Dit snap ik niet helemaal...quote:Op donderdag 18 september 2008 09:23 schreef JortK het volgende:
Al helemaal niet als je stoer met een biertje in de ronde loopt, dan vraag je om problemen.
Icm met alcohol was dat.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Da_Ripper het volgende:
Is wel brute shit Jort, weet nog dat je toen plotsklaps niet meer naar de XX kwam daardoor.
Weet je toevallig of die OD's door 1 drug kwam of een combinatie van .... & .... (+ alcohol waarschijnlijk) ?
Ik heb van hulpverleners gehoord dat wanneer het fout gaat men veel minder kan doen als er ook drank in het spel is, omdat heel veel van die medicijnen die ze hebben als het goed fout gaat niet met alcohol gebruikt mogen worden.quote:Dit snap ik niet helemaal...
Alleen maar X + alcohol?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef JortK het volgende:
Icm met alcohol was dat.
Makes sense.quote:Ik heb van hulpverleners gehoord dat wanneer het fout gaat men veel minder kan doen als er ook drank in het spel is, omdat heel veel van die medicijnen die ze hebben als het goed fout gaat niet met alcohol gebruikt mogen worden.
Weer wat geleerd...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Icm met alcohol was dat.
[..]
Ik heb van hulpverleners gehoord dat wanneer het fout gaat men veel minder kan doen als er ook drank in het spel is, omdat heel veel van die medicijnen die ze hebben als het goed fout gaat niet met alcohol gebruikt mogen worden.
Niet X, ander supplement zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Alleen maar X + alcohol?
Als je niet te veel wil vertellen moet je het niet doen. Kwil niet graven in je prive-leven/ervaringen, ben gewoon heel benieuwd.
Ik wist het eerst ook niet hoorquote:Makes sense.
Beetje hypocriet, je hebt ook nog iets dat gezond verstand heet.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:18 schreef 16meter het volgende:
Klote dat zulke dingen gebeuren.. denk dat de voorlichting ook wel wat beter kan/moet in Nederland. Zo'n zero tolerance beleid is wel stoer maar daar voorkom je geen ongelukken mee.
Mwoh, op zich hebben we het hier niet zo heel verkeerd.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:18 schreef 16meter het volgende:
Klote dat zulke dingen gebeuren.. denk dat de voorlichting ook wel wat beter kan/moet in Nederland. Zo'n zero tolerance beleid is wel stoer maar daar voorkom je geen ongelukken mee.
* kaarsje aansteekt,quote:Nu gaat ik maar 's naar m'n solliciteritatiegesprek.
x2. Risico van het vak he voidquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef Sethje het volgende:
Ik sluit me aan bij onze moderator
Seth, jij bent de man met de connectiesquote:Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef Sethje het volgende:
Wat is Like Thiz toch een fantastische plaat
Yaaaaaaaaa readddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy???
tatatatatatatatataaaaa :cheer:
Eerst House Muzik godverdommequote:Op donderdag 18 september 2008 16:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Seth, jij bent de man met de connectieskunnen we binnekort wat vinylreleases verwachten van Josh&Wesz?? Zoals bijv. Like thiz
A1. Houze Musikquote:Op donderdag 18 september 2008 16:25 schreef Sethje het volgende:
Er komt misschien wel een heel verassende vinyl aan
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
[..]
A1. Houze Musik
A2. Fucking Posers
B1. Alexes
B2. Like Thiz
![]()
![]()
De tijdtafel is niet zo euforischquote:Op donderdag 18 september 2008 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
WAAR DE NEUQ BLIJFT DIE EUFORISCHE TIJDTAFEL!!!!
Tzal wel niet zo heul veul uitmaken, niet dat je betijds moet aanlopen ... maar voorpret is ook pret![]()
Ben trouwens nog nooit in de 013 geweest, iemand meer info over bijv geluid, grootte?.
dat wel, maar wordt house en dat soort ongein, hoorde ik van Stanley...quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Silaz het volgende:
niet.
blijft er nog wel zo'n zaal daar dan of.. ?
as usual dacht ik zoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef Sethje het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn omvang en mijn pretbek
dat heeft hij altijd prima voor elkaarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef mstx het volgende:
Sethje is ook de enige met constant 2+ biertjes in z'n handen.
kan die naam niet meer horen zonder de: "heb jij je camera aan of niet?"quote:Op donderdag 18 september 2008 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
... hoorde ik van Stanley...
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:38 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kan die naam niet meer horen zonder de: "heb jij je camera aan of niet?"
huejjeu die koamra oan ofniet???!1/quote:Op donderdag 18 september 2008 18:38 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kan die naam niet meer horen zonder de: "heb jij je camera aan of niet?"
hihiquote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
huejjeu die koamra oan ofniet???!1/
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef mstx het volgende:
quote:
lkkr nummertje ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |