quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Van wat?quote:
Hoi.quote:
truienquote:
Wat is zij toch ook eigenlijk fucking mooi.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Topic maar even oprvrolijken dan:
[ afbeelding ]
Goede post wel! Coudn't agree more enzo!!!11quote:Op donderdag 25 september 2008 15:47 schreef afcajos het volgende:
Whehe een gesprek met de ananas op msn over de SC
De_Ananas zegt:
tis hartstikke gay
De_Ananas zegt:
allemaal van die emo's zitten er nu
De_Ananas zegt:
vroeger
De_Ananas zegt:
in de tijd van PK, BK en GT
De_Ananas zegt:
toen iedereen nog collectief op de mods ging kankeren
De_Ananas zegt:
er 1000 plaatjes geposts werden
De_Ananas zegt:
we allemaal moesten lachen om de gifjes van sackboy
De_Ananas zegt:
toen er nog geen debiele wijven kwamen
De_Ananas zegt:
DAT waren de tijden
Aufsalzen.quote:
Je vraagstelling is niet duidelijkquote:
Sackboy is de baas van de bazenquote:
BUT THEY CAN NEVER TAKE OUR FREEEEEEEEDOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, rawwrrquote:Op donderdag 25 september 2008 16:07 schreef afcajos het volgende:
Deze man had er wel raad mee geweten
[ afbeelding ]
FREEEEEEEEEEEEDOOOOOOOMMM!!!!!
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat is zij toch ook eigenlijk fucking mooi.
Ik ben net weer op mijn pols gevallenquote:
Het voelt als jaren!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Vind het wel mooi hoe Ananas het over vroeger heeft terwijl deze SC echt maar een paar maanden oud is
Een beetje maarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef KingOfPop het volgende:
Jordy is wel een beetje een "Sjaak Afhaak" aan het worden
Dat ook weer niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Sackboy is de baas van de bazen
nieuwe UI ?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Vind het wel mooi hoe Ananas het over vroeger heeft terwijl deze SC echt maar een paar maanden oud is
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom ben ik geen baas van de oude garde?
Hoe vaker ik naar haar kijk, hoe leljker die chicks hier worden.quote:
Omdat jij er bij deel 102 ofzo pas bijkwamquote:Op donderdag 25 september 2008 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom ben ik geen baas van de oude garde?
Deel 2 of 3 dacht ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat jij er bij deel 102 ofzo pas bijkwam
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat jij er bij deel 102 ofzo pas bijkwam
Wel goed, alles voor het hogere doel, morgen sta ik op 1 in de dagcijfers, maar ik heb morgen wel een tentamenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben net weer op mijn pols gevallen
En die doet nu weer pijn, dus dat word een leuke voetbaltraining!
En mijn fietst leeft weer
En school is uit
En daar?
Deel 1 al.quote:
Ben jij het eerste en enige lid van mijn fanclub?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK VIND VAN WEL HOORVRIEND.
Al geleerd?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wel goed, alles voor het hogere doel, morgen sta ik op 1 in de dagcijfers, maar ik heb morgen wel een tentamen
Als ik thuis ben, maak ik een hyve voor je.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben jij het eerste en enige lid van mijn fanclub?
Waarom ben ik nu weer kontelikker?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef afcajos het volgende:
Da_Ananas zegt:
er mag maar 1 kontelikker zijn en dat is bobby-b
jos zegt:
weheh
jos zegt:
vroeger had je slindenoob oko nog
Da_Ananas zegt:
ja
Da_Ananas zegt:
waar je nog mee kon rellen
Da_Ananas zegt:
en iedereen zat te kankeren op 1136 en juicyhill
jos zegt:
jos zegt:
[KLB Bagger SC #191] Met een strenger regime dan Noord-Korea
Da_Ananas zegt:
er in elk topic een FA of Admin kwam om te zeggen dat we rustig aan moesten doen omdat ie anders dicht ging
DE GOEDE OUWE TIJD TOCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan niet tussen de baggerusers van de oude garde?
Heul niet, ik mag jou welquote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer kontelikker?
Doe maar nietquote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, maak ik een hyve voor je.
Vat het op als een compliment, er mag er maar 1 zijn en dat ben jij!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer kontelikker?
Dank jequote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
Nou vooruit, ik zal jitzzzze () er ook bij zetten.
HIj heeft veel gemist, dat weet ik zeker hoor.quote:
Jij probeert je als newbie in te likken bij de oude gardequote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht ik wel. Ik ben jouw fan.
Oh, in dat gevalquote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vat het op als een compliment, er mag er maar 1 zijn en dat ben jij!
Er moet soms gewerkt worden, en dan heb ik ook nog een sociaal leven ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HIj heeft veel gemist, dat weet ik zeker hoor.
En jij bent uit de OP gehaald vanwege disrespect jegens KLB SC bazen van de oude garde.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, onze kantoorklerk heeft zijn zin ook weer.
Nee, ik heb gewoon een beeld bij jou, en dat vind ik helemaal dolletjes.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij probeert je als newbie in te likken bij de oude garde
Waar zijn die cumshots dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, in dat gevalMaar ben geen kontelikker meer, want nu we ook al geen kettingposts en cumshots mogen plaatsen vind ik het ook wel erg kinderachtig worden met dat gemod hier.
Feit is ook nog eens dat hij verkozen is door de meeste baggeraars en ze nu als dank steeds aanpakt.
De oude garde van 3 maanden oudquote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En jij bent uit de OP gehaald vanwege disrespect jegens KLB SC bazen van de oude garde.
Kettingposts mag écht niet meer?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, in dat gevalMaar ben geen kontelikker meer, want nu we ook al geen kettingposts en cumshots mogen plaatsen vind ik het ook wel erg kinderachtig worden met dat gemod hier.
Feit is ook nog eens dat hij verkozen is door de meeste baggeraars en ze nu als dank steeds aanpakt.
Goed bezig, sackboyquote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En jij bent uit de OP gehaald vanwege disrespect jegens KLB SC bazen van de oude garde.
Nu weet ik het zeker. Hij is nog zieliger dan Tongquote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
De_Ananas zegt:
die homo's die er nu posten hebben niet eens topics achter hun naam staan
De_Ananas zegt:
die komen net kijken en nu al een grote bek
De_Ananas zegt:
ze doen helemaal niks voor klaagbaak, geen enkele bijdrage hebben ze
![]()
Beter dan jou die hier net 3 dagen komt en denkt dat hij opper KLB-SC'er is.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De oude garde van 3 maanden oud
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Nieuwe regel: Elk nieuw lid van deze SC moet een kwaliteits KLB topic maken om zichzelf te bewijzen![]()
Het is meer tegen de vervelingquote:Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beter dan jou die hier net 3 dagen komt en denkt dat hij opper KLB-SC'er is.
Gemeentehuis van mij is een puik topic.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Nieuwe regel: Elk nieuw lid van deze SC moet een kwaliteits KLB topic maken om zichzelf te bewijzen![]()
Ja, dus?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is meer tegen de verveling
Polis de boskabouter?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
Het woont in het bos en verkoopt verzekeringen?
Goed plan, KOP begintquote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Neequote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kettingposts mag écht niet meer?![]()
![]()
![]()
Ja, weg dus!quote:
Maar NG is hier ook alleen maar omdat ie gebanned is van Superdudesquote:Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is meer tegen de verveling
KOP?quote:
Geen 80 delenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er moet soms gewerkt worden, en dan heb ik ook nog een sociaal leven ofzo
Daarvoor ook alquote:Op donderdag 25 september 2008 16:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar NG is hier ook alleen maar omdat ie gebanned is van Superdudes
DOODSVERWENSING BAN!!!1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |