Excuses. Ik bewerk de openingspost even voor je. Dutch_Nelson = vir clarissimus.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Credits to me voor de tussenstanden
quote:Op donderdag 25 september 2008 02:22 schreef Chancard het volgende:
Mijn stem: Lambiekje
Reden:
Deze Scientology-wannabe heeft vijf jaar geleden voor het laatst een aspirientje genomen, en blijkbaar heeft hij daar toen hoofdpijn door gekregen. Langzamerhand is hij er dan ook van overtuigd geraakt dat de medische wetenschap een sinister geheim genootschap is dat erop uit is de hele wereld te vergiftigen.
Intimi beweren dat Lambiekje heden ten dage overleeft op een dieet van zelf gekweekte wortels en knollen, aangevuld met gefilterd regenwater (zure regen is namelijk een hoax).
Dat zijn computer voor meer CO2-uitstoot zorgt dan de BMW van zijn buurman vindt hij niet erg. Immers, planten hebben CO2 nodig om zuurstof te maken! Hoe meer CO2 we dus uitstoten, hoe meer zuurstof. Ziedaar het misbegrepen genie Lambiekje. Over honderd jaar zullen de geschiedschrijvers zich afvragen waarom deze briljante user genegeerd en geridiculiseerd werd.![]()
Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:09 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil m'n stem wijzigen naar Beauregard wegens zijn elitaire 'ik ben superieur aan alle Fokkers'-balzakhouding.
Attention whore !quote:Op donderdag 25 september 2008 08:58 schreef First het volgende:
Iemand had ook op mij gestemt op pagina 13 van vorig topic zet mij dus ook ff op de lijst AUB.
quote:Op donderdag 25 september 2008 08:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
[..]
Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
Uitmuntend!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:36 schreef servus_universitas het volgende:
Mijn nominatie gaat uit naar... tromgeroffel...
Dr.Crane
LOL!"quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik hou geen stemmen bij voor arbeiders, alsjeblieft zeg. Jullie zijn de werkmieren. Ik hou enkel toezicht.
We zien hem de komende maand niet weer.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De_Ananas; met zijn zelfverzonnen, en zogenaamd "leuke" KLB topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fas est et ab hoste doceri.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |