quote:Op donderdag 25 september 2008 18:06 schreef Olep het volgende:
Ach, we zijn allemaal kutusers.
Ja, met z'n klauwen in het gips, ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:14 schreef Olep het volgende:
paultjuhh is cool jeweet
whehehehequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik nomineer: LovelyLady
Reden: -KLIK-
Stem dan op mij !quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Sjibble het volgende:
En afcajos staat er niet tussen omdat?
Grootste kutuser aller tijden.
Dus ik stem op Jordeeh
* Sjibble stemt op Jordeeh, kutusert!
SHE heeft nog wel wat humor hier en daar.
of een man met brainsquote:Op donderdag 25 september 2008 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
dat iemand she durft te noemen is echt te triest. moet een man met een peniskanker zijn.
of een vrouw met grote kutlippen.quote:
misschienquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of een vrouw met grote kutlippen.
Fantastisch! Dat brengt het aantal stemmen op heer Crane op vier, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:41 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik stem op de vervelende puber Dr. Crane.
de_boswachter is ook een goede kanshebber.
Nee, ik wil dat je het spontaan doetquote:Op zondag 28 september 2008 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ik nomineer pappie_culo zodat hij ook iemand kan nomineren
en tong80 is tofniet op hem stemmen dan opent ie er straks weer een topic over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit het met Fritztiaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 01:49 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
TUSSENSTANDEN
14 -tong80
4 Meki
4 Breathtaking
3 Yi-Long
3 Juup©
3 Hoi_Piepeloi
2 _Guitarist_-
2 paultjuh
2 de_boswachter
2 beverton
2 Juicyhil
2 Cerror
2 SCH
2 Dr.Crane
Danny
appelsjap
SpecialK
Dos37
cahir
__Saviour__
OldJeller
Sunchaser
Tinuzzz_talpa
remlof
Barca
The Sorrow
Jordeeeh
matjuhhh007
Jojoortje
Sjibble
michielv
Dagdag
Postmortum
navigator
EchtGaaf
Edwinuss
-SHE-
zhe-devilll
MouzorX
Fritztiaan
Iteejer
Kwiwi
Lambiekje
Djep
RickoKun
Fritztiaan
Biogarde
Bradly
Bob-b
Netiquette
Jaloersquote:Op zondag 28 september 2008 23:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik stem op diegene die verantwoordelijk is voor het aanstellen van de_boswachter als mod. Hoe cryptisch.
Met dezelfde reden nomineer ik ook beauregardquote:Op donderdag 25 september 2008 08:09 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil m'n stem wijzigen naar Beauregard wegens zijn elitaire 'ik ben superieur aan alle Fokkers'-balzakhouding.
Je kunt ook gewoon een abonnement nemen, daar zit die functie al in.quote:Op maandag 29 september 2008 15:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die lijst ga ik uiteindelijk gebruiken om in mijn filter-applicatie te plaatsen. Die applicatie ben ik momenteel, in samenwerking met een bekend developers-bureau, aan het ontwikkelen en gaat er voor zorgen dat posts van door mij geselecteerde lowlifes niet meer worden weergegeven. Da's wel zo prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |