Pounding Senses een boutplaat noemen... Dan schiet het fanatisme voor underground en aanstormend talent toch wel een beetje door hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is dan ook een "[ afbeelding ]"-nummer. Toen daarna Alexes kwam was het andersom.
Het ging over dat filmpje daarboven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:59 schreef MrDice het volgende:
[..]
Pounding Senses een boutplaat noemen... Dan schiet het fanatisme voor underground en aanstormend talent toch wel een beetje door hoor.![]()
In een half uur tijd de oude Decibel Anthem, Pounding Edit en Crystal gehoord + al het andere brute geweld... Southstylers was echt de shit
Om met de wijze woorden van H.J. Simpson te spreken... Dohquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Het ging over dat filmpje daarboven.![]()
Ran-D is een aanstormend talent maar dat vind ik toch echt een poepnummer.
Die zijn er bijna nooit, behalve als de DJ het zelf opgenomen heeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Holaaaaaaaaaaaaaaaaaa, decibel sets, staan die nog op de planning ofnietdan?!
Ze zijn een keer echt optijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:40 schreef LeonH het volgende:
Hoe kan dit nou?
Zie ik dat nou goed op freaky.nl dat de nieuwe scantraxx releases al op voorraad zijn zonder uitstel?
It's Amazing Mike! Un-be-fucking-lievable!
Nope, behalve die van Prophet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Holaaaaaaaaaaaaaaaaaa, decibel sets, staan die nog op de planning ofnietdan?!
Wij waren er tenminstequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zie gewoon 2 stilstaande mensen vooraan die doodnormaal staan te praten
En iedereen eromheen gaat los. Nou weet nou dat er 2 mensen minder mogen zeuren over stilstaand volk
-edit-
Zie een modje met een petje die ook stil staat
Gast, als ik niet in Malaga zat, was ik er vast en zekerquote:
I know boykequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gast, als ik niet in Malaga zat, was ik er vast en zeker
KillerClown, Rem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Hordo het volgende:
Het was dat ik langs de main liep en een vet nummer hoorde. Toen dacht ik nog ik hoop dat Stanley hier ergens rondbanjert... en ja hoor
Willams Syndrome - Redemption
Geen idee eerlijk gezegdquote:
Intro beetje gaar. Climax wel vet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Hordo het volgende:
Het was dat ik langs de main liep en een vet nummer hoorde. Toen dacht ik nog ik hoop dat Stanley hier ergens rondbanjert... en ja hoor
Williams Syndrome - Redemption
Ik dacht daar dus ook aan toen ik 'Redemtion' zagquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
over redemption gesproken.. Art of Fighters - Redemption
op decibel eindelijk een keer "live" gehoordman man man wat is dat een lekkere plaat
alsof jij 12 uur lang non-stop kan gasgevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie gewoon 2 stilstaande mensen vooraan die doodnormaal staan te praten
En iedereen eromheen gaat los. Nou weet nou dat er 2 mensen minder mogen zeuren over stilstaand volk
-edit-
Zie een modje met een petje die ook stil staat
inderdaad, deze track van Ran-D is niet geweldig, in tegenstelling tot Fade To Grey en My Soundquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is dan ook een "[ afbeelding ]"-nummer. Toen daarna Alexes kwam was het andersom.
eat this Boy!!quote:
het klonk als een track van NC, maar kon ook van Bas of Arjan zelf zijnquote:
juist, daar doelde ik dus een beetje opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:13 schreef Sethje het volgende:
Dat is een solo project van Bas van noisecontrollers
op dat filmpje klinkt hij anders dan als je via Astral luistertquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef Da_Ripper het volgende:
even die tracklist van de Prophet @ Decibel nagekeken en die nieuwe track van Davide wordt daar TBA genoemd... terijl ik dacht dat ze 'm 'All of Me' noemden. Of was dat een working title?
dat filmpjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
op dat filmpje klinkt hij anders dan als je via Astral luistert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |