abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61895187
Hoi en welkom!
Zoals de TT al aangeeft, zoeken we in dit topic naar de Grootste KutUser op Fok!
alleen de gebruikers van het forum

Het principe is als volgt;
- Iedere user heeft tot 30 september de tijd één user te nomineren als Grootste KutUser
- Ik zal de scores bijhouden en alles tellen, waarna we in de volgende ronde komen.
In deze volgende ronde zullen de 20 users met de meeste stemmen tegen elkaar uitkomen.
- Van deze 20 vallen er wederom 10 af, waarna we door middel van een Poll gaan zien wie de grootste kutuser op Fok! is!

Er zijn ook spelregels;

-Iedere user mag maar één nominatie uitbrengen in de eerste ronde, in de tweede ronde mag je opnieuw stemmen.
-Vertel kort en krachtig waarom je juist die user een kutuser vindt.
-Ga niet drammen als iemand jouw naam noemt, je hebt zelf ook het recht iemand te nomineren.

Enige tijd geleden werd dit topic door cerror gesloten omdat ik meer met de OP moest doen, bij deze

TUSSENSTANDEN

14 -tong80
4 Meki
4 Breathtaking
3 Yi-Long
3 Juup©
3 Hoi_Piepeloi
2 _Guitarist_-
2 paultjuh
2 de_boswachter
2 beverton
2 Juicyhil
2 Cerror
2 SCH
2 Dr.Crane

Danny
appelsjap
SpecialK
Dos37
cahir
__Saviour__
OldJeller
Sunchaser
Tinuzzz_talpa
remlof
Barca
The Sorrow
Jordeeeh
matjuhhh007
Jojoortje
Sjibble
michielv
Dagdag
Postmortum
navigator
EchtGaaf
Edwinuss
-SHE-
zhe-devilll
MouzorX
Fritztiaan
Iteejer
Kwiwi
Lambiekje
Djep
RickoKun
Fritztiaan
Biogarde
Bradly
Bob-b
Netiquette

PROPS VOOR DUTCH_NELSON VOOR DEZE WASLIJST AAN NAMEN! WAT EEN OPPERBAAS!

[ Bericht 6% gewijzigd door Nickolaus.Maximillian op 25-09-2008 02:15:45 ]
Fas est et ab hoste doceri.
pi_61895197
Ja en nu moet je iedereen weer nakijken uit het vorige topic om te zien dat ze niet in deel 1 en hier een stem uitbrengen
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_61895199
Mag je ook op je zelf stemmen?
pi_61895202
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61895222
Nog elf voor Yi-Long, kom op mensen.
pi_61895234
HOI MENSEN
Fuck today, it's tomorrow.
pi_61895238
Credits to me voor de tussenstanden
  Forum Admin donderdag 25 september 2008 @ 01:56:30 #8
35723 crew  GGMM
pi_61895239
Ik sta er niet eens in.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61895240
Is niet echt spannend zo he?
Valt Tong niet te diskwalificeren ofzo?
pi_61895244
WIe gaat er winnen ;p
  Donald Duck held donderdag 25 september 2008 @ 01:57:27 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61895247
hela ik ben genoemd

maar ik nomineer SCH dan maar.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_61895279
Dit is een hoax.
pi_61895350
Verander mijn stem in Yi-Long
  Forum Admin donderdag 25 september 2008 @ 02:13:47 #14
35723 crew  GGMM
pi_61895354
Ik stem op Sunchaser
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61895355
quote:
Op donderdag 25 september 2008 01:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Credits to me voor de tussenstanden
Excuses. Ik bewerk de openingspost even voor je. Dutch_Nelson = vir clarissimus.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_61895365
paultjuhh is cool jeweet
  donderdag 25 september 2008 @ 02:19:15 #17
150815 Tha-CheF
guess who's back
pi_61895386
Olep,

puur en alleen voor deze nacht.

Bier.
In Memphis, Tennessee, a woman is not to drive a car unless a man warns approaching motorists or pedestrians by walking in front of the car that is being driven.
pi_61895402
Mijn stem: Lambiekje

Reden:

Deze Scientology-wannabe heeft vijf jaar geleden voor het laatst een aspirientje genomen, en blijkbaar heeft hij daar toen hoofdpijn door gekregen. Langzamerhand is hij er dan ook van overtuigd geraakt dat de medische wetenschap een sinister geheim genootschap is dat erop uit is de hele wereld te vergiftigen.

Intimi beweren dat Lambiekje heden ten dage overleeft op een dieet van zelf gekweekte wortels en knollen, aangevuld met gefilterd regenwater (zure regen is namelijk een hoax).
Dat zijn computer voor meer CO2-uitstoot zorgt dan de BMW van zijn buurman vindt hij niet erg. Immers, planten hebben CO2 nodig om zuurstof te maken! Hoe meer CO2 we dus uitstoten, hoe meer zuurstof. Ziedaar het misbegrepen genie Lambiekje. Over honderd jaar zullen de geschiedschrijvers zich afvragen waarom deze briljante user genegeerd en geridiculiseerd werd.
pi_61895420
hier oook nog maar 1
pi_61895492
quote:
Op donderdag 25 september 2008 02:22 schreef Chancard het volgende:
Mijn stem: Lambiekje

Reden:

Deze Scientology-wannabe heeft vijf jaar geleden voor het laatst een aspirientje genomen, en blijkbaar heeft hij daar toen hoofdpijn door gekregen. Langzamerhand is hij er dan ook van overtuigd geraakt dat de medische wetenschap een sinister geheim genootschap is dat erop uit is de hele wereld te vergiftigen.

Intimi beweren dat Lambiekje heden ten dage overleeft op een dieet van zelf gekweekte wortels en knollen, aangevuld met gefilterd regenwater (zure regen is namelijk een hoax).
Dat zijn computer voor meer CO2-uitstoot zorgt dan de BMW van zijn buurman vindt hij niet erg. Immers, planten hebben CO2 nodig om zuurstof te maken! Hoe meer CO2 we dus uitstoten, hoe meer zuurstof. Ziedaar het misbegrepen genie Lambiekje. Over honderd jaar zullen de geschiedschrijvers zich afvragen waarom deze briljante user genegeerd en geridiculiseerd werd.
pi_61896021
paultjuhhh.
pi_61896038
Meedoen is belangrijker dan winnen.

+1 tong80
nee echt niet !
pi_61896118
Ik ga voor MikeyMo, wegens de erectie die hij krijgt door het openen van anti-rook topics.

Disclaimer: Ik rook niet. Kun je na gaan hoe irritant dat creatuur is.
pi_61896234
Ik wil m'n stem wijzigen naar Beauregard wegens zijn elitaire 'ik ben superieur aan alle Fokkers'-balzakhouding.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61896287
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:09 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil m'n stem wijzigen naar Beauregard wegens zijn elitaire 'ik ben superieur aan alle Fokkers'-balzakhouding.
Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')