quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Van wat?quote:
Hoi.quote:
truienquote:
Wat is zij toch ook eigenlijk fucking mooi.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Topic maar even oprvrolijken dan:
[ afbeelding ]
Goede post wel! Coudn't agree more enzo!!!11quote:Op donderdag 25 september 2008 15:47 schreef afcajos het volgende:
Whehe een gesprek met de ananas op msn over de SC
De_Ananas zegt:
tis hartstikke gay
De_Ananas zegt:
allemaal van die emo's zitten er nu
De_Ananas zegt:
vroeger
De_Ananas zegt:
in de tijd van PK, BK en GT
De_Ananas zegt:
toen iedereen nog collectief op de mods ging kankeren
De_Ananas zegt:
er 1000 plaatjes geposts werden
De_Ananas zegt:
we allemaal moesten lachen om de gifjes van sackboy
De_Ananas zegt:
toen er nog geen debiele wijven kwamen
De_Ananas zegt:
DAT waren de tijden
Aufsalzen.quote:
Je vraagstelling is niet duidelijkquote:
Sackboy is de baas van de bazenquote:
BUT THEY CAN NEVER TAKE OUR FREEEEEEEEDOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, rawwrrquote:Op donderdag 25 september 2008 16:07 schreef afcajos het volgende:
Deze man had er wel raad mee geweten
[ afbeelding ]
FREEEEEEEEEEEEDOOOOOOOMMM!!!!!
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat is zij toch ook eigenlijk fucking mooi.
Ik ben net weer op mijn pols gevallenquote:
Het voelt als jaren!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Vind het wel mooi hoe Ananas het over vroeger heeft terwijl deze SC echt maar een paar maanden oud is
Een beetje maarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef KingOfPop het volgende:
Jordy is wel een beetje een "Sjaak Afhaak" aan het worden
Dat ook weer niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Sackboy is de baas van de bazen
nieuwe UI ?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Vind het wel mooi hoe Ananas het over vroeger heeft terwijl deze SC echt maar een paar maanden oud is
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom ben ik geen baas van de oude garde?
Hoe vaker ik naar haar kijk, hoe leljker die chicks hier worden.quote:
Omdat jij er bij deel 102 ofzo pas bijkwamquote:Op donderdag 25 september 2008 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom ben ik geen baas van de oude garde?
Deel 2 of 3 dacht ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat jij er bij deel 102 ofzo pas bijkwam
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat jij er bij deel 102 ofzo pas bijkwam
Wel goed, alles voor het hogere doel, morgen sta ik op 1 in de dagcijfers, maar ik heb morgen wel een tentamenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben net weer op mijn pols gevallen
En die doet nu weer pijn, dus dat word een leuke voetbaltraining!
En mijn fietst leeft weer
En school is uit
En daar?
Deel 1 al.quote:
Ben jij het eerste en enige lid van mijn fanclub?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK VIND VAN WEL HOORVRIEND.
Al geleerd?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wel goed, alles voor het hogere doel, morgen sta ik op 1 in de dagcijfers, maar ik heb morgen wel een tentamen
Als ik thuis ben, maak ik een hyve voor je.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben jij het eerste en enige lid van mijn fanclub?
Waarom ben ik nu weer kontelikker?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef afcajos het volgende:
Da_Ananas zegt:
er mag maar 1 kontelikker zijn en dat is bobby-b
jos zegt:
weheh
jos zegt:
vroeger had je slindenoob oko nog
Da_Ananas zegt:
ja
Da_Ananas zegt:
waar je nog mee kon rellen
Da_Ananas zegt:
en iedereen zat te kankeren op 1136 en juicyhill
jos zegt:
jos zegt:
[KLB Bagger SC #191] Met een strenger regime dan Noord-Korea
Da_Ananas zegt:
er in elk topic een FA of Admin kwam om te zeggen dat we rustig aan moesten doen omdat ie anders dicht ging
DE GOEDE OUWE TIJD TOCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan niet tussen de baggerusers van de oude garde?
Heul niet, ik mag jou welquote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer kontelikker?
Doe maar nietquote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, maak ik een hyve voor je.
Vat het op als een compliment, er mag er maar 1 zijn en dat ben jij!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer kontelikker?
Dank jequote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
Nou vooruit, ik zal jitzzzze () er ook bij zetten.
HIj heeft veel gemist, dat weet ik zeker hoor.quote:
Jij probeert je als newbie in te likken bij de oude gardequote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht ik wel. Ik ben jouw fan.
Oh, in dat gevalquote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vat het op als een compliment, er mag er maar 1 zijn en dat ben jij!
Er moet soms gewerkt worden, en dan heb ik ook nog een sociaal leven ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HIj heeft veel gemist, dat weet ik zeker hoor.
En jij bent uit de OP gehaald vanwege disrespect jegens KLB SC bazen van de oude garde.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, onze kantoorklerk heeft zijn zin ook weer.
Nee, ik heb gewoon een beeld bij jou, en dat vind ik helemaal dolletjes.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij probeert je als newbie in te likken bij de oude garde
Waar zijn die cumshots dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, in dat gevalMaar ben geen kontelikker meer, want nu we ook al geen kettingposts en cumshots mogen plaatsen vind ik het ook wel erg kinderachtig worden met dat gemod hier.
Feit is ook nog eens dat hij verkozen is door de meeste baggeraars en ze nu als dank steeds aanpakt.
De oude garde van 3 maanden oudquote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En jij bent uit de OP gehaald vanwege disrespect jegens KLB SC bazen van de oude garde.
Kettingposts mag écht niet meer?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, in dat gevalMaar ben geen kontelikker meer, want nu we ook al geen kettingposts en cumshots mogen plaatsen vind ik het ook wel erg kinderachtig worden met dat gemod hier.
Feit is ook nog eens dat hij verkozen is door de meeste baggeraars en ze nu als dank steeds aanpakt.
Goed bezig, sackboyquote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En jij bent uit de OP gehaald vanwege disrespect jegens KLB SC bazen van de oude garde.
Nu weet ik het zeker. Hij is nog zieliger dan Tongquote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
De_Ananas zegt:
die homo's die er nu posten hebben niet eens topics achter hun naam staan
De_Ananas zegt:
die komen net kijken en nu al een grote bek
De_Ananas zegt:
ze doen helemaal niks voor klaagbaak, geen enkele bijdrage hebben ze
![]()
Beter dan jou die hier net 3 dagen komt en denkt dat hij opper KLB-SC'er is.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De oude garde van 3 maanden oud
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Nieuwe regel: Elk nieuw lid van deze SC moet een kwaliteits KLB topic maken om zichzelf te bewijzen![]()
Het is meer tegen de vervelingquote:Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beter dan jou die hier net 3 dagen komt en denkt dat hij opper KLB-SC'er is.
Gemeentehuis van mij is een puik topic.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Nieuwe regel: Elk nieuw lid van deze SC moet een kwaliteits KLB topic maken om zichzelf te bewijzen![]()
Ja, dus?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is meer tegen de verveling
Polis de boskabouter?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
Het woont in het bos en verkoopt verzekeringen?
Goed plan, KOP begintquote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Neequote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kettingposts mag écht niet meer?![]()
![]()
![]()
Ja, weg dus!quote:
Maar NG is hier ook alleen maar omdat ie gebanned is van Superdudesquote:Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is meer tegen de verveling
KOP?quote:
Geen 80 delenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er moet soms gewerkt worden, en dan heb ik ook nog een sociaal leven ofzo
Daarvoor ook alquote:Op donderdag 25 september 2008 16:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar NG is hier ook alleen maar omdat ie gebanned is van Superdudes
DOODSVERWENSING BAN!!!1quote:
Goeie regelquote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Het domme buitenbeentje op een internetforumquote:Op donderdag 25 september 2008 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING BAN!!!1
Tevens blijf jij hier altijd het domme buitenbeentje.
LOOOOOOOOOOOOOOL wat een onzin.quote:
Oude garde is vanaf #1 aanwezigquote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Waarom zit ik niet bij de oude garde? Evenals BK en RV?Sinds #20 doen we al mee hoor
Bron? Link?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb al een kwaliteitstopic gemaakt in KLB ja
Zoals ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja zo menen sommigen mij te kunnen noemen.![]()
#1 kwam er vooral door mij en GTquote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oude garde is vanaf #1 aanwezig
Wij zijn hardcore to the bone!
Toen was ik op vakantiequote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oude garde is vanaf #1 aanwezig
Wij zijn hardcore to the bone!
Deel 20quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Waarom zit ik niet bij de oude garde? Evenals BK en RV?Sinds #20 doen we al mee hoor
Zet het anders even in de OP (of wiki)quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goeie regel![]()
Ik heb de 'vreemde gewaarwording'-trilogie hybride lemming op mijn naam
Jij hebt blijkbaar ook niet heel goed opgeletquote:
Dat telt kennelijk nietquote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Toen was ik op vakantie? Toen ik terugkwam was ik er meteen pauper
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ben bijna bij post nummer 250 van vandaag
Dat dus SB en Banaanman !quote:Op donderdag 25 september 2008 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
#1 kwam er vooral door mij en GT
Ja, en ik had gewaarschuwd dat ik een maand weg wasquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat telt kennelijk nietAls een echte KLB baas beaamt was ik gewoon een maandje gebanned net in de tijd dat de SC gestart werd.
Echt wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar ook niet heel goed opgelet
En ik had FOK! nog niet ontdektquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat telt kennelijk nietAls een echte KLB baas beaamt was ik gewoon een maandje gebanned net in de tijd dat de SC gestart werd.
DAt was echt haar foto?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef afcajos het volgende:
Nog een memorabel puntje uit die goede ouwe tijd
Het wegpesten van fascination door het non-stop posten van haar foto![]()
Lees mijn afgelopen reacties nog is naquote:
Ik dusquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat dus SB en Banaanman !
Welke pauper heeft dat bedacht?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
Maar het gaat om het topicnummer waar je je eerste SC post in gedaan hebt
Voldoe ik ook aan. Ik heb verdomme zin om uit de SC weg te gaanquote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef afcajos het volgende:
Een echte KLB'er is afentoe gebanned!
Die pauper die ook allemaal bananen in zijn vrijstaande gaatjes stoptquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke pauper heeft dat bedacht?Heb zin om hem/haar de huid vol te schelden
Ik heb dat verzonnen. Een minuutje of 2 geledenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke pauper heeft dat bedacht?Heb zin om hem/haar de huid vol te schelden
Ik een baas in opleiding?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En ik had FOK! nog niet ontdektAccepteer gewoon dat je nog een baas in opleiding bent.
Laat hemquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik een baas in opleiding?![]()
![]()
Hell noik was ook één van de tegenwoordige SC'ers die KLB topics volspamden met lollige plaatjes en zulks
Jij niet Ikquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik een baas in opleiding?![]()
![]()
Hell noik was ook één van de tegenwoordige SC'ers die KLB topics volspamden met lollige plaatjes en zulks
STUK KANKERquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb dat verzonnen. Een minuutje of 2 geleden
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij niet Ik![]()
Ik weet toch dat jij een baas bent van de bovenste plank.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat hemHij is te nieuw voor dit
Kijk ik zeg altijd maar zo "je moet je bazen kennen, niet willen zijn"quote:
Die ralle behangplakkert ookquote:Op donderdag 25 september 2008 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was dat het beste wat je kon verzinnen?
Wel het effectiefste in letter- beledigingverhoudingquote:Op donderdag 25 september 2008 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was dat het beste wat je kon verzinnen?
Ja, heel ralquote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die ralle behangplakkert ook
Ja, vastquote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wel het effectiefste in letter- beledigingverhouding
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTquote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Peukieeee, en dan lekker naar huis, en dan werken, en dan ben ik er 3 DAGEN NIET. Ja, was ik er maar nooit weer hoor ik sommigen al denken
Dat vind je wel belangrijk voor jezelf hequote:Op donderdag 25 september 2008 16:33 schreef KingOfPop het volgende:
Jongens, als ik morgen niet op 1 sta dan weet ik het ook niet meer.
Zeker, alles voor het hogere doelquote:Op donderdag 25 september 2008 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind je wel belangrijk voor jezelf he![]()
Ik ga nu. Ik wil verdomme niet zo'n positie in de KLB-SC over een half topic. Anders ben ik ook weg hier
waar ga je heen!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jordeeeh, ik smeer hem hier ook. Doei !
Niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind je wel belangrijk voor jezelf he![]()
Ik ga nu. Ik wil verdomme niet zo'n positie in de KLB-SC over een half topic. Anders ben ik ook weg hier
Sommige mensen voelen zich ten onrechte beter dan anderequote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
Jordy ik ga zo met de familie pauper naar ajax
Hmm met wie?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
Jordy ik ga zo met de familie pauper naar ajax
De Ananas?quote:
Theo en zijn broertjesquote:
quote:
Op een azerty toetsenbord?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien is het een fransman, dan scoort ie dubbele lengte
Leuke icon.quote:
1622 belden ze willen hun plaatje terug.quote:
Duh, Noelhomogellahdah is weg.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Mooi, de gezellige toon is weer gezet.
Stuur het ze dan maar toequote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1622 belden ze willen hun plaatje terug.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1622 belden ze willen hun plaatje terug.
Haha sukkelaar! toen hadden ze nog helegaar geen internet en dus zeeeeeker geen forumquote:De oorsprong van het internet is te vinden in ARPANET, een in 1969 gestart netwerk van militaire netwerken, en later ook universiteitsnetwerken, in de Verenigde Staten.
Doe nou maar rustig, er is toch niemand dood gegaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en boswachter, blijf met je tyfushanden van m'n posts af, voorheen liep je ook niet te janken om het woord kanker.
K zag t bij Mark wel in z'n msn naam staan, maar k dacht "t zal toch nietquote:
Heeft ie bij mij ook al een paar keer geflikt, dan typ ik iets in de trant van "boslullo" denkt ie dat ik het over hem heb.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en boswachter, blijf met je tyfushanden van m'n posts af, voorheen liep je ook niet te janken om het woord kanker.
Jeez wat een hullie ben je zegquote:Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich ten onrechte beter dan andereDit kan ik niet verkroppen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heeft ie bij mij ook al een paar keer geflikt, dan typ ik iets in de trant van "boslullo" denkt ie dat ik het over hem heb.
Ga je er nu serieus op in?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
[..]
Haha sukkelaar! toen hadden ze nog helegaar geen internet en dus zeeeeeker geen forum
Jij hebt dat plaatje toch thuisquote:
quote:
Voorhuid dan maarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jeez wat een hullie ben je zeg![]()
Bazen van de oude garde is gewoon een benaming voor de users die al vanaf #1 in de reeks posten.
Maar hee, ik wil best een uitzondering maken om:
behangplakker
reetkever
afcajos
bigkahuna
jordeeeh
ook tot oude garde-bazen te benoemen. Maar dan moeten de andere bazen er wel mee instemmen. Topbazenoverleg dus.
Medebazen? Is het mogelijk om de regel voor deze keer te overrulen?
Nee, dat doet ie niet.quote:
Ja echt he, de 1e 100 topics nergens problemen, maar nu boswachter het heeft ontdekt moet ie ook hier showen dat ie mod-knopjes heeft, donder toch een fucking eind op.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heeft ie bij mij ook al een paar keer geflikt, dan typ ik iets in de trant van "boslullo" denkt ie dat ik het over hem heb.
Van mij mogen ze erin hoor. Als er nu maar niet meer huilies komen die ook in dat rijtje willen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bazen van de oude garde is gewoon een benaming voor de users die al vanaf #1 in de reeks posten.
behangplakker
reetkever
afcajos
bigkahuna
jordeeeh
ook tot oude garde-bazen te benoemen. Maar dan moeten de andere bazen er wel mee instemmen. Topbazenoverleg dus.
Als kleitablet ja. Dat kost een vermogen, en helemaal naar 1622. En bovendien zit mn laatste geld in een PIMPBAAS aboquote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij hebt dat plaatje toch thuis
Voor mij hoef je geen uitzondering te maken hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
behangplakker
reetkever
afcajos
bigkahuna
jordeeeh
Kunnen we dan niet Overheerschers en Topbazen maken. Waar ik natuurlijk bij overheerschers hoor omdat ik er al vanaf dag 1 ben?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
behangplakker
reetkever
afcajos
bigkahuna
jordeeeh
Ja BobbyBquote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van mij mogen ze erin hoor. Als er nu maar niet meer huilies komen die ook in dat rijtje willen.
Nee dan krijgen we weer hetzelfde gezeurquote:Op donderdag 25 september 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet Overheerschers en Topbazen maken. Waar ik natuurlijk bij overheerschers hoor omdat ik er al vanaf dag 1 ben?
Idd, maar er is een groep echte KLB SC'ers, en een groep josti's die er na 95 delen bij zijn gekomen en dan in de OP willen, dáár moet een verschil tussen zijn!!!1quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van mij mogen ze erin hoor. Als er nu maar niet meer huilies komen die ook in dat rijtje willen.
En zo blijft het onderscheid behoudenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet Overheerschers en Topbazen maken. Waar ik natuurlijk bij overheerschers hoor omdat ik er al vanaf dag 1 ben?
Eenschquote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Idd, maar er is een groep echte KLB SC'ers, en een groep josti's die er na 95 delen bij zijn gekomen en dan in de OP willen, dáár moet een verschil tussen zijn!!!1
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Idd, maar er is een groep echte KLB SC'ers, en een groep josti's die er na 95 delen bij zijn gekomen en dan in de OP willen, dáár moet een verschil tussen zijn!!!1
quote:
Waar het mij om gaat is dat er een lagensamenleving is gekomen. En dan zijn er nog allerlei kutusers die denken zomaar zich tussen ons te kunnen wurmen terwijl ze niet gewenst zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:51 schreef jordeeeh het volgende:
Echt stel je voor dat mensen denken dat je een newbie bent in de SC
Iedereen hier weet wie de newbie's zijn en wie niet, waarom moet dat zo nodig in de OP?
Ja, so. Onderscheid moet er zijn!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
Goh, waarom verwachtte ik al zo'n gezeik over dat "bazen van de oude garde" balkje.Zulke dingen zie je gewoon aankomen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
Goh, waarom verwachtte ik al zo'n gezeik over dat "bazen van de oude garde" balkje.Zulke dingen zie je gewoon aankomen.
Dat bedoel ik dus, verpaupering van de SCquote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, so. Onderscheid moet er zijn!
Omdat ik niet in een rij wil staan met 8232 icons van godvergeten kutnoobs.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:51 schreef jordeeeh het volgende:
Echt stel je voor dat mensen denken dat je een newbie bent in de SC
Iedereen hier weet wie de newbie's zijn en wie niet, waarom moet dat zo nodig in de OP?
En dus geen lagen, maar oprotten van bepaalde usersquote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, verpaupering van de SC
neequote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, wat een gekanker om niks. Sommigen zitten ook alles te verstierenKunnen we het niet over iets anders hebben?
Bier en tietenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, wat een gekanker om niks. Sommigen zitten ook alles te verstierenKunnen we het niet over iets anders hebben?
Hehehehe, jij voelt je superieur.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een rij wil staan met 8232 icons van godvergeten kutnoobs.
Dat onderschijten lukt wel. Maar ik snap niet waarom men er zo'n punt van moet maken dat ze perse tot de eerste groep willen behoren.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, so. Onderscheid moet er zijn!
Je bedoelt, dat alle noobs die hier 2 delen posten, gelijk aan ons zijn?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, verpaupering van de SC
Nou, nu je erover begint..quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat onderschijten lukt wel. Maar ik snap niet waarom men er zo'n punt van moet maken dat ze perse tot de eerste groep willen behoren.Het is heus niet dat die groep zich meer voelt dan de rest of zo. Het is gewoon een geintje, net als dat Jos z'n fotoshop in de OP staat, of gaan we straks ook moeilijk doen dat er van iedereen een photoshop in de OP moet?
Daar ben ik niet eens zo blij meequote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat onderschijten lukt wel. Maar ik snap niet waarom men er zo'n punt van moet maken dat ze perse tot de eerste groep willen behoren.Het is heus niet dat die groep zich meer voelt dan de rest of zo. Het is gewoon een geintje, net als dat Jos z'n fotoshop in de OP staat, of gaan we straks ook moeilijk doen dat er van iedereen een photoshop in de OP moet?
En daar ben ik t wel mee eens. Tyft die newbies die hier amper posten eruit.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een rij wil staan met 8232 icons van godvergeten kutnoobs.
En terecht. Ik ben een ariër van de SC. Iedereen zou zoals mij moeten zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hehehehe, jij voelt je superieur.![]()
Erken je meerdere, en neem je verlies.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat alle noobs die hier 2 delen posten, gelijk aan ons zijn?
Dat wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het duurde nog relatief lang
Je bent pas een sc-er als je helemaal geaccepteerd bent door de groep en minstens in de helft van de topics hebt gepostquote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat alle noobs die hier 2 delen posten, gelijk aan ons zijn?
Wat doe jij hier danquote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet hier? Dacht dat wij een afsrpaak hadden
Inderdaad, het was gewoon een soort grap met dat plaatje van die garde enzo. Maar nu nemen ze het allemaal persoonlijk opquote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar er is gewoon een vaste groep KLB SC'ers die hier elk deel wel posten. En er zijn 393 lullo's die hier 1 post in de 36 delen maken. En daar hoor ik niet bij in één rijtjequote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan wordt het echt onmogelijk straksquote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je bent pas een sc-er als je helemaal geaccepteerd bent door de groep en minstens in de helft van de topics hebt gepostHoe verder de sc dus is, hoe langer het duurt tot je een volwaardig sc-lid bent
Jij en de echte bazen horen in HET rijtje. De rest hoort niet eens in een rijtje.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar er is gewoon een vaste groep KLB SC'ers die hier elk deel wel posten. En er zijn 393 lullo's die hier 1 post in de 36 delen maken. En daar hoor ik niet bij in één rijtje
Nou vanaf nu 30/40 delen actief ++++++++ acceptatie door 90% van de leden van de vaste sc-ersquote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan wordt het echt onmogelijk straks
Wie loopt nou altijd te jammeren over de manier van posten in de SC, omfgquote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wel.Neem een voorbeeld aan 4EBE, die zit er ook al best lang bij, maar haar hoor ik niet jammeren.
Indd, rellen zoals in de glorietijdenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Sackboy het volgende:
Wel lekker relluh weer
Helaas geen mods involved.
Vroegerquote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat deden jullie vroeger ook al?!?
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat deden jullie vroeger ook al?!?
Allemaal, mag dat ook?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef afcajos het volgende:
Welk paar zou jij het liefst om je piemel heen hebben?
[ afbeelding ]
Dan is het goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten op jou
Hey gast, ik ben hier pas ja, ik ga toch ja niet al die eerste topics doorlezenquote:
Eens.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij en de echte bazen horen in HET rijtje. De rest hoort niet eens in een rijtje.
Boeiend, ik maak me meer zorgen om mensen als markvanrinsum die alleen meerquote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar er is gewoon een vaste groep KLB SC'ers die hier elk deel wel posten. En er zijn 393 lullo's die hier 1 post in de 36 delen maken. En daar hoor ik niet bij in één rijtje
Want?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Sackboy is dit je eerste account op Fok!
Iddquote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie loopt nou altijd te jammeren over de manier van posten in de SC, omfg
Dat is de ziel van de SCquote:Op donderdag 25 september 2008 17:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey gast, ik ben hier pas ja, ik ga toch ja niet al die eerste topics doorlezen![]()
![]()
Als iemand zonder van te voren aangegeven reden een week niet post gewoon eruit knikkeren. simpel zatquote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend, ik maak me meer zorgen om mensen als markvanrinsum die alleen meer![]()
![]()
kan posten en die ook in de OP staan. Zo iemand voegt echt niks toe aan de SC.
Dan heb je nog deze figuren die ik nooit zie, maar er wel in staan.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar ja, als we ze niet in de OP zetten komt remlof weer met z'n gedreig dat de SC dicht gaat als we een kliekje gaan vormen.
Dan zeggen we tegen hem dat er een paar lui bij zijn die momenteel in stage zijn om erbij te komen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend, ik maak me meer zorgen om mensen als markvanrinsum die alleen meer![]()
![]()
Maar ja, als we ze niet in de OP zetten komt remlof weer met z'n gedreig dat de SC dicht gaat als we een kliekje gaan vormen.
Ja, dus verwijderen die beunhazen! En ik vind dat iemand die wél regelmatig post maar niks toevoegt nog steeds meer recht heeft op een plaats in de SC dan iemand die wél iets toevoegt maar 1x in de 83 delen post. Hoewel ik markvanrinsum vervelend vind, zéér vervelend.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ook dat !quote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als iemand zonder van te voren aangegeven reden een week niet post gewoon eruit knikkeren. simpel zat
Nee, men neemt internet te serieus. Als we voor de gein een balkje maken met oude garde komt er meteen weer gezeik omdat er meer in dat rijtje thuis horen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga jij dat dan lezen?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
Nog een leuke regel
Elke nieuwe user moet alle 191 SC's doorlezen en daarvan een verslag maken van 20 A4'tjes. Hierin geeft de user alle hoogte- en dieptepunten aan.
Daarmee doel je op iemand die in het begin wel inhoudelijke posts deed? Anders heeft hij bij mij nog niet de status KLB-SC-er verdient.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dus verwijderen die beunhazen! En ik vind dat iemand die wél regelmatig post maar niks toevoegt nog steeds meer recht heeft op een plaats in de SC dan iemand die wél iets toevoegt maar 1x in de 83 delen post. Hoewel ik markvanrinsum vervelend vind, zéér vervelend.
Das een goede start ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Die Aconcoxyiz die ik hier nooit meer. Gupje wie de neuk ist dass? EN dan nog dat wijf en die ringen, weg ermee. + noelgallagher dinges.
Verder snap ik overigens niet wat je met je post bedoeld, maar goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mij hoor je niet janken over dat balkje hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, men neemt internet te serieus. Als we voor de gein een balkje maken met oude garde komt er meteen weer gezeik omdat er meer in dat rijtje thuis horen.
Dieptepunten: ban PK.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
Nog een leuke regel
Elke nieuwe user moet alle 191 SC's doorlezen en daarvan een verslag maken van 20 A4'tjes. Hierin geeft de user alle hoogte- en dieptepunten aan.
Ik doe dat.quote:
Nee, duh. Markvanrinsum zal nooit een vaste KLB-SC'er worden imo. Netzoals Fascinatioannsns en BT.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarmee doel je op iemand die in het begin wel inhoudelijke posts deed? Anders heeft hij bij mij nog niet de status KLB-SC-er verdient.
Dit is mn eerste account ja, daarvoor was ik lurkerquote:
Nu toegegeven dat die oude garde een leuke aanzet was tot een heuse opruiming in de SC jaquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Sackboy het volgende:
Het verheugt mij te aanschouwen dat iedereen saamhorig meehelpt en met iniatieven komt om de KLB SC in z'n oude glorie te herstellen, welk een heus teamgevoel teweeg brengt. Driewerf hulde mijnheren.
tommydebie (2 weeks ago) Show Hidequote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
Vast even in de stemming komen voor vanavond
Ajaxquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
Vast even in de stemming komen voor vanavond
Dat dusquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Sackboy het volgende:
Het verheugt mij te aanschouwen dat iedereen saamhorig meehelpt en met iniatieven komt om de KLB SC in z'n oude glorie te herstellen, welk een heus teamgevoel teweeg brengt. Driewerf hulde mijnheren.
Wie haalt ze eruit?quote:
ja ik keek ook al van, waar is gt nou?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
TROUWENS WELKE KLOOTVIOOL DURFT HET OM KKNOOBS ZOALS NOELGALLAGHER, GUPJE, BREATHTAKING, DIE RINGEN EN ACINQOXUIX IN DE OP TE LATEN EN FUCKING HEERSCHENDE KLB HELD GT ERUIT TE HALEN?!1[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh, nu dat weer.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mij hoor je niet janken over dat balkje hoor
En voor de gein een beetje rellen met de mods "Ja nou ik vind dat de modjes wel gelijk hebben hoor", "Jongens kap gewoon even".
Ik vind jou eerlijk gezegd ook steeds minder toevoegen aan de SC. Of het zijn BT-billenlik-posts of het zijn mod-billenlik-posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |