Goeie regelquote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Nieuwe regel: Elk nieuw lid van deze SC moet een kwaliteits KLB topic maken om zichzelf te bewijzen![]()
Het domme buitenbeentje op een internetforumquote:Op donderdag 25 september 2008 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING BAN!!!1
Tevens blijf jij hier altijd het domme buitenbeentje.
LOOOOOOOOOOOOOOL wat een onzin.quote:
Oude garde is vanaf #1 aanwezigquote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Waarom zit ik niet bij de oude garde? Evenals BK en RV?Sinds #20 doen we al mee hoor
Bron? Link?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb al een kwaliteitstopic gemaakt in KLB ja
Zoals ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja zo menen sommigen mij te kunnen noemen.![]()
#1 kwam er vooral door mij en GTquote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oude garde is vanaf #1 aanwezig
Wij zijn hardcore to the bone!
Toen was ik op vakantiequote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oude garde is vanaf #1 aanwezig
Wij zijn hardcore to the bone!
Deel 20quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
Waarom zit ik niet bij de oude garde? Evenals BK en RV?Sinds #20 doen we al mee hoor
Zet het anders even in de OP (of wiki)quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goeie regel![]()
Ik heb de 'vreemde gewaarwording'-trilogie hybride lemming op mijn naam
Jij hebt blijkbaar ook niet heel goed opgeletquote:
Dat telt kennelijk nietquote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Toen was ik op vakantie? Toen ik terugkwam was ik er meteen pauper
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ben bijna bij post nummer 250 van vandaag
Dat dus SB en Banaanman !quote:Op donderdag 25 september 2008 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
#1 kwam er vooral door mij en GT
Ja, en ik had gewaarschuwd dat ik een maand weg wasquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat telt kennelijk nietAls een echte KLB baas beaamt was ik gewoon een maandje gebanned net in de tijd dat de SC gestart werd.
Echt wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar ook niet heel goed opgelet
En ik had FOK! nog niet ontdektquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat telt kennelijk nietAls een echte KLB baas beaamt was ik gewoon een maandje gebanned net in de tijd dat de SC gestart werd.
DAt was echt haar foto?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef afcajos het volgende:
Nog een memorabel puntje uit die goede ouwe tijd
Het wegpesten van fascination door het non-stop posten van haar foto![]()
Lees mijn afgelopen reacties nog is naquote:
Ik dusquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat dus SB en Banaanman !
Welke pauper heeft dat bedacht?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
Maar het gaat om het topicnummer waar je je eerste SC post in gedaan hebt
Voldoe ik ook aan. Ik heb verdomme zin om uit de SC weg te gaanquote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef afcajos het volgende:
Een echte KLB'er is afentoe gebanned!
Die pauper die ook allemaal bananen in zijn vrijstaande gaatjes stoptquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke pauper heeft dat bedacht?Heb zin om hem/haar de huid vol te schelden
Ik heb dat verzonnen. Een minuutje of 2 geledenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke pauper heeft dat bedacht?Heb zin om hem/haar de huid vol te schelden
Ik een baas in opleiding?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En ik had FOK! nog niet ontdektAccepteer gewoon dat je nog een baas in opleiding bent.
Laat hemquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik een baas in opleiding?![]()
![]()
Hell noik was ook één van de tegenwoordige SC'ers die KLB topics volspamden met lollige plaatjes en zulks
Jij niet Ikquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik een baas in opleiding?![]()
![]()
Hell noik was ook één van de tegenwoordige SC'ers die KLB topics volspamden met lollige plaatjes en zulks
STUK KANKERquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb dat verzonnen. Een minuutje of 2 geleden
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij niet Ik![]()
Ik weet toch dat jij een baas bent van de bovenste plank.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat hemHij is te nieuw voor dit
Kijk ik zeg altijd maar zo "je moet je bazen kennen, niet willen zijn"quote:
Die ralle behangplakkert ookquote:Op donderdag 25 september 2008 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was dat het beste wat je kon verzinnen?
Wel het effectiefste in letter- beledigingverhoudingquote:Op donderdag 25 september 2008 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was dat het beste wat je kon verzinnen?
Ja, heel ralquote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die ralle behangplakkert ook
Ja, vastquote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wel het effectiefste in letter- beledigingverhouding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |