Goeie regelquote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Nieuwe regel: Elk nieuw lid van deze SC moet een kwaliteits KLB topic maken om zichzelf te bewijzen![]()
Het domme buitenbeentje op een internetforumquote:Op donderdag 25 september 2008 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING BAN!!!1
Tevens blijf jij hier altijd het domme buitenbeentje.
LOOOOOOOOOOOOOOL wat een onzin.quote:
Oude garde is vanaf #1 aanwezigquote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Waarom zit ik niet bij de oude garde? Evenals BK en RV?Sinds #20 doen we al mee hoor
Bron? Link?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb al een kwaliteitstopic gemaakt in KLB ja
Zoals ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja zo menen sommigen mij te kunnen noemen.![]()
#1 kwam er vooral door mij en GTquote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oude garde is vanaf #1 aanwezig
Wij zijn hardcore to the bone!
Toen was ik op vakantiequote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oude garde is vanaf #1 aanwezig
Wij zijn hardcore to the bone!
Deel 20quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Waarom zit ik niet bij de oude garde? Evenals BK en RV?Sinds #20 doen we al mee hoor
Zet het anders even in de OP (of wiki)quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goeie regel![]()
Ik heb de 'vreemde gewaarwording'-trilogie hybride lemming op mijn naam
Jij hebt blijkbaar ook niet heel goed opgeletquote:
Dat telt kennelijk nietquote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Toen was ik op vakantie? Toen ik terugkwam was ik er meteen pauper
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ben bijna bij post nummer 250 van vandaag
Dat dus SB en Banaanman !quote:Op donderdag 25 september 2008 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
#1 kwam er vooral door mij en GT
Ja, en ik had gewaarschuwd dat ik een maand weg wasquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat telt kennelijk nietAls een echte KLB baas beaamt was ik gewoon een maandje gebanned net in de tijd dat de SC gestart werd.
Echt wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar ook niet heel goed opgelet
En ik had FOK! nog niet ontdektquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat telt kennelijk nietAls een echte KLB baas beaamt was ik gewoon een maandje gebanned net in de tijd dat de SC gestart werd.
DAt was echt haar foto?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef afcajos het volgende:
Nog een memorabel puntje uit die goede ouwe tijd
Het wegpesten van fascination door het non-stop posten van haar foto![]()
Lees mijn afgelopen reacties nog is naquote:
Ik dusquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat dus SB en Banaanman !
Welke pauper heeft dat bedacht?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
Maar het gaat om het topicnummer waar je je eerste SC post in gedaan hebt
Voldoe ik ook aan. Ik heb verdomme zin om uit de SC weg te gaanquote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef afcajos het volgende:
Een echte KLB'er is afentoe gebanned!
Die pauper die ook allemaal bananen in zijn vrijstaande gaatjes stoptquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke pauper heeft dat bedacht?Heb zin om hem/haar de huid vol te schelden
Ik heb dat verzonnen. Een minuutje of 2 geledenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke pauper heeft dat bedacht?Heb zin om hem/haar de huid vol te schelden
Ik een baas in opleiding?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En ik had FOK! nog niet ontdektAccepteer gewoon dat je nog een baas in opleiding bent.
Laat hemquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik een baas in opleiding?![]()
![]()
Hell noik was ook één van de tegenwoordige SC'ers die KLB topics volspamden met lollige plaatjes en zulks
Jij niet Ikquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik een baas in opleiding?![]()
![]()
Hell noik was ook één van de tegenwoordige SC'ers die KLB topics volspamden met lollige plaatjes en zulks
STUK KANKERquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb dat verzonnen. Een minuutje of 2 geleden
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij niet Ik![]()
Ik weet toch dat jij een baas bent van de bovenste plank.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat hemHij is te nieuw voor dit
Kijk ik zeg altijd maar zo "je moet je bazen kennen, niet willen zijn"quote:
Die ralle behangplakkert ookquote:Op donderdag 25 september 2008 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was dat het beste wat je kon verzinnen?
Wel het effectiefste in letter- beledigingverhoudingquote:Op donderdag 25 september 2008 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was dat het beste wat je kon verzinnen?
Ja, heel ralquote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die ralle behangplakkert ook
Ja, vastquote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wel het effectiefste in letter- beledigingverhouding
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTquote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Peukieeee, en dan lekker naar huis, en dan werken, en dan ben ik er 3 DAGEN NIET. Ja, was ik er maar nooit weer hoor ik sommigen al denken
Dat vind je wel belangrijk voor jezelf hequote:Op donderdag 25 september 2008 16:33 schreef KingOfPop het volgende:
Jongens, als ik morgen niet op 1 sta dan weet ik het ook niet meer.
Zeker, alles voor het hogere doelquote:Op donderdag 25 september 2008 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind je wel belangrijk voor jezelf he![]()
Ik ga nu. Ik wil verdomme niet zo'n positie in de KLB-SC over een half topic. Anders ben ik ook weg hier
waar ga je heen!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jordeeeh, ik smeer hem hier ook. Doei !
Niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind je wel belangrijk voor jezelf he![]()
Ik ga nu. Ik wil verdomme niet zo'n positie in de KLB-SC over een half topic. Anders ben ik ook weg hier
Sommige mensen voelen zich ten onrechte beter dan anderequote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
Jordy ik ga zo met de familie pauper naar ajax
Hmm met wie?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
Jordy ik ga zo met de familie pauper naar ajax
De Ananas?quote:
Theo en zijn broertjesquote:
quote:
Op een azerty toetsenbord?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien is het een fransman, dan scoort ie dubbele lengte
Leuke icon.quote:
1622 belden ze willen hun plaatje terug.quote:
Duh, Noelhomogellahdah is weg.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Mooi, de gezellige toon is weer gezet.
Stuur het ze dan maar toequote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1622 belden ze willen hun plaatje terug.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1622 belden ze willen hun plaatje terug.
Haha sukkelaar! toen hadden ze nog helegaar geen internet en dus zeeeeeker geen forumquote:De oorsprong van het internet is te vinden in ARPANET, een in 1969 gestart netwerk van militaire netwerken, en later ook universiteitsnetwerken, in de Verenigde Staten.
Doe nou maar rustig, er is toch niemand dood gegaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en boswachter, blijf met je tyfushanden van m'n posts af, voorheen liep je ook niet te janken om het woord kanker.
K zag t bij Mark wel in z'n msn naam staan, maar k dacht "t zal toch nietquote:
Heeft ie bij mij ook al een paar keer geflikt, dan typ ik iets in de trant van "boslullo" denkt ie dat ik het over hem heb.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en boswachter, blijf met je tyfushanden van m'n posts af, voorheen liep je ook niet te janken om het woord kanker.
Jeez wat een hullie ben je zegquote:Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich ten onrechte beter dan andereDit kan ik niet verkroppen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heeft ie bij mij ook al een paar keer geflikt, dan typ ik iets in de trant van "boslullo" denkt ie dat ik het over hem heb.
Ga je er nu serieus op in?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
[..]
Haha sukkelaar! toen hadden ze nog helegaar geen internet en dus zeeeeeker geen forum
Jij hebt dat plaatje toch thuisquote:
quote:
Voorhuid dan maarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jeez wat een hullie ben je zeg![]()
Bazen van de oude garde is gewoon een benaming voor de users die al vanaf #1 in de reeks posten.
Maar hee, ik wil best een uitzondering maken om:
behangplakker
reetkever
afcajos
bigkahuna
jordeeeh
ook tot oude garde-bazen te benoemen. Maar dan moeten de andere bazen er wel mee instemmen. Topbazenoverleg dus.
Medebazen? Is het mogelijk om de regel voor deze keer te overrulen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |