En dus geen lagen, maar oprotten van bepaalde usersquote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, verpaupering van de SC
neequote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, wat een gekanker om niks. Sommigen zitten ook alles te verstierenKunnen we het niet over iets anders hebben?
Bier en tietenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, wat een gekanker om niks. Sommigen zitten ook alles te verstierenKunnen we het niet over iets anders hebben?
Hehehehe, jij voelt je superieur.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een rij wil staan met 8232 icons van godvergeten kutnoobs.
Dat onderschijten lukt wel. Maar ik snap niet waarom men er zo'n punt van moet maken dat ze perse tot de eerste groep willen behoren.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, so. Onderscheid moet er zijn!
Je bedoelt, dat alle noobs die hier 2 delen posten, gelijk aan ons zijn?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, verpaupering van de SC
Nou, nu je erover begint..quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat onderschijten lukt wel. Maar ik snap niet waarom men er zo'n punt van moet maken dat ze perse tot de eerste groep willen behoren.Het is heus niet dat die groep zich meer voelt dan de rest of zo. Het is gewoon een geintje, net als dat Jos z'n fotoshop in de OP staat, of gaan we straks ook moeilijk doen dat er van iedereen een photoshop in de OP moet?
Daar ben ik niet eens zo blij meequote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat onderschijten lukt wel. Maar ik snap niet waarom men er zo'n punt van moet maken dat ze perse tot de eerste groep willen behoren.Het is heus niet dat die groep zich meer voelt dan de rest of zo. Het is gewoon een geintje, net als dat Jos z'n fotoshop in de OP staat, of gaan we straks ook moeilijk doen dat er van iedereen een photoshop in de OP moet?
En daar ben ik t wel mee eens. Tyft die newbies die hier amper posten eruit.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een rij wil staan met 8232 icons van godvergeten kutnoobs.
En terecht. Ik ben een ariër van de SC. Iedereen zou zoals mij moeten zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hehehehe, jij voelt je superieur.![]()
Erken je meerdere, en neem je verlies.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat alle noobs die hier 2 delen posten, gelijk aan ons zijn?
Dat wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het duurde nog relatief lang
Je bent pas een sc-er als je helemaal geaccepteerd bent door de groep en minstens in de helft van de topics hebt gepostquote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat alle noobs die hier 2 delen posten, gelijk aan ons zijn?
Wat doe jij hier danquote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet hier? Dacht dat wij een afsrpaak hadden
Inderdaad, het was gewoon een soort grap met dat plaatje van die garde enzo. Maar nu nemen ze het allemaal persoonlijk opquote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar er is gewoon een vaste groep KLB SC'ers die hier elk deel wel posten. En er zijn 393 lullo's die hier 1 post in de 36 delen maken. En daar hoor ik niet bij in één rijtjequote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan wordt het echt onmogelijk straksquote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je bent pas een sc-er als je helemaal geaccepteerd bent door de groep en minstens in de helft van de topics hebt gepostHoe verder de sc dus is, hoe langer het duurt tot je een volwaardig sc-lid bent
Jij en de echte bazen horen in HET rijtje. De rest hoort niet eens in een rijtje.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar er is gewoon een vaste groep KLB SC'ers die hier elk deel wel posten. En er zijn 393 lullo's die hier 1 post in de 36 delen maken. En daar hoor ik niet bij in één rijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |