Ah i seequote:
Omdat die set van the prophet meesterlijk is (ook al mocht die van zatox er ook zijn).quote:
ik had Wan Taim wel willen horenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Omdat die set van the prophet meesterlijk is (ook al mocht die van zatox er ook zijn).
44 graden dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:53 schreef MrDice het volgende:
Alleen niet te harden in de Hardbass tent... mijn hemel, als het 40 graden was dan lieg ik niet.
inderdaad, gewoon vol gas doorquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef JortK het volgende:
44 graden ja, niet normaal, mijn shirt was echt doorweekt, evenals de rest van me lijf
Yep, en dan een lekker wijf die tegen je zegt: nou, doe dat shirt maar uitquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef JortK het volgende:
44 graden ja, niet normaal, mijn shirt was echt doorweekt, evenals de rest van me lijf
Het wordt steeds lastiger kiezen tussen Jones en Loudness.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:05 schreef NLS04 het volgende:
Line-up van Jones Birthday bash is weer nice
deze had je moeten horen op de afgelopen Hard Bass in maart, JDX sloot hiermee af in Area 2, met alleen maar subs daar vooraanquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:37 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ze germans are comming
JDX - Semplice (Wan Taim)
vinyl vinyl vinyl?! the prophet knalde hem er ook in op decibel hoor ik nu net, als 3e nummer ofzo!
edit: Dit nummer geeft me zo een onmogelijk blij euforisch gevoel alsof ik terug in mn pillenmodus val ofzo, echt zo een "Wij tegen de wereld" deuntje, zo masterlijk!
Ik zie gewoon 2 stilstaande mensen vooraan die doodnormaal staan te pratenquote:
Het is dan ook een "quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie gewoon 2 stilstaande mensen vooraan die doodnormaal staan te praten
En iedereen eromheen gaat los. Nou weet nou dat er 2 mensen minder mogen zeuren over stilstaand volk
-edit-
Zie een modje met een petje die ook stil staat
Pounding Senses een boutplaat noemen... Dan schiet het fanatisme voor underground en aanstormend talent toch wel een beetje door hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is dan ook een "[ afbeelding ]"-nummer. Toen daarna Alexes kwam was het andersom.
Het ging over dat filmpje daarboven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:59 schreef MrDice het volgende:
[..]
Pounding Senses een boutplaat noemen... Dan schiet het fanatisme voor underground en aanstormend talent toch wel een beetje door hoor.![]()
In een half uur tijd de oude Decibel Anthem, Pounding Edit en Crystal gehoord + al het andere brute geweld... Southstylers was echt de shit
Om met de wijze woorden van H.J. Simpson te spreken... Dohquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Het ging over dat filmpje daarboven.![]()
Ran-D is een aanstormend talent maar dat vind ik toch echt een poepnummer.
Die zijn er bijna nooit, behalve als de DJ het zelf opgenomen heeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Holaaaaaaaaaaaaaaaaaa, decibel sets, staan die nog op de planning ofnietdan?!
Ze zijn een keer echt optijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:40 schreef LeonH het volgende:
Hoe kan dit nou?
Zie ik dat nou goed op freaky.nl dat de nieuwe scantraxx releases al op voorraad zijn zonder uitstel?
It's Amazing Mike! Un-be-fucking-lievable!
Nope, behalve die van Prophet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Holaaaaaaaaaaaaaaaaaa, decibel sets, staan die nog op de planning ofnietdan?!
Wij waren er tenminstequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En iedereen eromheen gaat los. Nou weet nou dat er 2 mensen minder mogen zeuren over stilstaand volk
-edit-
Gast, als ik niet in Malaga zat, was ik er vast en zekerquote:
I know boykequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gast, als ik niet in Malaga zat, was ik er vast en zeker
KillerClown, Rem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Hordo het volgende:
Het was dat ik langs de main liep en een vet nummer hoorde. Toen dacht ik nog ik hoop dat Stanley hier ergens rondbanjert... en ja hoor
Willams Syndrome - Redemption
Geen idee eerlijk gezegdquote:
Intro beetje gaar. Climax wel vet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Hordo het volgende:
Het was dat ik langs de main liep en een vet nummer hoorde. Toen dacht ik nog ik hoop dat Stanley hier ergens rondbanjert... en ja hoor
Williams Syndrome - Redemption
Ik dacht daar dus ook aan toen ik 'Redemtion' zagquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
over redemption gesproken.. Art of Fighters - Redemption
op decibel eindelijk een keer "live" gehoordman man man wat is dat een lekkere plaat
alsof jij 12 uur lang non-stop kan gasgevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
-edit-
inderdaad, deze track van Ran-D is niet geweldig, in tegenstelling tot Fade To Grey en My Soundquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is dan ook een "[ afbeelding ]"-nummer. Toen daarna Alexes kwam was het andersom.
eat this Boy!!quote:
het klonk als een track van NC, maar kon ook van Bas of Arjan zelf zijnquote:
juist, daar doelde ik dus een beetje opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:13 schreef Sethje het volgende:
Dat is een solo project van Bas van noisecontrollers
op dat filmpje klinkt hij anders dan als je via Astral luistertquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef Da_Ripper het volgende:
even die tracklist van de Prophet @ Decibel nagekeken en die nieuwe track van Davide wordt daar TBA genoemd... terijl ik dacht dat ze 'm 'All of Me' noemden. Of was dat een working title?
dat filmpjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
op dat filmpje klinkt hij anders dan als je via Astral luistert
die TBA van Davide Sonar, daar is een filmpje van gemaakt door Stanley, vanaf de heuvel achteraan de main afgelopen zaterdagquote:
Je weet dat "TBA" To Be Announced betekent hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:45 schreef Da_Ripper het volgende:
en TBA swingt de figuurlijke pan uit!
ff voor de n00bsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Je weet dat "TBA" To Be Announced betekent hè?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef Da_Ripper het volgende:
ID... maar dat zal wel zijn wanneer de poster de naam niet weet en TBA wanneer er nog geen officiele naam voor is, me dunkt.
goed zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef Da_Ripper het volgende:
ja.... nu wel![]()
Dacht eigenlijk dat dat eigenlijk werd aangeduid met ID... maar dat zal wel zijn wanneer de poster de naam niet weet en TBA wanneer er nog geen officiele naam voor is, me dunkt.
Het zou eigenlijk wel lachen zijn om als producer zijnde een plaat gewoon TBA te noemenquote:
Als whitelabelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:13 schreef Da_Ripper het volgende:
en die uitbrengen onder de alias: ID
met een bekende sample erin zodat het ook de naam bootleg krijgtquote:
Promo = Heldquote:Haha, je leest ook vaak op fora dat Promo wel heeeeeel veeeeeeel verschillende muzieksoorten maakt
Ik weet niet hoe je eruit ziet maar heb je het anabole harry''s forum al gecheckt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef CrustyClown het volgende:
Was trouwens nog op zoek naar filmpjes van Hardstyle Masterz en Southstylerz, kijken of ik mezelf nog ergens voorbij zag stuiteren.. Maar nog niets gevonden, terwijl een kerel me echt 30 seconden lang heeft staan filmen... (Nu maar hopen dat ik niet op rare mannen sites voorbij kom)
@ 2:14, Te te de te duu duuu fuck wat gingen we hard losquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Als ik dit zo terugzie, moet ik toch wel toegeven dat er in de hardbass tent een van beste sfeertjes hing die ik dit jaar heb gezien![]()
.
Hahaha, nou.. ik heb net even daar gesjecked maar ik had nog geen PM berichtjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet maar heb je het anabole harry''s forum al gecheckt?Die 'body builders' zijn ook gek op hardstyle
stanley heeft deze ook op genomen met de naam "fuck me i'm famous?"quote:
Dan springt hij toch verdomd veel rond voor zo een oude bok zeg! Het was toch Brennen ofzo? Hoewel als ik dit filmpje zie zou het ook best HH kunnen zien, die bouched ook altijd zo een eindje in het rond als hij staat te draaien...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zie nou ook dat the prophet the black identity was
Waar 'zie' jij dan dat The Prophet hier staat te draaien? Ik mis het geloof ik eventjes... Omdat het in de titel staat? Vind het maar vrij verwarrend...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zie nou ook dat the prophet the black identity was
Staat in de titel..... maar toen ik daarna wat keek van the prophet op black is the black identity een stuk ruiger qua bewegingen.....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar 'zie' jij dan dat The Prophet hier staat te draaien? Ik mis het geloof ik eventjes... Omdat het in de titel staat? Vind het maar vrij verwarrend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |