Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen...!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
Vanavond om 7 uur heb ik een harttransplantatie maar die laat ik schieten om hopelijk in de top 3 van de dagtop100 te komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Geloofwaardig hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een afspraak met het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien er voor op geofferd en ik werd 23e ofzo
Sommige vragen, dacht ik echt van "quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Hej, KOP, hoe ging je examen?
@4ebe, waarom naar school op je vrije dag?
Och armequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb vannacht een one-night-stand met Hayden Panettiere laten schieten zodat ik hier kon rellen met de mods.
quote:
Ik moest nog enkele dingen regelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
@4ebe, waarom naar school op je vrije dag?
Ze hebben zelfs stoelen neer gezet, dus dat zegt wel genoeg...quote:
hoe durf jij een verhaal van mij niet te geloven! Ik heb nooit, maar dan ook NOOIT een leugen op FOK verteld!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik eet al 3 dagen mijn eigen vlees op om maar niet mijn FOK! plek te hoeven verlaten
Ze heeft niet zo'n honger volgens mij, ze kan nog typen.. Of nu niet meerquote:
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
En ik heb vanochtend nog een fucking half uur zitten zoeken waar ik heen moestDaar kom ik dus nooit weer
Jij weet tenminste wat belangrijk is!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb vannacht een one-night-stand met Hayden Panettiere laten schieten zodat ik hier kon rellen met de mods.
Prioriteiten BobbyB, prioriteiten..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij weet tenminste wat belangrijk is!
Ik zou haar daarom niet minder vaak neukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |