quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
terug van vakantie en bij gelezen nu de vinyl dignen maar weer eens bij gaan werken
quote:TT = Donkey Rollers - LMPSJNK
Thanks!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:39 schreef Da_Ripper het volgende:
Kunnen we eindelijk weer 's genieten van die uber-geile OP, kijgen we dit![]()
kfix 'm wel ff
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:38 schreef Silaz het volgende:
TT =![]()
![]()
iemand de vinyl van decibel anthem? pm ?![]()
![]()
Exkweesmie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:01 schreef trance40 het volgende:
Om het lijstje van gebruikte movie samples uit te breiden heb ik er nog eentje van pulp fiction.
Poeppelbaum & Helmedach - 25:17 (2nd Club Mix)
kleine wijziging in het vervoer, maar gewoon presentquote:
dat is echte heldenshizzlequote:
wij gaan rond half 9 weg, dus tegen 11-en bij de ingang gok ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:22 schreef JortK het volgende:
Kaarten voor After The Ride binnen, waarschijnlijk rond 00:00 in de tent
Me 2quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij gaan rond half 9 weg, dus tegen 11-en bij de ingang gok ik
quote:Beste Dhr. Da_Ripper
Je hebt zojuist 1 eTicket(s) voor After the Ride gekocht. Dit evenement vindt plaats op Sat 9 Aug 2008 21:00.
Je eTicket zit in het meegestuurde PDF document. Eén bijlage is één ticket.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:43 schreef JortK het volgende:
Ik ben lekker uit Outland gepleurd gister
Vandaar dat ik je niet zag. Maar waarom dan??quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:43 schreef JortK het volgende:
Ik ben lekker uit Outland gepleurd gister
quote:WILDSTYLEZ
SHOWTEK
HEADHUNTERZ
THE PROPHET
DANA
BRUNO POWER
Ruzie met een sjaak klapperkaak, met ze halter shirtjequote:Op zondag 10 augustus 2008 12:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet zag. Maar waarom dan??
Staat helaas niet op youtube. Het is de 2e track uit de set van Luna @ Qlubtempo 2002. Ik vond via een tracklist dat het die track zou zijn. ik heb me een slag in de rondte gezocht maar kan de track niet vinden.quote:
was inderdaad gezellig, zeer vet geluidquote:
ik zie het je nog zo doen ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:11 schreef mstx het volgende:
Ik heb Da_Ripper ergens in een verlaten weiland gedumpt dus we kunnen weer linkjes plaatsen.![]()
ja, daar loopt niet het meest leuke volk rondquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ruzie met een sjaak klapperkaak, met ze halter shirtje
ik zie de link tussen de foto en JortK niet?!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:39 schreef Houniet het volgende:
Beetje jammer weer JortK.
[ afbeelding ]
Niet weer die Q-Dance radiosjaakquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:38 schreef kollie het volgende:
[..]
dit vond ik op PF. Sets van Q-dance@Rimini.
sorrie maar wat is er met die foto ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:39 schreef Houniet het volgende:
Beetje jammer weer JortK.
[ afbeelding ]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid hadquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Silaz het volgende:
[..]
sorrie maar wat is er met die foto ?
Preciesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid had
jah dat las ik. maar wat heeft die foto als toegevoegde waarde?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid had
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:20 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt anders hoor je niet in dit topic thuis
Jij vraagt of dat JortK is op die foto. Als jij niet eens weet wie die gast is vraag ik af wat je hier doet en of je uberhaupt weleens naar een hardstyle feest bent geweest.quote:
Zeg het hem Seth!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jij vraagt of dat JortK is op die foto. Als jij niet eens weet wie die gast is vraag ik af wat je hier doet en of je uberhaupt weleens naar een hardstyle feest bent geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS I'm back !
Partyagenda;
Outdated....
als je niet weet dat dat Deepack is op foto, dan hoor je hier niet echt thuis, dat bedoelt Sethjequote:
Nouja, een deel van Deepack.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je niet weet dat dat Deepack is op foto, dan hoor je hier niet echt thuis, dat bedoelt Sethje
Als je je een beetje verdiept in de muziek dan ken je wel de gezichten achter belangrijke mannen als The Prophet, Zany, Headhunterz, Deepack, DBSTF...lijkt mij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:56 schreef Silaz het volgende:
Sjah, ik stel een aardig normale vraag, en hij reageert gelijk zo van bla dit je hoort dan hier nietkomop zeg.
maargoed. genoeg hierover. terug naar de muziek.
Ben het wel een beetje met Silaz eens. Zeker als je nog niet op de feesten zelf bent geweest lijkt het mij niet dat je uit nieuwsgierigheid foto's van dj's op internet gaat lopen opzoeken, zodat je een kop erbij hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in de muziek dan ken je wel de gezichten achter belangrijke mannen als The Prophet, Zany, Headhunterz, Deepack, DBSTF...lijkt mij.
Die overigens nu wel een ander kunstje mogen uitproberen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:05 schreef Sethje het volgende:
Mwah het is voor mij een passie en ben er een groot gedeelte van de dag mee bezig margoed ieder zn ding.
De afg 1.5 jaar hebben dbstf toch wel een voorname rol ingenomen in het wereldje dacht ik.
True, al vind ik Total Eclipz al weer een stap in de goede richting. En die decibel remix knalt ook gewoon lekker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die overigens nu wel een ander kunstje mogen uitproberen..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Sethje het volgende:
En die decibel remix knalt ook gewoon lekker.
quote:Total Eclipz
Die vind ik dan weer zwaar kut..quote:decibel remix
pm is wegquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:58 schreef 16meter het volgende:
Die mailinglist was ook geen lang leven beschoren trouwens.![]()
Inderdaad, ik hoor je zaterdag nog aan me vragen Is dat nou Deepack?quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
pm is weg
En in de Silaz vs Seth-relschuil ik me in kamp Silaz!
Zelf let ik eerlijk gezegd ook niet echt op de hoofden, maar zoals Sethje zei wanneer het je passie is en je er letterlijk dagelijks mee bezig bent dan begin je ze wel te (her)kennen, so patience Silaz
Is dat een nieuwe plaat van The Prophet?quote:
Marcel en Frank zijn degene die draaien, volgens mij is Lownoise niet meer bij optredens, behalve als surprise bij Mysteryland vorig jaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Klopt inderdaad, khad het met jou daarover gehad maar die vraag kwam er niet echt goed uit![]()
Iets staat me bij dat lownoise met deepack verbonden was, en ik wist niet hoe die gozer heette - is dat dan marcel?
Hij is er wel wat vaker bij hoor. Volgens mij heb ik ze ook op een editie van hardbass gezien (submarine dacht ik), en de eerste keer black (2005) voor mij was charly er ook ineens bij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Marcel en Frank zijn degene die draaien, volgens mij is Lownoise niet meer bij optredens, behalve als surprise bij Mysteryland vorig jaar
En defqon 3 jaar geleden ook. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik weleens in een interview gelezen dat qua producties hij bij deepack hoort maar qua optreden normaal gesproken niet. Hoop eigenlijk dat ik het fout heb want dan is ook charly verantwoordelijk voor die belachelijke kane remixquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:46 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hij is er wel wat vaker bij hoor. Volgens mij heb ik ze ook op een editie van hardbass gezien (submarine dacht ik), en de eerste keer black (2005) voor mij was charly er ook ineens bij.
Maar wat een aftellen geblazen naar Decibel zeg! Eerst even de avonden hier nog doorkomen tijdens de introductie van nieuwe studentjes in utrecht!En dan lekker stampen !!
Zo staat het wel in de Deepack wiki.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef NLS04 het volgende:
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik weleens in een interview gelezen dat qua producties hij bij deepack hoort maar qua optreden normaal gesproken niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:55 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen. Zany vind ik het laatste jaar altijd bagger draaien en die neemt de gebruikelijke fusion stal weer mee natuurlijk (dozer,nagoom,tatanka,noisecontrollers,the pitcher etc.) elstak is een nerd en dan heb je nog Lownoise, dat kan opzich wel een vette zaal worden met deepack,J&W etc. Als charly het uit die hoek gaat halen tenminste.
Inderdaad, dan had ik eerder Coone daar neergezetquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Ja ik vond t ook al raar, ik denk bij Zany en Lownoise allebei aan hardstyle namelijk. Als Lownoise jump krijgt toegewezen is het wel een belediging voor echte jump djs. Ben erg benieuwd wat de rest van de lineup word!
Ben ik met je eens; alleen Zany EN Lownoise Hardstyle is niet heel logisch; en Elstak en Lownoise Hardcore en Early Hardcore lijkt teveel op elkaar.. OF t wordt n soort crossover; dat ze achter elkaar gaan draaien (denk t niet) en dat Zany begint ; dan Lownoise van Hardstyle naar Early gaat en dan Elstak afsluit met Hardcore....quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Ja ik vond t ook al raar, ik denk bij Zany en Lownoise allebei aan hardstyle namelijk. Als Lownoise jump krijgt toegewezen is het wel een belediging voor echte jump djs. Ben erg benieuwd wat de rest van de lineup word!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe plaat van The Prophet?
Edit: Eigenlijk zou het dan "Relluuhh!!" moeten heten.![]()
Heb je wel weer gelijk in. Mijn suggestie ging ook uit van t feit dat B2s WEL 3 stijlen (HS,Jump en HC) erin wil hebben en dat dan waarschijnlijk dus Lownoise voor de Jump moet gaan zorgen. Logischer vind ik t echter ook dat Lownoise een brug tussen Zany en Elstak moet worden oid. Of t wordt iets heel verrassendsquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:53 schreef NLS04 het volgende:
Lijkt me niet dat Charly voor de jump moet gaan zorgen trouwes. Kan me niet herinneren dat ie ook maar uberhaupt er iets mee te maken heeft gehad. Het zal wel niet meer zo in de hokjes worden geduwd en die zaal een soort van alle stijlen wordt. Komt natuurlijk ook omdat de jump bijna niks meer voorsteld. Dikke kans in ieder geval dat mentale theo ook erbij wordt gehaald.
Lownoise aan de jumpquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb je wel weer gelijk in. Mijn suggestie ging ook uit van t feit dat B2s WEL 3 stijlen (HS,Jump en HC) erin wil hebben en dat dan waarschijnlijk dus Lownoise voor de Jump moet gaan zorgen. Logischer vind ik t echter ook dat Lownoise een brug tussen Zany en Elstak moet worden oid. Of t wordt iets heel verrassends
Helemaal mee eens..quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Das een megamixje van 3FM.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:24 schreef Silaz het volgende:
Jah happy vind ik ook nog wel is tof.. hoorde in renesse zon soort van megamixje van verscheidene happyhc nummers, niet door de dj zelf ingemixt maar zegmaar als standaard nummer.. hoorde hem wel vaker. iemand enig idee titel of op pc ofzo?![]()
maar de dj daar was toch zo erbarmelijk slecht pfff.
ah held. thxquote:
Was meer een hint dan een klacht trouwens. Thanks voor de setjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
pm is weg
En in de Silaz vs Seth-relschuil ik me in kamp Silaz!
Zelf let ik eerlijk gezegd ook niet echt op de hoofden, maar zoals Sethje zei wanneer het je passie is en je er letterlijk dagelijks mee bezig bent dan begin je ze wel te (her)kennen, so patience Silaz
Toch vind ik dat BlademasterzZZzzz gebeuren maar lomp.quote:
3FMquote:
zullen je ouders leuk vinden, de hele reis gebeuk uit de speakers van de autoquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:38 schreef no1uknow het volgende:
Straks op vakantie
Telefoon vol met HS, mp3speler vol met HS, aardig wat CDtjes gebrand voor in de auto! (Ga met m'n ouders mee!)
Mwah dat zijn er ook maar 4, en allemaal van Charly en Theoquote:Silaz, er staat ook een soort megamix van happy nummers op de Speedcity cd, die is ook erg lekker
En dat is erg?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mwah dat zijn er ook maar 4, en allemaal van Charly en Theo
-knip-quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
http://www.slamfm.nl/page/diytrack/2/Ivar
Deze kwam ik net tegen... heheh..
Jammer dat je hem niet kunt downloaden.
Ja dat is idd jammer. Ga misschien binnekort naar een happy hardcore feest in de matrixxquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
Die set stond ook gewoon op usenet..heb hem als mp3quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
Thanks.quote:
Daar verkijk je je wel een beetje op hoor.quote:Hoeveel mensen zijn er nou die voor Ruthless ofzo naar een festival/harder styles feestje gaan.
Ik wel, en het is vrij kut de laatste paar jaar.. Begin 2000 was het vetquote:Paul Elstak.. mja, weinig kaas gegeten van hardcore. Kan er niet veel over zeggen.
Ehm.. Noisecontrollers/Pitcher/Nagoom/Southstylers?quote:Dozer vind ik nog wel tof uit het fusion stalletje.
Noisecontrollers was ik vergeten (natuurlijk).quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar verkijk je je wel een beetje op hoor.
[..]
Ik wel, en het is vrij kut de laatste paar jaar.. Begin 2000 was het vet!
[..]
Ehm.. Noisecontrollers/Pitcher/Nagoom/Southstylers?
Die vond ik ook wel vet ja, dbstf hebben hem tijdje terug regelmatig gedraaidquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef mstx het volgende:
Ik vind Brennan Heart Ft Shanokee - Home (Blademasterz RMX) nu ineens wel vet eigenlijk.
Ik snapte de hintquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:35 schreef 16meter het volgende:
Was meer een hint dan een klacht trouwens. Thanks voor de setjes.![]()
Zo droogquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:55 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen. Zany vind ik het laatste jaar altijd bagger draaien en die neemt de gebruikelijke fusion stal weer mee natuurlijk (dozer,nagoom,tatanka,noisecontrollers,the pitcher etc.) elstak is een nerd en dan heb je nog Lownoise, dat kan opzich wel een vette zaal worden met deepack,J&W etc. Als charly het uit die hoek gaat halen tenminste.
Wooloomooloo vind ik juist vet, wat anders dan dat gerag. K.Y.H.U is ook blij gerinkel maar dat vind ik ook een hele vette plaatquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:45 schreef Sethje het volgende:
Ik heb nu pas de moeite genomen om Fearless/Wooloomoo te downloaden maar wat een bagger is dat woomoodinges...blij gerinkel.
Fearless gaat wel opzich.
lekkere setquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:55 schreef mstx het volgende:
[..]
-knip-
Werkt prima hoor.
MSTX, doe je dat nou express, mij aan het werk zetten.
*Zucht; voor iedereen! In het vervolg... pm de linkjes naar mij - dan gooi ik 'm in de mailinglist
Vind ze beiden wel goed te doen. Die van Brennan Heart ft Frontliner - search for more.. ook lekker plaatjequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wooloomooloo vind ik juist vet, wat anders dan dat gerag. K.Y.H.U is ook blij gerinkel maar dat vind ik ook een hele vette plaat.
Fearless vind ik juist weer minder
alleen voor die nieuwe Pounding Senses Edit zou je al gaan kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:11 schreef 16meter het volgende:
Southstylers hebben leuke platen, maar doet me verder niet heel veel... kan er verder best op losgaan hoor.
heldenshit die plaat, weer die Barryquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:19 schreef Silaz het volgende:
Die van Brennan Heart ft Frontliner - search for more.. ook lekker plaatje![]()
Je bedoelt die "Donkeys" mix die ze op XQ showtek gedraaid hebben ? en die Zany op Hardbass ook draaide?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
alleen voor die nieuwe Pounding Senses Edit zou je al gaan kijken![]()
Mad Dog vs Tha Playahquote:er zijn maar een paar dingen die ik op Decibel sowieso ga checken
Ik ga dat voor je regelen ouwequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je bedoelt die "Donkeys" mix die ze op XQ showtek gedraaid hebben ? en die Zany op Hardbass ook draaide?
Volgens mij was het deze:
dat is idd een vette plaat ja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je bedoelt die "Donkeys" mix die ze op XQ showtek gedraaid hebben ? en die Zany op Hardbass ook draaide?
![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooOOOOOOOOOOquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef mstx het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooOOOOOOOOOO
RIPPERT KIJK WAT HIJ NOU DOET!!!!!!111111![]()
![]()
![]()
!!11
![]()
!
![]()
!
1
die lijkt er inderdaad veel op, zou hem zomaar kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
![]()
vetjesquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef mstx het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooOOOOOOOOOO
RIPPERT KIJK WAT HIJ NOU DOET!!!!!!111111![]()
![]()
![]()
!!11
![]()
!
![]()
!
1
Die vocal vind ik echt tofquote:
Outlandquote:Ongelofelijk veel bas daar (HEERLIJK! )
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die vocal vind ik echt tof![]()
Hele nummer wel trouwens hoor![]()
"Join ME!! "
wat je vindt, breng je naar de politiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:56 schreef 16meter het volgende:
Vind het maar matig klinken trouwens.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wat je vindt, breng je naar de politie
Grappig dat je Hardbeat Market "meer van hetzelfde" vindt... die is namelijk een stuk ouder dan Her Voice.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef Koepert het volgende:
01-builder_-_hardbeat_market_(the_original_soundmachine)-homely.mp3
Pfff :S Builder - Her Voice vond ik wel vet, dacht dat ik die per ongeluk weer op gezet had... Beetje meer van t zelfde....
mag je houden is mij altijd verteld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Serieus? Hahah wtf. Ik let daar verder nooit zo op (via Discogs enzo) maar mn 'bron' (ahum kuch enzo) stond ie net als week 33 0-day vinyl opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Grappig dat je Hardbeat Market "meer van hetzelfde" vindt... die is namelijk een stuk ouder dan Her Voice.
Hier spreekt de politie!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
No shit? Dan is Danny (Angerfist) echt een luilakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef Sethje het volgende:
Naar het schijnt is die laatste luna vinyl geproduceerd door outblast en angerfist
Michel Pollen = The Pitcherquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:18 schreef Silaz het volgende:
Jah dacht het ook, was het niet Michel Pollen, of the pitcher dacht ik, die wel aardig veel mensen hielp met platen. en zelf maar superweinig draaide. toch?
kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef Sethje het volgende:
Naar het schijnt is die laatste luna vinyl geproduceerd door outblast en angerfist
nopequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Koepert het volgende:
Ik praat deze fout niet meer recht he![]()
"producers Michiel Pollen en Raoul van Grinsven"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:41 schreef CrustyClown het volgende:
Doet me altijd gelijk denken aan dit filmpje
http://video.google.com/videoplay?docid=6575336610225980878&hl=en
ik moet ook altijd lachen en krijg lichtelijk vrolijke zin als ik die Raoul zo zie. Weet niet wat dat is maar heeft gewoon wat grappigs over zich. Of dat is dat gezellige wat de Brabanders (en Limburgersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Mooie vent is die Raoul toch ook!
Brabant FTW
had al ergens een Midtown/Astral-linkje gezien, maar weet niet of dat nou hier wasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:26 schreef HarryVanDeTap het volgende:
weenie of t er al staat hierzo maar
A1. Frontliner - Muzyk
B1. Frontliner - Self Depraction
Release datum: 8 september 2008
Samples:
Muzyk:
Self Depraction:
muzyk weer heerlijk melodietje en heerlijk aanstampen, ga nu die 2e checken
ah dit is dus ook de verklaring van het middenstuk wat in mindere kwaliteit isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:38 schreef Sethje het volgende:
Wat een kansloze rukkers die dat PROMO shreek live edit ding in elkaar gaan zitten knippen haha dan heb je echt tijd te veel of geen leven.
Er gaat ook een crump en venim live edit PROMO etc rond met intro en zo uit de vinyl en de edit dinge geknipt uit de emporium set.
Heel erg netjesquote:
kicks prima, melodie niet echt mijn dingquote:
Second that!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kicks prima, melodie niet echt mijn ding
Klinkt weer lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:26 schreef HarryVanDeTap het volgende:
weenie of t er al staat hierzo maar
A1. Frontliner - Muzyk
B1. Frontliner - Self Deprecation
Release datum: 8 september 2008
Samples:
Muzyk:
Self Deprecation:
muzyk weer heerlijk melodietje en heerlijk aanstampen, ga nu die 2e checken
quote:
vooral datquote:
quote:
senkjoequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:42 schreef 16meter het volgende:
veel plezier voor de Decibel gang(st)ers!
16m. wat is dit nou?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:42 schreef 16meter het volgende:
veel plezier voor de Decibel gang(st)ers!
Geen kaartje.. was te laat. En zijn ook niet echt meer te krijgen hier in de buurt, zeker niet tegen een redelijke prijs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
16m. wat is dit nou?
Jij bent er toch ook gewoon bij?
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
DE-CI-BELJe hebt iets gemist hoor Boy
ai ia ai ia ai.. ZO zou het altijd moeten zijnik wil godverdomme terug
hier kan ik me alleen maar volledig bij aansluitenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:30 schreef 16meter het volgende:
godverdomme, het had kutweer moeten zijn en een klotefeestnu heb ik alles gemist
![]()
![]()
geintje, had eigenlijk ook niets anders verwacht. ben benieuwd naar de uitgebreide ervaringen
Reactor?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:53 schreef luckass het volgende:
Weet iemand hoe 't nummer heet dat Davide Sonar draaide tegen 't einde, remix van een klassiek nummer geloof ik (niet Sarabande).
Ziet er leuk uit.. zou morgen online komen aldus Prophet's sitequote:2008 Decibel
01. Headhunterz - Subsonic (Prophetz Decibel Edit) (www.theprophet.nl)
02. Killer Clown - Tormented (www.theprophet.nl)
03. JDX - Wan Taim (www.theprophet.nl)
04. The Masochist - LDMF (Wildstylez Rmx) (www.theprophet.nl)
05. Blademasterz - In The End (www.theprophet.nl)
06. Project 1 - The Story Unfolds (www.theprophet.nl)
07. The Prophet & Wildstylez - Cold Rockkin' (www.theprophet.nl)
08. David Sonar - TBA (www.theprophet.nl)
09. The Prophet - Standing Strong (www.theprophet.nl)
10. The Prophet - Chubby (www.theprophet.nl)
11. Noisecontrollers - Crump (Rmx) (www.theprophet.nl)
12. Sylenth & Glytchz - The Music In You (Scope DJ Loves The Reverse Bass Mix) (www.theprophet.nl)
13. Wildstylez - Revenge (www.theprophet.nl)
14. Frontliner - Warphole (www.theprophet.nl)
15. The Prophet & Wildstylez - Alive (www.theprophet.nl)
16. The Beholder & Balistic - Decibel 2002 Anthem (Brennan Heart Rmx) (www.theprophet.nl)
17. Frontliner - Outside Spacer (www.theprophet.nl)
18. Outsiders - Maneater (Wildstylez Rmx) (www.theprophet.nl)
19. A-lusion - Perfect It (Frontliner Rmx) (www.theprophet.nl)
Achteraf jammer dat we voor zatox gingen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:41 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.. zou morgen online komen aldus Prophet's site
Ah, die (remix) komt me niet echt bekend voor, zou hem moeten horen denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde Techno boheme (al gevonden dus).
Is er al, zie LSDBquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:41 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.. zou morgen online komen aldus Prophet's site
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:33 schreef Sethje het volgende:
Lekker feestje weer, jammer van de waardeloze afsluiters en het ontbreken van een hardstyle afsluiter terwijl er andere vage tenten wel tot 23.00 door gaan.
Eensch & eenschquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:48 schreef luckass het volgende:
Achteraf jammer dat we voor zatox gingen.
Want?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Achteraf jammer dat we voor zatox gingen.
Echt vetquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Want?
Hoorde dat ie goed draaide.. Elstak was best okay.
En echt gasten, die nieuwe Davide Sonar is fucking geweldig![]()
![]()
![]()
Ah i seequote:
Omdat die set van the prophet meesterlijk is (ook al mocht die van zatox er ook zijn).quote:
ik had Wan Taim wel willen horenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Omdat die set van the prophet meesterlijk is (ook al mocht die van zatox er ook zijn).
44 graden dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:53 schreef MrDice het volgende:
Alleen niet te harden in de Hardbass tent... mijn hemel, als het 40 graden was dan lieg ik niet.
inderdaad, gewoon vol gas doorquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef JortK het volgende:
44 graden ja, niet normaal, mijn shirt was echt doorweekt, evenals de rest van me lijf
Yep, en dan een lekker wijf die tegen je zegt: nou, doe dat shirt maar uitquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef JortK het volgende:
44 graden ja, niet normaal, mijn shirt was echt doorweekt, evenals de rest van me lijf
Het wordt steeds lastiger kiezen tussen Jones en Loudness.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:05 schreef NLS04 het volgende:
Line-up van Jones Birthday bash is weer nice
deze had je moeten horen op de afgelopen Hard Bass in maart, JDX sloot hiermee af in Area 2, met alleen maar subs daar vooraanquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:37 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ze germans are comming
JDX - Semplice (Wan Taim)
vinyl vinyl vinyl?! the prophet knalde hem er ook in op decibel hoor ik nu net, als 3e nummer ofzo!
edit: Dit nummer geeft me zo een onmogelijk blij euforisch gevoel alsof ik terug in mn pillenmodus val ofzo, echt zo een "Wij tegen de wereld" deuntje, zo masterlijk!
Ik zie gewoon 2 stilstaande mensen vooraan die doodnormaal staan te pratenquote:
Het is dan ook een "quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie gewoon 2 stilstaande mensen vooraan die doodnormaal staan te praten
En iedereen eromheen gaat los. Nou weet nou dat er 2 mensen minder mogen zeuren over stilstaand volk
-edit-
Zie een modje met een petje die ook stil staat
Pounding Senses een boutplaat noemen... Dan schiet het fanatisme voor underground en aanstormend talent toch wel een beetje door hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is dan ook een "[ afbeelding ]"-nummer. Toen daarna Alexes kwam was het andersom.
Het ging over dat filmpje daarboven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:59 schreef MrDice het volgende:
[..]
Pounding Senses een boutplaat noemen... Dan schiet het fanatisme voor underground en aanstormend talent toch wel een beetje door hoor.![]()
In een half uur tijd de oude Decibel Anthem, Pounding Edit en Crystal gehoord + al het andere brute geweld... Southstylers was echt de shit
Om met de wijze woorden van H.J. Simpson te spreken... Dohquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Het ging over dat filmpje daarboven.![]()
Ran-D is een aanstormend talent maar dat vind ik toch echt een poepnummer.
Die zijn er bijna nooit, behalve als de DJ het zelf opgenomen heeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Holaaaaaaaaaaaaaaaaaa, decibel sets, staan die nog op de planning ofnietdan?!
Ze zijn een keer echt optijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:40 schreef LeonH het volgende:
Hoe kan dit nou?
Zie ik dat nou goed op freaky.nl dat de nieuwe scantraxx releases al op voorraad zijn zonder uitstel?
It's Amazing Mike! Un-be-fucking-lievable!
Nope, behalve die van Prophet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Holaaaaaaaaaaaaaaaaaa, decibel sets, staan die nog op de planning ofnietdan?!
Wij waren er tenminstequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En iedereen eromheen gaat los. Nou weet nou dat er 2 mensen minder mogen zeuren over stilstaand volk
-edit-
Gast, als ik niet in Malaga zat, was ik er vast en zekerquote:
I know boykequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gast, als ik niet in Malaga zat, was ik er vast en zeker
KillerClown, Rem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Hordo het volgende:
Het was dat ik langs de main liep en een vet nummer hoorde. Toen dacht ik nog ik hoop dat Stanley hier ergens rondbanjert... en ja hoor
Willams Syndrome - Redemption
Geen idee eerlijk gezegdquote:
Intro beetje gaar. Climax wel vet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Hordo het volgende:
Het was dat ik langs de main liep en een vet nummer hoorde. Toen dacht ik nog ik hoop dat Stanley hier ergens rondbanjert... en ja hoor
Williams Syndrome - Redemption
Ik dacht daar dus ook aan toen ik 'Redemtion' zagquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
over redemption gesproken.. Art of Fighters - Redemption
op decibel eindelijk een keer "live" gehoordman man man wat is dat een lekkere plaat
alsof jij 12 uur lang non-stop kan gasgevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
-edit-
inderdaad, deze track van Ran-D is niet geweldig, in tegenstelling tot Fade To Grey en My Soundquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is dan ook een "[ afbeelding ]"-nummer. Toen daarna Alexes kwam was het andersom.
eat this Boy!!quote:
het klonk als een track van NC, maar kon ook van Bas of Arjan zelf zijnquote:
juist, daar doelde ik dus een beetje opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:13 schreef Sethje het volgende:
Dat is een solo project van Bas van noisecontrollers
op dat filmpje klinkt hij anders dan als je via Astral luistertquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef Da_Ripper het volgende:
even die tracklist van de Prophet @ Decibel nagekeken en die nieuwe track van Davide wordt daar TBA genoemd... terijl ik dacht dat ze 'm 'All of Me' noemden. Of was dat een working title?
dat filmpjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
op dat filmpje klinkt hij anders dan als je via Astral luistert
die TBA van Davide Sonar, daar is een filmpje van gemaakt door Stanley, vanaf de heuvel achteraan de main afgelopen zaterdagquote:
Je weet dat "TBA" To Be Announced betekent hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:45 schreef Da_Ripper het volgende:
en TBA swingt de figuurlijke pan uit!
ff voor de n00bsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Je weet dat "TBA" To Be Announced betekent hè?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef Da_Ripper het volgende:
ID... maar dat zal wel zijn wanneer de poster de naam niet weet en TBA wanneer er nog geen officiele naam voor is, me dunkt.
goed zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef Da_Ripper het volgende:
ja.... nu wel![]()
Dacht eigenlijk dat dat eigenlijk werd aangeduid met ID... maar dat zal wel zijn wanneer de poster de naam niet weet en TBA wanneer er nog geen officiele naam voor is, me dunkt.
Het zou eigenlijk wel lachen zijn om als producer zijnde een plaat gewoon TBA te noemenquote:
Als whitelabelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:13 schreef Da_Ripper het volgende:
en die uitbrengen onder de alias: ID
met een bekende sample erin zodat het ook de naam bootleg krijgtquote:
Promo = Heldquote:Haha, je leest ook vaak op fora dat Promo wel heeeeeel veeeeeeel verschillende muzieksoorten maakt
Ik weet niet hoe je eruit ziet maar heb je het anabole harry''s forum al gecheckt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef CrustyClown het volgende:
Was trouwens nog op zoek naar filmpjes van Hardstyle Masterz en Southstylerz, kijken of ik mezelf nog ergens voorbij zag stuiteren.. Maar nog niets gevonden, terwijl een kerel me echt 30 seconden lang heeft staan filmen... (Nu maar hopen dat ik niet op rare mannen sites voorbij kom)
@ 2:14, Te te de te duu duuu fuck wat gingen we hard losquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Als ik dit zo terugzie, moet ik toch wel toegeven dat er in de hardbass tent een van beste sfeertjes hing die ik dit jaar heb gezien![]()
.
Hahaha, nou.. ik heb net even daar gesjecked maar ik had nog geen PM berichtjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet maar heb je het anabole harry''s forum al gecheckt?Die 'body builders' zijn ook gek op hardstyle
stanley heeft deze ook op genomen met de naam "fuck me i'm famous?"quote:
Dan springt hij toch verdomd veel rond voor zo een oude bok zeg! Het was toch Brennen ofzo? Hoewel als ik dit filmpje zie zou het ook best HH kunnen zien, die bouched ook altijd zo een eindje in het rond als hij staat te draaien...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zie nou ook dat the prophet the black identity was
Waar 'zie' jij dan dat The Prophet hier staat te draaien? Ik mis het geloof ik eventjes... Omdat het in de titel staat? Vind het maar vrij verwarrend...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zie nou ook dat the prophet the black identity was
Staat in de titel..... maar toen ik daarna wat keek van the prophet op black is the black identity een stuk ruiger qua bewegingen.....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar 'zie' jij dan dat The Prophet hier staat te draaien? Ik mis het geloof ik eventjes... Omdat het in de titel staat? Vind het maar vrij verwarrend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |