abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2008 @ 19:15:49 #251
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61737788
gentalica - thunderstyle dacht ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 18 september 2008 @ 19:18:39 #252
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_61737836
quote:
A-lusion presentz Sylenth & Glitch (SCANTRAXX038)

A1. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Remix)
B1. A-Lusion - Perfect It (Frontliner Remix)

Release datum: 13 oktober 2008
vette shiit Die frontliner remix is zo geniaal Altijd al fan van perfect it geweest en kan me nog goed herinneren dat ie voor het eerst op IQ werd gedraaid en ik ff niet meer wist waar ik het moest zoeken
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_61738976
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:15 schreef Sethje het volgende:
gentalica - thunderstyle dacht ik
wanneer komt die zieke plaat uit?

je kaarsje heeft geholpen trouwens Rippert, ging goed
pi_61739477
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:04 schreef 16meter het volgende:

[..]

wanneer komt die zieke plaat uit?

\

Aangenomen? Waar had je trouwens gesoliciteerd in U?
Partyagenda;
Outdated....
pi_61739903
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:23 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

\

Aangenomen? Waar had je trouwens gesoliciteerd in U?
Was 1e gesprek, maar vooruitzichten voor 2e gesprek zijn goed.

Waar dat zet ik niet op Fok! Bedrijf bevind zich in Kanaleneiland in ieder geval.
pi_61739937
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:18 schreef NLS04 het volgende:

[..]

vette shiit Die frontliner remix is zo geniaal Altijd al fan van perfect it geweest en kan me nog goed herinneren dat ie voor het eerst op IQ werd gedraaid en ik ff niet meer wist waar ik het moest zoeken
Hehe, me2. Perfect it was het eerste HS nummer waar ik verliefd op was
Zo niet.. dan toch!
  donderdag 18 september 2008 @ 20:40:16 #257
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61739974
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:04 schreef 16meter het volgende:
Next round is on you
Wat je vindt, ...
pi_61743252
Perfect it was ook 1 van de eerste nummers van HS dat ik hoorde. En ik was spontaan verliefd op hardstyle geworden
pi_61744007
Geen chemische drugs voor deze boy hier..
Bieries gaan er goed in..

Ik wil en kan er gelukkig van af blijven, wordt ook niet meer aan mij aangeboden omdat ze weten dat ik die shit niet doe.. Respect van hun kant naar mij en andersom, als ze het willen doen prima zolang het maar niet té erg wordt snapte Los gaan doe ik toch wel

Het eerste nummer dat ik hoorde was Technoboy - Guns 'n Noses volgens mij en The Raiders - Miss Kidman on A Cruise.. 2006
  donderdag 18 september 2008 @ 23:04:34 #260
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61745309
nog even terugkomend... voor het slapen gaan
quote:
Op donderdag 18 september 2008 01:06 schreef NLS04 het volgende:
Volgens mij ben je helemaal niet verplicht om dat dan te doen? Valt toch onder uitlokking ofzo?
Is nog geen ouwe hè?

Volgens mij heb je gelijk wanneer je dit op straat/openbaar wordt gevraagd.
Zodra je op 'prive-terrein' bent ---> all bets are off, eigen regeltjes enzo stond/staat ook op de achterkant van je kaartje "je gaat akkoord met bla-bla-bla" dag ik.
Wat je vindt, ...
pi_61746339
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:15 schreef Sethje het volgende:
gentalica - thunderstyle
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, but I'm not sure about the former..."
pi_61746719
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef J0nes het volgende:

[..]

mooi, is er al een betere kwaliteit dan dat filmpje ergens? iets uit een liveset geplukt ofzo
Dr staat een paard in de gang!
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:08:29 #263
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_61747185
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef MrDice het volgende:

[..]

Dit vind ik dus van die onrealistische opmerkingen... als je zo wappie bent dat je niet eens doorhebt dat je bijna door de security bent afgevoerd, kun je mij echt niet wijsmaken dat het niet zichtbaar is.

Dat is als stellen dat je niet met dubbele tong praat en dat je zeker bent dat je nog nuchter bent... Maar ondertussen sta je te rollen met je ogen en te draaien op je pootjes. Geloof er geen ene zak van.

sorry hoor maar dit vat ik toch echt als een opmerking op tegen drugsgebruikers..

denk je soms dat ik bedoel "niet door heb dat ik ben weggevoerd" of dat ik nog helemaal perplex stond omdat het allemaal binnen 3 minuten was gebeurd van het gaan zitten tot en met weer aan het feesten zijn?

niet zo kortzichtig,

overigens is bij nagenoeg niemand " van de kaart" na 1 pil en dan bedoel ik met van de kaart dat de ehbo je wil gaan afvoeren omdat je staat te malen als een koe en je denkt dat je rambo bent etc. etc. etc

en nog iets anders al dat hypocriete gedoe hier over drugs ik doe het niet doe lekker bier enzo, alcohol is even erg laat staan erger.
eff paar drogredenen onderuithalen.
alcohol is net zo chemisch als welke andere stof dan ook!!
alcohol veroorzaakt meer doden dan welke andere drugs dan ook!
alcohol is net zo schadelijk al dan niet schadelijker dan welke drugs dan ook!
(goed wetenschappelijk onderzoek bestaat niet of is heel erg gekleurd en gesponsord)
alcohol veroorzaakt meer verslaafden dan welke drugs dan ook
alcohol is maatschappelijk meer geaccepteerd dan welke drugs dan ook, waar door het wederom een erger schade biedt aan de maatschappij dan welke drugs dan ook!
vandaar ook dat kinderen van 12 nu al lekker coma zuipen, is stoer!! JWTZ
vandaar ook al die reclames tegen om kinderen niet te laten drinken (tijd geleden op tv)
alcohol slijpt in je lichaam en nesteld zich daarin als je het vaker drinkt je moet meer drinken dan normaal om dronken te worden, meer alcohol op hetzelfde lichaam = hele erge schade (ook wel gewening genoemd)
alcohol = GIF ( ga maar naar ggd en vraag maar rond)
en zo kan ik wel pagina's doorgaan

waarom zeg ik dit niet om alcohol af te kraaken, nee zeker niet

ik zeg dit om dat onze kijk op de wereld van "drugs" zo gemanipuleerd is dat we niet weten waar de klepel hangt enzo.
veel mensen denken ik hou het lekker veilig bij alcohol geloof mij maar als jij dronken wordt ben je net zo fout bezig als iemand die een pil slikt en " wappie" wordt, want we weten niet hoe schadelijk alles is en wat er gebeurt allemaal (kijk om je heen hoeveel doden zijn er gevallen door normaal veilig drugs of alcohol gebruik? )

mensen hebben een natuurlijke behoefte om: "knock out te gaan" " buzz te hebben" "kick voelen" etc etc.
ons lichaam vraagt daar dagelijks om daar kan je niet omheen. sommige mensen doen het doormiddelvan sport (endorfines etc) alcohol (ook op endorfines) daarom hebben mensen ook een aanleg voor een verslaving en kunnen mensen die aan de heroine zaten makkelijk af kicken als ze een nieuwe verslaving hebben (bijvoorbeeld sporten).

met dit in ons achterhoofd, kunnen we beter op zoek gaan naar een drug die nog moet worden ontwikkeld en goed getest is en niet zo schadelijk is ipv repressief optreden tegen "drugs gebruik"
als we de energie die we in drugsrepressie steken nou is steken in onderzoek, lost het " drugs probleem" zichzelf op.

dit is geen ode aan drugs maar iets wat mensen Hoop ik op de feiten drukt hierboven staan geen leugens alleen feiten, zoja dan verwijder ik ze wel!

just my 2 ct

[ Bericht 54% gewijzigd door voidmage op 19-09-2008 00:35:16 ]
Carpe Diem!
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:36:38 #264
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_61747707
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:04 schreef Da_Ripper het volgende:
nog even terugkomend... voor het slapen gaan
[..]

Is nog geen ouwe hè?

Volgens mij heb je gelijk wanneer je dit op straat/openbaar wordt gevraagd.
Zodra je op 'prive-terrein' bent ---> all bets are off, eigen regeltjes enzo stond/staat ook op de achterkant van je kaartje "je gaat akkoord met bla-bla-bla" dag ik.

precies je bent op prive terrein je moet je conformeren aan de regels.. heb je weleens die borden zien hangen met de algemene regels voor de ingang.... de eerste keer dat ik ze zag moest ik lachen
Carpe Diem!
  vrijdag 19 september 2008 @ 02:33:01 #265
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61748773
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:08 schreef voidmage het volgende:

[..]

sorry hoor maar dit vat ik toch echt als een opmerking op tegen drugsgebruikers..
<Veel te lang Blaatverhaal>
Hier ging het mis... Ik doe geen drugs anders dan bier (en vele met mij als ik t hier zo lees) omdat ik daar geen behoefte aan heb. Niet omdat ik t veiliger vind, of omdat ik andere drugs eng vind of wat dan ook. Gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb. Jij voelt je nu aangesproken dat er meerdere zeggen ik doe geen andere drugs alleen bier. Beetje kort door de bocht van jouw kant. Ik zeg zelfs nog "al leg je n lijntje op mn schouder t maakt mij niet uit, ik doe t niet" T boeit mij niks wat anderen doen, ik doe t niet OMDAT IK ER GEEN BEHOEFTE AAN HEB. ik weet ook wel dat alcohol minstens zo gevaarlijk is. Ik vind t alleen prettig om n paar biertjes te drinken op een feestje, maar verder hou ik t daar bij..

K ben t met eerdere uitspraken eens dat zero-tolerance bullshit is, dat de voorlichting beter kan en al die dingen, maar hou op met blaten over dat alcohol minstens zo slecht is, de meeste die zeggen dat ze t alleen bij alcohol houden zeggen NIET dat andere drugs slechter zijn (uitzonderingen daargelaten)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 19 september 2008 @ 07:59:20 #266
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 19 september 2008 @ 08:47:39 #267
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_61750241
quote:
waarom geownd?? dirty dutch feesten ownt elk hardstyle feest qua vrouwelijk schoon, qua muziek.... is het dirty dutch

[ Bericht 25% gewijzigd door voidmage op 19-09-2008 09:03:43 ]
Carpe Diem!
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:21:48 #268
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_61750874
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:47 schreef voidmage het volgende:

[..]

waarom geownd?? dirty dutch feesten ownt elk hardstyle feest qua vrouwelijk schoon, qua muziek.... is het dirty dutch
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het verplaatst is van de HMH naar de RAI, dat is wel gepwned ja
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:32:32 #269
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61752525
quote:
Zwaar slechte ontwikkeling ja..
There is no rehab for stupidity.
pi_61753282
quote:
Net goed. Kutmuziek.
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:03:58 #271
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61753387
Ik ben heel de week ziek geweest dus ik weet niet of ik mn pretbek bij me heb op euphoria, de biertjes in mijn hand zal wellukken denk ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61754525
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:21 schreef mstx het volgende:

[..]

Hij bedoelt waarschijnlijk dat het verplaatst is van de HMH naar de RAI, dat is wel gepwned ja
haha hoe kan een feest in de hmh uitverkocht raken met in de lineup alleen chuckie en geplanned op 20 december
Dr staat een paard in de gang!
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:43:05 #273
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_61754636
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:38 schreef HarryVanDeTap het volgende:

[..]

haha hoe kan een feest in de hmh uitverkocht raken met in de lineup alleen chuckie en geplanned op 20 december
Beetje steun van tmf en al die andere breezahmeut...

1 breezah over de dam = alle breezahs over de dam JWTZZ!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:57:16 #274
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61755071
Ik sluit mij aan bij Koepert. Het was niet mijn bedoeling om Voidmage of z'n vriend af te kraken. Je gaf zelf aan dat jullie behoorlijk wappie waren... dan is het niet gek dat ik denk dat jullie niet geheel helder waren. En dus vind ik het dan niet gek dat security dit doorheeft.

Verder doe vooral wat je niet laten kan. Ik voel me geen heilige omdat ik bier drink en geen drugs doe. Het is simpelweg niet mijn ding... Respect to the party people
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_61755607
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:18 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Nee ze hadden de vocal moeten versnellen net als in de devided remix van het nummer. Dat klinkt veel beter dan een snelle bass en een vocal die 3 maten langzamer is. Ik vind het net niet zeg maar. Tis gewoon een remix met een andere bass.....

De scope remix van MIY is geniaal. Klinkt veel beter, maar komt misschien omdat het origineel overal is gedraaid en dus een beetje zat ben.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')