1 van de nieuwe hebben ze vrijdag op Ultimatum gedraaid: 2 Sidez - Godquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind magic spell best lekker maar die andere 2 of 3 nieuwe van hen schijnen nog beter te zijn
maja Scantraxx dus altijd even afwachtenquote:Release date 2008/10/27
Genre Hardstyle
1 1 Music In You Scope Dj R..
2 1 Perfect It Frontliner..
atm is http://www.di.fm/hardstyle/ toch echt beter bezigquote:
Fuck it heeft toch gewoon een HS kickquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:05 schreef Sethje het volgende:
die fuck it met hardcore kick is echt zwaar kut...slaat nergens op
Ik denk dat ie die mash up bedoeld tussen fuck it en freakinquote:Op woensdag 17 september 2008 08:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Fuck it heeft toch gewoon een HS kick?
Ik vind dat die Project 1 releases van het album wel erg snel achter elkaar komen......quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:12 schreef LeonH het volgende:
op astral music staan de MIY en Perfect Remix dus zal denkelijk niet meer al te lang duren voordat ze uitkomen!
[..]
maja Scantraxx dus altijd even afwachten
Game onquote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef 16meter het volgende:
I.t.t. Showtek...maar dat bewaren we wel voor de woensdag.
quote:
Mstxquote:Op woensdag 17 september 2008 10:24 schreef mstx het volgende:
Yes het is weer woensdag, ik heb er zin in!![]()
![]()
Showtek
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:
Oude klacht. Maar wel zeer terecht.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:51 schreef CrustyClown het volgende:
Trouwens, ik vind dat er maar bar weining HS in utrecht word gedraaid zeg*ja alweer dezelfde klacht ja, maar het is zo HS-stil hier*
KUT, net zwaar gepwned door HARD.fm & Showtek tegelijk...quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
KUT, net zwaar gepwned door HARD.fm & Showtek tegelijk...
Zat lekker wat te surfen moest ik toch ineens gaan schijten hey, veel tijd had ik niet want hij gaf al kopjes...
Dus ik ga zitten, geef hem 2 cm ademruimte en wat knalt er ineens door mn speakertjes - juist, Shout Out -.
Noodgedwongen dat hele ding moeten afluisterenwant alles verkrampte en Mister Hankie werkte ook niet meer mee...
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Ripper het volgende:
<knip: schijtverhaal>
shout out was gewoon een bericht aan hankie..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Poeper het volgende:
[..]
Zat lekker wat te surfen moest ik toch ineens gaan schijten hey, veel tijd had ik niet want hij gaf al kopjes...
Dus ik ga zitten, geef hem 2 cm ademruimte en wat knalt er ineens door mn speakertjes - juist, Shout Out -.
Noodgedwongen dat hele ding moeten afluisterenwant alles verkrampte en Mister Hankie werkte ook niet meer mee...
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef de_huig het volgende:
shout out was gewoon een bericht aan hankie..
...keep your head up, don't let him put you down...?
Balen alleen dat je er op het mannentoilet niet kan schijten! Tenminste dat was toen ik er de laatste keer moest draaien. Was zelfs geen schijtbak voor mannelijk personeel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow joh, ben ik ook een keer geweest. Op zich wel een aardige tent.
J0nes, als die van de OP?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef J0nes het volgende:
Tenminste dat was toen ik er de laatste keer moest draaien.
OP?quote:
Ik vroeg het me ook al af, maar durfde het eigenlijk niet te vragen...quote:
Wouterquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Tja werd maar eens tijd om hier ook in de discussies te mengen, hopelijk hier wat serieuzere praat als op Partyflock... Kleine kans, maar erger als op PF zal het niet snel zijn...![]()
Anyway, thnx voor de uitleg... En ja, Jones als die van de OP ^^
Poep wordt hier ook (af & toe) gepraat, maarre FOK! FTWquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Kleine kans, maar erger als op PF zal het niet snel zijn...![]()
quote:Anyway, thnx voor de uitleg... En ja, Jones als die van de OP ^^
Op een enkel dieptepuntje na (nobody's perfect) is het niveau hier wat hogerquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Tja werd maar eens tijd om hier ook in de discussies te mengen, hopelijk hier wat serieuzere praat als op Partyflock... Kleine kans, maar erger als op PF zal het niet snel zijn...![]()
Ach als er ergens over hardstyle gezeverd wordt kan ik me er goed in mengen hoor!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af, maar durfde het eigenlijk niet te vragen...![]()
Jones, ben jij dé Jones? Je weet wel... DE JONES?!?!?!?!?![]()
Zou wel een stunt zijn, als de dj's welke wij wekelijks bezoeken mee gingen posten in de hardstyle topics![]()
[edit]: *somebody catch me, I think I'm gonna faint...* We have a celebrity in our midst!
Hahaha herder...quote:
De inbox "j0nes" is niet beschikbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 15:08 schreef MrDice het volgende:
Hey Ripper, pols jij Jones eens even via pm of hij ook gebruik wenst te maken van onze mailinglist... hij heeft vast nog wel wat leuk spul op z'n pc staan![]()
Ik heb in jaren geen Showtek-plaat gedraaid met uitzondering van de Shout Out Ezelz Remix...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:08 schreef MrDice het volgende:
De muziekmakende betwetertjes zitten in een ander topic. Alhoewel er hier wel af en toe zelfgemaakte setjes langskomen...
Maar om eventjes een bruggetje te slaan tussen woensdag-gehaktdag en onze nieuwe Hardstyler.... Jones, wat vind jij van de commerciële insteek waarmee Showtek plaatjes produceert? En vind jij het terecht dat er zoveel kritiek is op Showtek?
Hey Ripper, pols jij Jones eens even via pm of hij ook gebruik wenst te maken van onze mailinglist... hij heeft vast nog wel wat leuk spul op z'n pc staan![]()
+1quote:
DBSTF @ Q-Base 2007quote:Op woensdag 17 september 2008 15:11 schreef J0nes het volgende:
[..]
Ik gooi Volumez na 't weekend online, zowel de oude als de nieuwe versie...
Daar heb jij toch geen last vanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:12 schreef Da_Ripper het volgende:
De inbox "j0nes" is niet beschikbaar
Nope, dat kan ik je nu alvast vertellen...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef LeonH het volgende:
enne die NC remix van Lunatick komt toevallig ook nooit via een webrelease?![]()
Ja hoor je eigenljik niks meer van. Enige wat nu nog dicht tegen de jump aan zit vind ik Dutch Master - Flashbackquote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef LeonH het volgende:
dat is ook ons grootste probleem trouwens met Showtek (althans bij mij).... dat ze gewoon veel te commercieel willen gaan. Terwijl een groot gedeelte ziet hoe het met de jump is gegaan en hoe het daar nu mee is....
à la Bebetoquote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Da_ripper edit:
Bouncing bouncing
Side to Side
Beetje...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:04 schreef RiKe het volgende:
Heb ik nog wat speciaals gemist?
@ Jones:
Herken je deze nog?
http://partyflock.nl/party/87194:Hard_Summer.html
Ga je schamen bitch!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wie de neuk is J0nes nou weer?
Ik was daar trouwens ookquote:Op woensdag 17 september 2008 17:04 schreef RiKe het volgende:
Heb ik nog wat speciaals gemist?
@ Jones:
Herken je deze nog?
http://partyflock.nl/party/87194:Hard_Summer.html
Haha tjappie..quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het geluid staat er vaak wel hard ja, alleen de subs zijn nog steeds niet gevonden helaas.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef J0nes het volgende:
[..]
Beetje...![]()
Niet zo druk, wel aso hard geluid en lekkere kippetjes achter de bar!
Tatanka met Floor Massacre blijft ook altijd smullenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
DR - Last City On Earth blijft smullen
Haha de InCase in Leiden. Bartman, Huig & ik willen op vrijdag ook nog wel een keer naar zo een feestje. Maar is het altijd zo rustig tijdens HS daar in Leiden dan??quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik was daar trouwens ook
Dus ik was een van de weinige die er was
heldenshit op E-Fect 2 edities geledenquote:
whahahahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Nu ook maar hopen dat ze het feest op 4 oktober en/of op tijd laten doorgaan ...
Wouterrrrrrquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Moet ik nu mijn onderschrift erbij betrekkenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Op een enkel dieptepuntje na (nobody's perfect) is het niveau hier wat hoger
En de datum was vorig jaar beter; niet tegelijk met een ander dik feest.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouterrrrrrnog ff over je Birthday Party: ik vond het vorig jaar toch beter qua locatie, omdat je toen een club voor jezelf had. dus iedereen die er was, kwam voor jou; zaterdag was het zeg maar in een 'gewone' discotheek, dus veel ander volk. niet negatief bedoeld uiteraard, maar je merkt het wel aan de sfeer en aan het aantal mensen dat losgaat
maar heb me wel goed vermaakt, dat moet gezegd
![]()
Barvrouwen proberen te playenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef CrustyClown het volgende:
Trouwens, wat betreft die kippetjes achter de bar.Kan me nog een verjaardag van Bartman daar herinneren samen met Huig, wij proberen gesprek of iets dergelijks aan te knopen met die chick achter de bar. NIETS.
inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
En de datum was vorig jaar beter; niet tegelijk met een ander dik feest.
Reden dat ik dat deed is omdat ik op 5km afstand van Loosbroek (in Veghel) ben opgegroeid, en dus naast het vaste party-volk ook heel veel bekenden van vroeger kon bereiken...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouterrrrrrnog ff over je Birthday Party: ik vond het vorig jaar toch beter qua locatie, omdat je toen een club voor jezelf had. dus iedereen die er was, kwam voor jou; zaterdag was het zeg maar in een 'gewone' discotheek, dus veel ander volk. niet negatief bedoeld uiteraard, maar je merkt het wel aan de sfeer en aan het aantal mensen dat losgaat
maar heb me wel goed vermaakt, dat moet gezegd
![]()
Als in Jones die al 2 jaar achtereen op defqon plaatjes doet draaien ?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
die reden had ik inderdaad gelezen en kan hem ook volkomen begrijpenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:57 schreef J0nes het volgende:
[..]
Reden dat ik dat deed is omdat ik op 5km afstand van Loosbroek (in Veghel) ben opgegroeid, en dus naast het vaste party-volk ook heel veel bekenden van vroeger kon bereiken...
En eerlijk is eerlijk, dit jaar waren er in verhouding meer bekenden voor mij als vorig jaar @ Zinc...
Kortom, '26' is volgend jaar weer @ Lunenburg, maar dan ook nog de 3e zaal erbij
wordt geen hs/hc meer!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef Silaz het volgende:
alhoewel, 24 okt dacht ik is opening van de gerenoveerde hs/hc zaal in NY. present
Props for the highest rocker,jwtzquote:Bartman draait zich om, begint het meest kansloze gesprek OOIT! en voila gratis drank
offtopic. i fully agree.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Props for the highest rocker![]()
![]()
Offtopic: Livesets MOH pole position zijn best dik
Sowieso heldenquote:
DefQon? Wablief?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als in Jones die al 2 jaar achtereen op defqon plaatjes doet draaien ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Props for the highest rocker,jwtz![]()
![]()
Offtopic: Livesets MOH pole position zijn best dik
Vette setquote:Tieum vs Unexist
Tegenwoordig is het vaak behoorlijk rustig ja, komt omdat InCasa erg aan het kloten is met de audio.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha de InCase in Leiden. Bartman, Huig & ik willen op vrijdag ook nog wel een keer naar zo een feestje. Maar is het altijd zo rustig tijdens HS daar in Leiden dan??
Ik, Da_Rippert, Sethjequote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef voidmage het volgende:
iemand zaterdag naar euphoria??
okay dat wordt dan mijn eerste kans om jullie te ontmoeten :pquote:
Ik zal naar Scantraxx wel weer me driekwart broek aantrekkenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Luckass volgens mij ook
beschrijving --> zonneklep jwtz
ik doe zowiezo mijn spongebob onderbroek aan dus als jullie iemand in een spongebob onderbroek zien lopen met een feestbril op... aarzel dan niet om hem te helpenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zal naar Scantraxx wel weer me driekwart broek aantrekken
Jij trekt geen broek aan?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:58 schreef voidmage het volgende:
[..]
ik doe zowiezo mijn spongebob onderbroek aan dus als jullie iemand in een spongebob onderbroek zien lopen met een feestbril op... aarzel dan niet om hem te helpen
quote:
hahaha dat is ook 1 van mijn kenmerken, pretbek en omvang ook wel in de lengte hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef mstx het volgende:
Sethje is ook de enige met constant 2+ biertjes in z'n handen.
3 toch? 2 in de handen en 1 tussen de tieten!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef mstx het volgende:
Sethje is ook de enige met constant 2+ biertjes in z'n handen.
makes 5 ouwequote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef J0nes het volgende:
[..]
3 toch? 2 in elke hand en 1 tussen de tieten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |