FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTquote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Peukieeee, en dan lekker naar huis, en dan werken, en dan ben ik er 3 DAGEN NIET. Ja, was ik er maar nooit weer hoor ik sommigen al denken
Dat vind je wel belangrijk voor jezelf hequote:Op donderdag 25 september 2008 16:33 schreef KingOfPop het volgende:
Jongens, als ik morgen niet op 1 sta dan weet ik het ook niet meer.
Zeker, alles voor het hogere doelquote:Op donderdag 25 september 2008 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind je wel belangrijk voor jezelf he![]()
Ik ga nu. Ik wil verdomme niet zo'n positie in de KLB-SC over een half topic. Anders ben ik ook weg hier
waar ga je heen!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jordeeeh, ik smeer hem hier ook. Doei !
Niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind je wel belangrijk voor jezelf he![]()
Ik ga nu. Ik wil verdomme niet zo'n positie in de KLB-SC over een half topic. Anders ben ik ook weg hier
Sommige mensen voelen zich ten onrechte beter dan anderequote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
Jordy ik ga zo met de familie pauper naar ajax
Hmm met wie?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
Jordy ik ga zo met de familie pauper naar ajax
De Ananas?quote:
Theo en zijn broertjesquote:
quote:
Op een azerty toetsenbord?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien is het een fransman, dan scoort ie dubbele lengte
Leuke icon.quote:
1622 belden ze willen hun plaatje terug.quote:
Duh, Noelhomogellahdah is weg.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Mooi, de gezellige toon is weer gezet.
Stuur het ze dan maar toequote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1622 belden ze willen hun plaatje terug.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1622 belden ze willen hun plaatje terug.
Haha sukkelaar! toen hadden ze nog helegaar geen internet en dus zeeeeeker geen forumquote:De oorsprong van het internet is te vinden in ARPANET, een in 1969 gestart netwerk van militaire netwerken, en later ook universiteitsnetwerken, in de Verenigde Staten.
Doe nou maar rustig, er is toch niemand dood gegaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en boswachter, blijf met je tyfushanden van m'n posts af, voorheen liep je ook niet te janken om het woord kanker.
K zag t bij Mark wel in z'n msn naam staan, maar k dacht "t zal toch nietquote:
Heeft ie bij mij ook al een paar keer geflikt, dan typ ik iets in de trant van "boslullo" denkt ie dat ik het over hem heb.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en boswachter, blijf met je tyfushanden van m'n posts af, voorheen liep je ook niet te janken om het woord kanker.
Jeez wat een hullie ben je zegquote:Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich ten onrechte beter dan andereDit kan ik niet verkroppen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heeft ie bij mij ook al een paar keer geflikt, dan typ ik iets in de trant van "boslullo" denkt ie dat ik het over hem heb.
Ga je er nu serieus op in?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
[..]
Haha sukkelaar! toen hadden ze nog helegaar geen internet en dus zeeeeeker geen forum
Jij hebt dat plaatje toch thuisquote:
quote:
Voorhuid dan maarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jeez wat een hullie ben je zeg![]()
Bazen van de oude garde is gewoon een benaming voor de users die al vanaf #1 in de reeks posten.
Maar hee, ik wil best een uitzondering maken om:
behangplakker
reetkever
afcajos
bigkahuna
jordeeeh
ook tot oude garde-bazen te benoemen. Maar dan moeten de andere bazen er wel mee instemmen. Topbazenoverleg dus.
Medebazen? Is het mogelijk om de regel voor deze keer te overrulen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |