quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef MrDice het volgende:[..]
Dit vind ik dus van die onrealistische opmerkingen... als je zo wappie bent dat je niet eens doorhebt dat je bijna door de security bent afgevoerd, kun je mij echt niet wijsmaken dat het niet zichtbaar is.
Dat is als stellen dat je niet met dubbele tong praat en dat je zeker bent dat je nog nuchter bent... Maar ondertussen sta je te rollen met je ogen en te draaien op je pootjes. Geloof er geen ene zak van.
sorry hoor maar dit vat ik toch echt als een opmerking op tegen drugsgebruikers..
denk je soms dat ik bedoel "niet door heb dat ik ben weggevoerd" of dat ik nog helemaal perplex stond omdat het allemaal binnen 3 minuten was gebeurd van het gaan zitten tot en met weer aan het feesten zijn?
niet zo kortzichtig,
overigens is bij nagenoeg niemand " van de kaart" na 1 pil en dan bedoel ik met van de kaart dat de ehbo je wil gaan afvoeren omdat je staat te malen als een koe en je denkt dat je rambo bent etc. etc. etc
en nog iets anders al dat hypocriete gedoe hier over drugs ik doe het niet doe lekker bier enzo, alcohol is even erg laat staan erger.
eff paar drogredenen onderuithalen.
alcohol is net zo chemisch als welke andere stof dan ook!!
alcohol veroorzaakt meer doden dan welke andere drugs dan ook!
alcohol is net zo schadelijk al dan niet schadelijker dan welke drugs dan ook!
(goed wetenschappelijk onderzoek bestaat niet of is heel erg gekleurd en gesponsord)
alcohol veroorzaakt meer verslaafden dan welke drugs dan ook
alcohol is maatschappelijk meer geaccepteerd dan welke drugs dan ook, waar door het wederom een erger schade biedt aan de maatschappij dan welke drugs dan ook!
vandaar ook dat kinderen van 12 nu al lekker coma zuipen, is stoer!! JWTZ
vandaar ook al die reclames tegen om kinderen niet te laten drinken (tijd geleden op tv)
alcohol slijpt in je lichaam en nesteld zich daarin als je het vaker drinkt je moet meer drinken dan normaal om dronken te worden, meer alcohol op hetzelfde lichaam = hele erge schade (ook wel gewening genoemd)
alcohol = GIF ( ga maar naar ggd en vraag maar rond)
en zo kan ik wel pagina's doorgaan
waarom zeg ik dit niet om alcohol af te kraaken, nee zeker niet
ik zeg dit om dat onze kijk op de wereld van "drugs" zo gemanipuleerd is dat we niet weten waar de klepel hangt enzo.
veel mensen denken ik hou het lekker veilig bij alcohol geloof mij maar als jij dronken wordt ben je net zo fout bezig als iemand die een pil slikt en " wappie" wordt, want we weten niet hoe schadelijk alles is en wat er gebeurt allemaal (kijk om je heen hoeveel doden zijn er gevallen door normaal veilig drugs of alcohol gebruik? )
mensen hebben een natuurlijke behoefte om: "knock out te gaan" " buzz te hebben" "kick voelen" etc etc.
ons lichaam vraagt daar dagelijks om daar kan je niet omheen. sommige mensen doen het doormiddelvan sport (endorfines etc) alcohol (ook op endorfines) daarom hebben mensen ook een aanleg voor een verslaving en kunnen mensen die aan de heroine zaten makkelijk af kicken als ze een nieuwe verslaving hebben (bijvoorbeeld sporten).
met dit in ons achterhoofd, kunnen we beter op zoek gaan naar een drug die nog moet worden ontwikkeld en goed getest is en niet zo schadelijk is ipv repressief optreden tegen "drugs gebruik"
als we de energie die we in drugsrepressie steken nou is steken in onderzoek, lost het " drugs probleem" zichzelf op.
dit is geen ode aan drugs maar iets wat mensen Hoop ik op de feiten drukt hierboven staan geen leugens alleen feiten, zoja dan verwijder ik ze wel!
just my 2 ct
[ Bericht 54% gewijzigd door voidmage op 19-09-2008 00:35:16 ]