quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Oh, en nu?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De site van school is eruit geklapt![]()
Typisch...
Tja, dat geeft het gezegd "uit de school klappen" weer een andere betekenis he.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De site van school is eruit geklapt![]()
Typisch...
Daar is de gifmeesterquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:36 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou kan ik niet op blackboard om berekeningen te makenquote:
He, wat naar ':')quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou kan ik niet op blackboard om berekeningen te maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Sackboy het volgende:
En een sicko gif:Pathology, erg vage en zieke film, IMO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nah k blijf waarschijnlijk bij m'n zus slapenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:46 schreef afcajos het volgende:
jordy, vanavond tanken in het hoekje?
Waaromquote:
Epische falerquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah k blijf waarschijnlijk bij m'n zus slapen
Ja jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah k blijf waarschijnlijk bij m'n zus slapen
Ehm neequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Epische faler![]()
En morgen ga je zeker naar normaal
Hell noquote:
Same thoughtsquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hell no
- iets van 20 euro voor zo'n kankerkaartje
- kutmuziek
- biergooiers
- weinig lekkere wijven
- jij bent er niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gestapo is gearriveerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
tvp
Waarom?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie net dat Paaskonijn op het strafbankje zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |