Het ligt niet aan jou, aan niemand niet. Al die uitspraken tegen Showtek zijn gebaseerd op meningenquote:Op maandag 15 september 2008 12:02 schreef MrDice het volgende:
We missen topics 60/61 in de OP.
Ik snap dat commentaar op die Showtek remix van Oh My God dus echt niet... Tekst van het origineel heeft al een hoog skihut / zinloos gehalte. Om dan de Showtek remix af te zeiken en het origineel gaaf te noemen breekt mijn Friese klomp. Zal wel aan mij liggen...![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag euphoriaDbstf,J&W,Frontliner,scope
75% dat ik daar ook benquote:
95% dat ik daar ook benquote:Op maandag 15 september 2008 12:13 schreef l3laster het volgende:
27e trouwens Technoboy en Activator in MatriXX oH yeah!
100% feesten als beestenquote:
Same herequote:Op maandag 15 september 2008 12:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
95% dat ik daar ook ben
[..]
100% feesten als beesten
Waarom heb ik jou gemist?quote:Op maandag 15 september 2008 12:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
loudness was dikgezellig met de fokkertjes (ripp en Boy) raggen in de seismic zaal
ik hou van dat anthem zo hoort een anthem te zijn niet anders.. geen lamme vocals etc
quote:Op maandag 15 september 2008 12:43 schreef JortK het volgende:
Waarom heb ik jou gemist?
Ik ben het met je eens maar die vocal's van Oh my god zijn toch een stuk grappiger dan van Mr. Puta.quote:Op maandag 15 september 2008 12:02 schreef MrDice het volgende:
We missen topics 60/61 in de OP.
Ik snap dat commentaar op die Showtek remix van Oh My God dus echt niet... Tekst van het origineel heeft al een hoog skihut / zinloos gehalte. Om dan de Showtek remix af te zeiken en het origineel gaaf te noemen breekt mijn Friese klomp. Zal wel aan mij liggen...![]()
Nou gelukkig was ik dit keer nuchterquote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
haha elkaar zo mislopen en dat zonder drugs of alcohol van mijn kant iigdas wel dramatisch
Dan weet ik ook wel wie jij wasquote:Op maandag 15 september 2008 12:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
had jij een wit shirt aan? en een driekwartsbroek? want dan heb ik echt heel de tijd achter je staan raggen
ik twijfelde al of jij het was ?:P
Op Loudness was wel 1 van de grootste FOK meets tot nu toe geloof ik, 5 FOKkers tegelijk.quote:Op maandag 15 september 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
Wanneer hebben we een keer op een feest gewoon een fok meet
Inderdaad, ben al zo'n 30 topics ofzo van de partij en weet niet eens over wie we het hebbenquote:Op maandag 15 september 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
Wanneer hebben we een keer op een feest gewoon een fok meet
Ernstig gezellig jaquote:Op maandag 15 september 2008 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Op Loudness was wel 1 van de grootste FOK meets tot nu toe geloof ik, 5 FOKkers tegelijk.
Altijd, ik schreeuw altijd mee en kijk altijd heel boos als ik aan het stampen benquote:Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef de_huig het volgende:
een tvp
en ik wil naar euphoria (bartmans, korstigeclown...dit is een hint!)
en verder betrapte ik me er zaterdag voor het eerst op dat ik de hele fucking avond mee zing/neurie met alle melodietjes en bassjes...papaaapapadaa paaaapapadaaa und so weiter..![]()
meer mensen die hier mee kampen?![]()
in that case...heb ik jou ook gezienquote:Op maandag 15 september 2008 14:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Altijd, ik schreeuw altijd mee en kijk altijd heel boos als ik aan het stampen ben
Haha, Ik stem ook voor onze modje als gastheer. Ook al herkent hij me soms niet eens meerquote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
in that case...heb ik jou ook gezien![]()
en over een fokmeet..ik stel voor dat ripper dan gastheer speelt..heb de indruk dat hij iedereen (her)kent ondertussen :p en als modje heb je natuurlijk ook een voorbeeldfunctie
Als iedereen zijn voorbeeld gaat volgen kan euphoria voor sommigen misschien wel iets té gezellig worden.quote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
in that case...heb ik jou ook gezien![]()
en over een fokmeet..ik stel voor dat ripper dan gastheer speelt..heb de indruk dat hij iedereen (her)kent ondertussen :p en als modje heb je natuurlijk ook een voorbeeldfunctie
The Same, tanden op elkaar en met 2 armen tegelijk *vrachtwagen-moet-claxoneren*quote:Op maandag 15 september 2008 14:05 schreef JortK het volgende:
Altijd, ik schreeuw altijd mee en kijk altijd heel boos als ik aan het stampen ben
quote:Op maandag 15 september 2008 15:06 schreef CrustyClown het volgende:
Haha, Ik stem ook voor onze modje als gastheer. Ook al herkent hij me soms niet eens meerMiss moet ik gewoon voortaan weer met de auto komen, die herkent iedereen hier wel denk
![]()
Toen was er juist niemand, zoals gewoonlijk als er van te voren wat wordt afgesprokenquote:Op maandag 15 september 2008 15:17 schreef HarryVanDeTap het volgende:
bij q-base stond ik ook vooraan bij frontliner alleen dan bij de rechter box en jullie in t midden zat afentoe wel te kijken hahaha)
Ik was in het midden hoorquote:Op maandag 15 september 2008 15:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Toen was er juist niemand, zoals gewoonlijk als er van te voren wat wordt afgesproken
En ik stond dan weer bij de linkerboxquote:Op maandag 15 september 2008 15:17 schreef HarryVanDeTap het volgende:
(ik heb wel een vermoeden van sommige bij q-base stond ik ook vooraan bij frontliner alleen dan bij de rechter box en jullie in t midden zat afentoe wel te kijken hahaha)
quote:Op maandag 15 september 2008 15:24 schreef DubzOne het volgende:
Ik Mijn portemonnee had scantraxx eigenlijk stiekem al afgeschreven..maar nu ik mijn portemonnee dit weet en ook weet dat Qlimax vrijwel zeker niet doorgaat...quote:
'Sup man?! Was het zaterdag nog een tof feestje?!quote:Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
En ik stond dan weer bij de linkerbox![]()
[..]
m'n homeboy in da houuuuuse, sup Dubz
You know it, lees maar terugquote:Op maandag 15 september 2008 15:33 schreef DubzOne het volgende:
'Sup man?! Was het zaterdag nog een tof feestje?!
ahh... zover was ik nog niet gekomen in dit topic!quote:
Is onderweg.......quote:Op maandag 15 september 2008 16:11 schreef nattermann het volgende:
Trouwens, iemand die meer weet over de release van DBSTF - Here comes the remix?
geluid was uitstekendquote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef Sethje het volgende:
Jones zn b-day bash was erg lekker2x gentelica gehoord
Project VDK
Alle guests draaiden naar behoren
ik ben present, samen met m'n meisjequote:
Inderdaad.quote:
Raoul is ook gewoon een held natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 20:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad.Openen met Jack Overdose, dan ben je toch wel een held.
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Raoul is ook gewoon een held natuurlijk.![]()
I.t.t. Showtek...maar dat bewaren we wel voor de woensdag.
echt super verrassend dat hij die draaidequote:Op maandag 15 september 2008 20:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Openen met Jack Overdose, dan ben je toch wel een held.
Donequote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef Houniet het volgende:
Onze OP held moeten even de OP bijwerken.
x2quote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nog meer feitjes:
Euforia = 100% aanwezig
Scantraxx = 100% aanwezig
x3quote:
Zeker niet maar vet vond ik het welquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
echt super verrassend dat hij die draaide
Dat is echt bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
k ga denk naar darkraver b-day bash in 't Paard aankomende vrijdag! Kan alleen maar fout gaan toch?![]()
aaaarghh die haken ook.... heb een hekel aan die dingen... die belemmerde best wel het goede zicht op het podium en publiek vanaf het vip deck op Qlimax '06quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef Silaz het volgende:
Dat is toch best wel een dikke opening. met al die gitaren enzo hehe
dat publiek ook, ik hoorde van die gastoeters
dan woon je wel leuk qua locatie! Ja voor mij is t ff terugstrompelen naar centraal en dan de stoptrein naar delft in, easy, en darkraver is gegarandeerd kicke, vince viper dana zulke namen, iedereen bezopen iedereen gek doenquote:
Ow joh, ben ik ook een keer geweest. Op zich wel een aardige tent.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef Digiwave het volgende:
Vrijdag Josh & Wesz @ Q-nation Breda. Yes eindelijk zie ik hun live!
![]()
VIPS voor scantraxx zijn al weg ... en QrimeTime is een goede optie voor oud&nieuwquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ga naar scantrax of qrimetime, niet snel uitverkocht en kwalitatief nog beter ook.
Met camera's op de wc.........quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow joh, ben ik ook een keer geweest. Op zich wel een aardige tent.
scantraxx gaat niet lukken dan heb ik wat anders , qrimetime ga ik ook heen .quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ga naar scantrax of qrimetime, niet snel uitverkocht en kwalitatief nog beter ook.
Zie ik idd vaker, maar geloof nooit dat daar een hennie continu naar zit te kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:13 schreef Sethje het volgende:
Met camera's op de wc.........
hahaha mooie baan als je constant de plee's zit te bekyken pfffffquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zie ik idd vaker, maar geloof nooit dat daar een hennie continu naar zit te kijken.
Zal eerder voor na een vechtpartij/vernieling zijn, denk ik.
Scantraxx ga ik zeker heenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nou blijkbaar wel..anders had ik die nacht in de cel niet erbij gekregen denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zie ik idd vaker, maar geloof nooit dat daar een hennie continu naar zit te kijken.
Zal eerder voor na een vechtpartij/vernieling zijn, denk ik.
wolla billa? En gesnaaid en eruit gezet en de politie erbij gehaald?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef Sethje het volgende:
Nou blijkbaar wel..anders had ik die nacht in de cel niet erbij gekregen denk ik
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:05 schreef JortK het volgende:
MET SLA!
ja vandaar is de q een no-go area voor mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wolla billa? En gesnaaid en eruit gezet en de politie erbij gehaald?
Was 'n minder avondje dan!
Sethje, vertel?!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja vandaar is de q een no-go area voor mij
Is al in december '07 gebeurd...quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Sethje, vertel?!!heb denk ik ff flink wat gemist
als dit geen flauwe reactie is op mijn post, heb ik interesse!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:46 schreef kollie het volgende:
Twee kaarten voor Qlimax te koop, tegen kostprijs.
keejquote:
Nope, met mijn creditcard zijn zaterdag 2 kaarten voor Qlimax gekocht. Blijkt nu dat het feest niet door kan gaan, vandaar. En ik dacht, ik probeer ze eerst hier kwijt te raken. Altijd mooi om mede-fokkers blij te makenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als dit geen flauwe reactie is op mijn post, heb ik interesse!
bij deze, ik heb interesse voor beide kaartjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef kollie het volgende:
[..]
Nope, met mijn creditcard zijn zaterdag 2 kaarten voor Qlimax gekocht. Blijkt nu dat het feest niet door kan gaan, vandaar. En ik dacht, ik probeer ze eerst hier kwijt te raken. Altijd mooi om mede-fokkers blij te makenDat lijkt te lukken.
deal! zie pm.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze, ik heb interesse voor beide kaartjes(zie PM)
Er tegenover zit een cafe waar het wel weer prima kanquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja vandaar is de q een no-go area voor mij
1 van de nieuwe hebben ze vrijdag op Ultimatum gedraaid: 2 Sidez - Godquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind magic spell best lekker maar die andere 2 of 3 nieuwe van hen schijnen nog beter te zijn
maja Scantraxx dus altijd even afwachtenquote:Release date 2008/10/27
Genre Hardstyle
1 1 Music In You Scope Dj R..
2 1 Perfect It Frontliner..
atm is http://www.di.fm/hardstyle/ toch echt beter bezigquote:
Fuck it heeft toch gewoon een HS kickquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:05 schreef Sethje het volgende:
die fuck it met hardcore kick is echt zwaar kut...slaat nergens op
Ik denk dat ie die mash up bedoeld tussen fuck it en freakinquote:Op woensdag 17 september 2008 08:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Fuck it heeft toch gewoon een HS kick?
Ik vind dat die Project 1 releases van het album wel erg snel achter elkaar komen......quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:12 schreef LeonH het volgende:
op astral music staan de MIY en Perfect Remix dus zal denkelijk niet meer al te lang duren voordat ze uitkomen!
[..]
maja Scantraxx dus altijd even afwachten
Game onquote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef 16meter het volgende:
I.t.t. Showtek...maar dat bewaren we wel voor de woensdag.
quote:
Mstxquote:Op woensdag 17 september 2008 10:24 schreef mstx het volgende:
Yes het is weer woensdag, ik heb er zin in!![]()
![]()
Showtek
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:
Oude klacht. Maar wel zeer terecht.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:51 schreef CrustyClown het volgende:
Trouwens, ik vind dat er maar bar weining HS in utrecht word gedraaid zeg*ja alweer dezelfde klacht ja, maar het is zo HS-stil hier*
KUT, net zwaar gepwned door HARD.fm & Showtek tegelijk...quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
KUT, net zwaar gepwned door HARD.fm & Showtek tegelijk...
Zat lekker wat te surfen moest ik toch ineens gaan schijten hey, veel tijd had ik niet want hij gaf al kopjes...
Dus ik ga zitten, geef hem 2 cm ademruimte en wat knalt er ineens door mn speakertjes - juist, Shout Out -.
Noodgedwongen dat hele ding moeten afluisterenwant alles verkrampte en Mister Hankie werkte ook niet meer mee...
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Ripper het volgende:
<knip: schijtverhaal>
shout out was gewoon een bericht aan hankie..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Poeper het volgende:
[..]
Zat lekker wat te surfen moest ik toch ineens gaan schijten hey, veel tijd had ik niet want hij gaf al kopjes...
Dus ik ga zitten, geef hem 2 cm ademruimte en wat knalt er ineens door mn speakertjes - juist, Shout Out -.
Noodgedwongen dat hele ding moeten afluisterenwant alles verkrampte en Mister Hankie werkte ook niet meer mee...
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef de_huig het volgende:
shout out was gewoon een bericht aan hankie..
...keep your head up, don't let him put you down...?
Balen alleen dat je er op het mannentoilet niet kan schijten! Tenminste dat was toen ik er de laatste keer moest draaien. Was zelfs geen schijtbak voor mannelijk personeel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow joh, ben ik ook een keer geweest. Op zich wel een aardige tent.
J0nes, als die van de OP?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef J0nes het volgende:
Tenminste dat was toen ik er de laatste keer moest draaien.
OP?quote:
Ik vroeg het me ook al af, maar durfde het eigenlijk niet te vragen...quote:
Wouterquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Tja werd maar eens tijd om hier ook in de discussies te mengen, hopelijk hier wat serieuzere praat als op Partyflock... Kleine kans, maar erger als op PF zal het niet snel zijn...![]()
Anyway, thnx voor de uitleg... En ja, Jones als die van de OP ^^
Poep wordt hier ook (af & toe) gepraat, maarre FOK! FTWquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Kleine kans, maar erger als op PF zal het niet snel zijn...![]()
quote:Anyway, thnx voor de uitleg... En ja, Jones als die van de OP ^^
Op een enkel dieptepuntje na (nobody's perfect) is het niveau hier wat hogerquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Tja werd maar eens tijd om hier ook in de discussies te mengen, hopelijk hier wat serieuzere praat als op Partyflock... Kleine kans, maar erger als op PF zal het niet snel zijn...![]()
Ach als er ergens over hardstyle gezeverd wordt kan ik me er goed in mengen hoor!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af, maar durfde het eigenlijk niet te vragen...![]()
Jones, ben jij dé Jones? Je weet wel... DE JONES?!?!?!?!?![]()
Zou wel een stunt zijn, als de dj's welke wij wekelijks bezoeken mee gingen posten in de hardstyle topics![]()
[edit]: *somebody catch me, I think I'm gonna faint...* We have a celebrity in our midst!
Hahaha herder...quote:
De inbox "j0nes" is niet beschikbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 15:08 schreef MrDice het volgende:
Hey Ripper, pols jij Jones eens even via pm of hij ook gebruik wenst te maken van onze mailinglist... hij heeft vast nog wel wat leuk spul op z'n pc staan![]()
Ik heb in jaren geen Showtek-plaat gedraaid met uitzondering van de Shout Out Ezelz Remix...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:08 schreef MrDice het volgende:
De muziekmakende betwetertjes zitten in een ander topic. Alhoewel er hier wel af en toe zelfgemaakte setjes langskomen...
Maar om eventjes een bruggetje te slaan tussen woensdag-gehaktdag en onze nieuwe Hardstyler.... Jones, wat vind jij van de commerciële insteek waarmee Showtek plaatjes produceert? En vind jij het terecht dat er zoveel kritiek is op Showtek?
Hey Ripper, pols jij Jones eens even via pm of hij ook gebruik wenst te maken van onze mailinglist... hij heeft vast nog wel wat leuk spul op z'n pc staan![]()
+1quote:
DBSTF @ Q-Base 2007quote:Op woensdag 17 september 2008 15:11 schreef J0nes het volgende:
[..]
Ik gooi Volumez na 't weekend online, zowel de oude als de nieuwe versie...
Daar heb jij toch geen last vanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:12 schreef Da_Ripper het volgende:
De inbox "j0nes" is niet beschikbaar
Nope, dat kan ik je nu alvast vertellen...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef LeonH het volgende:
enne die NC remix van Lunatick komt toevallig ook nooit via een webrelease?![]()
Ja hoor je eigenljik niks meer van. Enige wat nu nog dicht tegen de jump aan zit vind ik Dutch Master - Flashbackquote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef LeonH het volgende:
dat is ook ons grootste probleem trouwens met Showtek (althans bij mij).... dat ze gewoon veel te commercieel willen gaan. Terwijl een groot gedeelte ziet hoe het met de jump is gegaan en hoe het daar nu mee is....
à la Bebetoquote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Da_ripper edit:
Bouncing bouncing
Side to Side
Beetje...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:04 schreef RiKe het volgende:
Heb ik nog wat speciaals gemist?
@ Jones:
Herken je deze nog?
http://partyflock.nl/party/87194:Hard_Summer.html
Ga je schamen bitch!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wie de neuk is J0nes nou weer?
Ik was daar trouwens ookquote:Op woensdag 17 september 2008 17:04 schreef RiKe het volgende:
Heb ik nog wat speciaals gemist?
@ Jones:
Herken je deze nog?
http://partyflock.nl/party/87194:Hard_Summer.html
Haha tjappie..quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het geluid staat er vaak wel hard ja, alleen de subs zijn nog steeds niet gevonden helaas.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef J0nes het volgende:
[..]
Beetje...![]()
Niet zo druk, wel aso hard geluid en lekkere kippetjes achter de bar!
Tatanka met Floor Massacre blijft ook altijd smullenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
DR - Last City On Earth blijft smullen
Haha de InCase in Leiden. Bartman, Huig & ik willen op vrijdag ook nog wel een keer naar zo een feestje. Maar is het altijd zo rustig tijdens HS daar in Leiden dan??quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik was daar trouwens ook
Dus ik was een van de weinige die er was
heldenshit op E-Fect 2 edities geledenquote:
whahahahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Nu ook maar hopen dat ze het feest op 4 oktober en/of op tijd laten doorgaan ...
Wouterrrrrrquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Moet ik nu mijn onderschrift erbij betrekkenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Op een enkel dieptepuntje na (nobody's perfect) is het niveau hier wat hoger
En de datum was vorig jaar beter; niet tegelijk met een ander dik feest.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouterrrrrrnog ff over je Birthday Party: ik vond het vorig jaar toch beter qua locatie, omdat je toen een club voor jezelf had. dus iedereen die er was, kwam voor jou; zaterdag was het zeg maar in een 'gewone' discotheek, dus veel ander volk. niet negatief bedoeld uiteraard, maar je merkt het wel aan de sfeer en aan het aantal mensen dat losgaat
maar heb me wel goed vermaakt, dat moet gezegd
![]()
Barvrouwen proberen te playenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef CrustyClown het volgende:
Trouwens, wat betreft die kippetjes achter de bar.Kan me nog een verjaardag van Bartman daar herinneren samen met Huig, wij proberen gesprek of iets dergelijks aan te knopen met die chick achter de bar. NIETS.
inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
En de datum was vorig jaar beter; niet tegelijk met een ander dik feest.
Reden dat ik dat deed is omdat ik op 5km afstand van Loosbroek (in Veghel) ben opgegroeid, en dus naast het vaste party-volk ook heel veel bekenden van vroeger kon bereiken...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouterrrrrrnog ff over je Birthday Party: ik vond het vorig jaar toch beter qua locatie, omdat je toen een club voor jezelf had. dus iedereen die er was, kwam voor jou; zaterdag was het zeg maar in een 'gewone' discotheek, dus veel ander volk. niet negatief bedoeld uiteraard, maar je merkt het wel aan de sfeer en aan het aantal mensen dat losgaat
maar heb me wel goed vermaakt, dat moet gezegd
![]()
Als in Jones die al 2 jaar achtereen op defqon plaatjes doet draaien ?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
die reden had ik inderdaad gelezen en kan hem ook volkomen begrijpenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:57 schreef J0nes het volgende:
[..]
Reden dat ik dat deed is omdat ik op 5km afstand van Loosbroek (in Veghel) ben opgegroeid, en dus naast het vaste party-volk ook heel veel bekenden van vroeger kon bereiken...
En eerlijk is eerlijk, dit jaar waren er in verhouding meer bekenden voor mij als vorig jaar @ Zinc...
Kortom, '26' is volgend jaar weer @ Lunenburg, maar dan ook nog de 3e zaal erbij
wordt geen hs/hc meer!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef Silaz het volgende:
alhoewel, 24 okt dacht ik is opening van de gerenoveerde hs/hc zaal in NY. present
Props for the highest rocker,jwtzquote:Bartman draait zich om, begint het meest kansloze gesprek OOIT! en voila gratis drank
offtopic. i fully agree.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Props for the highest rocker![]()
![]()
Offtopic: Livesets MOH pole position zijn best dik
Sowieso heldenquote:
DefQon? Wablief?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als in Jones die al 2 jaar achtereen op defqon plaatjes doet draaien ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Props for the highest rocker,jwtz![]()
![]()
Offtopic: Livesets MOH pole position zijn best dik
Vette setquote:Tieum vs Unexist
Tegenwoordig is het vaak behoorlijk rustig ja, komt omdat InCasa erg aan het kloten is met de audio.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha de InCase in Leiden. Bartman, Huig & ik willen op vrijdag ook nog wel een keer naar zo een feestje. Maar is het altijd zo rustig tijdens HS daar in Leiden dan??
Ik, Da_Rippert, Sethjequote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef voidmage het volgende:
iemand zaterdag naar euphoria??
okay dat wordt dan mijn eerste kans om jullie te ontmoeten :pquote:
Ik zal naar Scantraxx wel weer me driekwart broek aantrekkenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Luckass volgens mij ook
beschrijving --> zonneklep jwtz
ik doe zowiezo mijn spongebob onderbroek aan dus als jullie iemand in een spongebob onderbroek zien lopen met een feestbril op... aarzel dan niet om hem te helpenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zal naar Scantraxx wel weer me driekwart broek aantrekken
Jij trekt geen broek aan?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:58 schreef voidmage het volgende:
[..]
ik doe zowiezo mijn spongebob onderbroek aan dus als jullie iemand in een spongebob onderbroek zien lopen met een feestbril op... aarzel dan niet om hem te helpen
quote:
hahaha dat is ook 1 van mijn kenmerken, pretbek en omvang ook wel in de lengte hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef mstx het volgende:
Sethje is ook de enige met constant 2+ biertjes in z'n handen.
3 toch? 2 in de handen en 1 tussen de tieten!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef mstx het volgende:
makes 5 ouwequote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef J0nes het volgende:
[..]
3 toch? 2 in elke hand en 1 tussen de tieten!![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef HarryVanDeTap het volgende:
@ nattermann: Ja groot deel wel geloof ik, maar niet het type draag me van het veld af ik space te hard, meer het type maak ruimte voor ons vooraan want we knalle te lekker hard
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef HarryVanDeTap het volgende:
mooi kut is dat voidhead,
ik stond dr 1 uit mn zakkie te vissen en toen ik mn door midden brak met mn tanden keek ik inneens recht een security in zn ogen op 10 m afstand!
gelukkig na 3 sec streng kijken schootie keihard in de lach en liep ie verder.
en mooi dat q-base heerlijk was, ik wild goooooddddverdomme die tatanka set! TATATATATATATANKA
@ nattermann: Ja groot deel wel geloof ik, maar niet het type draag me van het veld af ik space te hard, meer het type maak ruimte voor ons vooraan want we knalle te hard
Verrek, had ik nog niet gezien. Zie mij los gaan gek.....quote:Op woensdag 17 september 2008 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:Boy op de B2S-Loudness-Aftermovie (heavy flash)
of de youtube versie
weining drugs gebruikers hier tot nu toequote:Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
alleen adrenaline en bier hier.. nooit drugs gedaan niet nodig.. ondanks dat ik zaterdags altijd om 6.00 eruit moet om van 7 tot 18 te werken...
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
alleen adrenaline en bier hier.. nooit drugs gedaan niet nodig.. ondanks dat ik zaterdags altijd om 6.00 eruit moet om van 7 tot 18 te werken...
meisje @ 1:40 is een vriendin van me & ze wordt jarig @ scantraxxquote:Op woensdag 17 september 2008 23:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verrek, had ik nog niet gezien. Zie mij los gaan gek.....![]()
precies! de muziek is onder invloed va xtc zo mooi, zo intens!!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Op inqontrol keer wat genomen. Beviel goed en heb op defqon en q-base ook weer (met mate) gedaan. Ben wel van plan het dan ook gewoon bij 2/3 keer per jaar te laten. Verder doe ik het trouwens niet voor het volhouden, want dat kan ik zonder ook wel. Alles is gewoon net een paar slagen mooier.
Volgens mij ben je helemaal niet verplicht om dat dan te doen? Valt toch onder uitlokking ofzo? Maarja in ieder geval wel geluk gehad dat het achteraf allemaal geen problemen heeft gegevenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef voidmage het volgende:
zegt die chinees: " kan je eff je zakken leegmaken" ikke die dit totaal niet verwacht had zeg verbaasd tegen hem : " he wat zeg je!!!??"
mee eens , waarom drugs gebruiken , ik vermaak me prima met bier .quote:Op donderdag 18 september 2008 00:02 schreef LeonH het volgende:
nope...
nooit gebruikt en ook helemaal geen behoefte aan... geef mij wat biertjes en ik kan de avond van m'n leven hebben
Nou voor mij is het of nuchter of een halve ofzo. Hoef echt niet van het padje te zijn, maar energie is altijd wel prettig.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mee eens , waarom drugs gebruiken , ik vermaak me prima met bier .
en zelfs zonder alcohol kan ik prima uit mijn dak gaan
Dit vind ik dus van die onrealistische opmerkingen... als je zo wappie bent dat je niet eens doorhebt dat je bijna door de security bent afgevoerd, kun je mij echt niet wijsmaken dat het niet zichtbaar is.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef voidmage het volgende:
10 minuten later (bij en mijn maat was het niet goed doorgedrongen wat er net was gebeurd, want we waren al redelijk wappie, maar absoluut niet zichtbaar)
Niet mijn zaken.. maar ik vraag me dan toch af hoe dat dan gebeurd is.. Moet ik dan denken aan een overdosis, stikken in braaksel.. hartstilstand tijdens gebruik? Je hoeft geen antwoord te geven natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:13 schreef JortK het volgende:
Twee mensen om me heen aan die shit verloren, dus ik doe het niet (meer).
Een een overdosis, en een een hartaanval, waarbij ik nog de tong van die persoon uit zn mond heb moeten houden omdat die die probeerde in te slikken.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet mijn zaken.. maar ik vraag me dan toch af hoe dat dan gebeurd is.. Moet ik dan denken aan een overdosis, stikken in braaksel.. hartstilstand tijdens gebruik? Je hoeft geen antwoord te geven natuurlijk.
Denk dat veel mensen toch weinig rekening houden met vooral de laatste 2 risico's.
Dit snap ik niet helemaal...quote:Op donderdag 18 september 2008 09:23 schreef JortK het volgende:
Al helemaal niet als je stoer met een biertje in de ronde loopt, dan vraag je om problemen.
Icm met alcohol was dat.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Da_Ripper het volgende:
Is wel brute shit Jort, weet nog dat je toen plotsklaps niet meer naar de XX kwam daardoor.
Weet je toevallig of die OD's door 1 drug kwam of een combinatie van .... & .... (+ alcohol waarschijnlijk) ?
Ik heb van hulpverleners gehoord dat wanneer het fout gaat men veel minder kan doen als er ook drank in het spel is, omdat heel veel van die medicijnen die ze hebben als het goed fout gaat niet met alcohol gebruikt mogen worden.quote:Dit snap ik niet helemaal...
Alleen maar X + alcohol?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef JortK het volgende:
Icm met alcohol was dat.
Makes sense.quote:Ik heb van hulpverleners gehoord dat wanneer het fout gaat men veel minder kan doen als er ook drank in het spel is, omdat heel veel van die medicijnen die ze hebben als het goed fout gaat niet met alcohol gebruikt mogen worden.
Weer wat geleerd...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Icm met alcohol was dat.
[..]
Ik heb van hulpverleners gehoord dat wanneer het fout gaat men veel minder kan doen als er ook drank in het spel is, omdat heel veel van die medicijnen die ze hebben als het goed fout gaat niet met alcohol gebruikt mogen worden.
Niet X, ander supplement zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Alleen maar X + alcohol?
Als je niet te veel wil vertellen moet je het niet doen. Kwil niet graven in je prive-leven/ervaringen, ben gewoon heel benieuwd.
Ik wist het eerst ook niet hoorquote:Makes sense.
Beetje hypocriet, je hebt ook nog iets dat gezond verstand heet.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:18 schreef 16meter het volgende:
Klote dat zulke dingen gebeuren.. denk dat de voorlichting ook wel wat beter kan/moet in Nederland. Zo'n zero tolerance beleid is wel stoer maar daar voorkom je geen ongelukken mee.
Mwoh, op zich hebben we het hier niet zo heel verkeerd.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:18 schreef 16meter het volgende:
Klote dat zulke dingen gebeuren.. denk dat de voorlichting ook wel wat beter kan/moet in Nederland. Zo'n zero tolerance beleid is wel stoer maar daar voorkom je geen ongelukken mee.
* kaarsje aansteekt,quote:Nu gaat ik maar 's naar m'n solliciteritatiegesprek.
x2. Risico van het vak he voidquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef Sethje het volgende:
Ik sluit me aan bij onze moderator
Seth, jij bent de man met de connectiesquote:Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef Sethje het volgende:
Wat is Like Thiz toch een fantastische plaat
Yaaaaaaaaa readddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy???
tatatatatatatatataaaaa :cheer:
Eerst House Muzik godverdommequote:Op donderdag 18 september 2008 16:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Seth, jij bent de man met de connectieskunnen we binnekort wat vinylreleases verwachten van Josh&Wesz?? Zoals bijv. Like thiz
A1. Houze Musikquote:Op donderdag 18 september 2008 16:25 schreef Sethje het volgende:
Er komt misschien wel een heel verassende vinyl aan
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
[..]
A1. Houze Musik
A2. Fucking Posers
B1. Alexes
B2. Like Thiz
![]()
![]()
De tijdtafel is niet zo euforischquote:Op donderdag 18 september 2008 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
WAAR DE NEUQ BLIJFT DIE EUFORISCHE TIJDTAFEL!!!!
Tzal wel niet zo heul veul uitmaken, niet dat je betijds moet aanlopen ... maar voorpret is ook pret![]()
Ben trouwens nog nooit in de 013 geweest, iemand meer info over bijv geluid, grootte?.
dat wel, maar wordt house en dat soort ongein, hoorde ik van Stanley...quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Silaz het volgende:
niet.
blijft er nog wel zo'n zaal daar dan of.. ?
as usual dacht ik zoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef Sethje het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn omvang en mijn pretbek
dat heeft hij altijd prima voor elkaarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef mstx het volgende:
kan die naam niet meer horen zonder de: "heb jij je camera aan of niet?"quote:Op donderdag 18 september 2008 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
... hoorde ik van Stanley...
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:38 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kan die naam niet meer horen zonder de: "heb jij je camera aan of niet?"
huejjeu die koamra oan ofniet???!1/quote:Op donderdag 18 september 2008 18:38 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kan die naam niet meer horen zonder de: "heb jij je camera aan of niet?"
hihiquote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
huejjeu die koamra oan ofniet???!1/
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef mstx het volgende:
quote:
lkkr nummertje ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
vette shiitquote:A-lusion presentz Sylenth & Glitch (SCANTRAXX038)
A1. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Remix)
B1. A-Lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
Release datum: 13 oktober 2008
wanneer komt die zieke plaat uit?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:15 schreef Sethje het volgende:
gentalica - thunderstyle dacht ik
\quote:Op donderdag 18 september 2008 20:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
wanneer komt die zieke plaat uit?
je kaarsje heeft geholpen trouwens Rippert, ging goed![]()
Was 1e gesprek, maar vooruitzichten voor 2e gesprek zijn goed.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:23 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
\
Aangenomen? Waar had je trouwens gesoliciteerd in U?
Hehe, me2. Perfect it was het eerste HS nummer waar ik verliefd op wasquote:Op donderdag 18 september 2008 19:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
vette shiitDie frontliner remix is zo geniaal
Altijd al fan van perfect it geweest en kan me nog goed herinneren dat ie voor het eerst op IQ werd gedraaid en ik ff niet meer wist waar ik het moest zoeken
Next round is on youquote:Op donderdag 18 september 2008 20:04 schreef 16meter het volgende:
je kaarsje heeft geholpen trouwens Rippert, ging goed![]()
Is nog geen ouwequote:Op donderdag 18 september 2008 01:06 schreef NLS04 het volgende:
Volgens mij ben je helemaal niet verplicht om dat dan te doen? Valt toch onder uitlokking ofzo?
quote:
mooi, is er al een betere kwaliteit dan dat filmpje ergens? iets uit een liveset geplukt ofzoquote:
sorry hoor maar dit vat ik toch echt als een opmerking op tegen drugsgebruikers..quote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dit vind ik dus van die onrealistische opmerkingen... als je zo wappie bent dat je niet eens doorhebt dat je bijna door de security bent afgevoerd, kun je mij echt niet wijsmaken dat het niet zichtbaar is.
Dat is als stellen dat je niet met dubbele tong praat en dat je zeker bent dat je nog nuchter bent... Maar ondertussen sta je te rollen met je ogen en te draaien op je pootjes. Geloof er geen ene zak van.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:04 schreef Da_Ripper het volgende:
nog even terugkomend... voor het slapen gaan![]()
[..]
Is nog geen ouwehè?
Volgens mij heb je gelijk wanneer je dit op straat/openbaar wordt gevraagd.
Zodra je op 'prive-terrein' bent ---> all bets are off, eigen regeltjes enzo stond/staat ook op de achterkant van je kaartje "je gaat akkoord met bla-bla-bla" dag ik.
Hier ging het mis... Ik doe geen drugs anders dan bier (en vele met mij als ik t hier zo lees) omdat ik daar geen behoefte aan heb. Niet omdat ik t veiliger vind, of omdat ik andere drugs eng vind of wat dan ook. Gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb. Jij voelt je nu aangesproken dat er meerdere zeggen ik doe geen andere drugs alleen bier. Beetje kort door de bocht van jouw kant. Ik zeg zelfs nog "al leg je n lijntje op mn schouder t maakt mij niet uit, ik doe t niet" T boeit mij niks wat anderen doen, ik doe t niet OMDAT IK ER GEEN BEHOEFTE AAN HEB. ik weet ook wel dat alcohol minstens zo gevaarlijk is. Ik vind t alleen prettig om n paar biertjes te drinken op een feestje, maar verder hou ik t daar bij..quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:08 schreef voidmage het volgende:
[..]
sorry hoor maar dit vat ik toch echt als een opmerking op tegen drugsgebruikers..
<Veel te lang Blaatverhaal>
waarom geownd?? dirty dutch feesten ownt elk hardstyle feest qua vrouwelijk schoon, qua muziek.... is hetquote:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het verplaatst is van de HMH naar de RAI, dat is wel gepwned jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:47 schreef voidmage het volgende:
[..]
waarom geownd?? dirty dutch feesten ownt elk hardstyle feest qua vrouwelijk schoon, qua muziek.... is hetdirty dutch
![]()
haha hoe kan een feest in de hmh uitverkocht raken met in de lineup alleen chuckie en geplanned op 20 decemberquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het verplaatst is van de HMH naar de RAI, dat is wel gepwned ja
Beetje steun van tmf en al die andere breezahmeut...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:38 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
haha hoe kan een feest in de hmh uitverkocht raken met in de lineup alleen chuckie en geplanned op 20 december
Nee ze hadden de vocal moeten versnellen net als in de devided remix van het nummer. Dat klinkt veel beter dan een snelle bass en een vocal die 3 maten langzamer is. Ik vind het net niet zeg maar. Tis gewoon een remix met een andere bass.....quote:Op donderdag 18 september 2008 19:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
vette shiitDie frontliner remix is zo geniaal
Altijd al fan van perfect it geweest en kan me nog goed herinneren dat ie voor het eerst op IQ werd gedraaid en ik ff niet meer wist waar ik het moest zoeken
Het zal vast wel zichtbaar geweest zijn maar dan eerder als schoteltjes-ogen dan 'n kamelenbek.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef MrDice het volgende: Dit vind ik dus van die onrealistische opmerkingen... als je zo wappie bent dat je niet eens doorhebt dat je bijna door de security bent afgevoerd, kun je mij echt niet wijsmaken dat het niet zichtbaar is.
quote:alcohol is net zo chemisch als welke andere stof dan ook!!
het levert ook veel nieuwe levensquote:alcohol veroorzaakt meer doden dan welke andere drugs dan ook!
In aantallen misschien, procentueel niet.quote:alcohol veroorzaakt meer verslaafden dan welke drugs dan ook
We krijgen best veel voor maar 2 centquote:just my 2 ct![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef MrDice het volgende:
Ik sluit mij aan bij Koepert. Het was niet mijn bedoeling om Voidmage of z'n vriend af te kraken. Je gaf zelf aan dat jullie behoorlijk wappie waren... dan is het niet gek dat ik denk dat jullie niet geheel helder waren. En dus vind ik het dan niet gek dat security dit doorheeft.
Verder doe vooral wat je niet laten kan. Ik voel me geen heilige omdat ik bier drink en geen drugs doe. Het is simpelweg niet mijn ding... Respect to the party people
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Phoe hè, Void; 'makker, staak uw wild geraas'. Wel leuk hoor dit soort posts, geeft weer voer ...![]()
Persoonlijk zag ik die opmerkingen van Mr.Dobbelsteen niet tegen drugsgebruikers. Ik kan me wel voorstellen dat jij 'm als een aanval ziet aangezien het jou & je maat gebeurde.
[..]
Het zal vast wel zichtbaar geweest zijn maar dan eerder als schoteltjes-ogen dan 'n kamelenbek.
Had ook zoiets op Loudness, stond lekker los te gaan op Zany komt er vanuit het niets een gozer best wild recht op me afgelopen en die geeft me toch een douw, zo met twee handen.
Dus ik kijk 'm aanen vraag (schreeuw) in zijn oor: "WTF doe je nou man?", had tie niet verstaan dus ik sla mijn arm om zijn nek en vraag (schreeuw) nogmaals "waarom moet je mij hebben?" Ik zag aan hem dat zijn mentale focus/attentie inmiddels weer was verplaatst dus heb mijn schouders opgetrokken en ben weer vrolijk verder gaan stampen.
Dit hele voorval was ik ook weer binnen 10 vergeten (bij hem nog sneller dus)
[annie]
Tomorrow, Tomorrow, I love ya, Tomorrow
Euforia's only a day a waaaaaaay
[/annie]
En mijn sterretje zou ook wat wijder voelen als ik naar Dirty Dutch wilde gaan ...
Ondanks dat die vent al jaren niks meer is, kon ik het setje op q-base ook nog wel waarderen. Al kan dat overigens ook andere redenen hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:24 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaaaaa ik ga vanavond
welliswaar zal darkraver wat meer oldskool / early / hardcore worden maarja dat vind ik ook kicke + het is in den haag + we gaan met ong 10 man + ik heb al een lading drank gehaald ik ga het einde niet zien denk ikHarryOnderDeTap
Voor deze gelegenheid maar een dikke fles bacardi gehaald, om in de darkraverstyle te blijven
Hahah... zie het al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ondanks dat die vent al jaren niks meer is, kon ik het setje op q-base ook nog wel waarderen. Al kan dat overigens ook andere redenen hebben.
Kan me overigens herrinneren dat die gast wel eens uit NY is gegooit, zat ie tijdens dat nr van ik heb een hekel aan politie door het nummer heen te schreeuwen: Kanker politie, kanker politie! Toen sommigen uit de zaal dit overnamen. Is darkraver incl fles bacardi achter de tafel weg gemietert. We wisten niet wat we zagen!
Die gast kan als hij niet lam is mixen als de beste. Nuchter is hij echter niet vaakquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ondanks dat die vent al jaren niks meer is, kon ik het setje op q-base ook nog wel waarderen. Al kan dat overigens ook andere redenen hebben.
Kan me overigens herrinneren dat die gast wel eens uit NY is gegooit, zat ie tijdens dat nr van ik heb een hekel aan politie door het nummer heen te schreeuwen: Kanker politie, kanker politie! Toen sommigen uit de zaal dit overnamen. Is darkraver incl fles bacardi achter de tafel weg gemietert. We wisten niet wat we zagen!
Had dat nummer ook al ff opgezocht op jijbuis, maar het niveau van die commentsquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hahah... zie het al helemaal voor me.![]()
Dat nummer![]()
haha mooiquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die gast kan als hij niet lam is mixen als de beste. Nuchter is hij echter niet vaak.
Jij bent van de politie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
En die hekel aan politie is wederzijds,
nee, darkraver haat politie, en ik haat de politie ook, wederzijds klopt dan niet?quote:
Hahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
nee, darkraver haat politie, en ik haat de politie ook, wederzijds klopt dan niet?
(anders is het ook wel zo dat de politie ons/mij haat hoor, dus dan klopt t nogsteeds)
autoriteit + harryvandetap =![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Harry heeft ook een hekel aan ons, Harry = politie.
volgens mij als je naar het laplandse polkafestival gaat hoor je nog een remix van die verschrikkelijk k*t plaat... en ook helaas alweer in de hardstyle schijnbaar... heb 'm nog niet gehoordquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:44 schreef 16meter het volgende:
Zeer verdienstelijk setje van Da Tweekaz op Hard.fm
volgende DJ draait een bootleg van "I kissed a girl.."![]()
dat is toch logisch mang!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Beetje steun van tmf en al die andere breezahmeut...
1 breezah over de dam = alle breezahs over de dam JWTZZ!
door het woord 'Lucky' moest ik denken aan LuckyTV waar ik gister alle filmpjes van heb zitten kijken ... even een paar dijen-kletser;quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
.... Lucky ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |