Nou gelukkig was ik dit keer nuchterquote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
haha elkaar zo mislopen en dat zonder drugs of alcohol van mijn kant iigdas wel dramatisch
Dan weet ik ook wel wie jij wasquote:Op maandag 15 september 2008 12:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
had jij een wit shirt aan? en een driekwartsbroek? want dan heb ik echt heel de tijd achter je staan raggen
ik twijfelde al of jij het was ?:P
Op Loudness was wel 1 van de grootste FOK meets tot nu toe geloof ik, 5 FOKkers tegelijk.quote:Op maandag 15 september 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
Wanneer hebben we een keer op een feest gewoon een fok meet
Inderdaad, ben al zo'n 30 topics ofzo van de partij en weet niet eens over wie we het hebbenquote:Op maandag 15 september 2008 13:26 schreef JortK het volgende:
Wanneer hebben we een keer op een feest gewoon een fok meet
Ernstig gezellig jaquote:Op maandag 15 september 2008 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Op Loudness was wel 1 van de grootste FOK meets tot nu toe geloof ik, 5 FOKkers tegelijk.
Altijd, ik schreeuw altijd mee en kijk altijd heel boos als ik aan het stampen benquote:Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef de_huig het volgende:
een tvp
en ik wil naar euphoria (bartmans, korstigeclown...dit is een hint!)
en verder betrapte ik me er zaterdag voor het eerst op dat ik de hele fucking avond mee zing/neurie met alle melodietjes en bassjes...papaaapapadaa paaaapapadaaa und so weiter..![]()
meer mensen die hier mee kampen?![]()
in that case...heb ik jou ook gezienquote:Op maandag 15 september 2008 14:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Altijd, ik schreeuw altijd mee en kijk altijd heel boos als ik aan het stampen ben
Haha, Ik stem ook voor onze modje als gastheer. Ook al herkent hij me soms niet eens meerquote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
in that case...heb ik jou ook gezien![]()
en over een fokmeet..ik stel voor dat ripper dan gastheer speelt..heb de indruk dat hij iedereen (her)kent ondertussen :p en als modje heb je natuurlijk ook een voorbeeldfunctie
Als iedereen zijn voorbeeld gaat volgen kan euphoria voor sommigen misschien wel iets té gezellig worden.quote:Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
in that case...heb ik jou ook gezien![]()
en over een fokmeet..ik stel voor dat ripper dan gastheer speelt..heb de indruk dat hij iedereen (her)kent ondertussen :p en als modje heb je natuurlijk ook een voorbeeldfunctie
The Same, tanden op elkaar en met 2 armen tegelijk *vrachtwagen-moet-claxoneren*quote:Op maandag 15 september 2008 14:05 schreef JortK het volgende:
Altijd, ik schreeuw altijd mee en kijk altijd heel boos als ik aan het stampen ben
quote:Op maandag 15 september 2008 15:06 schreef CrustyClown het volgende:
Haha, Ik stem ook voor onze modje als gastheer. Ook al herkent hij me soms niet eens meerMiss moet ik gewoon voortaan weer met de auto komen, die herkent iedereen hier wel denk
![]()
Toen was er juist niemand, zoals gewoonlijk als er van te voren wat wordt afgesprokenquote:Op maandag 15 september 2008 15:17 schreef HarryVanDeTap het volgende:
bij q-base stond ik ook vooraan bij frontliner alleen dan bij de rechter box en jullie in t midden zat afentoe wel te kijken hahaha)
Ik was in het midden hoorquote:Op maandag 15 september 2008 15:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Toen was er juist niemand, zoals gewoonlijk als er van te voren wat wordt afgesproken
En ik stond dan weer bij de linkerboxquote:Op maandag 15 september 2008 15:17 schreef HarryVanDeTap het volgende:
(ik heb wel een vermoeden van sommige bij q-base stond ik ook vooraan bij frontliner alleen dan bij de rechter box en jullie in t midden zat afentoe wel te kijken hahaha)
quote:Op maandag 15 september 2008 15:24 schreef DubzOne het volgende:
Ik Mijn portemonnee had scantraxx eigenlijk stiekem al afgeschreven..maar nu ik mijn portemonnee dit weet en ook weet dat Qlimax vrijwel zeker niet doorgaat...quote:
'Sup man?! Was het zaterdag nog een tof feestje?!quote:Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
En ik stond dan weer bij de linkerbox![]()
[..]
m'n homeboy in da houuuuuse, sup Dubz
You know it, lees maar terugquote:Op maandag 15 september 2008 15:33 schreef DubzOne het volgende:
'Sup man?! Was het zaterdag nog een tof feestje?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |