Nee, dat doet ie niet.quote:
Ja echt he, de 1e 100 topics nergens problemen, maar nu boswachter het heeft ontdekt moet ie ook hier showen dat ie mod-knopjes heeft, donder toch een fucking eind op.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heeft ie bij mij ook al een paar keer geflikt, dan typ ik iets in de trant van "boslullo" denkt ie dat ik het over hem heb.
Van mij mogen ze erin hoor. Als er nu maar niet meer huilies komen die ook in dat rijtje willen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jeez wat een hullie ben je zeg![]()
Bazen van de oude garde is gewoon een benaming voor de users die al vanaf #1 in de reeks posten.
Maar hee, ik wil best een uitzondering maken om:
behangplakker
reetkever
afcajos
bigkahuna
jordeeeh
ook tot oude garde-bazen te benoemen. Maar dan moeten de andere bazen er wel mee instemmen. Topbazenoverleg dus.
Medebazen? Is het mogelijk om de regel voor deze keer te overrulen?
Als kleitablet ja. Dat kost een vermogen, en helemaal naar 1622. En bovendien zit mn laatste geld in een PIMPBAAS aboquote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij hebt dat plaatje toch thuis
Voor mij hoef je geen uitzondering te maken hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bazen van de oude garde is gewoon een benaming voor de users die al vanaf #1 in de reeks posten.
behangplakker
reetkever
afcajos
bigkahuna
jordeeeh
ook tot oude garde-bazen te benoemen. Maar dan moeten de andere bazen er wel mee instemmen. Topbazenoverleg dus.
Kunnen we dan niet Overheerschers en Topbazen maken. Waar ik natuurlijk bij overheerschers hoor omdat ik er al vanaf dag 1 ben?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
behangplakker
reetkever
afcajos
bigkahuna
jordeeeh
Ja BobbyBquote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van mij mogen ze erin hoor. Als er nu maar niet meer huilies komen die ook in dat rijtje willen.
Nee dan krijgen we weer hetzelfde gezeurquote:Op donderdag 25 september 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet Overheerschers en Topbazen maken. Waar ik natuurlijk bij overheerschers hoor omdat ik er al vanaf dag 1 ben?
Idd, maar er is een groep echte KLB SC'ers, en een groep josti's die er na 95 delen bij zijn gekomen en dan in de OP willen, dáár moet een verschil tussen zijn!!!1quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van mij mogen ze erin hoor. Als er nu maar niet meer huilies komen die ook in dat rijtje willen.
En zo blijft het onderscheid behoudenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet Overheerschers en Topbazen maken. Waar ik natuurlijk bij overheerschers hoor omdat ik er al vanaf dag 1 ben?
Eenschquote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Idd, maar er is een groep echte KLB SC'ers, en een groep josti's die er na 95 delen bij zijn gekomen en dan in de OP willen, dáár moet een verschil tussen zijn!!!1
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Idd, maar er is een groep echte KLB SC'ers, en een groep josti's die er na 95 delen bij zijn gekomen en dan in de OP willen, dáár moet een verschil tussen zijn!!!1
quote:
Waar het mij om gaat is dat er een lagensamenleving is gekomen. En dan zijn er nog allerlei kutusers die denken zomaar zich tussen ons te kunnen wurmen terwijl ze niet gewenst zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:51 schreef jordeeeh het volgende:
Echt stel je voor dat mensen denken dat je een newbie bent in de SC
Iedereen hier weet wie de newbie's zijn en wie niet, waarom moet dat zo nodig in de OP?
Ja, so. Onderscheid moet er zijn!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
Goh, waarom verwachtte ik al zo'n gezeik over dat "bazen van de oude garde" balkje.Zulke dingen zie je gewoon aankomen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
Goh, waarom verwachtte ik al zo'n gezeik over dat "bazen van de oude garde" balkje.Zulke dingen zie je gewoon aankomen.
Dat bedoel ik dus, verpaupering van de SCquote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, so. Onderscheid moet er zijn!
Omdat ik niet in een rij wil staan met 8232 icons van godvergeten kutnoobs.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:51 schreef jordeeeh het volgende:
Echt stel je voor dat mensen denken dat je een newbie bent in de SC
Iedereen hier weet wie de newbie's zijn en wie niet, waarom moet dat zo nodig in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |