BUT THEY CAN NEVER TAKE OUR FREEEEEEEEDOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, rawwrrquote:Op donderdag 25 september 2008 16:07 schreef afcajos het volgende:
Deze man had er wel raad mee geweten
[ afbeelding ]
FREEEEEEEEEEEEDOOOOOOOMMM!!!!!
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat is zij toch ook eigenlijk fucking mooi.
Ik ben net weer op mijn pols gevallenquote:
Het voelt als jaren!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Vind het wel mooi hoe Ananas het over vroeger heeft terwijl deze SC echt maar een paar maanden oud is
Een beetje maarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef KingOfPop het volgende:
Jordy is wel een beetje een "Sjaak Afhaak" aan het worden
Dat ook weer niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Sackboy is de baas van de bazen
nieuwe UI ?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Vind het wel mooi hoe Ananas het over vroeger heeft terwijl deze SC echt maar een paar maanden oud is
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom ben ik geen baas van de oude garde?
Hoe vaker ik naar haar kijk, hoe leljker die chicks hier worden.quote:
Omdat jij er bij deel 102 ofzo pas bijkwamquote:Op donderdag 25 september 2008 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom ben ik geen baas van de oude garde?
Deel 2 of 3 dacht ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat jij er bij deel 102 ofzo pas bijkwam
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat jij er bij deel 102 ofzo pas bijkwam
Wel goed, alles voor het hogere doel, morgen sta ik op 1 in de dagcijfers, maar ik heb morgen wel een tentamenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben net weer op mijn pols gevallen
En die doet nu weer pijn, dus dat word een leuke voetbaltraining!
En mijn fietst leeft weer
En school is uit
En daar?
Deel 1 al.quote:
Ben jij het eerste en enige lid van mijn fanclub?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK VIND VAN WEL HOORVRIEND.
Al geleerd?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wel goed, alles voor het hogere doel, morgen sta ik op 1 in de dagcijfers, maar ik heb morgen wel een tentamen
Als ik thuis ben, maak ik een hyve voor je.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben jij het eerste en enige lid van mijn fanclub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |