quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Oh, en nu?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De site van school is eruit geklapt![]()
Typisch...
Tja, dat geeft het gezegd "uit de school klappen" weer een andere betekenis he.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De site van school is eruit geklapt![]()
Typisch...
Daar is de gifmeesterquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:36 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou kan ik niet op blackboard om berekeningen te makenquote:
He, wat naar ':')quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou kan ik niet op blackboard om berekeningen te maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Sackboy het volgende:
En een sicko gif:Pathology, erg vage en zieke film, IMO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nah k blijf waarschijnlijk bij m'n zus slapenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:46 schreef afcajos het volgende:
jordy, vanavond tanken in het hoekje?
Waaromquote:
Epische falerquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah k blijf waarschijnlijk bij m'n zus slapen
Ja jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah k blijf waarschijnlijk bij m'n zus slapen
Ehm neequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Epische faler![]()
En morgen ga je zeker naar normaal
Hell noquote:
Same thoughtsquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hell no
- iets van 20 euro voor zo'n kankerkaartje
- kutmuziek
- biergooiers
- weinig lekkere wijven
- jij bent er niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gestapo is gearriveerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
tvp
Waarom?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie net dat Paaskonijn op het strafbankje zit
Daaromquote:
quote:paaskonijn je hebt de baggerlimiet weer rijkelijk overschreden. Mail maar weer eens over twee weken.
Is het weer zo verquote:
Dan ben ik geen echte KLBerquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is het weer zo ver![]()
Maar je weet, een echte KLB'er is zo nu en dan gebanned
Jij bent dan ook een "slijmende" opaquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een "slijmende" opa
epic failquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn says:
modjes zijn echt dom
Paaskonijn says:
een ban voor bagger in de klb bagger sc![]()
![]()
maar wel een toffequote:
Het leuke is dat het eerste deel, geopend door Yvonne herself, meer bagger bevat dan de afgelopen 20 delen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn says:
modjes zijn echt dom
Paaskonijn says:
![]()
whehequote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn says:
modjes zijn echt dom
Paaskonijn says:
![]()
Priceless iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn says:
modjes zijn echt dom
Paaskonijn says:
![]()
Aha. Dus wij KLB Modjes krijgen de schuldquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn says:
modjes zijn echt dom
Paaskonijn says:
![]()
Een Hayden voor jou!quote:
Geen id, ik voorspel een avondje kansloos zuipen in de kroeg. Of er moet iemand willen bobben naar de discoquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:36 schreef jordeeeh het volgende:
Maar Joske, wat is de planning voor morgen, of weet je dat nog niet?
Zo'n beetje de eerste honderd delen was alles toegestaan, werd er vrijuit gebaggerd, ging prima. En toen opeens werd er steeds minder getolereerd, regeltjes opgesteld, en nu krijg je al een ban als je een scheet laatquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het leuke is dat het eerste deel, geopend door Yvonne herself, meer bagger bevat dan de afgelopen 20 delen.
Inderdaad. Eerst geef je kinderen een speeltuin om in te spelen, maar vervolgens ga je ze verbieden de schommel, glijbaan etc te gebruiken, en mogen ze enkel de bankjes nog gebruiken om met elkaar te lullen. En dan komt eens in de zoveel tijd een parkbeheerder langs die komt melden dat ze de speeltuin dicht gooien als ze geen nieuwe kinderen toelaten of toch de glijbaan gebruiken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zo'n beetje de eerste honderd delen was alles toegestaan, werd er vrijuit gebaggerd, ging prima. En toen opeens werd er steeds minder getolereerd, regeltjes opgesteld, en nu krijg je al een ban als je een scheet laat
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst geef je kinderen een speeltuin om in te spelen, maar vervolgens ga je ze verbieden de schommel, glijbaan etc te gebruiken, en mogen ze enkel de bankjes nog gebruiken om met elkaar te lullen. En dan komt eens in de zoveel tijd een parkbeheerder langs die komt melden dat ze de speeltuin dicht gooien als ze geen nieuwe kinderen toelaten of toch de glijbaan gebruiken.![]()
Jonge, laat het mij nu ook een keer lekker oneens zijn met de modjes, anders krijg ik weer het gezeik dat ik een mod-kontenlikker ben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
volgens mij is er alleen gewaarschuwd geworden voor:
- overmatig gebruik van het woord kanker
- posten van rijtjes en loze smilie reacties
- en het posten van gore ranzige plaatjes
Voor de rest kun je hier ongeveer doen en laten wat je wilt. Gemod wordt er hier amper. Het is dat ik aanwezig ben, maar ik speel hier toch vrij weinig voor modje
Gooi het van je af.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, laat het mij nu ook een keer lekker oneens zijn met de modjes, anders krijg ik weer het gezeik dat ik een mod-kontenlikker ben.
Stuur hem dan een PM met een onderbouwing als je je niet kunt inleven in zijn commentaar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef BobbyB het volgende:
Het enige waar ik me wel echt een aan stoor is remlof die constant loopt te dreigen met het sluiten van de SC. Zelfs toen er niks aan de hand was liep ie daar al mee te dreigen.
geen gehussel ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:06 schreef afcajos het volgende:
Bijna weekend soldaten!
Zuipen
Ouwehoeren
Voetbal
Mis sex!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:06 schreef afcajos het volgende:
Bijna weekend soldaten!
Zuipen
Ouwehoeren
Voetbal
Zal ik de volgende keer ook wel doen, heeft nu geen zin. Maar het is een beetje loos gedreig en machtsvertoon als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stuur hem dan een PM met een onderbouwing als je je niet kunt inleven in zijn commentaar.
En vraag hem naar het hoe & wat.
Dat zijn toch die ouwehoeren?quote:
Wie weet!, maar dat is niet prioriteit numero 1quote:
Morgen is het zaterdag.quote:
Ik moet eigelijk harder lachen om R&P, maar dat mag eigenlijk niet hequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jup.
SEX is het nieuwe ONZ.
Kun je harder lachen als bij onze buren.
R&P is geniaalquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet eigelijk harder lachen om R&P, maar dat mag eigenlijk niet he
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:34 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Sjibble het volgende:
En afcajos staat er niet tussen omdat?
Grootste kutuser aller tijden.
Dus ik stem op Jordeeh
* Sjibble stemt op Jordeeh, kutusert!
SHE heeft nog wel wat humor hier en daar.
Allang!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:39 schreef Sackboy het volgende:
Heeft iedereen al z'n stem uitgebracht?
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #2 - Met tussenstanden
Ik heb op Beauretard gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |