, dan wordt mijn muis + toetsenbord uitgezetquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En toen klikte je snel zoeen plaatje van een goatse aan?
Nah dat niet echtquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
omgdus toen zag iedereen je fok account?
Slecht, heel slecht van je.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Door jou sta ik niet op 1 in de dagcijfers hoe is het mogelijk.
Zoiets meende ik ook te lezen in de sc, dat je 3 dagen weg ging?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg. Was jij niet 3 dagen weg ?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja klopt, maar ik heb nu nog stage en m'n stagebegeleider is net weg, dus kan ik even op FOK!
de nieuwe markvanrinsumquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Goddomme, belt er iemand. ''tot hoelaat zijn jullie los''
''Ja, tot 5 uur''
''Oh, dus vanavond niet"
NEE, TOT 5 UUR ZEG IK TOCH, LUL.
Jouw signaturequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik dacht t zelfde toen k die post zag
Usertitlequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jouw signatureof hoe heet dat onder je username
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik dacht t zelfde toen k die post zag
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heren het was mooi, we hebben weer gelachenen gehuild
maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan![]()
.....en ik ben lekker vrijdu ga nu bier drinken in de jordaan want daar woon ik nou eenmaal!!!
tjuusjes!!!!![]()
In de jordaan wonen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
.....en ik ben lekker vrijdu ga nu bier drinken in de jordaan want daar woon ik nou eenmaal!!!
tjuusjes!!!!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
tjuusjes!!!!![]()
Nee, dan kun je beter in Woensel-west wonenquote:
quote:
Woenselquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter in Woensel-west wonen
kankerkachel Keesquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter in Woensel-west wonen
Dat programma is echt baas.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
straks deadliest catch
net begonnen. Net als mn 2e pilsjequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat programma is echt baas.![]()
Die gasten verdienen ook goud geld daar joh.
Zit jij nu thuis in je eentje smiddags bier te tankenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net begonnen. Net als mn 2e pilsje
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef afcajos het volgende:
Jordy kap met je markvanrinsum posts![]()
capice?
Ik heb mijn tentamen geofferd voor een tweede plaatsquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd trouwens 7e gisterennog best aardig
als je bedenkt dat ik in totaal maar 4 uurtjes heb gefokt ofzo
Hahahaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb mijn tentamen geofferd voor een tweede plaats
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
The usual.quote:
Ja, maar... , maar jij bent een BAAS!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een afspraak met het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien er voor op geofferd en ik werd 23e ofzo
Auwquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Oke uitgelachenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The usual.
Ik ben op mijn vrije dag naar school gegaan (lach mij hier uit).![]()
Onderweg in de bus besloot een bejaarde knock -out te gaan, dus moest er een ambulance komen, die kwam echt binnen 5 minuten![]()
En de rij is echt zo ontzettend lang, dat ik maar in een hoekje aan het fokken ben.
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen...!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
Vanavond om 7 uur heb ik een harttransplantatie maar die laat ik schieten om hopelijk in de top 3 van de dagtop100 te komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Geloofwaardig hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een afspraak met het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien er voor op geofferd en ik werd 23e ofzo
Sommige vragen, dacht ik echt van "quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Hej, KOP, hoe ging je examen?
@4ebe, waarom naar school op je vrije dag?
Och armequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb vannacht een one-night-stand met Hayden Panettiere laten schieten zodat ik hier kon rellen met de mods.
quote:
Ik moest nog enkele dingen regelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
@4ebe, waarom naar school op je vrije dag?
Ze hebben zelfs stoelen neer gezet, dus dat zegt wel genoeg...quote:
hoe durf jij een verhaal van mij niet te geloven! Ik heb nooit, maar dan ook NOOIT een leugen op FOK verteld!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik eet al 3 dagen mijn eigen vlees op om maar niet mijn FOK! plek te hoeven verlaten
Ze heeft niet zo'n honger volgens mij, ze kan nog typen.. Of nu niet meerquote:
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
En ik heb vanochtend nog een fucking half uur zitten zoeken waar ik heen moestDaar kom ik dus nooit weer
Jij weet tenminste wat belangrijk is!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb vannacht een one-night-stand met Hayden Panettiere laten schieten zodat ik hier kon rellen met de mods.
Prioriteiten BobbyB, prioriteiten..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij weet tenminste wat belangrijk is!
Ik zou haar daarom niet minder vaak neukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |